we hadden (na 7 jaar zeuren) eindelijk een hond, dus ik dacht, oh mooi hups, lekker 3 keer per dag langs zijn huis lopen met 't beesie..
tegenover zijn huis is gras, dus ik langslopen gaat het lieve dierke zitten schijten recht voor zn huis
afgezien van die ene dat ik met m'n ongelooflijk zatte hoofd op Oud & Nieuw een vrouwtje op d'r bek paktte en twee dagen later mezelf lam schrok dat het een Gothic bleek te zijn... En da's nou niet bepaald MIJN stijl
quote:niet? een maat van me heeft het geflikt om
Op donderdag 04 april 2002 16:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro had eens een vrouwtje geregeld en lekker aan het zoenen enzoAlleen daarvoor iets teveel gedronken (echt een klein beetje maar
)
Moest ff brokken buiten; gebrokt en klaar....
Spyro weer naar binnen en dacht: we gaan verder waar we gebleven waren... NOT. Vrouwen houden niet van zoenen met monden die net gekotst hebben.....
weer te en.
of he tnu aan de drank lag of aan dat meisje hebben we nooit geweten
maar ja...blame it on the booze...
quote:Realiteit. Geloof je het? Vraag het eens aan wat mensen van onzinforum.nl.. bijvoorbeeld Yonie, die hier ook lid is. Is pas nog mee uitgeweest.
Op dinsdag 23 april 2002 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
het immer aanwezige ego spreekt
Zelf een keer in een café een leuk meisje aan de bar ga er naast staan , bied wat te drinken aan, neemt ze aan , ga relaxed zitten , staat er geen kruk
En dat je dan 5 weken geleden dat meisje weer tegen komt en het dan gewoon weer niet durft na heel veel gepraat en alcohol.
Dat is altijd mijn probleem. Meisjes die ik gewoon tegen kom is geen probleem, maar als ik ze echt leuk vind dan word het lastig
quote:LOL
ik ga naar plee. kom ik dat wijf tegen die flink haar maag inhoud over mijn schoenen probeert te spuiten. ga ik weer terug komt dat wijf eraan gaat ff flink met hem zoenen. je moest mijn kop zien hehehehehehehe
't was in mijn studententtijd en was op een avondje naar een of ander studentenfeest. Daar was een meid die ik al een tijdje leuk vond.
Wat staan leuk staan kletsen en op een bepaald moment dacht ik van, laten we nu maar lekker gaan kussen. Ik probeer haar te kussen, en ze duwt me af: "sorry, ik val niet op jongens." "Euh wat?" vraag ik er met mijn stomme kop ook nog achterna.
Mijn vrienden lagen allemaal in een deuk, vooral omdat de hele stad wist dat ze lesbo is...
quote:gheheh grap na grap is cool
Op vrijdag 11 augustus 2000 00:58 schreef Ulx het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"
<HR></BLOCKQUOTE>of zeggen: Hey meid, gecondoliflapstaart!
toen ging ik weer verder met dansen. Toen zei m'n neefje dat het een superknap meisje was. ik beetje zo onopvallend kijken, en ja hoor
Ze had een rok met een topje aan. (Het zag er eigenlijk gewoon uit als een jurkje, alleen zag je haar middel ook nog) Ze was lichtgetint en ze 'schijnt' blauw of groene ogen te hebben (ja ik zelf zag het niet), maar dat is zeg maar zo'n beetje my kind of taste.
* 999.999.999
ja goed, het versieren ofzo kwam niet echt van mijn kant, maar toch erg
dees van mij wordt ik ook steeds aan herinnerd
ik ik discotheek (zwaar bezopen), mooi meisje gevonden.. beetje praten, zoenen etc.
gaat zij ff naar wc..
komt er een mooier meisje langs... (dus ik.. , tsja, als je beter kan... why not?).
dus ik laat de eerste voor wat ze was, en ga achter die andere aan.. weer ff praten.. weer zoenen..
voel ik klopje op me schouder,..
ik kijk...
was het dat eerste meisje,.. ik: "hoi
"
zij: "zo... dus je hebt me zus al gevonden??"
ik:
1e meisje vond het niet zo erg leuk... maar draaide later wel weer bij..
heb aan het einde van de avond allebei maar gedag gezegd.
(kom ze nu allebei nog af en toe tegen
ik heb zelf ook wel een paar domme dingen gedaan
Ik had een jongen ontmoet bij het uitgaan, hij met mij mee naar de flat, wij buiten een beetje zoenen. Werd er in de flat op een andere etage een feest gegeven. Op een gegeven moment probeert die jongen het heel romantisch voor me te maken, zetten ze net op dat feest 'bolletjes in mijn hol' op. En ik, met mijn zatte kop, vond dat wel leuk. Dus terwijl die jongen zijn uiterste best staat te doen, ga ik uit volle borst mee staan zingen. Op dat moment zei die jongen niets, maar ben achteraf nog wel keihard uitgelachen
Alweer een tijdje terug was ik in een disco, ik een leuke jongen ontmoet, ik hem versierd. Dus wij met z'n tweeen door die disco struinen, op zoek naar een rustig plekje. Ik had al wel een paar glazen alcohol teveel op.... Dus wij lopen, trapje op, niets rustigs, trapje af, glij ik uit! ok 1x kan nog gebeuren, dus ik krabbel overeind, doe 2 stappen, glij ik weer uit!
Ik heb die jongen niet meer gezien....
Ok, laatste, ik zit in een cafe, aan de bar op een barkruk. wijntje bij hand... En ik had al de hele avond een leuke jongen gezien, maar nog niets ondernomen, omdat ik anders mijn barkruk kwijt zou zijn... Op een gegeven moment kwam ie langsgelopen, wil ik van mijn barkruk afstappen om hem aan te spreken. Dus ik tik hem op zijn schouder, wil opstaan, blijf ik op de een of andere manier hangen met mijn voet... Ik viel zo met kruk en al op dr grond...
voor mij geen alcohol meer
Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)
Wat doe ik: ik doe stap naar achteren
zij komt nog dichter bij, ik ga nog verder naar achteren
damm wat ben ik toch een sukkel
quote:DOMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!
Op zondag 05 mei 2002 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Ik gisteravond:Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)
Wat doe ik: ik doe stap naar achteren
zij komt nog dichter bij, ik ga nog verder naar achterendamm wat ben ik toch een sukkel
![]()
quote:!! prachtig
Op zondag 05 mei 2002 13:41 schreef cs-Blade het volgende:
hahahaha vette lol @ this topicdees van mij wordt ik ook steeds aan herinnerd
ik ik discotheek (zwaar bezopen), mooi meisje gevonden.. beetje praten, zoenen etc.
gaat zij ff naar wc..
komt er een mooier meisje langs... (dus ik.., tsja, als je beter kan... why not?).
dus ik laat de eerste voor wat ze was, en ga achter die andere aan.. weer ff praten.. weer zoenen..
voel ik klopje op me schouder,..
ik kijk...
was het dat eerste meisje,..ik: "hoi
"
zij: "zo... dus je hebt me zus al gevonden??"
ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1e meisje vond het niet zo erg leuk... maar draaide later wel weer bij..
heb aan het einde van de avond allebei maar gedag gezegd.
(kom ze nu allebei nog af en toe tegen
toen ik nog niet zoveel uitging en nog een groentje was ('k was 15) vroeg een &#^#*^&^@ mooi meisje (zag ik achteraf met mijn dronken kop) heb je vuur? Ik zeg ik rook niet (meende het serieus) maar snapte niet dat ze me leuk vond jeweet wel
Dom dus
quote:nu kan ik er wel om lachen ja... (2 mnd geleden niet
!! prachtig
afgelopen zaterdag weer wat doms gedaan..
waren nec-ajax rellen in de stad (nijmegen) en paar vrienden waarmee ik naar stad was bleven ff kijken..
ik en een andere vriend vast naar binnen, jas weghangen, ik in de rij voor een biertje....
(note: we waren al flink buis, want we hadden met z'n 3-en nog flink zitten indrinken bij iemand thuis)
staat er een meisje voor me, die zag al dat ik een tijdje in de rij stond... en zei: "zal ik anders even de bestelling opnemen?"
ik: "ja graag, 2 bier" geef haar 10 euro, na 30 sec ofzo doet zij de bestelling, krijgt 2 bier+wisselgeld..
draait zich om, geeft mij 2 bier+wisselgeld.
ik geef 1 bier aan die vriend.
zij: "kost je wel een kusje "
dus ik geef haar een bescheiden kusje op de wang en zeg nog een keer bedankt...
EN IK WEET NIET EENS HOE ZE HEET/WAAR VANDAAN etc.
(was mooi meisje )
stupid me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |