Zo beter:quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef jiigg het volgende:
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
Hoezo, had je dan je woorden teruggenomen?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Branden zal 'ie![]()
't Is toch niet een neefje ofso he?
Mijn broertje heeft gewoon een foutje gemaakt, en nu moet hij heel veel geld betalen...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Branden zal 'ie![]()
't Is toch niet een neefje ofso he?
Jij wilt alleen maar horen hoe je hier onderuit kan komen, jij wilt zeker NIET horen dat je door je eigen stomme schuld je afspraken niet bent na gekomen en het bedrijf zijn geld misloopt. Je wilt zeker NIET horen dat je dus gewoon moet betalen en al helemaal NIET dat je eigenlijk een klein jongetje bent die een grote ego probeert aan te meten..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef jiigg het volgende:
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
Nee, juist nietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef sieb het volgende:
[..]
Hoezo, had je dan je woorden teruggenomen?
Mietjeeeeeeeh![]()
Begint Jigg erop te stampen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht wacht! Grap van de eeuw!
Jigg staat met zijn matties te klauwen bij de lokale AH.
Komt er een agent binnen die roept: "Freeze! The jigg is up! Put down the goods"![]()
![]()
![]()
![]()
RESTECPquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft gewoon een foutje gemaakt, en nu moet hij heel veel geld betalen...
Da's toch belachelijk?
Is het slim om "Kassa" of "radar" ofzo in te schakelen?
Mijn grote broer kan misschien wel een mooi briefje schrijven... die heeft namelijk wel zijn MAVO afgerond![]()
Dus respect voor mijn familie ja!![]()
Ga je er nu weer serieus op in? Valt me tegen van je hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
RESTECP
Luister...'t is nogal simpel: hij boekt iets en beland in de cel. Dan moet je je eerder gemaakte verplichtingen toch nakomen? Is heel normaal. En dat het veel geld is: tja, dat is het ook als je de service wél krijgt.
er worden hier toch nog nuttige dingen gezegtquote:TS is gewoon een loser en ik hoop dat het bedrijf vol houdt zodat TS het nog flink moeilijk krijgt en eens leert dat hij nog lang niet volwassen is.
Jij hebt het ook echt niet begrepen in het leven....jij zult ook nooit commercieel wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |