* Allantois mompelt iets over koeien en staartenquote:
* euh.. mompelt iets over meisjes met rokjes aanquote:Op donderdag 10 november 2005 12:20 schreef Allantois het volgende:
[..]
* Allantois mompelt iets over koeien en staarten![]()
Eensquote:Op donderdag 10 november 2005 12:20 schreef Renmaestro het volgende:
Ik kan haast niet wachten op de 'Carnaval'-topics.
Goed dat je het zegt, nu weet ik dat ik morgenavond niet thuis moet zijnquote:
ook eensquote:Op donderdag 10 november 2005 12:20 schreef Renmaestro het volgende:
Bedoel je nou carnavals verhalen mbt tot het kotsen na overmatig drankgebruik?? Of kots je op carnaval omdat je gewoon een saaie zak bent>>>???quote:Op donderdag 10 november 2005 12:20 schreef Renmaestro het volgende:
Precies en daar ga ik dan ook naartoe.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Doderok het volgende:
Bij ons (hier in't zuiden) is 11/11 het einde van de Grooten Oorlog. In Nederland geen feestdag neem ik aan.
Je woont toch in spanje???quote:
Cultuurquote:Op donderdag 10 november 2005 12:43 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Je woont toch in spanje???
Maar goed, rot dan op, saaie mensen zoals jij verpesten de cultuur van het zuiden.
11 vd 11 is de opening van het carnavals-seizoen, de prinsen worden gedurende het seizoen meestal pas bekend gemaakt!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef tuut84 het volgende:
carnaval begint hier later. jammer genoeg. in januarie word pas de prins bekend gemaakt
Zuidenquote:
23.11 pasquote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef Bramos83 het volgende:
Ik zit op stage, maar hou het via omroep brabant radio wel even bij (als er tenminste wat gedaan wordt). Gelukkig zit in in het zuiden op stage zodat er een borrel is om 16.00 om het festijn in te luiden. 23.11 sta ik in de kroeg in Eindhoven om het Carnaval in te luiden!!!!
Ten eerste, iedereen viert carnaval, domme lui en zowaar ook hoogopgeleiden. Werknemers en directeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:59 schreef tonks het volgende:
Carnaval cultuur, stelletje domme brabanders die dronken worden gaaf man, stelletje retards
5% van de bevolking lijkt heel veel, als ze allemaal op straat komen en er als een idioot bijlopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:41 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Ten eerste, iedereen viert carnaval,
[..]
in twente nietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
11 vd 11 is de opening van het carnavals-seizoen, de prinsen worden gedurende het seizoen meestal pas bekend gemaakt!
Heathwave![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |