abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 19:34:16 #251
81992 Githa
pi_32576056
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef texelonia het volgende:

En onzeker waarover Xanthe? Is gezellig als je komt, ben ook wel benieuwd naar Isis En we bijten niet Alhoewel, die kleintjes misschien wel
Heeeyz! Dat is niet eerlijk, Jordy heeft geen tandjes om mee terug te bijten

Xanthe, het is leuk als je komt hoor.... waarom zou je onzeker zijn? of iig meer onzeker als wij
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:35:31 #252
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_32576095
Pannekoeken eten in Lelystad!

of is het niet centraal genoeg
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_32576406
Myrthe kreeg ook 6 tanden tegelijk, da's inderdaad geen pretje !

Als Almere niet centraal genoeg is is Lelystad dat ook niet LadyS Maar bedankt voor het meedenken !

Is er niet zo'n ballorig ofzo in Utrecht Houten ? En dan daarvoor of daarna ergens pannenkoeken eten, dat de mensen met kleine babietjes alleen naar het restaurantgedeelte komen ? Is dat een idee ?
pi_32576480
Ballorig is een overdekt speelparadijs.
Schijnt de zon, leef je dan uit in de buitenspeeltuin. Weer of geen weer, het is er altijd feest!
Je kunt naar Ballorig in de buurt of verder weg;
er zijn achttien vestigingen in Nederland!
Elke vestiging heeft naast het vaste aanbod ook eigen attracties.
En..... speciaal voor jullie peuter-uitje komt Ch@t langs!

Ch@tPeuterpakket ¤ 5,-

Van 0 - 4 jaar

minimaal 15 peuters

Ch@tVoorpretPakket

entree peuter (begeleiders gratis)

Ch@t smulpakket:

kreukelfriet, 2x drinken en een ijsje

extra: snack ¤ 1,- of slushpuppie ¤ 1,-

ontmoeting met Ch@t!
pi_32578252
Onzeker door sommige reakties op sommige van mijn post. Kan ook helemaal aan mezelf liggen , maar heb nogal snel het gevoel dat mensen iets tegen me hebben. In dat opzicht dus.
Misschien handig om anders eens goed te kijken waar iedereen nou vandaan komt.
Oost Groningen hier
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 20:48:21 #257
81992 Githa
pi_32578535
Spooky4u wil weten of er ook papa's mee gaan op de meeting.
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:00:21 #258
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32578953
Xanthe misschien komt dat ook omdat je in posts soms minder duidelijk weet hoe iemand iets bedoelt? Zo kan iets al snel bot ofzow overkomen terwijl het misschien helemaal niet zo bedoeld is

Githa ik weet nog niet wat Micha ervan gaat vinden. Ik denk dat hij alleen mee komt als ik hem nodig heb als chauffeur
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32578962
Nou ik heb in ieder geval niks tegen je hoor! Juist leuk als je komt!

Hier gaat er geen papa mee denk ik. Ik kan het eens vragen maar ik geloof nooit dat hij het leuk gaat vinden.

Oh en ik kom uit Woudenberg (dorp onder Amersfoort)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 21:04:15 #260
81992 Githa
pi_32579077
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef texelonia het volgende:
Xanthe misschien komt dat ook omdat je in posts soms minder duidelijk weet hoe iemand iets bedoelt? Zo kan iets al snel bot ofzow overkomen terwijl het misschien helemaal niet zo bedoeld is

Githa ik weet nog niet wat Micha ervan gaat vinden. Ik denk dat hij alleen mee komt als ik hem nodig heb als chauffeur
Nou dan heb je hem toch nodig als chauffeur
pi_32579193
Utrecht zou nog wel te doen zijn, mits ik de auto heb of eventueel met iemand mee zou kunnen rijden die uit de buurt van Den Haag komt.

In principe kan ik volgens mij elke datum wel die jullie voordragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32584354
nee hoor, papaHaven gaat hier echt niet mee!

en de 22e kan ik heel misschien toch wel vrijmaken.
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:13:27 #263
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32589816
Xanthe; Juul hier kreeg idd 6 tanden binnen 1 maand en vier daarvan echt min of meer tegelijk (nummer 6 is sinds een week ofzo ook echt door)! Best zielig, maar het voordeel is dat ie er nu (hopelijk hopelijk) voor een tijdje vanaf is. Succes met je tandenmonstertje.

En wat betreft die meeting: Niet piepen, gewoon komen!

Bix: jaaaaaa! Als jij de 22ste vrij kan maken (ah ah?), dan kunnen jij en Githa allebei komen. heb ik dat goed? Zou ik zo leuk vinden!

En Tearsong; jij komt dus ook met Tomas?! Leuk!

Julius sliep vanochtend tot negen uur!!!!! Jippiejajee! Niks mis mee, zo'n weekenduitslapertje.
Verder is ie echt zo lief. Hij heeft allemaal nieuwe klanken, zoals daar zijn: tata, taat, tee, datta..... Zo leuk om steeds meer te horen wat voor stem hij eigenlijk heeft.
En sinds een tijdje ook snap ik helemaal de benaming appelwangen! Die van Juul zijn knalrood, dik en sappig en om lekker in te bijten.
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:18:35 #264
105888 renzell
pi_32589876
Papa Julius krijg ik trouwens ook in geen honderd jaar mee hoor. [sup]en eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken om het hem aan te doen, een dag lang in dat vrouwengekakel...[sup] Ik kom gewoon lekker met de trein, want een rijbewijs heb ik helaas niet.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 10:31:02 #265
81992 Githa
pi_32590026
Renzell...jij komt toch uit de buurt van Tilburg? ... als vriendlief niet mee wil wat ik verwacht, aangezien er verder geen papa's zullen komen dan kun je best met mij meerijden.
Of we spreken ergens af offuh ik haal je op ...wat het makkelijkste is.
Nouja, kijk maar
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:33:31 #266
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32590054
Kwebbeltantes! Ik heb zo'n zin! Hopelijk word het een zondag dat ik kan, en anders ga ik alle zeilen bijzetten om toch te komen. (Alleen is een 1e verjaardag natuurlijk wel erg speciaal.) Mijn lief komt ook niet mee. Ik geloof nooit dat hij dat ziet zitten.

Xanthe, ik wil jou en Isis ook graag zien hoor. Maar ik begrijp je wel als je er wat onzeker over bent. Dat zou ik bij andere meetings ook hebben. maar dit is wel een beetje een verhaal apart toch? Lekker veilig met al die kleintjes die je zo vaak op de foto hebt gezien en die moedertjes die meeleven met tanden (6!! Wat een boel voor Isis) en met je meedenken. Denk er nog 's over en besluit dan maar lekker gewoon te komen!!

Luuke is logeren... Ik heb net gebeld en ze werd heel vrolijk wakker. Ze zit nu aan de peer en zodirect gaan we haar lekker ophalen.
offtopic; Ik had gister de premiere van een stuk waarin ik speel; het ging fantastisch. Heerlijke reacties uit het publiek en klapstuk van de avond: Miep1"Deze groep moeten we in de gaten houden, wat een mooie voorstelling". Miep2"Ja, maar dit zijn ook professionals!". Jihaaaa, ik kan weer slapen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 10:35:36 #267
81992 Githa
pi_32590082
Lishewat super ! gefeliciteerd zou ik zeggen
pi_32590220
papaBos komt wel mee, maar da's net een vrouw, die lult waarschijnlijk het meest van al Maar andere papa's zijn ook welkom hoor, mits ze het leuk vinden

Wat vinden jullie van dat Ballorig pakket ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:49:08 #269
105888 renzell
pi_32590238
Lishe; super!!!! premieres zijn spannend, maar als ze goed gaan heerlijk he?!
En wat stoer zeg, een logerende Luuke!

Githa, wat fijn! Ik woon zelf in Eindhoven, dus het is een beetje afhankelijk van waar we af gaan spreken of het voor mij handig is om eerst naar Tilburg te treinen of direct naar (bijvoorbeeld) Utrecht. Maar is zeker een optie die ik in gedachten houd. Dank je.
pi_32590259
En zullen we de datum voorlopig dan op de 22e houden ? Dan vieren wij de 23e Myrthe's verjaardag !
pi_32590334
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:47 schreef Ladybos het volgende:

Wat vinden jullie van dat Ballorig pakket ?
Op zich leuk, maar hoeveel peuters komen er nu dan en hoeveel baby's? Want ik denk dat je er met een baby weinig aan hebt. Voor peuters is het wel heel erg leuk! (maar moet je voor al die dingen minimaal 15 peuters hebben want dat redden we volgens mij nooit!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:06:08 #272
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32590515
heyzzzzz wij willen ook mee
maakt me niet uit welke dag het is, als het maar niet 4 januari is, dan kom ik namelijk niet

en Xanthe jij ook mee joh wil je graag zien incl Isis.

en mijn (dan) man (ahum) gaat niet mee hoor, houd hij niet van tussen al die kwebbelende dames
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:08:12 #273
105888 renzell
pi_32590555
Jaaaa, Martineke, leuk!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:11:37 #274
105888 renzell
pi_32590629
En ja, volgens mij is de 22ste tot nu toe de beste optie.
dwz; mits BIX vrij kan maken!!! Bix?

En sja, zo'n Ballorig pakket zou kunnen, maar ik weet inderdaad niet hoeveel die kleintjes er nu echt aan hebben. Ik realiseer me wel dat Julius een van de jongste is en iets oudere kindjes dat misschien wel leuk vinden, maar van mij persoonlijk hoeft het dus niet zo. Als iedereen wel wil, dan ga ik overigens gewoon lekker mee hoor!
pi_32590830
op zich denk ik ook dat onze kindjes daar nog iets te klein voor zijn, over een half jaar zouden ze er zelf al wat meer aan hebben. van de eerste (en enige) keer dat wij er met Piet geweest zijn weet ik nog dat ik het wel wat heftig voor 'm vond, vrij lawaaiig en al die kindjes. maar de vraag is of er een beter alternatief is. ze kunnen in ballorig wel lekker op de grond zitten/liggen/kruipen. waar kan dat nog meer? of het zou bij iemand thuis moeten bijvoorbeeld, maar met zo'n inmiddels vrij grote groep wordt dat wat lastig lijkt me. en er mag geloof ik niet gerookt worden, dat vind ik ook wel ok. waarschijnlijk moeten we 't gewoon een beetje kort houden, gewoon even zien hoe lang die kleintjes 't volhouden. en je kunt inderdaad ook nog naar buiten, om even een frisse neus te halen.

ik ga gewoon proberen die 22 te kunnen!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:24:04 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32590861
De 22e, joepie, dan kunnen wij! (En die dag ga ik dus ook zeker vrijhouden van werk enz.) En Martineke, joehoe! dan kan ik lekker maxim zien en je groeiende buikje! Dan zijn onze kleine babietjes al 1... Hmmm.
En Ballorig, ik ben niet zo van de overdekte speelparadijzen, maar misschien is het wel prettiger dan in een cafe ofzo. Het lijkt mij wel wat als dat kindjes ook wat bewegingsvrijheid hebben.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_32590875
anna ging vanmorgen een paar keer staan bij de loopkar (en er vervolgens flink mee omgevallen natuurlijk). geen foto's dus want ik vond 't of te eng en rende er heen of ze was alweer gevallen voor ik de camera schietklaar had.
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:35:01 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32591097
Dat Ballorig leek mij wel leuk op zich, maar Noah is dan ook een van de oudste kindjes die komt... En ik wil eigenlijk met OV komen, en kon zo gauw niet op de site vinden hoe goed dat bereikbaar is met het OV. Dus mij maakt het niet heel erg uit of we gaan of niet.
Al is het op zich wel leuk denk ik om érgens heen te gaan, want om nou uren in een pannenkoekhuis rond te hangen..?

Martineke gezellig dat je ook komt! En als Bix toch de 22e zou kunnen zou dat echt perfect zijn!

Oh en Lishe wat leuk van je toneelstuk! Zal vast een enorme kick geven!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32591896
oja lishe gefeliciteerd nog, geweldig dat 't zo goed ging!

tex volgens mij is 't wel te doen met OV, heb ik eerder ook wel eens uitgezocht. ik zal straks nog even kijken.
pi_32593502
Dat peuterpakket is misschien niet zo van toepassing inderdaad, maar ballorig lijkt me op zich wel leuk. Alleen ben ik er zelf nog nooit geweest dus kan ik niet zo goed inschatten of het op zich een goede lokatie is. In een pannenkoekrestaurant kunnen de kleintjes niet op de grond en Myrthe wil toch echt wel de vrijheid op een gegeven moment Het mag ook bij mij thuis, ik heb een hele grote woonkamer (kidsproof maar ik woon in Almere dus niet echt centraal. Station op 5 min. lopen en bus stopt bijna voor de deur, dus wel goed bereikbaar met het OV.

Leuk dat je ook komt Martineke !
pi_32594450
Drama nacht was het hier weer. Gillend wakker worden en ontroostbaar zijn. Zielig hoor zo'n klein meisje dat je niet kan helpen. We hebben haar gisteren voor het eerst super boos gezien. Mevrouwtje wil zich graag optrekken in de box om te gaan staan en dat lukt niet en dan gaat ze dus gillen en huilen. Het is dat ze het nog niet kan maar volgens mij zou ze er ook wel bij willen stampvoeten. Alles wat er binnen hand bereik ligt word ook naar de andere kant , of nog liever , buiten de box gegooid op zo'n moment.

Zijn er nog meer die vanuit het noorden naar de meeting gaan? Alleen reizen is ook maar saai...
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:26:22 #282
24188 Belana
kloon van belana
pi_32594587
het lijkt mij ook wel leuk om te komen
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:27:16 #283
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32594602
kleine Isis toch, dikke

ik vind het ook erg leuk om te komen, heb wel zin om jullie allemaal eens een x te zien, incl de kleintjes natuurlijk en kan ik kijken hoe groot Myrthe al geworden is

als er nog iemand vervoer nodig heeft vanuit R'dam e.o. ik heb nog 2 plaatsen vrij
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:24:05 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32595784
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch Belana

Is het misschien een idee om even een apart topic te openen voor de meeting? Houden we 22 januari aan als datum en als er dan nog meer mensen willen en kunnen komen, dan zijn die ook gewoon welkom. Niet iedereen leest misschien het babietjes topic maar heeft misschien wel ook zin om te komen.
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 21:30:11 #285
81992 Githa
pi_32604419
Ik ben zo boos geweest vandaag.
We gingen gezellig naar de stad vanmiddag met opa en oma. Nu wilde we wat gaan drinken en stelde mijn schoonmoeder een tentje voor. Eenmaal daar zag het er blauw van de rook, dus ik stelde voor ergens anders heen te gaan omdat ik daar echt niet met Jordy bleef zitten.
En wat denk je, ze wilde niet me, ik kreeg een antwoord van "dan zien we jullie straks" Ik was helemaal wit heet en heb buiten nog met vriendlief staan bekevechten Hij vond dat ik overdreef, we konden dan toch met zijn drieën wat gaan drinken en ze straks weer ophalen.
Ja! Daarom ga je samen weg om ieder apart wat te drinken Helemaal niet leuk, en zeker niet van opa en oma
pi_32604490
Nou dat had ik ook niet leuk gevonden Githa.. vind dat ze wel wat meer rekening hadden kunnen houden met jullie en jullie kleine mooi man. Maarja.. zo zijn er altijd wel irritatie's enzo he Probeer het je niet aan te trekken en je er niet te boos over te maken want dan heb je alleen jezelf ermee..

Almere is goed hoor LadyBos dan kan ik komen lopen!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 21:34:37 #287
81992 Githa
pi_32604559
Belana, van mij mag je komen hoor ...gezelllig !

Daan, het is ook wel weer wat gezakt maar voelde het zo als een afwijzing vanmiddag .... de strijdkust kwam boven en en en nouja, het zakt wel weer....
pi_32604646
ja... snap ik.. ik had ze ook gewoon in elkaar gerost

Belana en Xanthe gezellig gewoon komen hoor!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_32622070
Hellup!

Graag even een snelle reactie...

Hanne is nu ook ziek.. Had al iets verhoging..
Kwam net hoestend en piepend beneden na haar slaapje.. Ze is flink aan de diaree en heeft nu koorts (nog niet gemeten)
Net heeft ze haar eten in grote golven naar buiten gegooid.
Ze heeft het benauwd.

Kan ik nog iets doen? Of moet ik nu de HA gaan bellen..
Weet het even niet... Bij Wilyan is alles zo lang geleden en die heeft dit/zoiets ook nooit gehad

(niet meteen denken dat ik hier loop te paniek-kippen, ik ben hier vaak de boelkloedige in stress-situaties)
W ~ H ~ T
pi_32622396
Jonnetje, gewoon even de huisartsenpost bellen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32622427
HA (met weekenddienst) gebeld..........

Kan niks doen...

Moeten voor de koorts maar zetpillies geven.
Tijdens haar middagslaapje heeft ze waarschijnlijk met haar mondje open geslapen en zo een droge keel gekregen, en daardoor al haar eten uitgespuugd..
Moesten anders maar met haar in de badkamer met de hete douche aan gaan zitten.. Om te stomen zeg maar.. Alleen werkt dat bij ons dus niet..
En kleine beetjes laten drinken..........

We kijken het voorlopig nog even aan dus......
En anders hang ik husb straks net zo hard wéér aan de foon..
W ~ H ~ T
pi_32623054
succes Jonnetje

Hanne beterschap!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_32630396
Githa, ik zou 't ook echt niet leuk hebben gevonden zeg, die reactie!
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef Jonnetje het volgende:
Moesten anders maar met haar in de badkamer met de hete douche aan gaan zitten.. Om te stomen zeg maar.. Alleen werkt dat bij ons dus niet..
jonnetje, wat werkt er precies niet dan? (is hier nl ook altijd DE oplossing bij erge benauwdheid).
hoe gaat 't nu? arme Hanne, snelle beterschap gewenst!
  zondag 27 november 2005 @ 22:38:53 #294
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32630556
succes jonnetje en beterschap voor Hanne
  zondag 27 november 2005 @ 22:56:13 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32631170
als jonnetje netzoals bij ons een afzuigrooster heeft die in werking gaat als het licht aan gaat dan kun je weinig stomen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zondag 27 november 2005 @ 22:58:44 #296
81992 Githa
pi_32631264
Natte handdoeken op een warme verwarming willen ook wel eens helpen.... Beterschap Hanne
  zondag 27 november 2005 @ 23:16:04 #297
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32631900
Toen Noah tijdje geleden ziek was werd ie ook zo benauwd, vooral als ie lag te slapen. We hebben toen van dat Luuf gesmeerd, op zn borstkasje en rug enzow. Dat hielp hier best goed. Ik was zo enthousiast dat ik er te snel mee gestopt ben waardiir ie dus weer benauwd werd

Noah heeft trouwens d elaatste tijd regelmatig dat ie moet hoesten of zich verslikt, waardoor dan al het eten eruit komt... Is dat normaal? Het maakt niet uit of ie net gegeten heeft, of het een fles was of vaste voeding, en hij moet ook vaak genoeg hoesetn of zich verslikken zonder dat zn eten eruit komt. Waardoor ik dus een beetje twijfel of het wel alleen daardoor komt... Maar goed, hij lijkt verder niet ziek ofzow. Vond het beetje vaag alleen.
©Dumbo
  zondag 27 november 2005 @ 23:24:44 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32632189
Doordat ze moeten hoesten krijgen ze vaak een kokhalsreflex, Tex.
Dat rijmt
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32637626
Jonnetje, beterschap met Hanne!

Sara is ook nog steeds ziek. Het gaat op en af, soms een beetje koorts, dan weer niet. Ze laat de helft van haar flessen staan Weet iemand wat ik hiermee moet?We stomen haar en ze heeft neusspray. Ze is niet doodziek ofzo, gewoon lekker vrolijk, maar knalrode wangetjes, verkouden en ze drinkt dus slecht.. Ze heeft echter geen hoge koorts ofzo. Moet ik voor dat niet goed drinken de HA bellen? Ze laat van haar 4 flessen bij 2 flessen de helft staan...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_32637891
We zijn trouwens ook op het CB geweest afgelopen woensdag, Sara weegt nu 6530 gram en is 62.2cm lang
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')