abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4340524
YES YES YESSSSSS
ik moet het toch ff kwijt
en hiero leek me op zich wel een geschikte plaats
Van het weekend eens een keer geen blunder gemaakt....
Kep zelfs weer een keer gescoort en met een ander een afspraak gemaakt....
Waarschijnlijk zal die afspraak wel op een blunder uit lopen
Ik hou jullie dus op de hoogte van mijn mislukkelingen
pi_4341191
Ben van het weekend helemaal fout bezig geweest.

Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.

Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes na toen werd ze dus flink pissig en hun van de dan vloer.

pi_4344017
quote:
Op maandag 27 mei 2002 10:03 schreef Enemyforce het volgende:

Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.

Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes na toen werd ze dus flink pissig en hun van de dan vloer.

LOL !
pi_4345006
quote:

Tja, het is maar beter zo, anders hat je nog iets gehad met een breezersletje, en dat kun je beter ook niet hebben
  maandag 27 mei 2002 @ 14:44:05 #205
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4345084
quote:
Op maandag 27 mei 2002 07:43 schreef MrNiles het volgende:
YES YES YESSSSSS
ik moet het toch ff kwijt
en hiero leek me op zich wel een geschikte plaats
Van het weekend eens een keer geen blunder gemaakt....
Kep zelfs weer een keer gescoort en met een ander een afspraak gemaakt....
Waarschijnlijk zal die afspraak wel op een blunder uit lopen
Ik hou jullie dus op de hoogte van mijn mislukkelingen
hehheheheh succes
quote:

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 27 mei 2002 @ 15:01:46 #206
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_4345418
quote:
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te gaan dansen. Er stond een leuk meisje naast me te dansen dus ik ging een beetje kloten hier en daar. Toen zei ze op een gegeven moment "hier mijn breezer, ik hoef niet meer." Ik dacht wtf ik drink die zooi niet dus gaf hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij stond. Zij en d'r vriendin werden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zei "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is en breezers zijn voor breezersletjes" nou toen werd ze dus flink pissig en gingen ze van de dansvloer.
Handuuuug

Lekker leesbaar verhaal trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door marciemarc op 27-05-2002 15:07]

Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
  maandag 27 mei 2002 @ 18:09:54 #207
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4348174
Niet echt een versierblunder maar wel een blunder...

Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.

Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.

Heel raar.. ik had ineens geen zin meer.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 27 mei 2002 @ 18:11:28 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4348189
quote:
Op maandag 27 mei 2002 18:09 schreef MarcoTC het volgende:

Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.

Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.

we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 27 mei 2002 @ 18:20:33 #209
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4348297
quote:
Op maandag 27 mei 2002 18:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.

ik zou willen van niet... maar het is echt waar.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_4348872
quote:

Hahahahaha ik wou dat ik 1 van die joggers was geweest!! Dan had je me op kunnen vegen Nu ook wel trouwens
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  maandag 27 mei 2002 @ 19:17:07 #211
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4349012
Zo, die stormt idd heel hard de top 5 binnen!
  maandag 27 mei 2002 @ 20:47:26 #212
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4350608
quote:

En dan... STA JE VOOR LUL!!!!!!!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 27 mei 2002 @ 21:14:47 #213
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351388
quote:

Gewoon geweldig! * PizzaGuy valt van z'n stoel van het lachen!! ROFLMAO!
Ik had erbij willen zijn gegarandeerd dat ik dubbel lach! Zowiezo kom ik nu al weer bijna niet bij! Ik vind deze toch wel echt een 2de plaats verdienen in mijn top 5!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  maandag 27 mei 2002 @ 22:26:25 #214
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4352819
Ik kan me ook nog een vakantie herinneren dat ik met een meiske op het gras aan het rollebollen was, en opeens zo op een hondedrol lag

Dat is echt zo lust-ontnemend!

maandag 27 mei 2002 @ 22:31:34 #215
5590 Robino
pi_4352920
Oh ja, en met hetzelfde meisje (nog voor het drol-incident):

op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".

WAS IK VERDOMME HAAR SLAPENDE ZUSJE AAN HET BETASTEN!
(mensen dit is echt gebeurd!)

maandag 27 mei 2002 @ 22:35:19 #216
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4352996
quote:
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:

op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".

HOEZO BLUNDER??? Wat zei dat zusjes! Dit is echt ziek, hoeveel leeftijds verschil was er etc, vertel wat meer sappige details, reacties van de meisjes! Echt supers!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  maandag 27 mei 2002 @ 22:59:24 #217
5590 Robino
pi_4353549
Nou ehm laat ik even samenvatten:
- Zusje was 14
- 'Mijn' meisje was, net als ik toen, 15
- Ik heb haar gelukkig niet op die manier'betast',
alleen gevoeld waar nou haar hoofd zat. Daarbij voelde
ik haar been, buik enzo, niks bijzonders hoor. Het was te
donker om te kunnen zien wat ik deed, vandaar dat het zo
lang duurde.
- 'Mijn' meisje moest wel lachen, al was ze blij dat ik nog
niet begonnen was met zoenen.
- zusje bleef lekker doorslapen gelukkig.

Dus viel allemaal wel mee Maar het is wel lachen nu ik er weer aan terugdenk.

maandag 27 mei 2002 @ 23:07:58 #218
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_4353690
Ik was vorig jaar in Malgrat del Mar. Lag ik daar met m'n hotelchick van 16 in haar kamer (ze sliep samen met dr zusje die naast haar lag).
Ik was echt supergeil, zij ook. Maarja haar zusje lag er verdomme naast
Dus zij trekken en ik klaarkomen. Vlak erna ben ik weer gauw naar m'n eigen kamer (die ernaast was) gegaan.
En ja hoor, had ik gewoon op m'n broek heen gespoten!
En dan niet een beetje he... nee, echt een berg sperma.
Ik zeg tegen die vriend van me die op m'n kamer sliep: "Heb je dorst"?
  maandag 27 mei 2002 @ 23:12:04 #219
5590 Robino
pi_4353772
Hee Malgrat, daar ga ik over een kleine maand naar toe!

Hoe zit het daar met de dames?

maandag 27 mei 2002 @ 23:13:09 #220
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4353792
geweldig topic dit...
  dinsdag 28 mei 2002 @ 00:55:51 #221
27592 Runemaster
Pertho (~ verandering)
pi_4355272
Skat! - braaf en saai, dit verhaaltje

Paar jaar terug was ik in Denemarken. Ik met een paar Deense jongeren 's avonds mee naar het strand. Donker, beetje kampvuur, beetje kletsen... Engels en Deens door elkaar. Ik in een druk gesprek met een bloedmooie Deense. Leg ik haar uit wat het Nederlandse 'schat' betekent. Laat dat nu in het Deens 'skat' zijn. Ik: "so you are a real skat!" Nou, de rest van de avond Deens moeten aanhoren....
Ik begrijp nog steeds niet wat ik precies fout deed

Rome werd niet groot door vergaderen, maar door oorlogvoeren.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 09:18:29 #222
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_4357108
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:12 schreef Robino het volgende:
Hee Malgrat, daar ga ik over een kleine maand naar toe!

Hoe zit het daar met de dames?

Veel Brabantse meiden daar
pi_4359344
quote:
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:

Aargh, is mij ook wel eens gebeurd. Alleen ging ik de verkeerde tent in. Ik was 's nachts even naar buiten geweest om een boel bier te lozen. Toen ik terug kwam had ik wel zin en begon mijn vriendin (dacht ik) te strelen. Na een tijdje werd ze wakker en mompelde 'ben jij dat <naam van heel iemand anders>'. Ik schrok me de tering en ben als de sodemieter de tent uitgevlucht. Bleek dus dat ik in de tent naast de mijne zat.

De dag daarna vertelde ze dat er een vreemde gast in d'r tent was gekomen. Ze sliep daar met haar broer, dus ze wist vrij zeker dat die het niet was
Ik heb me maar van de domme gehouden, zeker tegen mijn eigen vriendin

dinsdag 28 mei 2002 @ 12:29:58 #224
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4359395
Zul je net zien dat die vriendin, of die broer van der of iemand uit die groep, toevallig ook fok leest! Haha dan heb je als nog de poppen aan het dansen!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 12:44:57 #225
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4359528
Nu het over tenten gaat komt er bij mij ineens een verschrikkelijk trauma uit mijn jeugd naar boven.
Met mijn ouders op vakantie in Italie. Ik en mijn 2 jongere broertjes ook mee. En op die camping waren hele goede kenissen van mijn ouders die ook 3 kinderen hadden maar de 2 oudste waren meisjes. Dus dat was altijd prima en iedereen kon het goed met elkaar vinden. Maar je wordt ouder en je drinkt wat en nog wat en nog heel wat meer. Uiteindelijk ben ik dus met dat oudste meisje aan het zoenen en friemelen aan het meertje. Wij terug naar onze tent. Ben ik bij haar
de tent ingekropen. Lekker tegen elkaar aangeslapen. Heerlijk gewoon.

Maar waar ik niet aan gedacht had was dat onze caravan naast die van hun stond en dat we 's ochtends altijd samen ontbijt hadden. De volgende ochtend worden we wakker gemaakt. Dikke kater en iedereen zat al aan tafel. Kom ik uit haar tent met mijn onderbroek aan. Nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien. En haar pa kon er echt niet om lachen.

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')