Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 19 nog niet eens een hele slechte score voor een eerste wedstrijd.
Misschien dat er in de loop van de volgende wedstrijden mensen opeens zoiets hebben van "hm, laat ik ook eens meedoen!"
10 uur en 30 minuten nog!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoen
Het is toch hartstikke positief dat er volgende keer meer mensen meedoenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief hoor Troel
Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoen
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, heb eens wat vertrouwen in jezelf... Het zal allemaal toch wel meevallen (qua slechtheid)?
![]()
Daar kan ik me toch ook wel bij aansluiten.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.
Ik heb ze wat verkleind, hoop dat het zo in orde is!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
19 inzendingen tot nu toe.
Nog ruim 10 en een half uur over
@p-etr-a, je foto's zijn te groot...
Haha, precies hetzelfde als wat ik heb! (Op alle onderdelen...)quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.
Alternatief gedicht???quote:Op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net nog even een gedicht ingezonden. Het is een nogal alternatief gedicht, en ik vraag me af of iemand het okay vindtMaarja, dan is er tenminste nog een inzending bij.
Het gaat nog altijd om de kwaliteit he, niet de kwantiteitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net nog even een gedicht ingezonden. Het is een nogal alternatief gedicht, en ik vraag me af of iemand het okay vindtMaarja, dan is er tenminste nog een inzending bij.
Titel zeg ik niet, maar ik verklap wel dat het verhaal iets te maken heeft met 'Rood'quote:Op donderdag 10 november 2005 19:33 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze als soort opwarmertje niet alleen de titels alvast posten? Wellicht brengt dat wat mensen nog op goede ideëen om alsnog iets in te zenden
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef LXIV het volgende:
Wie blijft er wakker tot 24:00 om snel te kunnen lezen?
Ik blijf misschien wel wakker tot 24:00 uur, maar het is wel hopen dat ze er dan ook om die tijd op staan. Dus ik gok het toch maar op morgen(vroeg).quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef LXIV het volgende:
Ik ben net terug van mijn werk... dag van 13 uur gemaakt... ik ga het dus niet redden om nog een uur wakker te blijven... maar goed, mijn afspraak voor het weekend is toch geannuleerd, dus ik heb dan tijd genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef LXIV het volgende:
Niet als een van de mods een lijstje van titels postquote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef Ancient het volgende:
[..]
(Trouwens, de teksten worden toch anoniem geplaatst, zodat het stemmen eerlijk is? dus als je de titels post is het weer niet eerlijk want dan weet je welke tekst van wie is.)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Augustina het volgende:
Haha Tha_Erik. Klinkt heel overtuigend van jou.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik begin nu met het plaatsen van de ingezonden 'stukken'Kan nog een uurtje duren, maar ik ben er dus mee bezig.
En hier doet gmail het gewoon.
Dat wou ik ook zeggen ja, zowel onder als boven het verhaal!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef Augustina het volgende:
Isa, bij een inzending staat de user vermeld! Bij de verhalen dus.
Gauw weghalen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef Augustina het volgende:
Complimenten Isa. Dat was vast een hoop geknip en geplak.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef Augustina het volgende:
Ik bedoel alle inzendingen plaatsen, niet die naam weghalen.![]()
In het TTK-wedstrijdtopic staat dat er een apart stemtopic komt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef Ancient het volgende:
Tofkomt er nog een speciaal stemtopic of gebeurt dat in dit topic? wat een gedichten allemaal zeg [afbeelding]
![]()
Idd, overcompensatie voor de angst om als 'arrogant' te worden beoordeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef p-etr-a het volgende:
Men is doorgaans te streng voor zichzelf.
Ik vroeg me ook al af...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Zomaar ineens heb ik een idee voor een verhaal en zin om te schrijven
Beetje te laat nu
Eerst een stemperiode van maarliefst 2 weken. Ik ben nog steeds van mening dat 2 weken een beetje aan de hoge kant is. De werken heb je in een dag of twee (rustig lezen/analyseren/ruim genomen) toch wel gelezen, en het stemmen zelf duurt ook geen dagenlang, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af...
Wanneer begint de volgende wedstrijd weer?
Ben ik nu erg?
![]()
Allebei waar. Ik schaaf doorgaans erg veel aan verhalen en gedichten om maar te zorgen dat ik tevreden ben. Maar als je zelf tevreden bent geef je het toch ook wel toe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, overcompensatie voor de angst om als 'arrogant' te worden beoordeeld.
Alhoewel zelfkritiek wel motiveert om jezelf telkens te overtreffen![]()
Daarna stemmen op de onderwerpen en dan een nieuwe rondequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
tot de 14e kan er gestemd worden, daarna begint de nieuwe ronde denk ik
Jamaar jamaar, ik heb meegedaan aan kunst, dus dat is toch wat anders dan lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wat een aantal mensen zeiden over misbaksels en dergelijken is wel een beetje onterecht, ik lees alleen maaar goede dingen eigenlijk.
En ik maar in de veronderstelling zijn dat ik deze op sloffen ging winnen.
.
In de kunstsectie ziet het er ok allemaal goed uit, beter dan dat ik gehoopt hadquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik heb meegedaan aan kunst, dus dat is toch wat anders dan lezen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:01 schreef _Arual_ het volgende:
En sommige mensen stemmen op nietbestaande gedichten, titels die weliswaar in het stemvoorbeeld stonden....
Echt waar!
Mensen!
Ik zal het er even duidelijk bij zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:01 schreef _Arual_ het volgende:
En sommige mensen stemmen op nietbestaande gedichten, titels die weliswaar in het stemvoorbeeld stonden....
Echt waar!
Mensen!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan natuurlijk nog een gedicht "mooi rood is niet lelijk" en een kunstwerk met de naam "Rode bloemgloed" inzenden. Heb ik in ieder geval al punten
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan natuurlijk nog een gedicht "mooi rood is niet lelijk" en een kunstwerk met de naam "Rode bloemgloed" inzenden. Heb ik in ieder geval al punten
Ja, dat vond ik inderdaad ook al. Is enigszins te verwachten met eenzelfde onderwerp maar zelfs los daarvan nog!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:52 schreef _Arual_ het volgende:
ik heb alles gelezen en bekeken, maar laat het nog even bezinken.
Wel opvallend dat sommige verhalen echt heel veel van elkaar weg hebben!
Voor een klein moment dacht ik dat "Dan hop, naar het stemtopic" een volledig goed rijmende zin was. Maar de waarheid kwam snel weer aan het lichtquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan hop, naar het stemtopic
TTKwedstrijd Stemtopic
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een klein moment dacht ik dat "Dan hop, naar het stemtopic" een volledig goed rijmende zin was. Maar de waarheid kwam snel weer aan het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |