omdat tegen een lantaarnpaal lopen omdat je niets ziet door het zweet in je ogen er helemaal zwakzinnig uitzietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:10 schreef the_jestert het volgende:
waarom dragen hardlopers met een kalende kop altijd zo'n achterlijke sweetband? dat ziet er toch echt zwakzinnig uit
je gaat er dus zwakzinning bijlopen om er later eventueel minder zwakzinnig bij te lopenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
omdat tegen een lantaarnpaal lopen omdat je niets ziet door het zweet in je ogen er helemaal zwakzinnig uitziet![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef the_jestert het volgende:
[..]
je gaat er dus zwakzinning bijlopen om er later eventueel minder zwakzinnig bij te lopen![]()
Behalve als het een sweetbandquote:Op donderdag 10 november 2005 13:10 schreef the_jestert het volgende:
dat ziet er toch echt zwakzinnig uit
Zodat ze de fietsers tenminste aan zien komen. De andere kant op is onhandig want dan komen de fietsers van achterquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En waarom lopen hardlopers altijd aan de verkeerde kant van de weg, op het fietspad?
vind ik bij een kerel ook niet echt een prettige gezichtquote:Behalve als het een sweetbandvan de Seventeen is
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef Rekkie het volgende:
......... zijn doodlopers!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En waarom lopen hardlopers altijd aan de verkeerde kant van de weg, op het fietspad? Ik ben al een aantal keer bijna tegen zo'n idioot aangereden, want die gasten gaan zelf natuurlijk nooit aan de kant.
Maar lef heb je wel als je als kalende veertiger in het openbaar pretendeert een voorkeur te hebben voor minderjarigenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef the_jestert het volgende:
[..]
vind ik bij een kerel ook niet echt een prettige gezicht![]()
denk dat je dan nog wel harder gaat lopen.....................quote:Op donderdag 10 november 2005 13:31 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Maar lef heb je wel als je als kalende veertiger in het openbaar pretendeert een voorkeur te hebben voor minderjarigen![]()
waar jij allemaal niet op letquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef freddygonzales het volgende:
Helemaal smerig is het als ze o'n strak broekje aan hebben waarin je duidelijk de contouren van de penis kan zien, nog net niet de voorhuid maar het scheelt niet veel.
Hardlopen niet nee, word je hendig snel moe van, van joggen/beetje harder dan joggen is veel meer stylz + je kan het langer volhoudenquote:
Ik heb heul geen brommer meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef thewhiteguy het volgende:
Ga lkkr rondjes rijden om je brommer met je luie reet ><
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef thewhiteguy het volgende:
Ga lkkr rondjes rijden om je brommer met je luie reet ><
oftewel, gezakt voor het brommerrijbewijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb heul geen brommer meer
Ik ben een sportieve knul geworden die alles met de fiets doet
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:06 schreef the_jestert het volgende:
[..]
oftewel, gezakt voor het brommerrijbewijs![]()
Jij leest de seventeen!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Behalve als het een sweetbandvan de Seventeen is
mag je zelf kiezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik weet niet ofk moet huilen of lachen om deze reactie
Nee hoor het is alleen heel goed voor je conditie dat zou je weten als je niet de hele dag achter de pc zou zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:49 schreef thewhiteguy het volgende:
joggen = hardlopen voor homo's
Als je op weg bent naar de Macquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En waarom lopen hardlopers altijd aan de verkeerde kant van de weg, op het fietspad? Ik ben al een aantal keer bijna tegen zo'n idioot aangereden, want die gasten gaan zelf natuurlijk nooit aan de kant.
Lezen? De seventeen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij leest de seventeen!LOLLER!
EINS! PWNED!
plaatjes kijken zal je bedoelen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |