En daarmee hebben we een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
Dan ken je de situatie niet. Ga eens naar de film Paradise Now.
Ja, je zal je maar eens in oorzaken verdiepen...*ril*.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En daarmee hebben we een legitiem doelwit.
![]()
Deze film gaat over 2 Palestijnse jongens die een zelfmoordaanslag willen plegen dus het lijkt mij niet dat ik dan een objectief beeld kan krijgen over de situatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ken je de situatie niet. Ga eens naar de film Paradise Now.
Wie rechtvaardigt dat danquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Irrem het volgende:
Ik ben wel degelijk op de hoogte van de situatie maar dan hoeft het nog niet dat ik die laffe zelfmoordaanslagen rechtvaardigt.
Hoe kom je daar nou weer bij? De laatste 7 afleveringen van het zwarte schaap hadden helemaal niets met joden te maken.. Beetje vreemde opmerking.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Go Gretta!
[..]
Zoals ieder weldenkend mens.
Dat zwarte schaap kunnen ze beter de "iedereen die kritiek op Israel of de joden heeft show" noemen zo langzamerhand.
Ik neem aan dat als je er begrip voor toont dat je het ook voor een deel rechtvaardigt.quote:
Eerder zoiets van 'ik kan me voorstellen dat mensen die in een hoekje gedreven worden naar uiterste middelen gaan grijpen'quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je er begrip voor toont dat je het ook voor een deel rechtvaardigt.
Zoiets van: Wat moeten ze anders??
Onze meningen komen 100% overeen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zal de leider van het Amsterdamse verzet worden? Misschien kan ze vast de groepsverkrachters recruteren, die benaderen het PLO-niveau aardig.
Fenomenale trut.
Betreffende al die stekelige reakties naar Johan_de_With: Ook voor hem is het "Vrijheid van meningsuiting"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zal de leider van het Amsterdamse verzet worden? Misschien kan ze vast de groepsverkrachters recruteren, die benaderen het PLO-niveau aardig.
Fenomenale trut.
Uitstekend overzicht. Zou Gretta ook eens moeten zien, alhoewel ze dan waarschijnlijk nog zal zeggen dat de joden- minderwaardig als ze zijn - het verdienen; je bent immers antisemiet of niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
Jullie moeten allemaal maar eens een lesje Israel leren.
Dit is link naar een powerpoint-achtige site waarin haarfijn uitgelegd wordt hoe of wat over israel....
http://198.173.255.220/dut/con_dut.html
KIJKEN ALLEMAAL!!!
Het geeft zeker stof om na te denken, maar eigenlijk is dit niet de juiste plaats ervoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
Dit is link naar een powerpoint-achtige site waarin haarfijn uitgelegd wordt hoe of wat over israel....
KIJKEN ALLEMAAL!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
KIJKEN ALLEMAAL!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef kLowJow het volgende:
Laten we geen reclame gaan maken voor elkaars ideologie. Plaatjes verwijderd.
Het is zo onwaarschijnlijk bezopenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Oud_student het volgende:
Mevrouw Duisenberg is een beetje in de war, zij denkt dat die mannen met baarden en jurken aan, die in Amsterdam rondlopen Joden zijn![]()
Ik ook manquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is zo onwaarschijnlijk bezopenIk heb zo'n flauw vermoeden dat Greetje ons nog meer zal vermaken. Ik verheug me er in ieder geval op
![]()
En als vies kijken al niet eens mag, ze is nog steeds niet ritueel afgeslacht zoals Theo en ze heeft ook geen bodyguards nodig zoals Ayaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:52 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Joden die dat doen zijn geen echte joden.
Laten we niet vergeten dat dit maar een heel klein gedeelte van de joodse gemeenschap is die Gretta duisenberg vies aankijkt.
Dit is een incident en zeker geen structureel probleem.
blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |