Nee maar je wilde wel de grote jongen uithangen door met een limo aan te komen rijden. Je hebt zelf al aangegeven dat je de reservering DEFINITIEF hebt gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef jiigg het volgende:
ik heb op GEEN ENKEL contract/brief mijn handtekening gezet, btw ik kan nergens voorwaarden vinden op hun website: http://www.limokloos.nl/index.php
Ventjes zoals jij zijn echt een nachtmerrie voor iedere tokoquote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef jiigg het volgende:
ik heb alleen een aantal emailtjes verzonden met erin : dat ik hem wel wil huren voor in die nacht toen.
En toen kreeg je een bevestiging van het bedrijf.... En daar ging je ook mee accoord. Betalen wanna-be pimp....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef jiigg het volgende:
ik heb alleen een aantal emailtjes verzonden met erin : dat ik hem wel wil huren voor in die nacht toen.
Je stelt nu dat je een AANTAL e-mails hebt verzonden met een bevestiging dat je de grote jongen wilt uithangen in een limo. daarnaast is het meestal gebruikelijk om 24 uur van te voren een reservering te annuleren. Dus niet janken nu, nu de rekning moet worden voldan ook gewoon de grote jongen willen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef jiigg het volgende:
Al 10 uur van tevoren ? Dat is tijdig volgens jou ?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef jiigg het volgende:
Maar had al m'n neef een emailtje laten sturen naar het bedrijf 10 uur van te voren dat ik de reservering wil annuleren.
Dan had je minimaal 24 uur van te voren moeten annuleren. Dan had je niets hoeven betalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:
Kom op zeg, ik zou het met meerdere mensen huren maar die zijn dus ook in de cel gegooid.
Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
zie laatste regel van de quote, je hangt jochiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef jiigg het volgende:
Beste,
Laatst kwam ik met het idee om een limousine te huren, dus heb een aantal bedrijfjes offertes laten maken voor mij.
Nu kwam er 1 geschikte uit daar hadden wij dus een reservering gemaakt, Nu laatst moest ik door omstandigheden in de cel zitten op de dag dat we de limo hadden Maar had al m'n neef een emailtje laten sturen naar het bedrijf 10 uur van te voren dat ik de reservering wil annuleren.
Nu krijg ik een emailtje dat het bedrijf geld wilt zien, natuurlijk wil ik geen 300 euro betalen voor een service waar ik NIET gebruik van heb gemaakt.
Heeft het bedrijf een poot om op te staan?
- Ben minderjarig
- Heb geen handtekening gezet Op geen contract of een brief
- Alleen via email reservering definitief gemaakt
Nou ÉN?!?! Het limo-bedrijf heeft er echt geen FLIKKER mee te maken dat jij met je matties in de cel balandt. Wat had je gedaan? Gejat? Verkracht? Whatever?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:
Kom op zeg, ik zou het met meerdere mensen huren maar die zijn dus ook in de cel gegooid.
Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
Nou dan deel je dat bedrag met je partners in crimequote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:
Ja en als dat bedrijf die limo 10 uur van tevoren niet meer aan iemand anders kon verhuren, is 300 euro ook voor hun veel geldquote:Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
Helaas is dat dus niet waarquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef the_jestert het volgende:
[..]
zie laatste regel van de quote, je hangt jochie![]()
![]()
Ach gossie possie...poeliewoelie!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef jiigg het volgende:
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
Belachelijke opmerkingen? Waar?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef jiigg het volgende:
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
He doeeens lief tegen die arme jongen jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie possie...poeliewoelie!
Krijg je niet het meehuilende antwoord dat je graag had willen horen? Kneus.
Hoe oud ben je? 16?
Waarom? Branden zal 'iequote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He doeeens lief tegen die arme jongen ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |