Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes
na toen werd ze dus flink pissig en hun van de dan vloer.
quote:LOL !
Op maandag 27 mei 2002 10:03 schreef Enemyforce het volgende:
Ben van het weekend helemaal fout bezig geweest.Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me (
) waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes
quote:Tja, het is maar beter zo, anders hat je nog iets gehad met een breezersletje, en dat kun je beter ook niet hebben
Ben van het weekend helemaal fout bezig geweest.Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me (
) waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes
quote:hehheheheh succes
Op maandag 27 mei 2002 07:43 schreef MrNiles het volgende:
YES YES YESSSSSS
ik moet het toch ff kwijt
en hiero leek me op zich wel een geschikte plaats
Van het weekend eens een keer geen blunder gemaakt....
Kep zelfs weer een keer gescoort en met een ander een afspraak gemaakt....
Waarschijnlijk zal die afspraak wel op een blunder uit lopen
Ik hou jullie dus op de hoogte van mijn mislukkelingen
quote:
quote:
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te gaan dansen. Er stond een leuk meisje naast me te dansen dus ik ging een beetje kloten hier en daar. Toen zei ze op een gegeven moment "hier mijn breezer, ik hoef niet meer." Ik dacht wtf ik drink die zooi niet dus gaf hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij stond. Zij en d'r vriendin werden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zei "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is en breezers zijn voor breezersletjes"
nou toen werd ze dus flink pissig en gingen ze van de dansvloer.
Lekker leesbaar verhaal trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door marciemarc op 27-05-2002 15:07]
Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.
Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.
Heel raar.. ik had ineens geen zin meer.
quote:we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.
Op maandag 27 mei 2002 18:09 schreef MarcoTC het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een blunder...Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.
quote:ik zou willen van niet... maar het is echt waar.
Op maandag 27 mei 2002 18:11 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.
quote:Hahahahaha ik wou dat ik 1 van die joggers was geweest!! Dan had je me op kunnen vegen
Niet echt een versierblunder maar wel een blunder...Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.
quote:En dan... STA JE VOOR LUL!!!!!!!!!
quote:Gewoon geweldig! * PizzaGuy valt van z'n stoel van het lachen!! ROFLMAO!
Dat is echt zo lust-ontnemend!
op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".
WAS IK VERDOMME HAAR SLAPENDE ZUSJE AAN HET BETASTEN!
(mensen dit is echt gebeurd!)
quote:HOEZO BLUNDER??? Wat zei dat zusjes! Dit is echt ziek, hoeveel leeftijds verschil was er etc, vertel wat meer sappige details, reacties van de meisjes! Echt supers!!
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:
Oh ja, en met hetzelfde meisje (nog voor het drol-incident):op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".
Dus viel allemaal wel mee Maar het is wel lachen nu ik er weer aan terugdenk.
Paar jaar terug was ik in Denemarken. Ik met een paar Deense jongeren 's avonds mee naar het strand. Donker, beetje kampvuur, beetje kletsen... Engels en Deens door elkaar. Ik in een druk gesprek met een bloedmooie Deense. Leg ik haar uit wat het Nederlandse 'schat' betekent. Laat dat nu in het Deens 'skat' zijn. Ik: "so you are a real skat!" Nou, de rest van de avond Deens moeten aanhoren....
Ik begrijp nog steeds niet wat ik precies fout deed
quote:Veel Brabantse meiden daar
Op maandag 27 mei 2002 23:12 schreef Robino het volgende:
Hee Malgrat, daar ga ik over een kleine maand naar toe!Hoe zit het daar met de dames?
quote:Aargh, is mij ook wel eens gebeurd. Alleen ging ik de verkeerde tent in. Ik was 's nachts even naar buiten geweest om een boel bier te lozen. Toen ik terug kwam had ik wel zin en begon mijn vriendin (dacht ik) te strelen. Na een tijdje werd ze wakker en mompelde 'ben jij dat <naam van heel iemand anders>'. Ik schrok me de tering en ben als de sodemieter de tent uitgevlucht. Bleek dus dat ik in de tent naast de mijne zat.
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:
Oh ja, en met hetzelfde meisje (nog voor het drol-incident):op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".
De dag daarna vertelde ze dat er een vreemde gast in d'r tent was gekomen. Ze sliep daar met haar broer, dus ze wist vrij zeker dat die het niet was
Ik heb me maar van de domme gehouden, zeker tegen mijn eigen vriendin
Maar waar ik niet aan gedacht had was dat onze caravan naast die van hun stond en dat we 's ochtends altijd samen ontbijt hadden. De volgende ochtend worden we wakker gemaakt. Dikke kater en iedereen zat al aan tafel. Kom ik uit haar tent met mijn onderbroek aan. Nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien. En haar pa kon er echt niet om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |