Hoezo ben ik fout bezig geweest?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:07 schreef peaceman het volgende:
niet voor je beurt Longmen....
Dit staat dus in de OP.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef belsen het volgende:
Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Ja, dat mag dus niet, hè. Je mag pas weer een nummer uit de lijst vervangen, als er twee andere users aan de beurt zijn geweest. Er dient tevens een redelijk tijdsbestek in acht worden genomen voor een nummer dat is verwijderd uit de lijst weer terug geplaatst mag worden.
haha nou oke....quote:
Dat kan jij alleen doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
haha nou oke....dan moet het maar weg....
Gemiep of niet... is niet de 1e keer...quote:
Wel van mij!quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gemiep of niet... is niet de 1e keer...![]()
Je bent die keer dat je na 1 persoon gelijk weer postte alweer vergeten?quote:
Wil je beweren dat je het nu goed gedaan had dan? Er staat niks wat niet waar isquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef Longmen het volgende:
Das toch wat anders dan: sommige mensen kunnen slecht een lijst overnemen
Klaar nu?
Voeg nou maar gewoon een nummer toe.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:14 schreef Longmen het volgende:
Jij vergelijkt een andere "fout" met deze...
Ach, een schopje voor m'n beurt om 't topic weer op gang te krijgen, zal ie toch niet erg vinden?quote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef Longmen het volgende:
mmm Daisy Duke volgens mij ben je nog niet aan de beurt... Peaceman zal dr wel wat van zeggen...![]()
Ja, dat mag dus niet, hè...quote:Op zondag 20 november 2005 18:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, een schopje voor m'n beurt om 't topic weer op gang te krijgen, zal ie toch niet erg vinden?
al gebeurd sir!quote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef peaceman het volgende:
Hmm dreigt mis te gaan, wil Mr_booze nr. 1 even wijzigen svp?
sorry ben geen moby liefhebber...quote:
Dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
mooi, dan mogen ze nu wel weer eens opzouten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was te verwachten![]()
En het is helaas ook al geen verbetering...![]()
Leuk meisje, maar hoeft wat mij betreft niet zo nodig te musiceren...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef peaceman het volgende:
Ane Brun onbekend bij DD i assume?
Jij luistert naar 3FM of niet soms?quote:
Normaliter niet maar nu ff wel ja, en inderdaad voor deze keer bracht me dat op een idee!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij luistert naar 3FM of niet soms?
Ech niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |