abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4265371
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
ik op hem af gestormt met een vriendin. 5 minuten staan smeken (SAMEN met die vriendin) of hij met me wilde dansen (hij moest eigenlijk naar huis). Dus nou owke; hij met mij dansen. Ik hem geprobeerd te zoenen, maar om een of andere rare rede wilde hij dat niet..
Ik had nog niet eens met je gedansed, denk ik, alleen al door het smeken.
x
pi_4267270
Twee jaar geleden op de camping, sliep er een vriendin bij mij in de caravan. Wij hadden met een hele grote groep vrienden een kamp vuur gemaakt aan het strand, en de alcohol werd goed misbruikt. Ik en die vriendin waren elkaar een beetje aan het opgeilen, om 3 uur besloten we om naar de camping te gaan. Daar aan gekomen, stappen we in bed, en hebben een beetje plezier met elkaar. Zij zakt af, en wil net beginnen met mij te p**pen (weet niet of ik dat hier mag zeggen) en gaat ze toch over haar nek, zo over mij klokkenspel heen.

Dat was pas vies, hele avond verpest. Gelukkig volgende avond over gedaan, zonder de alcohol

dinsdag 21 mei 2002 @ 19:22:29 #153
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4268965
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:08 schreef Coolio_Iglesias het volgende:
Nou, ik had een keer een verkeerde actie in mij vroegere jaren in een café.
Mooi een zin in m'n gedachte: "Hoi, ik ben jouw prins op het witte paard."
Dus ik stap op zo'n meisje af: "<stotterstotter> Uh...hoi...ik heb een witte prins...uh...en jij bent een paard." Wil ze me in mijn gezicht slaan. En uit reflex gooi ik m'n biertje in haar gezicht. Gooit ze haar 7-up of wat het ook mocht zijn, in mijn gezicht. Mijn twee vrienden die erbij waren begonnen haar en mij uit elkaar te halen, want zij wilde vechten ofzo. Portiers erbij, moesten we weg.
Deze is zo goed dat ik hem gewoon niet kan geloven
pi_4269214
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:10 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Ik had nog niet eens met je gedansed, denk ik, alleen al door het smeken.

Ik ook niet, maar het was ook een beste nerd eigenlijk
  dinsdag 21 mei 2002 @ 21:38:23 #155
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_4270771
Ik herinner mij een avond in een boerendiscotheek in een dorpje verderop dat ik opeens oog-in-oog kwam te staan met een verblindend leuke meid. Opzich niet eens zo heel erg knap, maar ze zag er vooral heel liev en spontaan uit.
Dus ik wat informatie over haar inwinnen bij wat ik dacht dat een goede vriendin van haar was, en het bleek dat ze Welmoed heette, even oud was als ik, op de plaatselijke MAVO zat en geen vriendje had.

Dus ik schraapte al mijn moed bijeen (het moest van ver komen) en ik stap op haar af. Beetje praten maken, beetje standaard, blabla en bla, maar toch best wel gezellig. Een conversatie om door te zetten zeg maar. Maar omdat de muziek nogal luid was en ze niet echt hard praatte dacht ik dat het beter was voor het verloop van het gesprek als we naar buiten gingen.(verder was ik veel te schijterig om iets te proberen, maar goed) Dus ik kijk haar diep in de ogen en vraag: "Zullen we anders even naar buiten gaan?"

Heel beschaamd kwam het antwoord eruit "Uhm...als je het niet erg vindt, liever niet. Ik vind je heel aardig,maar ik blijf liever binnen."

Dit vond ik met mijn naïeve hoofd een heel dom antwoord maar ik lette er verder niet op. Pas toen ik buiten kwam en daar stelletje zag zoenen ging er bij mij een lichtje op. En elke keer als ik haar daarna tegenkwam ging ik met een rood gezicht voorbij.

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  woensdag 22 mei 2002 @ 16:10:38 #156
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4280614
* PizzaGuy *kickt* het topic ophoog!!!

Komop nou, dit is veel te leuk om zo te laten verwateren, ik heb me helemaal ziek gelachen met allemaal die blunders!! En jullie gaan niet beweren dat dit alles was!!

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  woensdag 22 mei 2002 @ 19:30:42 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4283261
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 16:10 schreef PizzaGuy het volgende:

Komop nou, dit is veel te leuk om zo te laten verwateren, ik heb me helemaal ziek gelachen met allemaal die blunders!! En jullie gaan niet beweren dat dit alles was!!

helemaal gelijk in
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 mei 2002 @ 19:54:46 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4283529
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 16:10 schreef PizzaGuy het volgende:

Doe jij dan ook eens iets blunder achtigs!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 mei 2002 @ 21:56:48 #159
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4285233
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Doe jij dan ook eens iets blunder achtigs!

Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je er staan, ik heb ze al iets eerder gepost!

Bij deze nog een *topic-kick*!

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  woensdag 22 mei 2002 @ 23:02:26 #160
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4286474
Op vakantie lag ik bij een kampvuurtje, aan een meertje en een lucht vol met sterren een paar uur lekker te kletsen. Het gesprek werd steeds intiemer en nadat ze vroeg of ik een vriendin had (het teken voor actie ) had ik zeer goede hoop.

Maar ik was moe en ging naar bed. En zij maar roepen, 'nee ga nog niet, blijf hier, het wordt gezellig, etc.' En ik maar zeggen dat ik moe was....

Volgende dag zei ze geen woord meer

pi_4288141
quote:
Op vrijdag 16 juni 2000 11:16 schreef extreem(m24) het volgende:
Wat dacht je er van als je met een stel gasten in een kroeg zit , moeilijk veel te drinken.<BR>Daarna ff langs een chop gaan [afbeelding]<BR>Komen we daar aan zegt er een maat " hee kijk daar aan de pooltafel lekker joh"<BR>Voor ons wel duidelijk dat die van het zelfde geslacht was als ons. Maar omdat hij met zn rug naar ons toe stond, lang haar had en een strakke spijkerbroek waar zn kont goed in uit kwam. Kon ik me eenigzins voorstellen dat mn maat het moeilijk had om onderscheid te maken tussen een mannetje of een vrouwtje [afbeelding]<BR>Het heeft natttuuuuurlijk niets te maken met het gebeuren dat hij zich behoorlijk "nat" had gehouden.<BR>Goed om een lang verhaal niet te lang te maken stelde we met zn allen voor dat hij er op af zou lopen om een praatje te gaan maken.<BR>Hij had onderhand moed genoeg ingedronken dus het leek hem ook wel een heel goed idee, daarnaast na zon sigaar van de shop wil je wel wat ja [afbeelding] . Hij liep er heen pakte "haar" bij de kont. Waarop hij er meteen door harde klap achter kwam dat het eenn gozer was. Nou ik heb me bescheurd hoor. [afbeelding]<P> <BR>-------<BR>url verwijderd<BR>-------
whahaah hahaha
  donderdag 23 mei 2002 @ 10:30:08 #162
5590 Robino
pi_4289842
Toen ik een jaar of 14 was zat ik bij een feestje samen met een meisje op de grond, beetje flirten enzo. Had al flink wat consumpties op, en ik probeerde een beetje de romanticus uit te hangen door de hele tijd te zeggen dat de maan zo mooi en fel was vanavond. Maar ze schudde iedere keer maar haar hoofd en zuchtte, dus ik vroeg wat er was...
"Je zit al een half uur over een lantaarnpaal te zeuren"

Ironisch genoeg heb ik later nog een paar moppen gehoord met een soortgelijk eind.

donderdag 23 mei 2002 @ 10:36:17 #163
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4289907
Ik was een jaar of 16, toen was ik op een feestje waar ik een mooi meisje had ontmoet. Beetje gezoend enzo, toen heb ik haar naar huis gebracht en ben ik terug gegaan naar het feestje zij zou me de volgende ochtend wel ophalen bij het feestje. Alles goed ik wed de volgende ochtend wakker in een omhelzing met heel iemand anders terwijl mijn schoonheid van de avond ervoor in me oor stond te schreeuwen dat ik een eikel was.
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 23 mei 2002 @ 10:54:21 #164
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_4290082
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 10:05 schreef TripleM het volgende:

...

Andere voorbeeldje, een half jaartje geleden waren we lekker op stap in de Villa Fiesta in Tilburg, komt er een op het eerste gezicht leuke meid langslopen, alleen keek ze een beetje boos. Dus ik tik haar aan en zeg 'vind je t niet gezellig vanavond ofzo?'. Ze stopt, kijkt me aan en zegt vervolgens heel chagrijnig 'WAT?'. Ik aarzel even en herhaal m'n opmerking. Zegt ze 'hou je gore rotbek, eikel!' .

Auw! Denk dat als ze dat tegen mij had gezegd ze daar behoorlijk spijt van had gekregen!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_4291734
geweldig ga door !!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 12:31:33 #166
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4291764
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:36 schreef PyroX het volgende:
Ik was een jaar of 16, toen was ik op een feestje waar ik een mooi meisje had ontmoet. Beetje gezoend enzo, toen heb ik haar naar huis gebracht en ben ik terug gegaan naar het feestje zij zou me de volgende ochtend wel ophalen bij het feestje. Alles goed ik wed de volgende ochtend wakker in een omhelzing met heel iemand anders terwijl mijn schoonheid van de avond ervoor in me oor stond te schreeuwen dat ik een eikel was.
Jaaaaaaaaaaa!
Heel goed gedaan!
Of het handig is, is een tweede...
pi_4291828
toch wel ff lollig om mezelf voor aap te zetten :

String trekken en dan een mep in je gezicht krijgen
Toen was ik blij Maar ja... eigen schuld.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 23 mei 2002 @ 13:07:36 #168
19597 Skull
Stay hungry!
pi_4292317
Ik ben normaal nogal...uhm...terughoudend in de omgang met vrouwen zal ik maar zeggen.

Wil een vriend van mij een heel mooi meisje waar ik al een behoorlijk lange tijd stapelgek op was voor mij gaan versieren, omdat ie dacht dat ie elke vrouw wel even kon versieren (overigen zonder mijn toestemming). Dus hij stapt op haar af en begint uitgebreid op haar in te praten. Dus ik denk oh jee laat ik maar ff wat te drinken gaan halen of zo. Loop ik dus even later langs hun zegt ze tegen me. "He hij vindt jou een hele leuke jongen."
Wat blijkt nou, had ie de hele tijd tegen haar zitten zeggen. Dat is echt een leuke jongen hoor.
(mwja, ik lach nu wel maar toen zakte ik dus compleet door de grond)

Als ik drank op heb gaat het wel wat beter en maak ik zelf af en toe ook wel een praatje met het andere geslacht. (Ja ik ben een looser). Jammer alleen dat het kleine beetje tact wat ik dan nog heb compleet verdwenen is. Zit ik met een behoorlijk mooie meid te praten. Zegt ze wat haar studie is. Ik...heb je dat gekozen omdat je het leuk vind of omdat je niet wist wat je moest kiezen? Zei...hm ok...stapt op en loopt weg. D'oh

Heb ik eindelijk het eens voor elkaar gekregen dat ik op een avond uitgebried heb zitten zoenen met een niet al te foute meid. Bel ik haar de volgende dag compleet zenuwachtig op. Het gesprek ging al slecht door de zenuwen zeg ik ook nog eens "Ja ik ben een echte computernerd."
Toen kon ze de komende tijd ineens niet meer uitgaan en als ze uit zou gaan dan in ieder geval niet in Arnhem.

Ouch.

Heb ik gewonnen.

I don't even know what I'm doing here.
  donderdag 23 mei 2002 @ 15:09:46 #169
5590 Robino
pi_4294430
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:36 schreef PyroX het volgende:
Haha dat vergeet je nooit meer
Hoeveel had je op? (of: wat had je op )
  donderdag 23 mei 2002 @ 15:36:38 #170
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4294880
Ik had na een boel bier heel sociaal een halve liter bailey gedeeld met mezelf, waarna ik dus ook voor 2 ging en daarna kwam het 2e meisje pas in the picture
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 23 mei 2002 @ 17:34:17 #171
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4296747
* PizzaGuy ligt telkens weer dubbel van het lachen!!! Supers ga zo door!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 20:05:07 #172
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4298614
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:30 schreef Robino het volgende:
Toen ik een jaar of 14 was zat ik bij een feestje samen met een meisje op de grond, beetje flirten enzo. Had al flink wat consumpties op, en ik probeerde een beetje de romanticus uit te hangen door de hele tijd te zeggen dat de maan zo mooi en fel was vanavond. Maar ze schudde iedere keer maar haar hoofd en zuchtte, dus ik vroeg wat er was...
"Je zit al een half uur over een lantaarnpaal te zeuren"

Ironisch genoeg heb ik later nog een paar moppen gehoord met een soortgelijk eind.

Die vind ik het nog wel een van de mooiste tot nu toe! Je moet toch gvd ook wel goed van de kaart zijn geweest om een lantaarnpaal voor de maan aan te zien!! Kan me goed voorstellen dat ze haar hoofd schud van aie aie aie!!
pi_4298741
Oke nog eentje;

Wij stonden met een groep op een camping in het exotische Doetinchem.
Er liep daar helemaal niks van onze leeftijd rond behalve dan die 2 Duitse (lelijke) meisjes.
Was er op een avond een soort feest in de feestkelder en ik dacht: "Als er verder niks is dan probeer ik die moffen wel te pakken"
Ik loop er met mijn zatte hoofd op af (ik wist dat ze een andere gozer uit onze groep leuk vonden) en ga naast ze staan dansen. Ik stond er nog geen 3 seconden of ze renden weg

Ik kon er toen al wel om lachen (ze waren HEEL lelijk) maar nu ik er aan terug denk helemaal

donderdag 23 mei 2002 @ 21:11:06 #174
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4299504
ik heb ook een keer iets meegemaakt een tijdje terug. was met een vriendin naar het bos gegaan en we zitten op een bankje. gaat ze tegen me aan liggen. en ze wou dat k haar maseerde op haar schouders. ik denk nou ja dat doe ik wel. na een tijdje haalt ze een hand weg en legt hem op haar tiet. ik een beetje van WTF. ik doe niets. .
na een paar minuten legt ze haar hand op haar kutje maar wel met de kleren aan hoor en ik doe weer niets. na 5 minuten zegt ze: raak me maar waar je ook wil met je hand. ik denk nou ja ze heeft mijn hand op haar kutje gelegt dus ze al wel willen dat ik er in ga. ik er in tussen de broek en de slip door. voel ik een beetje en ze was al nat. roep ik:
bah wat vies. het is net een pudding.
ik heb het al ergens gepost maar ik ben vergeten waar dus ik kan het niet helemaal overtypen dus het kan zijn dat er wat ontbreekt
pi_4300194
Hehehe een van mijn ervaringen:

Ik was een tijd terug op school bij een uitleg over vakkenkeuze enzo (wat je eruit wil donderen enzo )maar goed... op een gegeven moment een meid die ik al een tijd leuk vond kijkt om en kijkt me recht in de ogen aan en glimlacht erg liev.

En zo nog 30 keer ofzo en ik kon nergens anders aan denken.
Na de lezing komt ze naar me toe en begint met me te praten... ik zie dat mn vrienden heel voorzichtig weglopen om met wat adneren te gaan praten en ik krijg me toch een boei.

Ik bied haar wat te drinken aan en vraag of ze de week erop met me naar het kerstgala wil. Nou dat wilde ze wel.
Ik met haar naar het kerst gala... heel gezellig gedanst enzo en op eens had ze het warm

Ik zeg van: Ga jij maar ff naar buiten ik blijf nog ff binnen

later snapte ik hem pas maar ze is tot op dit moment aan nog steeds mijn vriendin

hehehe... lol :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')