abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:19:41 #176
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4300496
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:05 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Die vind ik het nog wel een van de mooiste tot nu toe! Je moet toch gvd ook wel goed van de kaart zijn geweest om een lantaarnpaal voor de maan aan te zien!! Kan me goed voorstellen dat ze haar hoofd schud van aie aie aie!!

Dat viel eigenlijk best mee hoor, je kon in het donker gewoon die paal zelf niet zien. En het was mijn eerste keer 'dronken zijn'

Het was zowieso een rampavond, want toen we eenmaal lagen te zoenen (jaja toch gebeurd , ondanks het maan-incident) ging er iemand die vlak naast ons lag (we lagen met een man of 10 op het gras) over zijn nek.

En de echte blunder bleek pas toen ik haar nuchter in het licht zag, wat een paard

donderdag 23 mei 2002 @ 22:54:20 #177
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4301169
deze was iknog vergeten.
mijn vriendin sliep afgelopen pinksteren bij me en we heben veel films gezien.
swordfish, HP, Fists of legend, Romeo must die, Kiss of the dragon, Akira en Shanghai noon.
de 2e nacht zaten we dus eerst Shanghai noon te kijken bij mijn ouders. toen om 0:15 HP en om 3:15 Akira.
toen de films waren afgelopen zouden we gaan slapen. ze zei: waarom ga je niet naar je eiegn bed. ik zei: heb geen zin. was toch te moe.
toen stond ik maar op en liep naar me bed. toen ik in bed wou gaan vroeg ze: als je wilt mag je ook bij me slapen hoor. ben naar mijn eigen bed gegaan
  vrijdag 24 mei 2002 @ 09:28:48 #178
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_4305412
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Dat ken ik
Dat staat echt zo enorm stuuupid als je de helft naast je bakkes giet
pi_4306389
hehe nog nooit meegemaakt
maar eh keep on going geweldige topic !
pi_4306833
Toen ik 9jr oud was werd ik uitgenodigt voor een verjaardag van een meisje. En jah, dat is vrij speciaal op die leeftijd toen der tijd Anyway, ik ging al 1 jaar lang met dat meisje naar de muziekschool en zij was schijnbaar smoor. Maar ik had het totaal niet door, 9jr.. zo groen als wat nog dus ik wist van nix. Op haar verjaardag liep alles soepel, ik was de enige jongen en op een gegeven moment gaan, zoals elk tina-meisje van 11jr, een spelletje doen. Dat bekende spelletje "op wie ben jij verliefd" en ik wou maar al te graag mee doen. Zij was al 2 keer voor mij aan de beurt geweest en had 2 keer giechelend mijn naam gezegt. Daarna was ik aan de beurt, maar ik riep gewoon kei hard ieman anders haar naam En zo ging dat de hele avond door, wel 25x zijn zij en ik aan de beurt gekomen en het bleef maar met dezelfde antwoorden. Pas de dag later besefte ik wat voor een klootzak ik was geweest... Maar ach, ik was 9 jr

Dan op me 14e, meidje komt naar me toe in de disco... Na wat gezoend te hebben "Zeg kom je mee naar buiten het is hier zo druk ik word de hele tijd aangestoten" (in een lege disco...) dus ik zeg "Hoezo dat nou weer? Ik blijf hier, buiten is het koud" (Het was zomer ) Eerste wip ooit heeft daarna een half jaar op zich laten wachten n00b dat ik was Kan er nu iig wel om lachuh

vrijdag 24 mei 2002 @ 11:29:50 #181
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4306889
Op vakantie in Canet Plage in Frankrijk. We waren daar met een groep van 20 vrienden. Vraagt na een avond keihard zuipen HET MOOISTE EN LEKKERSTE meisje van de hele modderfokking school of ik misschien even wil gaan zwemmen in de zee (04:00). Moah lijkt me prima even verfrissende duik voor het slapen gaan. Daar aangekomen vliegen alle kleren ineens van haar lijf en vervolgens staat ze daar ongeloofelijk mooi en vraagt of ik ook nog kom....
Vervolgens dank ik god op mijn knieen voor deze Blue Lagoon revival...En ren ook naakt het water in. Daar een kwatier ingelegen. Beetje tegen elkaar aan etc. Vervolgens weer aangekleed en gedouched op de camping met elkaar. MAAR ER IS UITEINDELIJK HELEMAAL NIKS GEBEURT....Ik kan nu weer janken echt...

Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_4307048
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 11:29 schreef cWaVe het volgende:
Op vakantie in Canet Plage in Frankrijk. We waren daar met een groep van 20 vrienden. Vraagt na een avond keihard zuipen HET MOOISTE EN LEKKERSTE meisje van de hele modderfokking school of ik misschien even wil gaan zwemmen in de zee (04:00). Moah lijkt me prima even verfrissende duik voor het slapen gaan. Daar aangekomen vliegen alle kleren ineens van haar lijf en vervolgens staat ze daar ongeloofelijk mooi en vraagt of ik ook nog kom....
Vervolgens dank ik god op mijn knieen voor deze Blue Lagoon revival...En ren ook naakt het water in. Daar een kwatier ingelegen. Beetje tegen elkaar aan etc. Vervolgens weer aangekleed en gedouched op de camping met elkaar. MAAR ER IS UITEINDELIJK HELEMAAL NIKS GEBEURT....Ik kan nu weer janken echt...

Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..

Remember, the male always has to make the final move

dat is altijd zo, en dat verhaal dat vrouwen, manne oversext vinden of dat ze meer zin hebben in knuffelen is wel het toppunt van cliché gelul

vrijdag 24 mei 2002 @ 11:49:38 #183
28858 LordOnBoard
Don't ask Twice
pi_4307123
Ik weet niet wat ik moet doen .. janken of hem ontiegelijk hard uitlachen.. ;-)
Ken je de uitspraak niet geschoten altijd mis ?
LIFE IS SHORT DON'T WASTE IT
Take it or Leave it
pi_4307180
het probleem er van is dat je achter af denk van k******t wat heb ik nu weer gemist... Waarom ben ik er niet op ingegaan/besefte ik het niet/deed ik het niet....
pi_4307547
Nou ik dacht dat bij mij zoiets dus nooit was overkomen maar nu herinner ik ook zo'n moment. Ik had op een avond met m'n ex gezoend. Ze had daarvoor meer dan een jaar gegad met een goede vriend van me. Hij vond het niet erg dat ik met haar zoende dat zei hij toen we ik en mijn ex weg fietsten dus ik gezoen en ze zou de volgende dag naar mij toekomen. Eerst een romantische film gezien daarna beetje gezoen ensow gaat ze zo op me zitten met haar kleren aan en beetje over mijn *** heen en weer schuiven. Voor de rest beetje strelen ik wist me geen raad ik d8 wtf wat gebeurd mij was nog maagd nog geen sex gehad dus op een gegeven moment zegt ze hoelaat is het ik zo de tijd noemen ooow ik moet even mijn vader bellen of ik later thuis kan zijn. Zij dat gedaan was dat exvriendje bij haar thuis om zijn nieuwe jas te laten zien ik al helemaal balen ensow jah wat moeten we nou doen ik tegen haar ik jah ga toch maar even naar huis anders zal die wal denken.(Hij zal toch wel beetje jaloers zijn geweest hij gaf de laatste tijd helemaal niet omhaar) zij naar huis. Volgende dagen zag ik der wel ook op werk ensow maar ze moest ook steeds naar dat exvriendje om de plantenwater te geven omdat die ouders op vakantie waren ofsow (netof die gozer dat niet kan ) maar goed zij zou het aan hem vertellen maar ze zei dat ze dat niet had gedaan bla bla ik al beetje ze had het er moeilijk mee en het een week zo door ze had niks verteld. En aan de ene kant wou ze hem niet terug maar ook weer wel bla bla toen heb ik met pijn in mijn hard maar gezegd dit kan niet verder zo had geen ene x sex met haar gehad het had die ene avond gekund maarja... shit happens bleek later ook nog dat toen ze bij die gozer de planten water had gegeven ze ook steeds met hem had gezoend dus ik was gewoon gebruikt
Whenever it comes to the fullest, I Wanna see them DANCE!!!!!!
pi_4307956
Ik herinner met net weer een verhaal, nog niet eens zo kort geleden.

Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd

We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.

pi_4308377
hmmmzz... okay... een echte VERSIERblunder is het niet, want het versieren ging best goed... Bij die gozer dan, ik liet me versieren... Was leuk, bij een kampvuurtje, best donker ook enzo... Jongen met een capuchon en petje op, maar wel knap (voor zover ik het kon zien). Dus we hadden gezoend, en verder nix eigenlijk.
De volgende ochtend werd ik netjes alleen in mijn eigen tentje wakker, maar ik dacht: "Godsamme, ik heb met die gozer gezoend, maar hoe ziet ie er ook alweer uit?!!!"

Dus toen ik iets later wat vrienden van me zag vroeg ik of ze wisten wie de gozer was met wie ik had gezoend. Hilariteit alom natuurlijk. Ik wist de naam van die gozer nog, en waar ie vandaan kwam. Nou kwamen 2 vrienden van mij toevallig ook uit die plaats. Dus ze wezen iemand aan; "Dat is 'm hoor meid!"
Ik kon mijn ogen niet geloven. Het was een boomlange gozer, niet echt lelijk, maar zeker niet iemand waar ik mee zou zoenen. But hey, t was donker. Dus ik legde me er maar bij neer dat er blijkbaar toch meer alcohol in mijn lijfje had gezeten als ik had gedacht. (lang leve de goedkope flessen bessenwijn)

Een paar dagen later kom ik mijn achternichtje tegen bij het toiletgebouw (jah, de wereld is klein). Ze had een vriend bij met wie ik haar wel eens eerder had gezien. Wist ik veel hoe die gast heette. Terwijl zij naar de wc was had ik een beetje met die gozer staan kletsen, nix bijzonders. Kom ik nog een paar dagen later mijn achternichtje WEER tegen, zegt ze: "Heb jij met [censuur] gezoend?!"
Ik: "Jah, klopt, hoe weet jij dat nou weer?"
Zij: "Dat is die vriend van mij!!!"
Had hij dus tegen haar gezegd dat ie met mij gezoend had, nadat ik weer weg was.
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."

Kleur buiten de lijntjes.
pi_4308575
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 13:19 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."
hehe
  vrijdag 24 mei 2002 @ 16:37:19 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4311267
het worden nu wat meer relatieproblemen/foutjes

kunnen de leuke blunders weer komen????

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 24 mei 2002 @ 16:46:46 #190
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4311395
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 12:50 schreef Loona35 het volgende:
Ik herinner met net weer een verhaal, nog niet eens zo kort geleden.

Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd

We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.

hmmm, juist een leuke vriendin eigenlijk. wil ik best wat mee gaan drinken
fok you ja!
pi_4312456
Paar van mijn acties:

- D8 van een vriend gehoord te hebben dat een meisje engels was.. Volgende keer toen die vriend er niet bij was ik met mijn zatte kop naar haar toen en op zijn engels terwijl ik haar nog NOOIT gesproken had "<Insert Name> is not here tonight, I am his friend (of iets in die richting)" Einde gesprek... Ik tegen die vriend gezegd de volgende dag dat ik met haar "gesproken" had.. Blijkt ze gewoon uit NL te komen. SUKKEL!

- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..

zaterdag 25 mei 2002 @ 21:07:25 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4324151
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 18:03 schreef SittingDuck het volgende:
- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..
Ach ben je niet de enige in.
Ik heb altijd het hoogste woord bij mijn vrienden. En bij vriendinnen meestal ook wel totdat ik een meisje leuk/knap vindt en dan ben ik redelijk blanco waarover ik het moet gaan hebben enzo.
Is best wel es lastig. Al komt het vooral voor als ik in een disco zit enzo. Dan is praten toch niet zo'n geweldige bezigheid.
Gaat meestal beter op verjaardagen enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4326718
quote:
Op zondag 05 mei 2002 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Ik gisteravond:

Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)
Wat doe ik: ik doe stap naar achteren
zij komt nog dichter bij, ik ga nog verder naar achteren

damm wat ben ik toch een sukkel

Sommige jongens begrijpen het ook nooit he !!
pi_4326828
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 23:39 schreef Mariontje het volgende:

[..]

Sommige jongens begrijpen het ook nooit he !!

idd heb je ervaring??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4326870
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 23:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

idd heb je ervaring??

Anders zei ik het toch niet.. ??
pi_4333226
Wil dit toch effe kwijt!

Was gisteren met een vriend (x) van me in Groningen uit. En hij is helemaal gek op een barmeisje. Hij noemde haar Miss Mixje, omdat ze zo goed drankjes kon mixen.

Anyway, op een gegeven moment zitten we aan de bar en ik zeg tegen het meisje in kwestie dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat zij lekkere drankjes kon mixen. Toen vroeg ze me van wie ik dat had. Nou ik zij dus van hem (x). Het was mijn bedoeling om hen met elkaar in contact te brengen. Toen vroeg ze aan (x) wat ze dan voor hem gemixed had.

In plaats van dat hij nou enthousiast zegt: Weet je dat niet meer, dat lekkere drankje wat bestaat uit Baileys, Tia Maria, en Cointreaux.

Zegt hij op de meest droge manier: Ja, die met die Baileys.

Maakt niet echt een goede indruk.

Anyway, later die avond kwam ik weer met het meisje in contact en heb nog wel even met haar gesproken. Heb zelf overigens geen versierpogingen ondernomen, maar moet wel toegeven dat (x) af en toe een goede smaak heeft!

pi_4333346
Miss Mix
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4335466
gehoord van een kameraad:

Een gozer bij hem uit zijn klas was op vakantie in Lloret de mar. Dus die gozer 's avonds naar de discotheek.. hij met zo'n wijffie dansen (het was nog redelijk vroeg op de avond). Dat wijffie zegt dus op een gegeven moment.. zullen we naar mijn hotelkamer gaan . Zegt die gozer..NEE het is nog TE VROEG...

hehe wat een sukkel..en daar is ie nog een paar jaar lang mee gepest..

zondag 26 mei 2002 @ 21:09:31 #199
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_4336172
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 21:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
roep ik:
bah wat vies. het is net een pudding.
ik heb het al ergens gepost maar ik ben vergeten waar dus ik kan het niet helemaal overtypen dus het kan zijn dat er wat ontbreekt
Ahahahaha ... pudding .. daarmee zal ze blij geweest zijn
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 27 mei 2002 @ 00:46:09 #200
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_4339554
Echt, ik heb zeker 80% van dit topic doorgelezen voordat ik me realiseerde dat t mij ook wel eens overkomen is

Na de eerste Awakenings dit jaar (laatste in Rotterdam) zaten 2 maatjes van mij en ik supergaar en nog half waus aan het einde uit te puffen tegen een tijdelijke muur voor de herenwc's. Ineens zie ik een heel liev en schattig blond meisje op ons aflopen en ze gaat heel knus tegen mij aan zitten. Ik was al vet aan het overheaten door de temperatuur (vraag maar aan iemand die er geweest is) maar een praatje wou ik best maken. Ik vroeg met wie ze was: "die staan in de andere zaal, ik ga hier even op ze wachten.." Toen kwam een maatje op het id om er maar eens vandoor te gaan omdat het nu nog rustig was bij de uitgang (5 minuten voor het eind ) en ik kon toch al niet meer helder denken dus ik rolde linksom zodra die vriend opstond. Ben overeind geholpen, vraagt dat meisje subtiel of ik haar alleen ging laten. Heb gezegd dat die andere lui weg wilden, vraagt ze "zie ik je nog?"

Je kunt wel raden hoe hard ik heb zitten balen in de trein terug naar huis omdat ik niet eens op het idee was gekomen haar nummer te vragen. Gelukkig heb ik normaal niet zo'n last van dit soort problemen, kwam denk ik alleen door de geestverruimende middelen

Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')