Met Koninginnenacht op een feest een meisje leren kennen en haar telefoonnummer gekregen om een keer wat af te spreken.
Dus wij een week later uit in Amsterdam, ik ga even wat naar de wc, kom ik terug, ga ik bij het verkeerde meisje aan het tafeltje zitten. Het duurde bijna een minuut voordat ik het doorhad en ik me met een rood hoofd bij mijn date meldde...
quote:LOL
Op dinsdag 07 mei 2002 02:08 schreef schwa78 het volgende:
5 jaar geleden dit:Met Koninginnenacht op een feest een meisje leren kennen en haar telefoonnummer gekregen om een keer wat af te spreken.
Dus wij een week later uit in Amsterdam, ik ga even wat naar de wc, kom ik terug, ga ik bij het verkeerde meisje aan het tafeltje zitten. Het duurde bijna een minuut voordat ik het doorhad en ik me met een rood hoofd bij mijn date meldde...
Leuk meidje ontmoet op houseparty...via via achter haar 06 gekomen..ikke bellen..of ze een keer iets wilde gaan drinken.
Zegt ze...mag ik er over na denken...
AY...slechter kun je het niet treffen...dus ik zeg nog...als je het niet wil dan kun je het ook gewoon zeggen.. Nee ze wilde er ECHT over na denken
EN WAT DENK JE
precies
nooit meer iets van gehoord
quote:met een beetje mazzel zie ik d'r zaterdag weer... (als ik nog weet hoe ze er uit ziet
Op dinsdag 07 mei 2002 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
tja cs-Blade.. het had erger kunnen gaan, je pakt er -niet-zo-bescheiden vol op dr bek en dan wordt ze boos en haalt ze dr vriend
ik lig echt helemaal dubbel hier met me collega's..
owjah
had een keer in centre parcs een meid aan de haak geslagen (duits, jaja ik weet 't )... ik zuipen met die meid en de mensen die in dat huisje aanwezig waren... ik op een gegeven moment blowtje op.... in me eigen
gelegen...
ga ik weer naar binne vol verbijsterd en niets weten en helemaal vaag ... wil ik 'r kussen... zegt ze Tschuss
weg was ze... heb 'r de volgende dag nog wel een kusje gegeven voor dat ze de bus weer instapte
quote:Ze kon er wel om lachen gelukkig. Verder prima date en ze is nog ongeveer een maand of 2 mijn vriendin geweest.
Op dinsdag 07 mei 2002 12:58 schreef d4 het volgende:[..]
LOL
superverhaal, hoe is je date verder verlopen?
quote:Heel erg ja.
Op dinsdag 07 mei 2002 16:46 schreef Miss_Vormpje het volgende:Toen heb ik nog met haar gesproken en toen zei ik dat ik bij de fitness geen zin had om haar aan te spreken omdat ik vond dat ze zo SMERIG er uitzag.
Achteraf vond ik dat niet echt tactisch gezegd.
quote:Lol, inderdaad niet bepaald tactisch nee
Op dinsdag 07 mei 2002 16:46 schreef Miss_Vormpje het volgende:[..]
Toen heb ik nog met haar gesproken en toen zei ik dat ik bij de fitness geen zin had om haar aan te spreken omdat ik vond dat ze zo SMERIG er uitzag.
Achteraf vond ik dat niet echt tactisch gezegd.
Ik heb welles een keertje, toen ik nog vrijgezellig was, in een discotheek tegen een meid aan staan dansen. Ik vond haar wel leuk! Dus ik sta daar tegen haar kont aan te dansen, draait ze zich ineens om! IK SCHROK MET ROT dat ze zich zo ineens omdraaide en met een doffe plof kwam ze neer op de grond! (Had haar per ongeluk zo hard geslagen dat ze van de danstafel op de grond was gevallen:?) Ze is huilend weg gelopen, en ik had het nog wel goed willen maken...
Haha, nu kan ik er om lagguh...
Een van hen, S, wilde een meisje versieren en dat ging als volgt:
S: Wij komen uit Hengelo.
Oh, waar ligt dat?
S: (geërgerd dat ze Hengelo niet kent) In Nederland en waar woon jij?
Ik kom uit Amsterdam.
S: Waar ligt dat dan?
S: Where are you from?
Germany.
S: Ah, Berlin?
Yes
S: Do you know the Love Parade?
Yes
S: Have you ever been there?
Yes
S: Ok... nou da's dan prachtig... ja... ik denk dat ik maar weer eens ga.
S over zijn ervaringen in Lloret de Mar:
Nou en toen was daar zo'n heel leuk meisje uit Ierland ofzo en daar heb ik een tijd mee gepraat. En toen gingen we zoenen en dat viel erg tegen, haar tong was net schuurpapier. Maar het was wel een mooi meisje, dus dat was wel raar. Ze zoende ook vreemd.
Later voegt S hieraan toe:
Ik was wel heel erg bezopen dus misschien lag het ook een klein beetje aan mij, dat schuurpapier.
En T kon er, vooral in beschonken staat, ook wat van:
T: Kom je uit Nederland?
Was?
T: Are you from Holland?
Was!?
T: ARE YOU FROM HOLLAND?
Nein!
T: Oh...
[Dit bericht is gewijzigd door thekorenwolf op 13-05-2002 01:50]
[edit]<--- bfm is [/edit]
toen ben ik maar naar huis gegaan en op m'n bed gaan liggen
quote:Way to go man...
Op zondag 12 mei 2002 23:05 schreef roepieh het volgende:
toen ben ik maar naar huis gegaan en op m'n bed gaan liggen
(met haar hoop ik?)
quote:Heb ik ook eens gehad! raar heh?
Op zondag 12 mei 2002 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt versieren was het niet, maar in Extase, een cafe in Tilburg, kwam eens een vrouw van halverwege de 20 op me af lopen, en begint in het PLAT Engels een gesprek met me te voeren, en ik reageer daar op met mijn Schots accent, affijn, 10 minuten staan lullen vraagt ze me: "Where are you from" Dus ik zeg: "Well, I live in Goirle right now, but I was born here in Tilburg" Waarop zij snel reageerd: "waarom praten we dan in VREDESNAAM Engels?"
quote:neej, alleen om de volgende morgen te concluderen dat ik met kleren aan in bed lag
Op zondag 12 mei 2002 23:09 schreef Eriksie het volgende:[..]
Way to go man...
(met haar hoop ik?)
drank is eerder op dan je lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |