quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Laten we even checken of Chantal ook fans heeft. Neem onderstaand lijstje over en zet je naam achter de twee bewoners die je het leukst vindt om te verdedigen op fok:
Dido -
Lieske - Isabeau regenworm
Chantal -
Nathalie -
Ingrid -
Rob -
Roel -
Joost -
Menno - Isabeauik wacht op de fans voor Chantal
nee, dat soort dingen láát ik altijd voor me doenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Kun je nu nog niet je Joint's met één hand rollen ?![]()
* Champagne koud: checkquote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben zeer positief hoor![]()
Rob gaat gewoon vanavond.
* Snaptnix checkt nog maar eens of de feestversiering klaar ligt
Ik heb wel meerdere manieren om BB te kijken, maar project1 werkte zo lekker.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon wmplayer.exe en dat werkt opperbest![]()
Ik heb de moed opgegeven, muizemeisquote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef muizemeis het volgende:
nouja jij bent raar... welke idioot hier heeft de moed opgegeven dan??![]()
IEDEREEN denkt dat Rob eruit gaat en daar duimen we ALLEMAAL voor hoor
Champagne en feest versiering kan er helemaal mee inkomenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Champagne koud: check
* kaviaar: check
* Feestversiering: check
* Buren gewaarschuwd voor geluidsoverlast: check
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb het idee dat dit niet mijn BB gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de moed opgegeven, muizemeisIk heb al twee afleveringen heel blij gekeken omdat ik dàcht dat Rob zou gaan. En twee keer teleurgesteld in bed gaan liggen
Ik wil niet weer teleurgesteld gaan slapen, dus ik hoop nergens meer op.
o.k.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef muizemeis het volgende:
Jongens, ik stel voor even vijf minuten plaspauze oke??
Komen we over vijf minuten hier weer terug, tozzo!!
Tijd gaaaaaaaat NU in!!
Muizemeis! Heb je de streams vanaf vanochtend wel gelezen? Ik ben raar, en trots daarop, maar de tendens gaat toch echt, meer dan me lief is, richting Roel (Tanjalies) en Menno.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja jij bent raar... welke idioot hier heeft de moed opgegeven dan??![]()
IEDEREEN denkt dat Rob eruit gaat en daar duimen we ALLEMAAL voor hoor
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef muizemeis het volgende:
Jongens, ik stel voor even vijf minuten plaspauze oke??
Komen we over vijf minuten hier weer terug, tozzo!!
Tijd gaaaaaaaat NU in!!
Ze staat toch in badpak, dus wat maakt het uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef egmo het volgende:
Gaat chantal nu douchen ??...waar Joost en Menno bij zijn ??
Vooral het moment dat Rob won van Linda was voor mij onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat dit niet mijn BB gaat worden
Ik heb het even getest en inderdaad hier werkt het ook niet op dit moment.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er meer mensen die de streams kijken via project1 ??
Bij mij doet dat programma het niet meer namelijk
onbegrijpelijk idd, Linda die feest en neukt en rob die alleen maar roddelt en zaagtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral het moment dat Rob won van Linda was voor mij onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |