Heeeyz! Dat is niet eerlijk, Jordy heeft geen tandjes om mee terug te bijtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef texelonia het volgende:
En onzeker waarover Xanthe? Is gezellig als je komt, ben ook wel benieuwd naar IsisEn we bijten niet
Alhoewel, die kleintjes misschien wel
![]()
Nou dan heb je hem toch nodig als chauffeurquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef texelonia het volgende:
Xanthe misschien komt dat ook omdat je in posts soms minder duidelijk weet hoe iemand iets bedoelt? Zo kan iets al snel bot ofzow overkomen terwijl het misschien helemaal niet zo bedoeld is
Githa ik weet nog niet wat Micha ervan gaat vinden. Ik denk dat hij alleen mee komt als ik hem nodig heb als chauffeur![]()
![]()
Op zich leuk, maar hoeveel peuters komen er nu dan en hoeveel baby's? Want ik denk dat je er met een baby weinig aan hebt. Voor peuters is het wel heel erg leuk! (maar moet je voor al die dingen minimaal 15 peuters hebben want dat redden we volgens mij nooit!)quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:47 schreef Ladybos het volgende:
Wat vinden jullie van dat Ballorig pakket ?
jonnetje, wat werkt er precies niet dan? (is hier nl ook altijd DE oplossing bij erge benauwdheid).quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef Jonnetje het volgende:
Moesten anders maar met haar in de badkamer met de hete douche aan gaan zitten.. Om te stomen zeg maar.. Alleen werkt dat bij ons dus niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |