abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4359901
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 12:44 schreef cWaVe het volgende:
Nu het over tenten gaat komt er bij mij ineens een verschrikkelijk trauma uit mijn jeugd naar boven.
Met mijn ouders op vakantie in Italie. Ik en mijn 2 jongere broertjes ook mee. En op die camping waren hele goede kenissen van mijn ouders die ook 3 kinderen hadden maar de 2 oudste waren meisjes. Dus dat was altijd prima en iedereen kon het goed met elkaar vinden. Maar je wordt ouder en je drinkt wat en nog wat en nog heel wat meer. Uiteindelijk ben ik dus met dat oudste meisje aan het zoenen en friemelen aan het meertje. Wij terug naar onze tent. Ben ik bij haar
de tent ingekropen. Lekker tegen elkaar aangeslapen. Heerlijk gewoon.

Maar waar ik niet aan gedacht had was dat onze caravan naast die van hun stond en dat we 's ochtends altijd samen ontbijt hadden. De volgende ochtend worden we wakker gemaakt. Dikke kater en iedereen zat al aan tafel. Kom ik uit haar tent met mijn onderbroek aan. Nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien. En haar pa kon er echt niet om lachen.

lol oops
pi_4360765
heb er ooit ook een gemaakt... maar ik zit er nu nog steeds aan vast
Hoe kan 24 uur in godsnaam genoeg zijn voor één dag
pi_4364543
haha echt geinig allemaal ik wil meer van die blunders lezen
  dinsdag 28 mei 2002 @ 18:33:01 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4364638
Meer een algemene blunder.
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden, gaat ze met truitje uit op mijn bank liggen, en ik vertel haar dat mijn broertjes altijd moesten lachen als ik op hun buik blies en dat er dan een soort winden geluid bij vrijkomt, wil ik haar op haar buik kussen, doe ik met mijn stomme kop precies hetzelfde als bij mijn broertjes vroeger, en ze keek me toch aan

Nu zou ik het niet meer in mijn hoofd halen op zon moment

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_4366571
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden,
<knip>

jezus zeg waar haal je DIE vandaan dan??

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:55:03 #231
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4366603
quote:
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden, gaat ze met truitje uit op mijn bank liggen, en ik vertel haar dat mijn broertjes altijd moesten lachen als ik op hun buik blies en dat er dan een soort winden geluid bij vrijkomt, wil ik haar op haar buik kussen, doe ik met mijn stomme kop precies hetzelfde als bij mijn broertjes vroeger, en ze keek me toch aan

Adres?
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:59:47 #232
27974 thekorenwolf
oderint, dum metuant
pi_4366661
quote:

En zo 'blies' je alle romantiek voor die dag de deur ut

Overigens, dat je dames hebt die er geen doekjes om winden is mij ook wel bekend hoor, dat is echt geen uitzondering. Mijn record tot nu toe is op vakantie voor mijn tent. Buurmeisje komt bij mij op schoot zitten, zegt hoi, ik zeg 'kluif' (oftewel ik zoen haar) en 5 minuten later liggen we IN de tent. Daarvoor elkaar nooit gesproken en daarna ook niet (ze bleek een vriend te hebben).

dinsdag 28 mei 2002 @ 21:13:25 #233
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4366836
Kan weer niet op de laatste dagen! Als ik me eens down voel, of iemand anders geef ik altijd een link naar dit topic, de meeste zijn daarna weer tiptop in orde!! Ga zo door!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:48:26 #234
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4368125
*schop*
pi_4369772
Dit is zeker een rete-leuk topic, ga hard denken!
Fortune and Glory kid. Fortune and glory.
  woensdag 29 mei 2002 @ 09:48:00 #236
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4371428
dit heeft niets met sex of een relatie te maken maar het is wel echt gebeurd.

ik was op school kamp en ik moet 's nachts opeens heel erg pissen. ik sta op, denk dat ik als een halve meter ben gedraaid wat ik lag achterin overdwars.
ik dus naar de zeiaknt van de tent en ikde rits zoeken die er niet was. ik helemaal van oh, waar is die rits bou i moet zo nodig. er lag nog iemand op die plek wat ik dus niet in de gaten had.
ik ga eerst op zijn hoofd staan en er ligt en tas naast en ik haa er soullen uit omdr ik dacgt dat de tas un de weg lag.
gooi ik zijn doebus tegen zijn kop aan.
daarna ga ikndie nog effetegen zijn kop rammen omdart i eruit wil.
zegt er opeens één:L de uitgang is daar hoor.
ik was inmiddels al een minuut bezig om de kop van die arme jongen te mutileren.

tijdesn het typen van dit stuk kom ik echt niet meer bij.

woensdag 29 mei 2002 @ 10:38:27 #237
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4371988
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 09:48 schreef speedfreakssj het volgende:
dit heeft niets met sex of een relatie te maken maar het is wel echt gebeurd.

ik was op school kamp en ik moet 's nachts opeens heel erg pissen. ik sta op, denk dat ik als een halve meter ben gedraaid wat ik lag achterin overdwars.
ik dus naar de zeiaknt van de tent en ikde rits zoeken die er niet was. ik helemaal van oh, waar is die rits bou i moet zo nodig. er lag nog iemand op die plek wat ik dus niet in de gaten had.
ik ga eerst op zijn hoofd staan en er ligt en tas naast en ik haa er soullen uit omdr ik dacgt dat de tas un de weg lag.
gooi ik zijn doebus tegen zijn kop aan.
daarna ga ikndie nog effetegen zijn kop rammen omdart i eruit wil.
zegt er opeens één:L de uitgang is daar hoor.
ik was inmiddels al een minuut bezig om de kop van die arme jongen te mutileren.

tijdesn het typen van dit stuk kom ik echt niet meer bij.

Ik begrijp hier niks van? Doebus?
  woensdag 29 mei 2002 @ 10:46:09 #238
12888 Skull-splitter
pi_4372085
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Adres?

Geen idee, ze is verhuisd

Was wel antiliaanse

woensdag 29 mei 2002 @ 11:24:41 #239
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_4372545
Iets later dan hetversieren, maar toch:

Ik sliep al een tijdje bij mijn (nu ex-)vriendin op de kamer, de ouders wisten ervan. 's Morgens bij het ontbijten krijgen we het verzoek van beide ouders om de volgende keer op een andere slaapkamer wilden gaan slapen, aangezien ze ons de hele nacht hadden kunnen horen. Je wilt niet weten hoe rood mijn hoofd toen werd.

ook leuk:

Ik had een jaar of 2 verkering en zat bij haar ouders thuis. Die hebben een hond, en niet iedereen heeft zin om dat beest uit te laten. Ik had het pas gedaan, dus ik vond het wel tijd dat iemand anders dat beest uit ging laten. Roept die vader "GVD, het is toch ook niet te geloven. Je neukt wel mijn dochter, maar de hond uitlaten ? ho maar"

Ik heb de riem gepakt en ben een kwartier weg geweest.

:: Wookie, wookie, wookie :: &lt;a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Koffie en meer...&lt;/a&gt; ::
pi_4373412
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:24 schreef DainBramage het volgende:
ook leuk:

Ik had een jaar of 2 verkering en zat bij haar ouders thuis. Die hebben een hond, en niet iedereen heeft zin om dat beest uit te laten. Ik had het pas gedaan, dus ik vond het wel tijd dat iemand anders dat beest uit ging laten. Roept die vader "GVD, het is toch ook niet te geloven. Je neukt wel mijn dochter, maar de hond uitlaten ? ho maar"

Ik heb de riem gepakt en ben een kwartier weg geweest.

Haha, wat een verhaal
pi_4373436
Je neukt wel mijn dochter

Lekker repectvol ook ...

pi_4373752
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef MoJo het volgende:
Blunders? Nah.. neh.. nooit gehad.

Gewoon brutaal zijn. Wil ze niet? Prima, nog 10 kandidaten.

Kandidates

Martin

I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 mei 2002 @ 13:42:52 #243
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4374337
Misschien wel leuk als enkele vrouwen hunblunders laten horen
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:49:59 #244
12888 Skull-splitter
pi_4375560
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:42 schreef PyroX het volgende:
pi_4375781
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:42 schreef PyroX het volgende:
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:10:47 #246
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4378018
"Je NEUKT wel mijn dochter!" hahahahaha kicke pa zat ze erbij?
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:27:48 #247
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4378232
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 10:38 schreef Robino het volgende:

[..]

Ik begrijp hier niks van? Doebus?

het was een blunder en hij kwam in me op en ik vond het een beetje onzin om er ee nieuw topic over te beginnen dus ik heb het hier gepost.
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:33:05 #248
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4378288
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:27 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

het was een blunder en hij kwam in me op en ik vond het een beetje onzin om er ee nieuw topic over te beginnen dus ik heb het hier gepost.

Maar dan zeg je nog steeds niet wat een doebus is.
Lees je eigen posting nog eens door. Je had waarschijnlijk zoveel lol dat je de toetsen niet helemaal meer kon vinden.
Ik snap i.i.g. niks van je verhaal.
hint: er zit een 'edit' knop boven je posting
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:38:12 #249
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4378336
Ik heb er ook nog wel een.
Ben in een discotheek en probeer aan te pappen met een op het zicht leuk meisje. Zij staat samen met haar vriendin een klein uurtje met mij te praten en de sfeer zit er goed in. Ik probeer wat indruk op dat ene meisje te maken en vraag of ze geen zin heeft om een strandwandeling te maken.
Die vriendin van haar hoorde dat en dacht dat ik haar bedoelde (zij was opzich ook niet onaardig) en nam me aan de arm mee naar buiten, voordat ik kon uitleggen dat het een vergissing was. net buitengekomen pakt ze me echt vol op de bek. Werd uiteindelijk nog iets voor 3 weken. Maar toch. Gelukje bij een ongelukje.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  donderdag 30 mei 2002 @ 10:41:08 #250
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4380245
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:38 schreef Tsjernobelg het volgende:
Ik heb er ook nog wel een.
Ben in een discotheek en probeer aan te pappen met een op het zicht leuk meisje. Zij staat samen met haar vriendin een klein uurtje met mij te praten en de sfeer zit er goed in. Ik probeer wat indruk op dat ene meisje te maken en vraag of ze geen zin heeft om een strandwandeling te maken.
Die vriendin van haar hoorde dat en dacht dat ik haar bedoelde (zij was opzich ook niet onaardig) en nam me aan de arm mee naar buiten, voordat ik kon uitleggen dat het een vergissing was. net buitengekomen pakt ze me echt vol op de bek. Werd uiteindelijk nog iets voor 3 weken. Maar toch. Gelukje bij een ongelukje.
Hahe, ik neem aan dat je je 'vergissing' nooit verteld hebt aan dat meisje?

Oh, wacht: DEOBUS!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')