abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32148935
Natuurkunde en wiskunde waren vroeger nooit mijn sterkste vakken, ook niet mijn zwakste ook niet mijn sterkste.

Nu ben ik na mijn MBO ICT opleiding Automotive Engineering gaan studeren, net mijn eerste tentamens gehad, en je raad het al voor wiskunde en statica (combinatie natuur en wiskunde kort gezegd) heb ik een onvoldoende gescoord terwijl ik toch redelijk goed geleerd had.

Zouden jullie in zo'n geval kappen met de opleiding en iets anders proberen, of toch gewoon doorgaan?
BlaBlaBla
pi_32150413
Je zal nog 3 jaar wiskunde krijgen...
pi_32156682
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Natuurkunde en wiskunde waren vroeger nooit mijn sterkste vakken, ook niet mijn zwakste ook niet mijn sterkste.

Nu ben ik na mijn MBO ICT opleiding Automotive Engineering gaan studeren, net mijn eerste tentamens gehad, en je raad het al voor wiskunde en statica (combinatie natuur en wiskunde kort gezegd) heb ik een onvoldoende gescoord terwijl ik toch redelijk goed geleerd had.

Zouden jullie in zo'n geval kappen met de opleiding en iets anders proberen, of toch gewoon doorgaan?
wees realistisch, om deze opleiding te halen zal je heel veel extra tijd moeten investeren. als je dat er voor over hebt; prima!
anders kun je beter stoppen en iets anders gaan doen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:04:36 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_32205234
Het exacte gedeelte zal niet makkelijker worden, als je niet goed bent kun je beter meteen stoppen.
  zondag 13 november 2005 @ 08:31:14 #5
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32225083
je bent net begonnnen, geef het nog een aantal maanden de kans

doorgaan is de spirit
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 13 november 2005 @ 12:41:35 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32228386
Ik liep in het eerste jaar tegen dezelfde problemen aan...
Ben toch gewoon doorgegaan, paar hertentamens, wat extra aandacht aan een paar exacte vakken. Ben nu bijna aan m'n afstudeerstage toe!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')