abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2002 @ 20:09:51 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4208415
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:35 schreef MartijnGizmo het volgende:
Vriend van me die niet zo'n vrouwenverslinder is dan.....

Leuk meisje komt (duidelijk geïnteresseerd) naar hem toe
zij: "He, waar kom jij vandaan?"
hij: "Van thuis....."

Als je dat bewust in je voordeel weet te gebruiken, dan zit je meestal wel gehamerd hoor
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 mei 2002 @ 09:52:20 #127
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4214116
Ach, vriend van mij, nog zo groen als wat, stond in de plaatselijke boerendisco toen er een meisje met hem kwam kletsen die duidelijk geinteresseerd was.

Zegt ze na uurtje of wat: "Ga je mee naar buiten?"
Hij: "Wat doen?"

pi_4218917
Nou, ik had een keer een verkeerde actie in mij vroegere jaren in een café.
Mooi een zin in m'n gedachte: "Hoi, ik ben jouw prins op het witte paard."
Dus ik stap op zo'n meisje af: "<stotterstotter> Uh...hoi...ik heb een witte prins...uh...en jij bent een paard." Wil ze me in mijn gezicht slaan. En uit reflex gooi ik m'n biertje in haar gezicht. Gooit ze haar 7-up of wat het ook mocht zijn, in mijn gezicht. Mijn twee vrienden die erbij waren begonnen haar en mij uit elkaar te halen, want zij wilde vechten ofzo. Portiers erbij, moesten we weg.
Is de neerslag gier in plaats van regen, dan is dat voor de boer een zegen.
pi_4238012
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:08 schreef Coolio_Iglesias het volgende:
Dus ik stap op zo'n meisje af: "<stotterstotter> Uh...hoi...ik heb een witte prins...uh...en jij bent een paard." Wil ze me in mijn gezicht slaan. En uit reflex gooi ik m'n biertje in haar gezicht. Gooit ze haar 7-up of wat het ook mocht zijn, in mijn gezicht. Mijn twee vrienden die erbij waren begonnen haar en mij uit elkaar te halen, want zij wilde vechten ofzo. Portiers erbij, moesten we weg.
geweldig
  zondag 19 mei 2002 @ 01:42:10 #130
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4238113
mijn broer (tuuurlijk) heeft eens na een onsuccesvolle maar woeste carnavalsavond geprobeerd om mijn/zijn tante te versieren tot grote ergernis van mijn oom, die er ook nog eens gewoon naast zat. tis hem gelukkig niet gelukt
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zondag 19 mei 2002 @ 15:07:48 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4240865
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 09:52 schreef TripleM het volgende:
Ach, vriend van mij, nog zo groen als wat, stond in de plaatselijke boerendisco toen er een meisje met hem kwam kletsen die duidelijk geinteresseerd was.

Zegt ze na uurtje of wat: "Ga je mee naar buiten?"
Hij: "Wat doen?"

nou jah als ze een beetje bijdehand is zegt ze gewoon wat ze wil gaan doen
kan heel grappig uitpakken
maar geen slimme opmerking
quote:
*proest*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 19 mei 2002 @ 15:22:50 #132
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4241047
quote:
Op zondag 19 mei 2002 01:42 schreef don_quichot het volgende:
mijn broer (tuuurlijk) heeft eens na een onsuccesvolle maar woeste carnavalsavond geprobeerd om mijn/zijn tante te versieren tot grote ergernis van mijn oom, die er ook nog eens gewoon naast zat. tis hem gelukkig niet gelukt
Damn, hoe vet moet je daar wel niet voor zijn
  zondag 19 mei 2002 @ 17:05:07 #133
12888 Skull-splitter
pi_4242018
Ben een keer met mijn pa naar een bedrijfs dropping geweest, waar wij met zijn 3en in de bosjes lagen, om verwarring te zaaien. Affijn, de laatste groep was er voorbij voor we er erg in hadden, en wij naar de tent midden in de bossen waar dan nog even gedronken kon worden.

Dropping werd bedrijfsfeest dus. 1 van de vrouwelijke medewerkers had zich alvorens de dropping al volgegoten met een liter BaCo-zooi. Ik zat net aan een uitsmijter (het eten, niet de persoon) en een goed glas bier, te lullen met collega's/vrienden van mijn pa (ben ik echt zo'n oude lul?) en zeik de macho's af, en die BoCo-bimbo gaat tegenover mij zitten. Dus ik gewoon verder doen, en ineens de vraag "hoe oud ben je nou, Nol?" Ik zeg: "ik ben 17 sinds 3 weken"
Zij weer: "weet jij hoe knap jij wel niet bent?" "dank je wel, denk ik" *knipoog* En al die collega's die erbij zaten meelachen en doen.

Even later staat die meid op een tafel te zwieren en te dansen (buiten), dus ik ernaartoe om haar eraf te halen (ik weet nog dat ik zei dat ze anders op haar gezicht zou vallen)

Dus even gevraagt of ze er af kwam, en zij luisterd, en zegt me: "zo jong en toch zo volwassen"

Ik draai me om, om weer terug naar de bar te lopen, en hoor achter me roepen "NOOOOL! NOOOOL!" Ik dus weer terug. "weet jij hoe knap je bent?" Ik: "nee, vertel me maar eens" (semi-bijdehand/onschuldig)

En voor ik het wist had ik een nat stel lippen om mijn mond hangen. Een tong streek langs mijn mond, maar ik hield mijn mond gesloten. Ze begreep dit, en sprak: "Ik denk dat we het het beste hierbij kunnen houden." "dat denk ik ook jah."

Verder terug lopen naar de bar, kom je weer bij die tafel waar je net aan zat, en iedereen, ongelogen waar: "En, wat hebben jullie gedaan?" En ik reageer nuchter: "Tis hier GVD nog erger dan op een schoolfeest!"

Die meid was overigens best knap hoor, maar volgens mij is ze toch wel 30+, iets wat je als 17 jarige niet over het hoofd ziet.

zondag 19 mei 2002 @ 18:00:39 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4242508
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:05 schreef Skull-splitter zijn ervaringen:
Haha tja het is maar wat je lekker vindt he
op een ouwe fiets moet je het leren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 19 mei 2002 @ 18:07:57 #135
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4242556
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:35 schreef MartijnGizmo het volgende:
Vriend van me die niet zo'n vrouwenverslinder is dan.....

Leuk meisje komt (duidelijk geïnteresseerd) naar hem toe
zij: "He, waar kom jij vandaan?"
hij: "Van thuis....."

tis een goede start
  zondag 19 mei 2002 @ 23:21:48 #136
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_4245947
Of een romantisch briefje met een cd aan een meisje sturen. En dan later horen dat ze hem open heeft gemaakt waar haar ouders bij zaten en die hebben dat briefje dus ook gelezen....

Niet bijzonder genant maar toch

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  zondag 19 mei 2002 @ 23:54:16 #137
12888 Skull-splitter
pi_4246560
quote:
Op zondag 19 mei 2002 18:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Haha tja het is maar wat je lekker vindt he
op een ouwe fiets moet je het leren....

Tjah, voor wie was de versier blunder dan ook?
  maandag 20 mei 2002 @ 00:40:24 #138
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_4247522
Hehehe, dan weet ik er ook nog wel eentje..

Vorig was jaar wask verliefd op meissie, op schoolfeest heel de tijd bij in de buurt gedanst, maarja.. op een feest met evenementenbier is de moed in in een glas pils te vinden.. dus onverrichter zake na het schoolfeest maar de kroeg in..

haal ik het in me zatte kop om met een ander meissie te gaan zoenen die ik niet eens leuk vond ofzo.. ze zoende ook helemala niet lekker .

[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 20 mei 2002 @ 00:45:41 #139
12340 Jimbaka
Werkelijk?
pi_4247630
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:

Verder terug lopen naar de bar, kom je weer bij die tafel waar je net aan zat, en iedereen, ongelogen waar: "En, wat hebben jullie gedaan?" En ik reageer nuchter: "Tis hier GVD nog erger dan op een schoolfeest!"

muhhaha
  maandag 20 mei 2002 @ 00:53:26 #140
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_4247753
keertje eel leuk met een meisje gepraat, echt een hele avpnd, super gezellig enzo. Vriend van me was zeer chagerijnig en wilde naar huis heen en ik moest mee, want hij had geen sleutel..

Ik zeg tegen meisje: 'ik moet gaan, sorry, maar tot ziens'
meisje, heel direct: 'ow, jammer, zoenen?'
Ik: 'Ok' - en geeg haar drie zoenen op de wangen zeg 'doei' en loop weg

Echt een half uur later had ik het pas door, maar toen was ik al weer thuis

[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
pi_4248008
quote:
keertje eel leuk met een meisje gepraat, echt een hele avpnd, super gezellig enzo. Vriend van me was zeer chagerijnig en wilde naar huis heen en ik moest mee, want hij had geen sleutel..
Je had pas echt meegemoeten als HIJ de sleutel had en jij niet, nu kon je m dus ook lekker laten wachten
  maandag 20 mei 2002 @ 14:47:27 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4252166
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:53 schreef emst het volgende:

Ik zeg tegen meisje: 'ik moet gaan, sorry, maar tot ziens'
meisje, heel direct: 'ow, jammer, zoenen?'
Ik: 'Ok' - en geeg haar drie zoenen op de wangen zeg 'doei' en loop weg

Echt een half uur later had ik het pas door, maar toen was ik al weer thuis

hehehe
had je wat anders verwacht dan
  maandag 20 mei 2002 @ 16:36:14 #143
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4253444
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 20 mei 2002 @ 17:51:42 #144
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_4254573
quote:
Kom niet meer bij man!
pi_4255394
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Als zo iets je overkomt, moet je maar denken, ik ben niet de enige !!
pi_4255761
Wat een lol zeg, heb ook al een paar keer wat meegemaakt, gelukkig laat ik het nooit zo ver komen dat ik helemaal dronken ben. Wel een keer voor aap gestaan. Zaten in café biertje te drinken, lege glazen stapelen, ik wil zo m'n 4e ofzo neerzetten, had niet door dat de stapel al zo hoog was (waren met z'n 3en) kretsj, 5 glazen stuk, UUhhhm jongens, zullen we maar is ergens anders heen gaan ;-)
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 20 mei 2002 @ 22:09:15 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4258133
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat een lol zeg, heb ook al een paar keer wat meegemaakt, gelukkig laat ik het nooit zo ver komen dat ik helemaal dronken ben. Wel een keer voor aap gestaan. Zaten in café biertje te drinken, lege glazen stapelen, ik wil zo m'n 4e ofzo neerzetten, had niet door dat de stapel al zo hoog was (waren met z'n 3en) kretsj, 5 glazen stuk, UUhhhm jongens, zullen we maar is ergens anders heen gaan ;-)
hehe daar probeer ik ook altijd voor te zorguh
alleen vaak gaat het zo van "hier hebbie er nog 1" en het is ook zo sonde om em te latuh staan.
Probeer het wel een beetje rustig aan te doen maar lukt niet altijd. Was er laatst redelijk ziek van de dag daarna dus is weer een goeie reden erbij.
  maandag 20 mei 2002 @ 23:01:53 #148
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4259030
Dit is echt fun, ik heb er zelf ook wel wat mee gemaakt, niet echt versieren maar achterlijke fouten...

Was jaartje of 13/14 nog een groentje, was lekker in het zwembad aan het kloten met een ontzettend lekker griet. Beetje kopje onderduwen, en door een foutje kwam in ik der bikini-topje, ze vond het helemaal niet erg. Mijn vrienden nog zeggen ga met der mee naar de douchehokjes om te zoenen ofzo, maar ik durfde niet met me stomme kop. Achteraf goed spijt van gehad, nu nog soms!!

Op mijn verjaardag voor het eerst gezoend met me beste vriendin toen der tijd. Paar weekjes later was ze weer hier, wij zaten samen (alleen, dus zonder ouders ofzo) film te kijken en ik had alle kans op der nogmaals op de bek te pakken, maar ik nog te verlegen.... Ik had ook wel meer gewilt, maar d8 dat ze op dat gebied niet ver was. later toen we ruzie kregen kwam ik er achter dat ze dus al lang gevingerd was etc. Kon mezelf wel voor de kop slaan, dat ik der gewoon heb laten zitten toen 's avonds, terwijl we 's nachts naast elkaar sliepen op me kamer, dat had leuke taferelen kunnen geven!!

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4263215
*durft niet* Ach hell..

Toen ik een jaar of 13 ofzo was, hadden we een schoolfeest. Er liep een jongen rond die ik al heel lang leuk vond (dacht te vinden, het was meer stoerderigheid denk ik..). Dus hij liep alleen en ik stond bij me vriendinnen. "Ja vraag hem nou te dansen!!" Nou ja ik op hem af gestormt met een vriendin. 5 minuten staan smeken (SAMEN met die vriendin) of hij met me wilde dansen (hij moest eigenlijk naar huis). Dus nou owke; hij met mij dansen. Ik hem geprobeerd te zoenen, maar om een of andere rare rede wilde hij dat niet..

dinsdag 21 mei 2002 @ 13:36:46 #150
6591 KleineBeer
Dol op zinloze weetjes
pi_4264893
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:31 schreef mark_dabomb het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')