Dat meen je niet....quote:Op donderdag 10 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet er naartoe voor FOK!... Om te reviewen
Neeeee, dat meen je nietquote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef QueenR het volgende:
net op de radio nieuw nummer van madonna, I'm sorry Bied ze haar excuses aan in verschillede talen.. maar wat zegt ze? Heel duidelijk:
Sorry - Madonna
Sorry
Je suis désolé
Lo siento
Ik ben dronken
Sono spiacente
Perdónamedegene die haar het nederlandse zinnetje heeft geleerd is volgens mij errrrug lollig
Hahahaha... dat is droogquote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef QueenR het volgende:
net op de radio nieuw nummer van madonna, I'm sorry Bied ze haar excuses aan in verschillede talen.. maar wat zegt ze? Heel duidelijk:
Sorry - Madonna
Sorry
Je suis désolé
Lo siento
Ik ben dronken
Sono spiacente
Perdónamedegene die haar het nederlandse zinnetje heeft geleerd is volgens mij errrrug lollig
yep meen het echt... Jeroen van Inkel lach ook helemaal dubbel.quote:
sorry dus, nummer 12 van haar nieuwe albumquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet dat horen, hoe heet het nummer?
Het maximum aantal kaartjes via die site zijn al vergevenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je je voor 25 pond abonneert op de Robbie Williams site kan je nu al kaarten kopen
http://shop.robbiewilliams.com/page/tourdetails
Alleen ik geloof dat de site al weer plat ligt ook
Ook dat nogquote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het maximum aantal kaartjes via die site zijn al vergeven
Ik dacht gisteren horen dat dat nummer 3 was op haar nieuwe album was...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
sorry dus, nummer 12 van haar nieuwe album
![]()
Volgens de tekst zegt ze ik ben droevig.. maar het is echt ik ben dronken haha
was ernaar aan het zoeken en vond dit ook nog: http://www.telegraaf.nl/prive/article28205391.ece?rss
ja volgens die site wel iig, maar bij de lyrics site waar ik net keek stond ie als 12. Heb het album niet dus weet verder nietquote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren horen dat dat nummer 3 was op haar nieuwe album was...
Maar wel grappig inderdaad.
Jij gaat zo genieten....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
En verder wachten we inderdaad nog maar heel geduldig af ja
Als die geboren word en hij krijgt een pets op zn billen.. terecht!![]()
Aan de andere kant, wie wil er nou naar een optreden van die blaaskaak toe? Die Sinatra wannabe?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook dat nog.... het word moeilijk om daar bij te zijn gijs..
He!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wie wil er nou naar een optreden van die blaaskaak toe? Die Sinatra wannabe?
He!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wie wil er nou naar een optreden van die blaaskaak toe? Die Sinatra wannabe?
quote:
net het album gedownload, en als je weet wat ze HOORT te zeggen kan je wel horen dat ze idd droevig probeert te zeggen. maar je kan dronken ook goed horen en das leuker dus ik hou dat maar als de officiele tekstquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet dat horen, hoe heet het nummer?
whahahahahahaquote:
Dag schat. Ging alles goed vanmorgen met ons ventje? Heb je nog vermeld dat die dikke kin van het vallen was en dat we hem niet geslagen hebbenquote:
Dat klopt het dus toch van negersquote:
die opdracht kreeg ik net ook al van O-Renquote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
En ohja Sjo ik wil naar Robbie. Regel het even voor me
Ding is zo dik als de onderarm van je manquote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat klopt het dus toch van negers
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ding is zo dik als de onderarm van je man
terechtquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die opdracht kreeg ik net ook al van O-Ren
quote:
Dat ze altijd onder werktijd, zittend op een terrasje met een stijve bellen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat klopt het dus toch van negers
Dan mag je gaan liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die opdracht kreeg ik net ook al van O-Ren
uhm... eerste 2 idd, das waar. Maar het is toch echt geen stijve hoor. Die foto moet nog komen om ons nog meer te verbazenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat ze altijd onder werktijd, zittend op een terrasje met een stijve bellen?
Ja precies, alleen twijfel ik of het wel een stijve isquote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan die gezellig met sjo gaan liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan mag je gaan liggen![]()
's ochtends vroeg
Hij is misschien nog niet echt in woedende toestand, maar hij begint wel te kloppen zo onderhand dan hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm... eerste 2 idd, das waar. Maar het is toch echt geen stijve hoor. Die foto moet nog komen om ons nog meer te verbazen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ging erg goed.... hij was zo lief. 50 vliegtuigen bekekenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat. Ging alles goed vanmorgen met ons ventje? Heb je nog vermeld dat die dikke kin van het vallen was en dat we hem niet geslagen hebben
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ging erg goed.... hij was zo lief. 50 vliegtuigen bekekenOnderweg altijd even langs het spoor rijden en hopen dat er een trein voorbij rijdt. Hij ging rustig spelen en zei me gedag.
xxx
Whahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.ejbdotcom.net/comments/8251.html
Serieus.. het meeeest pijnlijke filmpje.. ik bemerkte dat ik omhoog kwam uit mn stoel en op mn vinger de pijn zat te verbijten![]()
Van het bloed!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Zn ass is ook gewoon fokking rood
Ik vind het gewoon triest dat je dit soort dingen bedenkt om te gaan doen. Ik had er zelf jodium over heen gegooid ipv van waterquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.ejbdotcom.net/comments/8251.html
Serieus.. het meeeest pijnlijke filmpje.. ik bemerkte dat ik omhoog kwam uit mn stoel en op mn vinger de pijn zat te verbijten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |