quote:Dat viel eigenlijk best mee hoor, je kon in het donker gewoon die paal zelf niet zien. En het was mijn eerste keer 'dronken zijn'
Op donderdag 23 mei 2002 20:05 schreef PizzaGuy het volgende:[..]
Die vind ik het nog wel een van de mooiste tot nu toe! Je moet toch gvd ook wel goed van de kaart zijn geweest om een lantaarnpaal voor de maan aan te zien!! Kan me goed voorstellen dat ze haar hoofd schud van aie aie aie!!
Het was zowieso een rampavond, want toen we eenmaal lagen te zoenen (jaja toch gebeurd , ondanks het maan-incident) ging er iemand die vlak naast ons lag (we lagen met een man of 10 op het gras) over zijn nek.
En de echte blunder bleek pas toen ik haar nuchter in het licht zag, wat een paard
quote:Dat ken ik
Op maandag 20 mei 2002 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Dan op me 14e, meidje komt naar me toe in de disco... Na wat gezoend te hebben "Zeg kom je mee naar buiten het is hier zo druk ik word de hele tijd aangestoten" (in een lege disco...) dus ik zeg "Hoezo dat nou weer? Ik blijf hier, buiten is het koud" (Het was zomer ) Eerste wip ooit heeft daarna een half jaar op zich laten wachten
n00b dat ik was
Kan er nu iig wel om lachuh
Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..
quote:Remember, the male always has to make the final move
Op vrijdag 24 mei 2002 11:29 schreef cWaVe het volgende:
Op vakantie in Canet Plage in Frankrijk. We waren daar met een groep van 20 vrienden. Vraagt na een avond keihard zuipen HET MOOISTE EN LEKKERSTE meisje van de hele modderfokking school of ik misschien even wil gaan zwemmen in de zee (04:00). Moah lijkt me prima even verfrissende duik voor het slapen gaan. Daar aangekomen vliegen alle kleren ineens van haar lijf en vervolgens staat ze daar ongeloofelijk mooi en vraagt of ik ook nog kom....
Vervolgens dank ik god op mijn knieen voor deze Blue Lagoon revival...En ren ook naakt het water in. Daar een kwatier ingelegen. Beetje tegen elkaar aan etc. Vervolgens weer aangekleed en gedouched op de camping met elkaar. MAAR ER IS UITEINDELIJK HELEMAAL NIKS GEBEURT....Ik kan nu weer janken echt...Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..
dat is altijd zo, en dat verhaal dat vrouwen, manne oversext vinden of dat ze meer zin hebben in knuffelen is wel het toppunt van cliché gelul
Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd
We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.
Dus toen ik iets later wat vrienden van me zag vroeg ik of ze wisten wie de gozer was met wie ik had gezoend. Hilariteit alom natuurlijk. Ik wist de naam van die gozer nog, en waar ie vandaan kwam. Nou kwamen 2 vrienden van mij toevallig ook uit die plaats. Dus ze wezen iemand aan; "Dat is 'm hoor meid!"
Ik kon mijn ogen niet geloven. Het was een boomlange gozer, niet echt lelijk, maar zeker niet iemand waar ik mee zou zoenen. But hey, t was donker. Dus ik legde me er maar bij neer dat er blijkbaar toch meer alcohol in mijn lijfje had gezeten als ik had gedacht. (lang leve de goedkope flessen bessenwijn)
Een paar dagen later kom ik mijn achternichtje tegen bij het toiletgebouw (jah, de wereld is klein). Ze had een vriend bij met wie ik haar wel eens eerder had gezien. Wist ik veel hoe die gast heette. Terwijl zij naar de wc was had ik een beetje met die gozer staan kletsen, nix bijzonders. Kom ik nog een paar dagen later mijn achternichtje WEER tegen, zegt ze: "Heb jij met [censuur] gezoend?!"
Ik: "Jah, klopt, hoe weet jij dat nou weer?"
Zij: "Dat is die vriend van mij!!!"
Had hij dus tegen haar gezegd dat ie met mij gezoend had, nadat ik weer weg was.
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."
quote:hehe
Op vrijdag 24 mei 2002 13:19 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."
kunnen de leuke blunders weer komen????
quote:hmmm, juist een leuke vriendin eigenlijk. wil ik best wat mee gaan drinken
Op vrijdag 24 mei 2002 12:50 schreef Loona35 het volgende:
Ik herinner met net weer een verhaal, nog niet eens zo kort geleden.Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd
![]()
![]()
![]()
We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.
- D8 van een vriend gehoord te hebben dat een meisje engels was.. Volgende keer toen die vriend er niet bij was ik met mijn zatte kop naar haar toen en op zijn engels terwijl ik haar nog NOOIT gesproken had "<Insert Name> is not here tonight, I am his friend (of iets in die richting)" Einde gesprek... Ik tegen die vriend gezegd de volgende dag dat ik met haar "gesproken" had.. Blijkt ze gewoon uit NL te komen. SUKKEL!
- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..
quote:Ach ben je niet de enige in.
Op vrijdag 24 mei 2002 18:03 schreef SittingDuck het volgende:
- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..
quote:Sommige jongens begrijpen het ook nooit he !!
Op zondag 05 mei 2002 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Ik gisteravond:Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)
Wat doe ik: ik doe stap naar achteren
zij komt nog dichter bij, ik ga nog verder naar achterendamm wat ben ik toch een sukkel
quote:Anders zei ik het toch niet.. ??
Op zaterdag 25 mei 2002 23:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
idd heb je ervaring??
Was gisteren met een vriend (x) van me in Groningen uit. En hij is helemaal gek op een barmeisje. Hij noemde haar Miss Mixje, omdat ze zo goed drankjes kon mixen.
Anyway, op een gegeven moment zitten we aan de bar en ik zeg tegen het meisje in kwestie dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat zij lekkere drankjes kon mixen. Toen vroeg ze me van wie ik dat had. Nou ik zij dus van hem (x). Het was mijn bedoeling om hen met elkaar in contact te brengen. Toen vroeg ze aan (x) wat ze dan voor hem gemixed had.
In plaats van dat hij nou enthousiast zegt: Weet je dat niet meer, dat lekkere drankje wat bestaat uit Baileys, Tia Maria, en Cointreaux.
Zegt hij op de meest droge manier: Ja, die met die Baileys.
Maakt niet echt een goede indruk.
Anyway, later die avond kwam ik weer met het meisje in contact en heb nog wel even met haar gesproken. Heb zelf overigens geen versierpogingen ondernomen, maar moet wel toegeven dat (x) af en toe een goede smaak heeft!
Een gozer bij hem uit zijn klas was op vakantie in Lloret de mar. Dus die gozer 's avonds naar de discotheek.. hij met zo'n wijffie dansen (het was nog redelijk vroeg op de avond). Dat wijffie zegt dus op een gegeven moment.. zullen we naar mijn hotelkamer gaan . Zegt die gozer..NEE het is nog TE VROEG...
hehe wat een sukkel..en daar is ie nog een paar jaar lang mee gepest..
quote:Ahahahaha ... pudding .. daarmee zal ze blij geweest zijn
Op donderdag 23 mei 2002 21:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
roep ik:
bah wat vies. het is net een pudding.![]()
ik heb het al ergens gepost maar ik ben vergeten waar dus ik kan het niet helemaal overtypen dus het kan zijn dat er wat ontbreekt
Na de eerste Awakenings dit jaar (laatste in Rotterdam) zaten 2 maatjes van mij en ik supergaar en nog half waus aan het einde uit te puffen tegen een tijdelijke muur voor de herenwc's. Ineens zie ik een heel liev en schattig blond meisje op ons aflopen en ze gaat heel knus tegen mij aan zitten. Ik was al vet aan het overheaten door de temperatuur (vraag maar aan iemand die er geweest is) maar een praatje wou ik best maken. Ik vroeg met wie ze was: "die staan in de andere zaal, ik ga hier even op ze wachten.." Toen kwam een maatje op het id om er maar eens vandoor te gaan omdat het nu nog rustig was bij de uitgang (5 minuten voor het eind ) en ik kon toch al niet meer helder denken dus ik rolde linksom zodra die vriend opstond. Ben overeind geholpen, vraagt dat meisje subtiel of ik haar alleen ging laten. Heb gezegd dat die andere lui weg wilden, vraagt ze "zie ik je nog?"
Je kunt wel raden hoe hard ik heb zitten balen in de trein terug naar huis omdat ik niet eens op het idee was gekomen haar nummer te vragen. Gelukkig heb ik normaal niet zo'n last van dit soort problemen, kwam denk ik alleen door de geestverruimende middelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |