O, dus nou moet ik vrezen voor mijn leven?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:36 schreef Unlike het volgende:
Vrijheid van mening is niet mis mee. Het frappante is dat zij na dit soort pittige uitspraken uiteraard niet hoeft te vrezen voor haar leven, wanneer men had gezegt dat moslims amsterdam aan het annexeren waren...
Jouw uitspraak is van een hele andere orde, dus niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
O, dus nou moet ik vrezen voor mijn leven?
Ze is een eenzijdige "expert". Wat mij betreft ben je dan geen expert maar een dogmaticus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:34 schreef kippenek het volgende:
Ongefundeerd? Och, je kunt een hoop van GD zeggen, maar niet dat het een dom blondje is. Ze is erg eenzijdig, en erg gefocused, maar ze is zeker een expert op sommige gebieden.
Je vindt dat mensen alles maar moeten kunnen zeggen?quote:.
Nou prima, maar dat is nog steeds wat anders als 'compleet ongefundeerd'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze is een eenzijdige "expert". Wat mij betreft ben je dan geen expert maar een dogmaticus.
Zolang het als mening gebracht wordt (en niet als feit oid) wel ja.quote:Je vindt dat mensen alles maar moeten kunnen zeggen?
Zekers, ben ik mee eens; ze gaat er niet overheen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:38 schreef Unlike het volgende:
[..]
Dit zou ik geen aanzetten tot geweld noemen, ze balanceert op het randje, maar gaat er nog net niet overheen.
Eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:03 schreef Demophon het volgende:
Neemt niet weg dat ik haar een elitaire trut vind met een chronisch éénzijdige en gevaarlijk dogmatische kijk op de wereld![]()
ik denk dat in dit geval de rechter maar moet oordelen of er sprake is van een vrije meningsuiting of dat het gaat om een discriminerende uitspraak.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Re het volgende:
voor vele geldt blijkbaar dat de grens van vrije meningsuiting hun eigen beperkte visie is
ik zie echt het disciminerende er niet in hoor.... welke passage zou dat moeten zijn dan? Denk dat het geld/tijd wel beter besteed kan wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat in dit geval de rechter maar moet oordelen of er sprake is van een vrije meningsuiting of dat het gaat om een discriminerende uitspraak.
dat 'der eeuwige jude' gebied annexeerd. die mensen kopen gewoon een huis in een joodvriendelijke, afgezien van gretta, buurt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie echt het disciminerende er niet in hoor.... welke passage zou dat moeten zijn dan? Denk dat het geld/tijd wel beter besteed kan worden
ja dus...? wat is daar disciminerend aan, of anders gezegd, wat is dan de definitie van discriminatie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat 'der eeuwige jude' gebied annexeerd. die mensen kopen gewoon een huis in een joodvriendelijke, afgezien van gretta, buurt.
Dat klopt inderdaad, wat dat betreft vind ik dat Cohen één van de weinigen uit die groep/religie is die daadwerkelijk een bruggenbouwer is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Van mij mogen de gekken zeggen wat ze willen, zolang ze niet aanzetten tot geweld. Je weet toch van wie het komt.
dat doet ze omdat ze het al jaren een beetje kwijt is... neemt niet weg dat de rechter moet bepalen of mevrouw nog wel toerekeningsvatbaar is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef dVTB het volgende:
Ik snap de uitspraken van Duisenberg niet. Waarop baseert ze in vredesnaam haar opvatting dat de Joden Amsterdam annexeren? Als ik aan bevolkingsgroepen denk die langzamerhand Amsterdam annexeren, kom ik toch echt ergens anders uit dan bij Joden....
Een brug bouwen in wat dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, wat dat betreft vind ik dat Cohen één van de weinigen uit die groep/religie is die daadwerkelijk een bruggenbouwer is.²
Nouja goed, dit zal me wel niet in dank worden afgenomen, maar je hoeft ook niet heel veel over joden te zeggen voordat mr. Moskowiscz (oid) op de stoep staat met een dagvaarding. Tsja, je moet er maar tijd voor en zin in hebben. Persoonlijk zie ik het discriminerende er niet van in. Over moslims worden dagelijks veel ergere zaken geroepen op internet, radio en tv. Komt nog eens bij dat de bewuste aflevering morgen pas op tv komt en we de boel dan pas in context kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doet ze omdat ze het al jaren een beetje kwijt is... neemt niet weg dat de rechter moet bepalen of mevrouw nog wel toerekeningsvatbaar is.
ja en die moslims die daar niet tegen kunnen moeten naar de rechter gaan. inplaats van iemands keel doorsnijden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:55 schreef kippenek het volgende:
[..]
Nouja goed, dit zal me wel niet in dank worden afgenomen, maar je hoeft ook niet heel veel over joden te zeggen voordat mr. Moskowiscz (oid) op de stoep staat met een dagvaarding. Tsja, je moet er maar tijd voor en zin in hebben. Persoonlijk zie ik het discriminerende er niet van in. Over moslims worden dagelijks veel ergere zaken geroepen op internet, radio en tv. Komt nog eens bij dat de bewuste aflevering morgen pas op tv komt en we de boel dan pas in context kunnen plaatsen.
Helemaal mee eens hoor. Maar volgens mij zijn er hier een paar zo verblind door hun anti-GD (want GD = pro Palestina = pro Moslims = dus fout!) houding dat relativeren wel érg lastig wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en die moslims die daar niet tegen kunnen moeten naar de rechter gaan. inplaats van iemands keel doorsnijden.
Dat zie je toch fout volgens mij. GD is niet pro Moslims, want dan zou ze zich ook druk maken over Moslims die door hun eigen broeders worden onderdrukt ( lees: vermoord, vergast, etc.)quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef kippenek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar volgens mij zijn er hier een paar zo verblind door hun anti-GD (want GD = pro Palestina = pro Moslims = dus fout!) houding dat relativeren wel érg lastig wordt.
Dit is geen beste redenering volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef BaajGuardian het volgende:
tja de waarheid is tegenwoordig de vijand van de macht
vrijheid van meningsuiting , en ze heeft dus gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |