Dat kan jij ook luiwammesquote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Fwnk het volgende:
ow ik nam gewoon die ene uit het vorige topic...
Edit em anders Anne.
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef _moder8or_ het volgende:
En ja, wat doet die banner daar
Omdat niemand, maar ook niemand een mooite neemt een 'mooie' banner te maken. Het duurt té lang.
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen geleden gevraagd.
3 dagen is niet lang en er zijn al andere banners gemaakt.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met die van mij heb ik lang over nagedaan. Dus een OP waard lijkt mij. Én nog eens mijn eerste gifje
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Dat is oneerlijk, dus!
Primaquote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik doe niets meer, qua maken. Kostte me teveel tijd voor niets dus.
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "quote:
Ja, thuis blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Dat zeg ik ook niet lieverdquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
Veel animoquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik heb duidelijk gezegd " iedereen mag een banner kiezen en dáárna wordt er een banner gekozen " en niet " moder8or maakt een paar banners en dáárna wordt er een banner gekozen "
Dus!
neuspulken en rukkenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
eeeennn gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |