Heeft je baas toch verder niks mee te maken als jij verhuist? Je weet van te voren wanneer je gaat verhuizen en dat geef je ruim van te voren door en dat kost je dan een vrije dag.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:05 schreef Remco_h het volgende:
Hoe is het geregeld met eventuele vrije dagen (van de baas) bij verhuizingen?
zoals ik vermoedde (en terug lees in andere posts) zou zoiets in je cao moeten staan...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
Heeft je baas toch verder niks mee te maken als jij verhuist? Je weet van te voren wanneer je gaat verhuizen en dat geef je ruim van te voren door en dat kost je dan een vrije dag.
En hoe moet jouw baas weten dat je vanuit je ouderlijk huis vertrekt?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef Charmian het volgende:
Bij ons kun je maximaal 2 dagen verlof krijgen, maar helemaal niets als je vanuit het ouderlijk huis verhuist (lekker ouderwets).
Bij overlijden van (naaste) familie moet de werkgever je volgens de wet vrijgeven.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef Remco_h het volgende:
zoals ik vermoedde (en terug lees in andere posts) zou zoiets in je cao moeten staan...
net als vrije dagen bij overlijden van familie (waar de baas in jouw belevingswereld ook niks mee te maken heeft)
Mits je dichter bij je werk komt wonen, tcoh? Of is dat zo bij verhuisvergoedingen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef MouseOver het volgende:
Afaik heb je in best veel sectoren recht op 1 vrije dag.
Aangezien ik bij de overheid werk (ook nog eens keer op personele zaken) verbazen zulke regeltjes me niet (heerlijk lompe organisatie). De achterliggende gedachte in dit geval is dat als je uit het ouderlijk huis vertrekt niet op een schopstoel zit, je kunt dus net zo lang over een verhuizing doen als je wilt.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:43 schreef BoukeF het volgende:
[..]
En hoe moet jouw baas weten dat je vanuit je ouderlijk huis vertrekt?
je gaat toch gewoon van adres A naar adres B
Jawel, maar er zijn onvoorziene gelegenheden waarbij je een extra verlofdag zou kunnen krijgen. Hangt van de regelgeving van de organisatie of het bedrijf af welke gelegenheden dat zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:15 schreef Seraphin het volgende:
Daar heb je toch vakantiedagen voor?
volgens mij is dat alleen voor de verhuisvergoedingen idd...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef k_man het volgende:Mits je dichter bij je werk komt wonen, tcoh? Of is dat zo bij verhuisvergoedingen?
volgens mij gaat dat niet opquote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Mits je dichter bij je werk komt wonen, tcoh? Of is dat zo bij verhuisvergoedingen?
Die je natuurlijk gewoon vanuit je brutoloon zelf betaalt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef Basp1 het volgende:
Damn wat een geode regelingen allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |