Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 19 nog niet eens een hele slechte score voor een eerste wedstrijd.
Misschien dat er in de loop van de volgende wedstrijden mensen opeens zoiets hebben van "hm, laat ik ook eens meedoen!"
10 uur en 30 minuten nog!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoen
Het is toch hartstikke positief dat er volgende keer meer mensen meedoenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief hoor Troel
Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze mijn misbaksel zien, dan weten ze zeker dat ze dat beter kunnen en dan gaan ze meedoen
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, heb eens wat vertrouwen in jezelf... Het zal allemaal toch wel meevallen (qua slechtheid)?
![]()
Daar kan ik me toch ook wel bij aansluiten.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.
Ik heb ze wat verkleind, hoop dat het zo in orde is!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
19 inzendingen tot nu toe.
Nog ruim 10 en een half uur over
@p-etr-a, je foto's zijn te groot...
Haha, precies hetzelfde als wat ik heb! (Op alle onderdelen...)quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf tevreden met mijn misbaksel, maar ik denk dat het voor de wedstrijd toch niet echt in de smaak zal vallen.
Alternatief gedicht???quote:Op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net nog even een gedicht ingezonden. Het is een nogal alternatief gedicht, en ik vraag me af of iemand het okay vindtMaarja, dan is er tenminste nog een inzending bij.
Het gaat nog altijd om de kwaliteit he, niet de kwantiteitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef Ancient het volgende:
Ik heb net nog even een gedicht ingezonden. Het is een nogal alternatief gedicht, en ik vraag me af of iemand het okay vindtMaarja, dan is er tenminste nog een inzending bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |