hey Bquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
ja, precies, maar dat is nu ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Dat was in dit geval idd ook de oplossing jaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey B
vast bezoekers van de hoerenkiet dames van plezier?
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.![]()
Of zeg ik nu weer rare dingen, zal wel, maar daar zijn jullie toch al aan gewend.![]()
Ik vind het zo leuk als je hapt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.
ik hapte nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk als je hapt.![]()
Bezoekers waarvan? En wie zijn dan de vaste bezoekers?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
Resultaten enzo in dit topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, ik was aan het fotosoepen voor Paddy![]()
Zeg, we blijven niet aan en afmelden hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer. En dan zo naar school.
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van mequote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nieuws schokkender....
1 op de 9...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van me![]()
best veel inderdaad. Ben wel benieuwd wat de getallen in Nederland dan zouden zijn, alsof de Hollandsche jeugd een totaal ander konijntjes-gedrag zou vertonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |