quote:oei! das wel een hele phatte aktie
Op zondag 12 mei 2002 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt versieren was het niet, maar in Extase, een cafe in Tilburg, kwam eens een vrouw van halverwege de 20 op me af lopen, en begint in het PLAT Engels een gesprek met me te voeren, en ik reageer daar op met mijn Schots accent, affijn, 10 minuten staan lullen vraagt ze me: "Where are you from" Dus ik zeg: "Well, I live in Goirle right now, but I was born here in Tilburg" Waarop zij snel reageerd: "waarom praten we dan in VREDESNAAM Engels?"
Ik weet alleen nog wel een blunder van een maat van mij:
hij had iemand ontmoet hier in Breda. Dus hij allemaal leuk kletsen blablabla, toen zoenen. Ging ook perfect.
Maar hij was zo van het padje af, DAT HIJ HAAR NAAM NIET MEER WIST
hij via allemaal omwegen haar naam opzoeken enzo. Hij had meteen ook haar adres. Adres klopte, maar de naam was van haar zussie (niet mijn schuld )
De relatie liep ook al niet zo goed. Dus hij liet niets mee van zich horen en zij ook niet (dachtie )
6 weken later belde ze weer, en toen bleek dat ze die 6 weken op vakantie was geweest
Zij: Uhm... wij moeten eens ff praten
Hij: O... waarover?
zoiets dus...
Ze barstte in lachen uit en ik snapte het maar niet toen
quote:TOP!
Op maandag 13 mei 2002 15:52 schreef Webby het volgende:
Gewoon stomme oneliner tegen een meisje op de camping in frankrijk. Ik zat er al een week en tegenover ons kwamen toen nieuwe mensen aan. En ja daar zat een bloedmooi meisje tussen. Ik zag haar 's avonds op de camping wandelen in de buurt van de terasjes dus dacht ik spreek haar maar gewoon aan en bied haar iets te drinken aan ofzow. Ik wandel op haar af en zeg: "Hoi, ik sta tegenover jou!" (denkende aan het plekje op de camping met de caravan)Ze barstte in lachen uit en ik snapte het maar niet toen
quote:
Gewoon stomme oneliner tegen een meisje op de camping in frankrijk. Ik zat er al een week en tegenover ons kwamen toen nieuwe mensen aan. En ja daar zat een bloedmooi meisje tussen. Ik zag haar 's avonds op de camping wandelen in de buurt van de terasjes dus dacht ik spreek haar maar gewoon aan en bied haar iets te drinken aan ofzow. Ik wandel op haar af en zeg: "Hoi, ik sta tegenover jou!" (denkende aan het plekje op de camping met de caravan)Ze barstte in lachen uit en ik snapte het maar niet toen
Paar jaar terug met een paar vrienden en vriendinnen op vakantie in Lloret geweest. Na dat wij daar al een paar dagen waren kwamen we een paar meisjes tegen die de meiden uit onze groep konden. hebben een leuke avond gehad maar verder niets gebeurd.
De avond daarna zijn we weer met z'n allen uitgeweest. Blijkt dat 1 van die meiden me wel ziet zitten. De dag daarvoor ook al maar had ik toen niet in de gaten. Vraag ze op een gegeven moment aan me zullen we even daar verderop gaan dansen. Ik vond haar niet echt leuk maar goed dacht ik. "Heb wel zin in een verzettje". Nadat ze me nog een lading alcohol gevoerd had pakt ze me op mijn bek, en ik kus terug. Op een gegeven moment wij met z'n tweeen naar buiten. Komen we op een beetje afgelaten plekje. Ik had condoom bij, en dus hebben we het maar gedaan. had er eigenlijk nog niet eens echt zin, maar goed. Doe ik haar misschien een plezier dacht ik.
De volgende dag zag ik haar weer, dit keer was ik in nuchtere toestand en zag ik pas wat voor ze wel niet was. Ik wis dat ze niet moeders mooiste was maar nu schrok ik toch wel even. Blijkt tot overmaat van ramp ook nog eens dat ze onze hele "lovestory" aan der vriendinnen heeft liggen doorkleppen. Heb ik de rest van de vakantie en tot lang daarna moeten aanhoren.
Een jongen heeft in een disco een leuke avond met een meisje gehad. Ze spreken af om nog een keer wat te gaan drinken. Hij belooft haar op te halen en zij legt uit waar ze woont.
Op de betreffende dag belt de jongen aan, maar in een vlaag van verstandsverbijstering is hij haar naam vergeten. De arme jongen weet het echt niet meer.
Het geluk is niet met hem helaas.
De vader doet open en de jongen zegt: "Ik kom voor uw dochter"
De vader antwoord: "Ehm ja welke van de 3?"
Jongen: "Nou ehm eh ze is eh ongeveer zo groot en heeft blond haar en .. ehm"
Als ik erg veel alcohol achter de kiezen heb kan ik op een of andere manier dat typische cockney-Engels uitstoten.
Ik met me zatte kop allemaal Nederlandse vrouwtjes lastig vallen die er allemaal intrapten (ik had ook een Engeland shirt aan, dat hielp ook wel)
Ik vet lang lullen met zo'n spanje-slet, roepen mijn vrienden ineens allemaal "Waarom sta je nou Engels te lullen, ze komt ook gewoon uit Nederland" Toen stond ik met mijn bek vol tanden.
Ik heb het meisje nog wel gepakt trouwens...
quote:Cockney is naast Schots mijn specialiteit na 2 bepaalde films
Op maandag 13 mei 2002 18:37 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb ook iets met Engels praten meegemaakt.Als ik erg veel alcohol achter de kiezen heb kan ik op een of andere manier dat typische cockney-Engels uitstoten.
Ik met me zatte kop allemaal Nederlandse vrouwtjes lastig vallen die er allemaal intrapten (ik had ook een Engeland shirt aan, dat hielp ook wel)
Ik vet lang lullen met zo'n spanje-slet, roepen mijn vrienden ineens allemaal "Waarom sta je nou Engels te lullen, ze komt ook gewoon uit Nederland" Toen stond ik met mijn bek vol tanden.Ik heb het meisje nog wel gepakt trouwens...
En voor de geordie accenten natuurlijk Trainspotting.
*** Tot zover deze off-topic opmerking ***
quote:Jij stript systematisch de sexuele psyche van elke man die je tegenkomt?
Op maandag 13 mei 2002 22:51 schreef Marloekoe het volgende:
Ik maak nooit versierblunders
quote:ohw je versiert gewoon nooit....
hehe maar goed om niet achter te blijven heb ik er ook nog 1 van een paar weken geleden.
Een vriendin van me had me een beetje geprobeerd te koppelen aan een vriendin van haar omdat die ff wat andere jongens moest leren kennen. Op zich allemaal prima. Knap meisje. Dus dat kwam allemaal wel goed dacht ik zo.
We zouden in een weekend naar dezelfde disco uit gaan en toen zou ik haar voor het eerst echt zien. Nou ik zag haar dus en het was idd niet mis.
Heel erg knap meisje met mooie blonde haren. Niet zo groot en leuke uitstraling.
Had haar eerst niet gezien dus toen kwam ze maar op mij af. Dus ik werd op me rug getikt en ik draaide me om en daar stond ze. Ging ze me vragen of ik de persoon was die ze d8 dat ik was. Dus ik van "Jah dat ben ik" en ze was gelijk weer weg.
Een paar vrienden van me kwamen op me af dat ik er achteraan moest enzo maar ze was dus weer weg en had zoiets van "die komt wel weer langs".
Noujah een tijdje niet meer gezien die avond dus ik fijn verder feesten. Wou gewoon vooral lol hebben die avond dus eigenlijk vond ik het wel best.
Hadden we met z'n alle Flugeltjes bestelt en het is traditie om het doppie op je neus te zetten en ff flink gek te doen dan.
Dus ik sta met dat doppie op me neus en ik draai me om en wie denk je dat daar staat..... idd het knappe meisje met de mooie blonde haren
Kon wel ff door de grond zakken...
Ze vond het wel grappig maar er is niets meer gebeurd die avond. Ben de rest van de avond uitgelachen door me vrienden om dit voorval maar ze heeft me msnadres gekregen en me toegevoegd. Afentoe een beetje gepraat enzo en het komt nog wel goed denk ik
quote:
Wahahahaha, dat was zoooo cool.
Zelfde jongen was ook ooit een met een meisje in bed beland en had het meiske oraal bevredigt.
's morgens na wat ontbeten te hebben en het meisje vertrokken is, gaat hij naar de wc. Wat ziet hij daar liggen......
1 gebruikte tampon.......... MWHHUUHAHAHAHAHAHAHA
(BTW, echte versierblunders heb ik niet echt gemaakt, maar dat is meer te wijten aan het feit dat ik het lef niet heb om ook maar aanstalte te maken tot versieren.)
quote:heb jij even een misleidende nick
Op dinsdag 07 mei 2002 16:46 schreef Miss_Vormpje het volgende:
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen.
Zo kwam ik een aantal maanden geleden een meid tegen die vroeger bij mij in de klas heeft gezeten. Ze viel altijd op me, maar ik wilde haar toen niet.
Tot 2 jaar geleden was het ook een gothic figuur en zag ze er dus ook niet uit. Ik zag haar toen wel vaak bij de fitness, maar ik negeerde haar toen.
En toen ik haar een aantal maanden geleden tegenkwam zag ze er weer normaal uit en zag ze er zelfs best leuk uit.
Toen heb ik nog met haar gesproken en toen zei ik dat ik bij de fitness geen zin had om haar aan te spreken omdat ik vond dat ze zo SMERIG er uitzag.
Achteraf vond ik dat niet echt tactisch gezegd.
ze was in frankrijk op vakantie en op een gegeven moment ging ze met zo'n groep engelse gasten om.. dus 1 zown jongen, hij was een beetje mollig, daar gaat ze een beetje meej zoenen enzo.. dus zij die avond naar het strand.. ze gaan steeds verder en op een gegeven moment zegt hij: nice boobs!! zegt zij: you too!!
ze wordt nog weles een beetje geplaagd hier over die blunder..
quote:ROFL!!!
DIE IS ZOOOO KOEL!
HAHAHAHAHAHA
Inmiddels alweer een paar jaar geleden (achteraf maak ik het misschien erger dan het was maar goed) waren we in Highstreet in Belgie en daar stond een ontzettend mooie meid. Zegt een vriend van me 'hey die was ook in Mallorca toen wij daar waren'. Ik kijk nog es goed, nou dat zou ik me herinneren dacht ik. Dus wij ruziemaken en uiteindelijk roep ik 'sjongejonge, ik vraag het d'r wel!' en voor ik het wist stond ik erbij. Ach ja, ik begin het gesprek en inderdaad, ze was in Mallorca geweest. We raken wat aan de praat, ze was net zo leuk als ze eruit zag.
Alleen net, en precies, op het moment dat ik denk 'hey dit valt toch eigenlijk reuze mee' loopt een vriendin van me langs en stoot een vol longdrinkglas cola uit m'n handen (per ongeluk), meisje had een rokje aan en open schoenen, ze zat van haar tenen tot haar knieeen onder de cola . Dat moest ze even gaan schoonmaken zei ze, ik kon wel door de grond zakken. Toen ze weg was ben ik weggelopen en heb nooit meer wat tegen haar durven zeggen. Heb haar daarna nog een paar keer gezien, dan lachte ze wel heel lief, maar ik durfde niet meer
.
Andere voorbeeldje, een half jaartje geleden waren we lekker op stap in de Villa Fiesta in Tilburg, komt er een op het eerste gezicht leuke meid langslopen, alleen keek ze een beetje boos. Dus ik tik haar aan en zeg 'vind je t niet gezellig vanavond ofzo?'. Ze stopt, kijkt me aan en zegt vervolgens heel chagrijnig 'WAT?'. Ik aarzel even en herhaal m'n opmerking. Zegt ze 'hou je gore rotbek, eikel!' .
quote:hahahaha
'hou je gore rotbek, eikel!'.
hij: we doen een wedstrijdje wie de meeste vrouwen pakt deze vakantie.. ik loop er 1 achter op de koploper... kan je me ff helpen??
zij: RAM!
1tje van mij:
was op schoolfeest, flink dronken, met meisje lopen zoenen.. (wist niet eens wie het was )
kon het me ook niet meer herinneren...
totdat maandag erop het in de schoolkrant stond
(ik snapte al niet waarom ze steeds hoi tegen me zei en hoe gaat het enzo ... )
op vakantie:
hij: beetje tegen meisje aan dansen.... kijken elkaar aan, hij hoofd beetje schuin, ...
zij ineens met vingertje van neenee!
dus hij: houwje!
tijdje later:
zij tegen hem aandansen...hij weer hoofdschuin.. zij ook.. ze komt dichterbij en....
hij met vingertje opzoute!
(je moest er denk ik bij zijn )
in disco:
zij: ik heb het warm... zullen we ff naar buiten gaan? (VETTE HINT )
hij: daar is een ventilator.. ga daar maar ff onder staan
to be continued....
Een vriend van me had een meidje gescored
Hij met haar naar huis
Hij redelijk aangeschoten (zeg maar helemaal van het padje af) dacht haar wel met zijn mond te kunnen "verwennen"
Dus alle kleding stukken uitgetrokken, beland hij met zijn neus tussen haar benen.....wat zegt ie denk je: Bah, je stinkt
Is alweer een tijdje geleden maar dit staat nog steeds bekent als het GBI..het Grote Bef Incident
Pas had ie weer een ander meisje...wij vragen of zij al bekend wat met het GBI..niet dus....
Nou, dat vertellen we je nog wel een keer...maaruh toch veel plezier vannacht (bleef ze de eerste keer bij hem slapen) Wij
quote:MASTER!
Op dinsdag 14 mei 2002 14:14 schreef cs-Blade het volgende:in disco:
zij: ik heb het warm... zullen we ff naar buiten gaan? (VETTE HINT)
hij: daar is een ventilator.. ga daar maar ff onder staan
Man, wat een BROODNUCHTERE opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |