quote:HAHA
Op vrijdag 11 augustus 2000 00:58 schreef Ulx het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"
<HR></BLOCKQUOTE>of zeggen: Hey meid, gecondoliflapstaart!
Ik heb niet echt blunders gehad maar kan me er wel in herkennen dat het een paar keer niet lukte en me 'groot' probeerde te houden, niet voor lul te staan dus
you idiot!
Andere keer was ik met mijn neef in een disco in lelystad. hij zat met een meisje te lullen en haar vrienddin stond er bij. mijn neef zij zo: ga gewoon naar haar toe en zeg dat je verblindt bent door haar schoonheid ofzo. dus ik naar haar toe en ik zei zo van: ik moest van mijn neef zeggen dat ik verblindt wordt door je schoonheid. zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !
quote:Valt toch ontzettend mee!!! Ik zal de mijne dan ook maar voor me houden.
Op donderdag 04 april 2002 15:04 schreef maradona het volgende:
ik was een keer in Vernes (schagen) zag ik daar een bloedmooie indo dansen. ik zo naar haar toe op de dansvloer (van te voren aan een vriend van me gezegd, paas even wat geld want ik heb niet genoeg om een drankje voor haar te halen) en ging bij haar en haar vrienddinnen dansen. ik zo he alles goed. ze zei niets. ik zo hoe heet je. en daar kwam het vingertje schuddend in mijn gezicht. ik zo van. heb je zin om wat te drinken. alweer het vingertje. ik zo schamend van de dansvloer af en die maat van me lache joh!Andere keer was ik met mijn neef in een disco in lelystad. hij zat met een meisje te lullen en haar vrienddin stond er bij. mijn neef zij zo: ga gewoon naar haar toe en zeg dat je verblindt bent door haar schoonheid ofzo. dus ik naar haar toe en ik zei zo van: ik moest van mijn neef zeggen dat ik verblindt wordt door je schoonheid. zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !
quote:* MasterDisaster valt door het lachen van zijn stoel Lacht nog ffe flink door al het guts komt eruit...........Lacht nogsteeds
zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !
quote:Beetje kapsones dat wijf? Als iemand dat bij mij flikt knap ik helemaal af. Wat denkt ze wel niet? Maar goed dat is mijn mening, ze mag er dan wel van buiten mooi uitzien, als ze zo'n attitude heeft is het in 1 keer over.
ik was een keer in Vernes (schagen) zag ik daar een bloedmooie indo dansen. ik zo naar haar toe op de dansvloer (van te voren aan een vriend van me gezegd, paas even wat geld want ik heb niet genoeg om een drankje voor haar te halen) en ging bij haar en haar vrienddinnen dansen. ik zo he alles goed. ze zei niets. ik zo hoe heet je. en daar kwam het vingertje schuddend in mijn gezicht. ik zo van. heb je zin om wat te drinken. alweer het vingertje. ik zo schamend van de dansvloer af en die maat van me lache joh!
Alleen daarvoor iets teveel gedronken (echt een klein beetje maar )
Moest ff brokken buiten; gebrokt en klaar....
Spyro weer naar binnen en dacht: we gaan verder waar we gebleven waren... NOT. Vrouwen houden niet van zoenen met monden die net gekotst hebben.....
In een danstent... leuke meid zoekt me continu op, gaat op mijn schoot liggen, nodigt me uit voor haar verjaardag 2 maanden later.
2 maanden later durf ik pas te zeggen dat ik haar wel zie zitten. Toen had ze sinds een week een vriend....
Andere leuke meid, jaren mee gedanst. Eigenlijk nooit wat mee gehad ondanks dat ik wist dat ze me heel leuk vond. Tot ik haar zelf eigenlijk steeds leuker begon te vinden. En dacht: Als het uit is met haar huidige vriend, dan ga ik ervoor.... Gaat ze trouwen!
Kom ik haar 2 jaar later tegen: Was ze al weer een tijdje gescheiden. Ik vond haar nog steeds leuk, dus ik dacht. Ik wach een maandje en dan bel ik op... Woont ze alweer samen!
Zelfde principe is me nog 2x overkomen.
Leuk meisje, van het een komt het ander, mee naar haar huis, zegt ze: "Het is jammer dat mijn zus deze week bij me logeert..." (en die zussen waren er ook daadwerkelijk, geen smoezen)
Ik dus weer naar huis.
quote:maar als zij hebben gekotst doen ze het wel.
Spyro had eens een vrouwtje geregeld en lekker aan het zoenen enzo
Alleen daarvoor iets teveel gedronken (echt een klein beetje maar )Moest ff brokken buiten; gebrokt en klaar....
Spyro weer naar binnen en dacht: we gaan verder waar we gebleven waren... NOT. Vrouwen houden niet van zoenen met monden die net gekotst hebben.....
Aardrijkskunde reis naar Belgie.
Flink aan de Jupilers 's avonds. Vraagt een meid aan me om op haar kamer even te gaan kletsen. wij op die kamer, doet ze ineens haar trui, en t-shirt uit, en dan mooie naakte borsten heh, zo van 'ik trek alvast mijn nacht hemd aan', maar dat deed ze niet meteen. Zat ze op het bed, naakt bovenlijf, en wat deed ik? Andere kant opkijken, totdat ze haar nachthemd aan had, zoals het een 'heer' betaamd.
Aargh!!!
quote:Dat is erg heh, heb ik vorige zomer ook een keer gehad.. Dag later kan je jezelf wel voor de kop slaan
Op maandag 15 april 2002 13:49 schreef Eriksie het volgende:
Oh ik weet er 1!Aardrijkskunde reis naar Belgie.
Flink aan de Jupilers 's avonds. Vraagt een meid aan me om op haar kamer even te gaan kletsen. wij op die kamer, doet ze ineens haar trui, en t-shirt uit, en dan mooie naakte borsten heh, zo van 'ik trek alvast mijn nacht hemd aan', maar dat deed ze niet meteen. Zat ze op het bed, naakt bovenlijf, en wat deed ik? Andere kant opkijken, totdat ze haar nachthemd aan had, zoals het een 'heer' betaamd.
Aargh!!!
edit: tiepvautju
Op een schoolfeestje vraagt een klasgenote aan me: Zullen we naar mijn kamer gaan om "het" te doen? Ik ben aan de pil dus het kan geen kwaad (lang geleden aids "bestond nog niet"). Mijn ouders hebben beloofd niet boven te komen etc. Kortom: ze had het helemaal uitgedacht. En ik dacht: ze loopt me vast te dollen! Ben dus weggelopen. De rest van de avond was ze boos op me. Dus later besefte ik dat dat betekende dat ze 100% serieus was.
quote:Ja, oei oei oei.
Op maandag 15 april 2002 16:34 schreef DW74 het volgende:
Ik heb een soortgelijk verhaal, maar dan ergerOp een schoolfeestje vraagt een klasgenote aan me: Zullen we naar mijn kamer gaan om "het" te doen? Ik ben aan de pil dus het kan geen kwaad (lang geleden aids "bestond nog niet"). Mijn ouders hebben beloofd niet boven te komen etc. Kortom: ze had het helemaal uitgedacht. En ik dacht: ze loopt me vast te dollen! Ben dus weggelopen. De rest van de avond was ze boos op me. Dus later besefte ik dat dat betekende dat ze 100% serieus was.
Zo maakte ik het uit met mijn eerste vriendin, omdat ze niet zo lekker rook (veelsteveel parfum) en mijn tong de hele tijd achter in haar keel zoog. Gewoon dingen die ik had kunnen aangeven. Maar ik had het uitgemaakt, en toen waren we toch nog een paar uur aan het tongen. En toen zei ze: "Zullen we het nu gewoon doen en dan vrienden blijven?" Toen ben ik vlug weggegaan groetjes heh... Nu zou ik me geen seconde bedenken, en het tegenovergestelde doen. niet weggaan, maar komen
Ok ik, meisje van 14 jaar, smoorverliefd op Remco (hoe dat kon?) Samen met vriendinnen, adres opgezocht en naar het huis toe. Hij ging naar Tennisles en wij hem achtervolgen. Stopt hij net om het hoeje van een muur en wat denk je.......... drie meiden knallen met de fietsen tegen hem aan.....
ai!
verkering kon ik dus wel vergeten (thank god)
Ik d8 echt dat ik het wel kon vergeten enzo, maar die jongen vondt het helemaal niet erg en vroeg een beetje bezorgd of ik me pijn had gedaan en bood me wat te drinken aan.
how humiliating
Toen 'k 14 was ook een beetje lopen stuntelen. Lag een beetje te zoenen met een meisje van 19. Zij was al een stuk 'verder' dan ik, en legde eerst mijn hand op haar borst, ik schrikken, en er verder niets mee doen. Nog later legde ze een hand van mij tussen d'r benen, ik nog meer schrikken. En ondertussen maar doorzoenen.
De volgende ochtend stond ze bij d'r vriendinnen te huilen omdat ze toen doorhad dat 'k echt jong/groen was.
Erg direct, maar mijn antwoord was dan ook meteen direct: NEE!!
quote:het immer aanwezige ego spreekt
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef MoJo het volgende:
Blunders? Nah.. neh.. nooit gehad.Gewoon brutaal zijn. Wil ze niet? Prima, nog 10 kandidaten.
Ik kom e rop fiets tegen bij ons achter.. ik zeg op fiets nog gelukkig nieuwjaar.. zij stopt.. ik stop ook maar ben er niet bij en ga stom kijken naar wat gastjes op het ijs..
ik hebmn handen in mn jaszakken.. zij steekt hand uit om nieuwjaar te wensen ik reageeer niet we kijken elkaar recht in de ogen aan waarop zij stotterend zegt dat ze maar eens naar dr werk moet..
okay die zal ook wel denken wat een sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |