abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163639
Ja medefokkers ik ben erg benieuwd naar jullie blunders op versiergebied.

ik zal zelf even het bal openen.

Frenkie was ooit in een dicso en hij zag daar een leuk meisje, hij een tijdje met haar dansen.
Toen bood ik haar wat te drinken aan, zegt de schat: "mijn vriend is hier ook"
Ikke van: "ja?? en kan hij karate ofzo??" (ja die is goed he)
Wat denk je dat ze zegt???
Ja hij is nederlands kampioen..

Had ik weer.. ik lachen.. meent ze het.. ah o..

Overigens kreeg ik wel haar telefoonnummer en heb ik er een half jaar verkering mee gehad.

Nog eentje dan.. ik was aan het ouwehoeren met een vrouwtje.. begon ik over minnaars.. zegt ze" "ik heb er al twee"

Ik van zoooo twee minnaars.. zegt ze: "nee twee kinderen" (ik was 19 en dacht dat zij ook zoiets was...

OEPS..

Dit soort verhalen wil ik ook horen kom op vertel vertel...

donderdag 15 juni 2000 @ 16:44:00 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_163640
Kijk volgende keer even de lijst met topics door, deze was al bezig: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000256.html
pi_163641
Brighteyes, deze topic is wel iets specifieker...
Ik reageer trouwens niet, ik hou mijn blunders voor me
  vrijdag 16 juni 2000 @ 09:49:00 #4
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_163642
quote:
op 06-15-2000 om 04:44 PM schreef Brighteyes het volgende:
Kijk volgende keer even de lijst met topics door, deze was al bezig: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum23/HTML/000256.html

Kweeniet, maar ik vind dit toch wat anders...

En ben benieuwd

vrijdag 16 juni 2000 @ 09:58:00 #5
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_163643
topppertjes !
[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

vrijdag 16 juni 2000 @ 10:37:00 #6
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_163644
Grootste blunder...???

Ehm, helemaal niets doen?!?

pi_163645
Wat dacht je er van als je met een stel gasten in een kroeg zit , moeilijk veel te drinken.
Daarna ff langs een chop gaan
Komen we daar aan zegt er een maat " hee kijk daar aan de pooltafel lekker joh"
Voor ons wel duidelijk dat die van het zelfde geslacht was als ons. Maar omdat hij met zn rug naar ons toe stond, lang haar had en een strakke spijkerbroek waar zn kont goed in uit kwam. Kon ik me eenigzins voorstellen dat mn maat het moeilijk had om onderscheid te maken tussen een mannetje of een vrouwtje
Het heeft natttuuuuurlijk niets te maken met het gebeuren dat hij zich behoorlijk "nat" had gehouden.
Goed om een lang verhaal niet te lang te maken stelde we met zn allen voor dat hij er op af zou lopen om een praatje te gaan maken.
Hij had onderhand moed genoeg ingedronken dus het leek hem ook wel een heel goed idee, daarnaast na zon sigaar van de shop wil je wel wat ja [IMG]i/s/devil.gif[/IMG] . Hij liep er heen pakte "haar" bij de kont. Waarop hij er meteen door harde klap achter kwam dat het eenn gozer was. Nou ik heb me bescheurd hoor.

-------
url verwijderd
-------

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje (Datum 19 Juni 2000).]

vrijdag 16 juni 2000 @ 11:19:00 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_163646
Dat soort verhalen wil ik nou horen kom op...
pi_163647
* Als je heel duidelijk verstaan wordt gegeven dat het niets wordt. Je ego heeft een beetje een deuk opgelopen, maar je wilt bovenal cool blijven. Je loopt weg, je voelt de ogen in je rug branden. Je loopt breed en cool de trap af en gaat op je muil.....

I'm a dead man!

pi_163648
Dat is inderdaad wel dubbel op zeg hahaha.
  zondag 18 juni 2000 @ 13:11:00 #11
3351 Taco@home
Liefst zichzelf
pi_163649
Iemand ontmoeten, vragen hoe ze heet (zeg Sylvia) en twee minuten later vragen "zeg, Marjolein, wil je nog wat drinken?" is ook niet echt geniaal
Je moet alles kunnen relativeren om in leven te blijven

zondag 18 juni 2000 @ 14:36:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_163650
* Quenda® heeft zelf geen echte blunders op versiergebied.

Een aantal jaren geleden zat ik met twee vrienden , ik geef ze maar fictieve namen, Peter en Bram, in een kroeg.Bram wilde die avond scoren , en zat de hele avond klef te doen met een meid, betaalde haar peperdure coctails, en vond het erg gezellig.Tussendoor zei hij tegen Peter "het gaat me lukken!!", "zie je wel, ze wil mij ook" etc.
Aan het eind van de avond stond zij op en hij veerde ook direct overeind, zij bedankte hem vriendelijk voor de gezellige avond en ging met haar vriend, die haar op kwam halen, naar huis.

Bram had wel vaker van dit soort versierpogingen,een paar weekjes later trof hij wederom een mooie meid en verliep de avond net zo als die van hierboven , alleen de afloop was ietsje anders.
Bram besloot toch maar wat directer te zijn en vroeg haar of ze ook zo'n zin had in een wip, waarop zij zei:"ja hoor, voor Fl 250,- ga ik met je mee".

De verhalen over de transexuelen zal ik hier maar niet neerzetten want daar kwam Bram meestal pas achter als hij bij de heren in kwestie in bed terecht was gekomen

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 Juni 2000).]

pi_163651
Zeg waarom worden er berichten gewijzigd hier?? Het is allemaal vrij netjes wat er word gezegd hoor.
  FOK!fossiel maandag 19 juni 2000 @ 16:58:00 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_163652
<offtopic>
Ik zie -Url verwijderd- staan. Dus niets van je verhaal is veranderd (dat zouden we nooit doen). Blijkbaar had je een ietwat 'foute' link?
</offtopic>
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 19 juni 2000 @ 17:16:00 #15
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_163653
Oke oke
komt ie in snel trein vaart:

Ik was een jaar of 15, ik had "het" nog nooit gedaan. Was op stap met een leuke meid bijna twee jaar ouder. Ze wou graag met me mee naar huis, ja ja om half elf 's avonds!!! Ze had wel zin in een potje.....!!!! Dat had ik dus niet door!!! Toen ik haar naar de trein bracht hebben we nog staan zoenen, en na een tijdje gezoend te hebben had ze zelfs haar broek op haar knieen, maar nog steeds had ik "broekie" nix door!!!!!!! Ik heb haar (teleurgesteld) op de trein gezet en pas onderweg naar huis viel het kwartje.................
Ik heb haar daarna alleen nog een keer aan de telefoon gehad .............

Heey I'm just fokking with ya m'kay?
  donderdag 22 juni 2000 @ 11:46:00 #16
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_163654
* herkent zichzelf in het vorige verhaal, was alleen een jaar jonger en op de camping in Fr.
Meisje was supergeil, laatste avond voor haar, broekie naar beneden en wat doe ik ??
helemaal niks. Langzaamaan wordt het laat ( om half 3 wil ze 'opeens' weg)
Gek toch dat ze opeens weg wilde ! M! ! !
*
'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_163655
[offtopic]
test, sorry wou even weten hoe je offtopic deed..
[/offtopic]
pi_163656
zo dus niet
  zondag 25 juni 2000 @ 13:21:00 #19
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_163657
Ik ga vandaag op vakantie naar Mallorca. Als ik terugkom, zullen er vast wel wat versierblunders hebben plaatsgevonden
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_163658
Heel erg simpel zoals micha al zei.....

Met stip op nummer 1..... niets doen.

Nihil Agere Delectat

pi_291795
'is deze stoel bezet?'
- 'ja, daar zit m'n vriend'
'zal ik er dan maar bovenop gaan zitten?'
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:20:41 #22
4723 Rr
Mooi rood bestaat niet
pi_295080
Claim je eigen domein!

Blunder ala Rr,

Tijden het introductiekamp op m'n voortgezet onderwijs (als weer 7jr terug) hadden we een een of ander bosspel waar je van de ene stormlamp naar de andere moest sluipen (of zo iets). De klas was in 2 groepen verdeeld en ik bleek bij een zeer aardig knap meisje in te ziten.
Op een gegeven moment belandde ik samen met zeer aardig knap meisje ergens achter in het bos. Eerst begon ze een beetje handje vast te houden, toen ging ze om m'n nek hangen en kwam heeeel dicht bij. tot dat ze op een bepaald moment stopte en in m'n ogen keek ('k zie het nog zo voor me). Het enigste wat ik zei was:"Ja? en nu?"

En toen liepen we verder.
Velen jaren later bedacht ik me pas waar ze op uit was! (hoezo groen?)

[Dit bericht is gewijzigd door Rr op 10-08-2000 17:23]

donderdag 10 augustus 2000 @ 18:20:05 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_295114
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 augustus 2000 @ 00:58:30 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_295462
quote:
Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
Op 'n begrafenis 'n meisje aanspreken met de woorden "zeg, Kom je hier wel eens vaker?"

of zeggen: Hey meid, gecondoliflapstaart!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 april 2002 @ 14:01:12 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3721414
quote:
Op donderdag 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
  donderdag 4 april 2002 @ 14:07:17 #26
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3721480
LOL!!!
Ow you're killing me!
Of het handig is, is een tweede...
pi_3721555
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2000 00:58 schreef Ulx het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
<HR></BLOCKQUOTE>

HAHA

Ik heb niet echt blunders gehad maar kan me er wel in herkennen dat het een paar keer niet lukte en me 'groot' probeerde te houden, niet voor lul te staan dus

donderdag 4 april 2002 @ 14:25:29 #28
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3721816
in bed tv kijken.. elkaar aankijken dichtbij elkaar komen en dan heel droog zeggen "ik heb dorst wil je wat drinken"

you idiot!

smile :D
pi_3722425
ik was een keer in Vernes (schagen) zag ik daar een bloedmooie indo dansen. ik zo naar haar toe op de dansvloer (van te voren aan een vriend van me gezegd, paas even wat geld want ik heb niet genoeg om een drankje voor haar te halen) en ging bij haar en haar vrienddinnen dansen. ik zo he alles goed. ze zei niets. ik zo hoe heet je. en daar kwam het vingertje schuddend in mijn gezicht. ik zo van. heb je zin om wat te drinken. alweer het vingertje. ik zo schamend van de dansvloer af en die maat van me lache joh!

Andere keer was ik met mijn neef in een disco in lelystad. hij zat met een meisje te lullen en haar vrienddin stond er bij. mijn neef zij zo: ga gewoon naar haar toe en zeg dat je verblindt bent door haar schoonheid ofzo. dus ik naar haar toe en ik zei zo van: ik moest van mijn neef zeggen dat ik verblindt wordt door je schoonheid. zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !

pi_3722478
quote:
Op donderdag 04 april 2002 15:04 schreef maradona het volgende:
ik was een keer in Vernes (schagen) zag ik daar een bloedmooie indo dansen. ik zo naar haar toe op de dansvloer (van te voren aan een vriend van me gezegd, paas even wat geld want ik heb niet genoeg om een drankje voor haar te halen) en ging bij haar en haar vrienddinnen dansen. ik zo he alles goed. ze zei niets. ik zo hoe heet je. en daar kwam het vingertje schuddend in mijn gezicht. ik zo van. heb je zin om wat te drinken. alweer het vingertje. ik zo schamend van de dansvloer af en die maat van me lache joh!

Andere keer was ik met mijn neef in een disco in lelystad. hij zat met een meisje te lullen en haar vrienddin stond er bij. mijn neef zij zo: ga gewoon naar haar toe en zeg dat je verblindt bent door haar schoonheid ofzo. dus ik naar haar toe en ik zei zo van: ik moest van mijn neef zeggen dat ik verblindt wordt door je schoonheid. zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !

Valt toch ontzettend mee!!! Ik zal de mijne dan ook maar voor me houden.
pi_3722552
quote:
zei zo: Ooh ok. en liep naar 5 min niets zeggen weg !
* MasterDisaster valt door het lachen van zijn stoel Lacht nog ffe flink door al het guts komt eruit...........Lacht nogsteeds
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_3723452
quote:
Beetje kapsones dat wijf? Als iemand dat bij mij flikt knap ik helemaal af. Wat denkt ze wel niet? Maar goed dat is mijn mening, ze mag er dan wel van buiten mooi uitzien, als ze zo'n attitude heeft is het in 1 keer over.
Je kan toch iemand wel met een beetje respect behandelen?
Maar jij vond het dus niet zo erg, als ik het zo lees.
pi_3723552
Spyro had eens een vrouwtje geregeld en lekker aan het zoenen enzo

Alleen daarvoor iets teveel gedronken (echt een klein beetje maar )

Moest ff brokken buiten; gebrokt en klaar....

Spyro weer naar binnen en dacht: we gaan verder waar we gebleven waren... NOT. Vrouwen houden niet van zoenen met monden die net gekotst hebben.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
  donderdag 4 april 2002 @ 17:56:01 #34
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_3724718
Story of my life is altijd te lang wachten.

In een danstent... leuke meid zoekt me continu op, gaat op mijn schoot liggen, nodigt me uit voor haar verjaardag 2 maanden later.

2 maanden later durf ik pas te zeggen dat ik haar wel zie zitten. Toen had ze sinds een week een vriend....

Andere leuke meid, jaren mee gedanst. Eigenlijk nooit wat mee gehad ondanks dat ik wist dat ze me heel leuk vond. Tot ik haar zelf eigenlijk steeds leuker begon te vinden. En dacht: Als het uit is met haar huidige vriend, dan ga ik ervoor.... Gaat ze trouwen!

Kom ik haar 2 jaar later tegen: Was ze al weer een tijdje gescheiden. Ik vond haar nog steeds leuk, dus ik dacht. Ik wach een maandje en dan bel ik op... Woont ze alweer samen!

Zelfde principe is me nog 2x overkomen.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 4 april 2002 @ 22:49:30 #35
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_3727998
Ik ben behoorlijk verlegen, maar ik wil nou toch echt is wat proberen...dus op de eerst volgende houseparty zoek ik een leuke meid en daar ga ik het bij proberen...dat zal dan vast ook wel gelijk de eerste blunder worden
We though we were alone...untill one night....they struck. Now we are at war. We must rise to the call [i]above and beyond[/i]. [b][u]-58th Squadron[/b][/u]
pi_3731081
Ik heb tot drie (3) x het volgende meegemaakt:

Leuk meisje, van het een komt het ander, mee naar haar huis, zegt ze: "Het is jammer dat mijn zus deze week bij me logeert..." (en die zussen waren er ook daadwerkelijk, geen smoezen)

Ik dus weer naar huis.

pi_3763625
quote:

Spyro weer naar binnen en dacht: we gaan verder waar we gebleven waren... NOT. Vrouwen houden niet van zoenen met monden die net gekotst hebben.....

maar als zij hebben gekotst doen ze het wel.
was met een gast op een feest . hij heel blij met meisje rotzooien. ik ga naar plee. kom ik dat wijf tegen die flink haar maag inhoud over mijn schoenen probeert te spuiten. ga ik weer terug komt dat wijf eraan gaat ff flink met hem zoenen. je moest mijn kop zien hehehehehehehe
  maandag 15 april 2002 @ 13:49:34 #38
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3838161
Oh ik weet er 1!

Aardrijkskunde reis naar Belgie.
Flink aan de Jupilers 's avonds. Vraagt een meid aan me om op haar kamer even te gaan kletsen. wij op die kamer, doet ze ineens haar trui, en t-shirt uit, en dan mooie naakte borsten heh, zo van 'ik trek alvast mijn nacht hemd aan', maar dat deed ze niet meteen. Zat ze op het bed, naakt bovenlijf, en wat deed ik? Andere kant opkijken, totdat ze haar nachthemd aan had, zoals het een 'heer' betaamd.
Aargh!!!

maandag 15 april 2002 @ 14:46:48 #39
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_3839255
quote:
Op maandag 15 april 2002 13:49 schreef Eriksie het volgende:
Oh ik weet er 1!

Aardrijkskunde reis naar Belgie.
Flink aan de Jupilers 's avonds. Vraagt een meid aan me om op haar kamer even te gaan kletsen. wij op die kamer, doet ze ineens haar trui, en t-shirt uit, en dan mooie naakte borsten heh, zo van 'ik trek alvast mijn nacht hemd aan', maar dat deed ze niet meteen. Zat ze op het bed, naakt bovenlijf, en wat deed ik? Andere kant opkijken, totdat ze haar nachthemd aan had, zoals het een 'heer' betaamd.
Aargh!!!

Dat is erg heh, heb ik vorige zomer ook een keer gehad.. Dag later kan je jezelf wel voor de kop slaan Maargoed gelukkig is er toen niks gebeurd want een maandje of wat later heb ik mijn ware gevonden

edit: tiepvautju

Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_3841244
Ik heb een soortgelijk verhaal, maar dan erger

Op een schoolfeestje vraagt een klasgenote aan me: Zullen we naar mijn kamer gaan om "het" te doen? Ik ben aan de pil dus het kan geen kwaad (lang geleden aids "bestond nog niet"). Mijn ouders hebben beloofd niet boven te komen etc. Kortom: ze had het helemaal uitgedacht. En ik dacht: ze loopt me vast te dollen! Ben dus weggelopen. De rest van de avond was ze boos op me. Dus later besefte ik dat dat betekende dat ze 100% serieus was.

maandag 15 april 2002 @ 16:39:15 #41
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3841311
quote:
Op maandag 15 april 2002 16:34 schreef DW74 het volgende:
Ik heb een soortgelijk verhaal, maar dan erger

Op een schoolfeestje vraagt een klasgenote aan me: Zullen we naar mijn kamer gaan om "het" te doen? Ik ben aan de pil dus het kan geen kwaad (lang geleden aids "bestond nog niet"). Mijn ouders hebben beloofd niet boven te komen etc. Kortom: ze had het helemaal uitgedacht. En ik dacht: ze loopt me vast te dollen! Ben dus weggelopen. De rest van de avond was ze boos op me. Dus later besefte ik dat dat betekende dat ze 100% serieus was.

Ja, oei oei oei.

Zo maakte ik het uit met mijn eerste vriendin, omdat ze niet zo lekker rook (veelsteveel parfum) en mijn tong de hele tijd achter in haar keel zoog. Gewoon dingen die ik had kunnen aangeven. Maar ik had het uitgemaakt, en toen waren we toch nog een paar uur aan het tongen. En toen zei ze: "Zullen we het nu gewoon doen en dan vrienden blijven?" Toen ben ik vlug weggegaan groetjes heh... Nu zou ik me geen seconde bedenken, en het tegenovergestelde doen. niet weggaan, maar komen

pi_3843146
Blunders? Nah.. neh.. nooit gehad.

Gewoon brutaal zijn. Wil ze niet? Prima, nog 10 kandidaten.

maandag 15 april 2002 @ 22:44:59 #43
20054 Star-lady
heeft het FOK! virus
pi_3845798
Haha,
ok een vrouwelijke puberale gillende meisjes blunder:

Ok ik, meisje van 14 jaar, smoorverliefd op Remco (hoe dat kon?) Samen met vriendinnen, adres opgezocht en naar het huis toe. Hij ging naar Tennisles en wij hem achtervolgen. Stopt hij net om het hoeje van een muur en wat denk je.......... drie meiden knallen met de fietsen tegen hem aan.....
ai!
verkering kon ik dus wel vergeten (thank god)

Een luisterend oor luisterd ook wanneer het stil is......
pi_3845831
* sweetie zag ooit een hele leuke jongen staan en dacht: daar ga ik eens op af!
* sweetie probeert erg charmant te lopen aangezien die jongen haar kant op keek
* sweetie komt al een beetje bij die jongen in de buurt, struikelt en botst zo tegen die jongen op die net zijn glaasje cola aan het drinken was..

Ik d8 echt dat ik het wel kon vergeten enzo, maar die jongen vondt het helemaal niet erg en vroeg een beetje bezorgd of ik me pijn had gedaan en bood me wat te drinken aan.

pi_3849797
Ik heb 1 keer gehad op mijn werk, ik stond aan de kassa en er kwam echt een hele mooie meid aan. Dus na alles gegeven te hebben wat ze besteld had en afgerekend trok ik toch de stoute schoenen aan. ken ik jou niet ergens van (ja, ik was echt een groentje) zegt zij, ja, jij zat op die school en had vroeger een brilletje. Ik stond stomverbaasd want ik zou nu nog steeds niet weten wie het nou was.
pi_3849871
k Heb één keer de fout gemaakt te denken dat zoiets ook wel telefonisch te doen was, mocht ik haar vervolgens uitleggen wie ik was

how humiliating

pi_3926927
*kick*

Toen 'k 14 was ook een beetje lopen stuntelen. Lag een beetje te zoenen met een meisje van 19. Zij was al een stuk 'verder' dan ik, en legde eerst mijn hand op haar borst, ik schrikken, en er verder niets mee doen. Nog later legde ze een hand van mij tussen d'r benen, ik nog meer schrikken. En ondertussen maar doorzoenen.

De volgende ochtend stond ze bij d'r vriendinnen te huilen omdat ze toen doorhad dat 'k echt jong/groen was.

maandag 22 april 2002 @ 22:45:36 #48
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_3927323
Een gozer zei ooit in de kroeg tegen me: Hé schatje, wil je neuken?

Erg direct, maar mijn antwoord was dan ook meteen direct: NEE!!

Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:10:46 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3928898
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef MoJo het volgende:

het immer aanwezige ego spreekt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3936294
gene versierblunder maar wel blunder bij meisje wat ik wle leuk vindt..

Ik kom e rop fiets tegen bij ons achter.. ik zeg op fiets nog gelukkig nieuwjaar.. zij stopt.. ik stop ook maar ben er niet bij en ga stom kijken naar wat gastjes op het ijs..

ik hebmn handen in mn jaszakken.. zij steekt hand uit om nieuwjaar te wensen ik reageeer niet we kijken elkaar recht in de ogen aan waarop zij stotterend zegt dat ze maar eens naar dr werk moet..

okay die zal ook wel denken wat een sukkel

pi_3937298
ook geen versierblunder maar wel iets bij een jongen waar ik 4 jaar lang stapelverliefd op ben geweest..

we hadden (na 7 jaar zeuren) eindelijk een hond, dus ik dacht, oh mooi hups, lekker 3 keer per dag langs zijn huis lopen met 't beesie..
tegenover zijn huis is gras, dus ik langslopen gaat het lieve dierke zitten schijten recht voor zn huis

dinsdag 23 april 2002 @ 18:04:55 #52
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3937370
* SKa_BoSS heeft geen blunders...

afgezien van die ene dat ik met m'n ongelooflijk zatte hoofd op Oud & Nieuw een vrouwtje op d'r bek paktte en twee dagen later mezelf lam schrok dat het een Gothic bleek te zijn... En da's nou niet bepaald MIJN stijl

pi_3940018
was een x in de discotheek (ikke half lazerus) daar stond een "mooie" dame ( bleek dus dat het een was ) te dansen, dus ik met me zatte kop haar proberen te versieren.. Zij wou het ook wel, dus beetje dansen.. kwam er telkens zo'n oudere gast tussen ons in dansen.... Bleek dus naderhand d'r pa te zijn
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
  dinsdag 23 april 2002 @ 21:57:30 #54
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3940091
quote:
Op donderdag 04 april 2002 16:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

niet? een maat van me heeft het geflikt om
met een meisje te zoenen
naar buiten te en
weer met dat meisje te zoenen
in de gootsteen te en
wederom met dat meisje te zoenen

weer te en.

of he tnu aan de drank lag of aan dat meisje hebben we nooit geweten

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3954505
ook errug slim om na met een meisje te zoenen te zeggen: "zo da's al de tweede in 4 dagen"

maar ja...blame it on the booze...

pi_3983062
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

het immer aanwezige ego spreekt

Realiteit. Geloof je het? Vraag het eens aan wat mensen van onzinforum.nl.. bijvoorbeeld Yonie, die hier ook lid is. Is pas nog mee uitgeweest.
  zaterdag 27 april 2002 @ 17:04:33 #57
26658 The_Collective
We are the Borg ....
pi_3983951
Gabber van me , versiert een meisje op een feest, gaat uitgebruit met r staan bekken.. Komt een andere gabber langs begint keihard te lachen dus wij vragen wat er is. blijkt dat meisje hem net 5 minuten eerder gepijpt te hebben met kwakkie en al.
Hebben we maar niet aan die ander verteld maar hij snapte totaal niet waarom we continue in een deuk lagen.

Zelf een keer in een café een leuk meisje aan de bar ga er naast staan , bied wat te drinken aan, neemt ze aan , ga relaxed zitten , staat er geen kruk

McBorgs -- Over one Billion assimilated[br]Ask not what the collective can do for you, but what you can do for the collective
pi_3984969
Ken je dat ? Je gaat al weken naar dezelfde discotheek in de stad en elke keer zie je die oude collega van je. Onderhand begin je wel verliefd te worden. Nou leuk meisje gezellig dansen je kent het wel. Op een gegeven moment loop je rustig door de zaal, springt ze je opeens om je nek. Ehmm "schrikeffect". Dus ff babbelen lekker intiem en dan zeg je gewoon tegen een vriend achter je "He kom we gaan een biertje halen" en weg was ik.

En dat je dan 5 weken geleden dat meisje weer tegen komt en het dan gewoon weer niet durft na heel veel gepraat en alcohol.

Dat is altijd mijn probleem. Meisjes die ik gewoon tegen kom is geen probleem, maar als ik ze echt leuk vind dan word het lastig

Just did it
pi_3985492
quote:
ik ga naar plee. kom ik dat wijf tegen die flink haar maag inhoud over mijn schoenen probeert te spuiten. ga ik weer terug komt dat wijf eraan gaat ff flink met hem zoenen. je moest mijn kop zien hehehehehehehe
LOL Lijkt me idd niet zo smakelijk nee Ging je vriend niet over zijn nek, ik bedoel dat proef je toch?
konuşma!, yap!
pi_3989868
tja...
destijds vond ik het een mega blunder...

't was in mijn studententtijd en was op een avondje naar een of ander studentenfeest. Daar was een meid die ik al een tijdje leuk vond.
Wat staan leuk staan kletsen en op een bepaald moment dacht ik van, laten we nu maar lekker gaan kussen. Ik probeer haar te kussen, en ze duwt me af: "sorry, ik val niet op jongens." "Euh wat?" vraag ik er met mijn stomme kop ook nog achterna.
Mijn vrienden lagen allemaal in een deuk, vooral omdat de hele stad wist dat ze lesbo is...

Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_3993783
Ik was een keer in een cafe. Was een leuk meisje dat ik al wat langer ken. Ik zit op een kruk, zei gaat zo bij mij op schoot zitten! 3 Kwartier lang gepraat met haar op mijn schoot op een kruk!(don't try this at home kids)heb ik haar wat drinken aangeboden ..ben ik gaan halen!Kom ik terug staat ze met een andere jongen te zoenen!!
pi_3995635
aaaah slet
it's better to burn out than to fade away.
pi_4000541
Ik heb eigenlijk een verhaaltje wat niet echt een versierblunder is maar wel fokking balen.
Kende een meisje uit *. Moest daar ook een keer sporten enzo. We hadden best veel contact enzo, vond haar ook best leuk enzo. Toen daar nog even wat gepraat enzo en een beetje geomhelsd zeg maar. Later moesten we weg, met de 2 auto's die mee waren. Ofwel, mijn teamleden wilden weg, ik dus niet, maar goed. Stonden we daar midden op straat in een innige omhelzing, roept een teammember: "Daar staat de auto hoor Mark!!!" KUT dacht ik toen al, houd je bek!
Is opzich nog niet zo erg, maar toen gooide ik dus mijn tas in de kofferbak, deed die dicht en ging nog even omhelzen zeg maar. We zouden elkaar lang niet zien, omdat we allebei weg zijn in de vakantie enzo. Nou, toen keken we elkaar aan, en er hing echt zo'n 'zoensfeertje' ofwel, het was bijna zo ver, toen startte die gozer achter het stuur de auto, gaf is flink gas, en racete achteruit, bijna over ons heen, weg romantisch moment, toen moest ik dus instappen, en er was vrij weinig gebeurd, ja een paar gewone zoenen op de mond, maar dat was alles. Kwam ik die auto in, iedereen vol hard lachen, ik natuurlijk balen als de pest, wilde ik der sms'en, lag de sms-server van BEN er uit. GRRRR, hier baal ik dus van.
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 3 mei 2002 @ 18:04:55 #64
27102 skatanic
gelegenheidspunk
pi_4053739
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2000 00:58 schreef Ulx het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 augustus 2000 18:20 schreef Vork het volgende:
<HR></BLOCKQUOTE>

gheheh grap na grap is cool
pi_4064922
ik stond beetje vooraan het podium te dansen met m'n neef. Voel ik opeens een hand op m'n schouder en word naar achteren getrokken door een meid.
Zegt ze: Dat meisje daar (wijzend naar een andere meid) vindt je leuk.
Ik: WATTE?????
zij: Ze vindt je leuk, wat vindt je van haar?
Ik: (kon haar niet goed zien) euhmmm wel leuk

toen ging ik weer verder met dansen. Toen zei m'n neefje dat het een superknap meisje was. ik beetje zo onopvallend kijken, en ja hoor
Ze had een rok met een topje aan. (Het zag er eigenlijk gewoon uit als een jurkje, alleen zag je haar middel ook nog) Ze was lichtgetint en ze 'schijnt' blauw of groene ogen te hebben (ja ik zelf zag het niet), maar dat is zeg maar zo'n beetje my kind of taste.
* 999.999.999

ja goed, het versieren ofzo kwam niet echt van mijn kant, maar toch erg

pi_4069798
hahahaha vette lol @ this topic

dees van mij wordt ik ook steeds aan herinnerd

ik ik discotheek (zwaar bezopen), mooi meisje gevonden.. beetje praten, zoenen etc.
gaat zij ff naar wc..
komt er een mooier meisje langs... (dus ik.. , tsja, als je beter kan... why not?).
dus ik laat de eerste voor wat ze was, en ga achter die andere aan.. weer ff praten.. weer zoenen..
voel ik klopje op me schouder,..
ik kijk...
was het dat eerste meisje,.. ik: "hoi "
zij: "zo... dus je hebt me zus al gevonden??"
ik:

1e meisje vond het niet zo erg leuk... maar draaide later wel weer bij..
heb aan het einde van de avond allebei maar gedag gezegd.
(kom ze nu allebei nog af en toe tegen

pi_4070083
echt humor dit topic

ik heb zelf ook wel een paar domme dingen gedaan
Ik had een jongen ontmoet bij het uitgaan, hij met mij mee naar de flat, wij buiten een beetje zoenen. Werd er in de flat op een andere etage een feest gegeven. Op een gegeven moment probeert die jongen het heel romantisch voor me te maken, zetten ze net op dat feest 'bolletjes in mijn hol' op. En ik, met mijn zatte kop, vond dat wel leuk. Dus terwijl die jongen zijn uiterste best staat te doen, ga ik uit volle borst mee staan zingen. Op dat moment zei die jongen niets, maar ben achteraf nog wel keihard uitgelachen

Alweer een tijdje terug was ik in een disco, ik een leuke jongen ontmoet, ik hem versierd. Dus wij met z'n tweeen door die disco struinen, op zoek naar een rustig plekje. Ik had al wel een paar glazen alcohol teveel op.... Dus wij lopen, trapje op, niets rustigs, trapje af, glij ik uit! ok 1x kan nog gebeuren, dus ik krabbel overeind, doe 2 stappen, glij ik weer uit!
Ik heb die jongen niet meer gezien....

Ok, laatste, ik zit in een cafe, aan de bar op een barkruk. wijntje bij hand... En ik had al de hele avond een leuke jongen gezien, maar nog niets ondernomen, omdat ik anders mijn barkruk kwijt zou zijn... Op een gegeven moment kwam ie langsgelopen, wil ik van mijn barkruk afstappen om hem aan te spreken. Dus ik tik hem op zijn schouder, wil opstaan, blijf ik op de een of andere manier hangen met mijn voet... Ik viel zo met kruk en al op dr grond...

voor mij geen alcohol meer

pi_4070199
hahaha, echt vette LOL!!
  zondag 5 mei 2002 @ 19:21:43 #69
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_4072710
Ik gisteravond:

Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)
Wat doe ik: ik doe stap naar achteren
zij komt nog dichter bij, ik ga nog verder naar achteren

damm wat ben ik toch een sukkel

pi_4072762
quote:
Op zondag 05 mei 2002 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Ik gisteravond:

Ik sta op de dansvloer te dansen, kijk wat om me heen, gaat er gewoon een godse mooie meid voor me dansen.
Duurt paar minuten, gaat ze echt heel opvallend met haar kont in mijn richting dansen (richting mijn kruis dus)

DOMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4072770
hahahahahaha, sukkel
  zondag 5 mei 2002 @ 20:18:53 #72
26685 d0z
fear the truth !
pi_4073316
quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:41 schreef cs-Blade het volgende:
hahahaha vette lol @ this topic

dees van mij wordt ik ook steeds aan herinnerd

ik ik discotheek (zwaar bezopen), mooi meisje gevonden.. beetje praten, zoenen etc.
gaat zij ff naar wc..
komt er een mooier meisje langs... (dus ik.. , tsja, als je beter kan... why not?).
dus ik laat de eerste voor wat ze was, en ga achter die andere aan.. weer ff praten.. weer zoenen..
voel ik klopje op me schouder,..
ik kijk...
was het dat eerste meisje,.. ik: "hoi "
zij: "zo... dus je hebt me zus al gevonden??"
ik:

1e meisje vond het niet zo erg leuk... maar draaide later wel weer bij..
heb aan het einde van de avond allebei maar gedag gezegd.
(kom ze nu allebei nog af en toe tegen

!! prachtig
we dont know the truth, because we cant handle it...
pi_4073360
Ik heb weinig blunders maar wel iets doms, zal vast niet de enige zijn.

toen ik nog niet zoveel uitging en nog een groentje was ('k was 15) vroeg een &#^#*^&^@ mooi meisje (zag ik achteraf met mijn dronken kop) heb je vuur? Ik zeg ik rook niet (meende het serieus) maar snapte niet dat ze me leuk vond jeweet wel

Dom dus

pi_4074015
quote:
!! prachtig
nu kan ik er wel om lachen ja... (2 mnd geleden niet )
ik zie die 2 nog steeds.. en 2e meisje (zus) moet ook nog weleens lachen als ik langskom.. 1e meisje niet echt

afgelopen zaterdag weer wat doms gedaan..

waren nec-ajax rellen in de stad (nijmegen) en paar vrienden waarmee ik naar stad was bleven ff kijken..
ik en een andere vriend vast naar binnen, jas weghangen, ik in de rij voor een biertje....
(note: we waren al flink buis, want we hadden met z'n 3-en nog flink zitten indrinken bij iemand thuis)
staat er een meisje voor me, die zag al dat ik een tijdje in de rij stond... en zei: "zal ik anders even de bestelling opnemen?"
ik: "ja graag, 2 bier" geef haar 10 euro, na 30 sec ofzo doet zij de bestelling, krijgt 2 bier+wisselgeld..
draait zich om, geeft mij 2 bier+wisselgeld.
ik geef 1 bier aan die vriend.
zij: "kost je wel een kusje "
dus ik geef haar een bescheiden kusje op de wang en zeg nog een keer bedankt...

EN IK WEET NIET EENS HOE ZE HEET/WAAR VANDAAN etc.
(was mooi meisje )
stupid me

pi_4087527
niemand anders zukke dingen meegemaakt??
kan ik niet geloven

(als ik dat meisje nog tegenkom, hou ik jullie op de hoogte! )

pi_4090515
niemand???
(mijn versierleven suxx
nee hoor ik mag niet klagen
vond het wel gaaf om die andere te lezen..
houd het leuk :)het gaat er om dat je lol hebt met uitgaan... en dan heb ik altijd!!
pi_4092843
5 jaar geleden dit:

Met Koninginnenacht op een feest een meisje leren kennen en haar telefoonnummer gekregen om een keer wat af te spreken.

Dus wij een week later uit in Amsterdam, ik ga even wat naar de wc, kom ik terug, ga ik bij het verkeerde meisje aan het tafeltje zitten. Het duurde bijna een minuut voordat ik het doorhad en ik me met een rood hoofd bij mijn date meldde...

dinsdag 7 mei 2002 @ 12:58:28 #78
22315 d4
hubba hubba hubba
pi_4096289
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 02:08 schreef schwa78 het volgende:
5 jaar geleden dit:

Met Koninginnenacht op een feest een meisje leren kennen en haar telefoonnummer gekregen om een keer wat af te spreken.

Dus wij een week later uit in Amsterdam, ik ga even wat naar de wc, kom ik terug, ga ik bij het verkeerde meisje aan het tafeltje zitten. Het duurde bijna een minuut voordat ik het doorhad en ik me met een rood hoofd bij mijn date meldde...

LOL superverhaal, hoe is je date verder verlopen?
Beer is proof that God loves us and wants us to be happy -- Benjamin Franklin
pi_4096336
tja cs-Blade.. het had erger kunnen gaan, je pakt er -niet-zo-bescheiden vol op dr bek en dan wordt ze boos en haalt ze dr vriend
pi_4096342
haha sta ik tenminste niet alleen voor schut
kan zo gauw niet nog een blunder bedenken.. (is nog vroeg voor me)
als ik ergens op kom kalk ik het wel weer neer...
adios!
  dinsdag 7 mei 2002 @ 13:05:35 #81
24316 Kaleman
nee nee, het is geen skinhead
pi_4096370
Het volgende verhaal is niet echt een blunder maar wel een vreemde ervaring.
Ik zat op een avond in de kroeg, en kom ogm een meisje tegen wat ik al een poosje van gezicht kon.
Kom ik daar een paar vrienden tegen die die avond nog ff naar baja wilde gaan en of ik zin had om mee te gaan.
Ik stemde in en het meisje in kwestie hoorde dit en wilde ook wel mee.
Nou droeg ze een spijkerbroek en wou zo niet in baja gezien worden, dus ze wilde d'r eigen ff omkleden.
Dus ze stapt bij mij in de auto en ik stop voor haar deur.
Zegt ze tegen mij:"Ik kleed me eigen wel ff in de kelderbox om anders ziet m'n moeder dat ik weg ga."
Komt ze twee tellen later met een stapeltje kleren m'n auto in en zegt "Rij maar ff de hoek om dan doe ik het wel in de auto."
Aangezien ik een vrij nette jongen ben, blijf ik een beetje voor me uit kijken tot het moment dat ik hoor:"Kijk nou ik heb een witte string aan en een zwarte rok bij me."
Ja meer hints had ik niet nodig en het laat zich raden wat er zich verder in die auto heeft afgespeeld.
Na de daad moest ik alleen nog ff langs een andere kroeg rijden om, en nu komt het, HAAR VRIEND op te halen.
Blijk ik die jongen nog te kennen ook, plus dat ze kwaad werdt omdathij daar met een meisje zat te praten.
Ik ben orgaandonor. Heb je nog iets nodig?
pi_4096375
Niet echt blunder...maar toch

Leuk meidje ontmoet op houseparty...via via achter haar 06 gekomen..ikke bellen..of ze een keer iets wilde gaan drinken.
Zegt ze...mag ik er over na denken...
AY...slechter kun je het niet treffen...dus ik zeg nog...als je het niet wil dan kun je het ook gewoon zeggen.. Nee ze wilde er ECHT over na denken
EN WAT DENK JE
precies
nooit meer iets van gehoord

pi_4096418
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
tja cs-Blade.. het had erger kunnen gaan, je pakt er -niet-zo-bescheiden vol op dr bek en dan wordt ze boos en haalt ze dr vriend
met een beetje mazzel zie ik d'r zaterdag weer... (als ik nog weet hoe ze er uit ziet
en dan is ze de mijne
pi_4098498
omg man, ik heb ook vast wel domme akties gehad, maar weet ze niet echtmeer.

ik lig echt helemaal dubbel hier met me collega's..

owjah

had een keer in centre parcs een meid aan de haak geslagen (duits, jaja ik weet 't )... ik zuipen met die meid en de mensen die in dat huisje aanwezig waren... ik op een gegeven moment blowtje op.... in me eigen gelegen...
ga ik weer naar binne vol verbijsterd en niets weten en helemaal vaag ... wil ik 'r kussen... zegt ze Tschuss

weg was ze... heb 'r de volgende dag nog wel een kusje gegeven voor dat ze de bus weer instapte

pi_4098871
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:58 schreef d4 het volgende:

[..]

LOL superverhaal, hoe is je date verder verlopen?

Ze kon er wel om lachen gelukkig. Verder prima date en ze is nog ongeveer een maand of 2 mijn vriendin geweest.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 16:46:40 #86
15547 Miss_Vormpje
Ik groet u allen!
pi_4099172
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen.
Zo kwam ik een aantal maanden geleden een meid tegen die vroeger bij mij in de klas heeft gezeten. Ze viel altijd op me, maar ik wilde haar toen niet.
Tot 2 jaar geleden was het ook een gothic figuur en zag ze er dus ook niet uit. Ik zag haar toen wel vaak bij de fitness, maar ik negeerde haar toen.
En toen ik haar een aantal maanden geleden tegenkwam zag ze er weer normaal uit en zag ze er zelfs best leuk uit.
Toen heb ik nog met haar gesproken en toen zei ik dat ik bij de fitness geen zin had om haar aan te spreken omdat ik vond dat ze zo SMERIG er uitzag.
Achteraf vond ik dat niet echt tactisch gezegd.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 19:59:35 #87
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4101570
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 16:46 schreef Miss_Vormpje het volgende:

Toen heb ik nog met haar gesproken en toen zei ik dat ik bij de fitness geen zin had om haar aan te spreken omdat ik vond dat ze zo SMERIG er uitzag.

Heel erg ja.

pi_4102832
quote:

[..]

Lol, inderdaad niet bepaald tactisch nee
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:52:07 #89
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4111411
het heeft even geduurd, maar het is best een leutkt opic geworden!
pi_4161026
maar toch gauw weer dood
  zondag 12 mei 2002 @ 21:22:29 #91
28163 McCain
......Snap je?
pi_4162478
Dit is een LoLz Topic seg!

Ik heb welles een keertje, toen ik nog vrijgezellig was, in een discotheek tegen een meid aan staan dansen. Ik vond haar wel leuk! Dus ik sta daar tegen haar kont aan te dansen, draait ze zich ineens om! IK SCHROK MET ROT dat ze zich zo ineens omdraaide en met een doffe plof kwam ze neer op de grond! (Had haar per ongeluk zo hard geslagen dat ze van de danstafel op de grond was gevallen:?) Ze is huilend weg gelopen, en ik had het nog wel goed willen maken...

Haha, nu kan ik er om lagguh...

Knowledge is power and power comes from within...
  zondag 12 mei 2002 @ 21:24:52 #92
27974 thekorenwolf
oderint, dum metuant
pi_4162518
Was paar jaar geleden op vakantie in Callela en daar zijn we een aantal zeer coole tukkers tegengekomen.

Een van hen, S, wilde een meisje versieren en dat ging als volgt:

S: Wij komen uit Hengelo.
Oh, waar ligt dat?
S: (geërgerd dat ze Hengelo niet kent) In Nederland en waar woon jij?
Ik kom uit Amsterdam.
S: Waar ligt dat dan?

S: Where are you from?
Germany.
S: Ah, Berlin?
Yes
S: Do you know the Love Parade?
Yes
S: Have you ever been there?
Yes
S: Ok... nou da's dan prachtig... ja... ik denk dat ik maar weer eens ga.

S over zijn ervaringen in Lloret de Mar:

Nou en toen was daar zo'n heel leuk meisje uit Ierland ofzo en daar heb ik een tijd mee gepraat. En toen gingen we zoenen en dat viel erg tegen, haar tong was net schuurpapier. Maar het was wel een mooi meisje, dus dat was wel raar. Ze zoende ook vreemd.
Later voegt S hieraan toe:
Ik was wel heel erg bezopen dus misschien lag het ook een klein beetje aan mij, dat schuurpapier.

En T kon er, vooral in beschonken staat, ook wat van:

T: Kom je uit Nederland?
Was?
T: Are you from Holland?
Was!?
T: ARE YOU FROM HOLLAND?
Nein!
T: Oh...

[Dit bericht is gewijzigd door thekorenwolf op 13-05-2002 01:50]

zondag 12 mei 2002 @ 21:36:08 #93
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_4162688
de vriendin van je neef proberen te versieren, en niet eens doorhebben wie ze is.

[edit]<--- bfm is [/edit]

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_4162760
Ik had een jaar of 2 geleden een leuke jongen ontmoet. Paar keer mee gezoend, maar het vlotte niet echt.
Na een paar keer proberen had ik hem zover gekregen dat we samen gingen stappen en dat hij bij mij zou blijven slapen. Dus ik had het mooi voor elkaar (dacht ik )
Die bewuste avond was ik echter zo nerveus dat ik mezelf wat moed wilde indrinken. Ik zoop 5 keer zo veel als normaal en werd zatter en zatter. Ook hij was aardig dronken.
Resultaat: Hij is met zijn kleren aan op de bank in slaap gevallen en ik heb de hele nacht kotsend boven de WC gehangen. Ook kwam ik erachter dat ik een fooi van 100 piek had gegeven aan de taxichauffeur, waardoor ik 2 weken op water en brood heb moeten leven. Met die jongen is het begrijpelijk nooit wat geworden
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  zondag 12 mei 2002 @ 22:34:05 #95
12888 Skull-splitter
pi_4163577
Echt versieren was het niet, maar in Extase, een cafe in Tilburg, kwam eens een vrouw van halverwege de 20 op me af lopen, en begint in het PLAT Engels een gesprek met me te voeren, en ik reageer daar op met mijn Schots accent, affijn, 10 minuten staan lullen vraagt ze me: "Where are you from" Dus ik zeg: "Well, I live in Goirle right now, but I was born here in Tilburg" Waarop zij snel reageerd: "waarom praten we dan in VREDESNAAM Engels?"
pi_4164154
ik in een discotheek een drankje voor een meisje halen, nam ik het verkeerde mee...ik dus alsnog halen waar ze om vroeg, laat ik het vallen zucht, ik nog es naar de bar lopen, is het op

toen ben ik maar naar huis gegaan en op m'n bed gaan liggen

zondag 12 mei 2002 @ 23:09:43 #97
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4164237
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:05 schreef roepieh het volgende:

toen ben ik maar naar huis gegaan en op m'n bed gaan liggen

Way to go man...

(met haar hoop ik?)

zondag 12 mei 2002 @ 23:10:30 #98
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4164253
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt versieren was het niet, maar in Extase, een cafe in Tilburg, kwam eens een vrouw van halverwege de 20 op me af lopen, en begint in het PLAT Engels een gesprek met me te voeren, en ik reageer daar op met mijn Schots accent, affijn, 10 minuten staan lullen vraagt ze me: "Where are you from" Dus ik zeg: "Well, I live in Goirle right now, but I was born here in Tilburg" Waarop zij snel reageerd: "waarom praten we dan in VREDESNAAM Engels?"
Heb ik ook eens gehad! raar heh?
pi_4164285
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:09 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Way to go man...

(met haar hoop ik?)

neej, alleen om de volgende morgen te concluderen dat ik met kleren aan in bed lag

drank is eerder op dan je lief is

zondag 12 mei 2002 @ 23:12:34 #100
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4164294
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:24 schreef thekorenwolf het volgende:
haar tong was net schuurpapier. Maar het was wel een mooi meisje, dus dat was wel raar.
LOL!!
  maandag 13 mei 2002 @ 15:24:33 #101
23094 Pindakaasje
Now what...
pi_4172181
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
oei! das wel een hele phatte aktie

Ik weet alleen nog wel een blunder van een maat van mij:
hij had iemand ontmoet hier in Breda. Dus hij allemaal leuk kletsen blablabla, toen zoenen. Ging ook perfect.
Maar hij was zo van het padje af, DAT HIJ HAAR NAAM NIET MEER WIST
hij via allemaal omwegen haar naam opzoeken enzo. Hij had meteen ook haar adres. Adres klopte, maar de naam was van haar zussie (niet mijn schuld )
De relatie liep ook al niet zo goed. Dus hij liet niets mee van zich horen en zij ook niet (dachtie )
6 weken later belde ze weer, en toen bleek dat ze die 6 weken op vakantie was geweest
Zij: Uhm... wij moeten eens ff praten
Hij: O... waarover?
zoiets dus...

maandag 13 mei 2002 @ 15:52:53 #102
3415 Webby
1 omhoog!
pi_4172725
Gewoon stomme oneliner tegen een meisje op de camping in frankrijk. Ik zat er al een week en tegenover ons kwamen toen nieuwe mensen aan. En ja daar zat een bloedmooi meisje tussen. Ik zag haar 's avonds op de camping wandelen in de buurt van de terasjes dus dacht ik spreek haar maar gewoon aan en bied haar iets te drinken aan ofzow. Ik wandel op haar af en zeg: "Hoi, ik sta tegenover jou!" (denkende aan het plekje op de camping met de caravan)

Ze barstte in lachen uit en ik snapte het maar niet toen

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  maandag 13 mei 2002 @ 16:16:24 #103
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4173105
SUPERforum.
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  maandag 13 mei 2002 @ 16:47:31 #104
12888 Skull-splitter
pi_4173680
quote:
Op maandag 13 mei 2002 15:52 schreef Webby het volgende:
Gewoon stomme oneliner tegen een meisje op de camping in frankrijk. Ik zat er al een week en tegenover ons kwamen toen nieuwe mensen aan. En ja daar zat een bloedmooi meisje tussen. Ik zag haar 's avonds op de camping wandelen in de buurt van de terasjes dus dacht ik spreek haar maar gewoon aan en bied haar iets te drinken aan ofzow. Ik wandel op haar af en zeg: "Hoi, ik sta tegenover jou!" (denkende aan het plekje op de camping met de caravan)

TOP!
pi_4173865
quote:

hmmmm
  maandag 13 mei 2002 @ 17:03:04 #106
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_4173970
Het is geen echte versierblunder maar ik wil het jullie toch niet onthouden.

Paar jaar terug met een paar vrienden en vriendinnen op vakantie in Lloret geweest. Na dat wij daar al een paar dagen waren kwamen we een paar meisjes tegen die de meiden uit onze groep konden. hebben een leuke avond gehad maar verder niets gebeurd.
De avond daarna zijn we weer met z'n allen uitgeweest. Blijkt dat 1 van die meiden me wel ziet zitten. De dag daarvoor ook al maar had ik toen niet in de gaten. Vraag ze op een gegeven moment aan me zullen we even daar verderop gaan dansen. Ik vond haar niet echt leuk maar goed dacht ik. "Heb wel zin in een verzettje". Nadat ze me nog een lading alcohol gevoerd had pakt ze me op mijn bek, en ik kus terug. Op een gegeven moment wij met z'n tweeen naar buiten. Komen we op een beetje afgelaten plekje. Ik had condoom bij, en dus hebben we het maar gedaan. had er eigenlijk nog niet eens echt zin, maar goed. Doe ik haar misschien een plezier dacht ik.

De volgende dag zag ik haar weer, dit keer was ik in nuchtere toestand en zag ik pas wat voor ze wel niet was. Ik wis dat ze niet moeders mooiste was maar nu schrok ik toch wel even. Blijkt tot overmaat van ramp ook nog eens dat ze onze hele "lovestory" aan der vriendinnen heeft liggen doorkleppen. Heb ik de rest van de vakantie en tot lang daarna moeten aanhoren.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
  FOK!fossiel maandag 13 mei 2002 @ 18:30:22 #107
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4175318
Niet zelf meegemaakt maar dit (op een verjaardag gehoorde) verhaal vond ik best grappig

Een jongen heeft in een disco een leuke avond met een meisje gehad. Ze spreken af om nog een keer wat te gaan drinken. Hij belooft haar op te halen en zij legt uit waar ze woont.

Op de betreffende dag belt de jongen aan, maar in een vlaag van verstandsverbijstering is hij haar naam vergeten. De arme jongen weet het echt niet meer.
Het geluk is niet met hem helaas.
De vader doet open en de jongen zegt: "Ik kom voor uw dochter"
De vader antwoord: "Ehm ja welke van de 3?"
Jongen: "Nou ehm eh ze is eh ongeveer zo groot en heeft blond haar en .. ehm"

Chick on a mission
pi_4175437
Ik heb ook iets met Engels praten meegemaakt.

Als ik erg veel alcohol achter de kiezen heb kan ik op een of andere manier dat typische cockney-Engels uitstoten.
Ik met me zatte kop allemaal Nederlandse vrouwtjes lastig vallen die er allemaal intrapten (ik had ook een Engeland shirt aan, dat hielp ook wel)
Ik vet lang lullen met zo'n spanje-slet, roepen mijn vrienden ineens allemaal "Waarom sta je nou Engels te lullen, ze komt ook gewoon uit Nederland" Toen stond ik met mijn bek vol tanden.

Ik heb het meisje nog wel gepakt trouwens...

maandag 13 mei 2002 @ 19:56:38 #109
12888 Skull-splitter
pi_4176527
quote:
Op maandag 13 mei 2002 18:37 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb ook iets met Engels praten meegemaakt.

Als ik erg veel alcohol achter de kiezen heb kan ik op een of andere manier dat typische cockney-Engels uitstoten.
Ik met me zatte kop allemaal Nederlandse vrouwtjes lastig vallen die er allemaal intrapten (ik had ook een Engeland shirt aan, dat hielp ook wel)
Ik vet lang lullen met zo'n spanje-slet, roepen mijn vrienden ineens allemaal "Waarom sta je nou Engels te lullen, ze komt ook gewoon uit Nederland" Toen stond ik met mijn bek vol tanden.

Ik heb het meisje nog wel gepakt trouwens...

Cockney is naast Schots mijn specialiteit na 2 bepaalde films
pi_4179006
Snatch.
Lock stock & 2 smoking barrels.

En voor de geordie accenten natuurlijk Trainspotting.

*** Tot zover deze off-topic opmerking ***

pi_4179248
Ik maak nooit versierblunders
  maandag 13 mei 2002 @ 23:16:01 #112
12888 Skull-splitter
pi_4179706
quote:
Op maandag 13 mei 2002 22:51 schreef Marloekoe het volgende:
Jij stript systematisch de sexuele psyche van elke man die je tegenkomt?
  maandag 13 mei 2002 @ 23:43:38 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4180257
quote:
ohw je versiert gewoon nooit....

hehe maar goed om niet achter te blijven heb ik er ook nog 1 van een paar weken geleden.

Een vriendin van me had me een beetje geprobeerd te koppelen aan een vriendin van haar omdat die ff wat andere jongens moest leren kennen. Op zich allemaal prima. Knap meisje. Dus dat kwam allemaal wel goed dacht ik zo.

We zouden in een weekend naar dezelfde disco uit gaan en toen zou ik haar voor het eerst echt zien. Nou ik zag haar dus en het was idd niet mis.
Heel erg knap meisje met mooie blonde haren. Niet zo groot en leuke uitstraling.
Had haar eerst niet gezien dus toen kwam ze maar op mij af. Dus ik werd op me rug getikt en ik draaide me om en daar stond ze. Ging ze me vragen of ik de persoon was die ze d8 dat ik was. Dus ik van "Jah dat ben ik" en ze was gelijk weer weg.
Een paar vrienden van me kwamen op me af dat ik er achteraan moest enzo maar ze was dus weer weg en had zoiets van "die komt wel weer langs".

Noujah een tijdje niet meer gezien die avond dus ik fijn verder feesten. Wou gewoon vooral lol hebben die avond dus eigenlijk vond ik het wel best.

Hadden we met z'n alle Flugeltjes bestelt en het is traditie om het doppie op je neus te zetten en ff flink gek te doen dan.
Dus ik sta met dat doppie op me neus en ik draai me om en wie denk je dat daar staat..... idd het knappe meisje met de mooie blonde haren
Kon wel ff door de grond zakken...

Ze vond het wel grappig maar er is niets meer gebeurd die avond. Ben de rest van de avond uitgelachen door me vrienden om dit voorval maar ze heeft me msnadres gekregen en me toegevoegd. Afentoe een beetje gepraat enzo en het komt nog wel goed denk ik

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 13 mei 2002 @ 23:50:12 #114
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4180383
quote:
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 14 mei 2002 @ 00:08:41 #115
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_4180766
Fryslân, Balk, 1999. Vakantie met zeeverkraggers dus met de ganse groep de kroeg in. Krijgt de oudste weer es een meiske int vizier. (niet de eerste keer) Meisje ziet hem, begint te zoenen en sleept hem mee naar buiten. uurtje later komt de jongen zeer sipkijkend binnen.
Ik: "Was het niet leuk",
JOngen: "jawel, ben goed onder handen genomen."
Ik: "Maar...????"
Jongen: "Ze gaf het terug"
Ik: "Wat gaf ze terug?"
Jongen: "Ja wat denk je, GVD" en teugde zijn net bestelde 2 biertje in ene leeg.

Wahahahaha, dat was zoooo cool.

Zelfde jongen was ook ooit een met een meisje in bed beland en had het meiske oraal bevredigt.
's morgens na wat ontbeten te hebben en het meisje vertrokken is, gaat hij naar de wc. Wat ziet hij daar liggen......
1 gebruikte tampon.......... MWHHUUHAHAHAHAHAHAHA

(BTW, echte versierblunders heb ik niet echt gemaakt, maar dat is meer te wijten aan het feit dat ik het lef niet heb om ook maar aanstalte te maken tot versieren.)

pi_4181088
Blunders?

In Zeeland:
Leuk meisje de hele avond om me heen hangen, beetje praten en flirten, dansen en uiteindelijk zoenen. Vraagt ze of ik mee ga naar het strand "om naar de sterren te kijken". Nu was het behoorlijk koud dus ikke bedanken. Of ik dan mee ging nachtzwemmen in het zwembad? Neuh, dat is verboden. Of ik haar dan naar haar tent wilde brengen. Ja, tuurlijk! Ik met haar meegelopen, nog even gezoend, en naar mijn eigen tent gegaan Sukkel

In Spanje:
Meisje vraagt aan me of ik zin heb in een triootje.. ja natuurlijk! Kom ik bij haar tent, blijkt dat haar vriend er ook is
Ok.. toen ze het vroeg was ze met een meisje. Foutje... Ik gevraagd waar haar vriendin was, bleek dat haar zusje te zijn en dat vond ze een beetje teveel van het goede.

Niet gedaan, en gelukkig maar - haar zusje zag me wel zitten, maar wilde me niet als ik het met haar zus zou doen. Geluk bij een ongeluk..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 14 mei 2002 @ 09:08:56 #117
18602 dynom
fok dat
pi_4182941
quote:
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen.
Zo kwam ik een aantal maanden geleden een meid tegen die vroeger bij mij in de klas heeft gezeten. Ze viel altijd op me, maar ik wilde haar toen niet.
Tot 2 jaar geleden was het ook een gothic figuur en zag ze er dus ook niet uit. Ik zag haar toen wel vaak bij de fitness, maar ik negeerde haar toen.
En toen ik haar een aantal maanden geleden tegenkwam zag ze er weer normaal uit en zag ze er zelfs best leuk uit.
heb jij even een misleidende nick
pi_4182950
ik kan me niet zo snel een versierblunder van mezelf herinneren, maar wel een van mn beste vriendin..

ze was in frankrijk op vakantie en op een gegeven moment ging ze met zo'n groep engelse gasten om.. dus 1 zown jongen, hij was een beetje mollig, daar gaat ze een beetje meej zoenen enzo.. dus zij die avond naar het strand.. ze gaan steeds verder en op een gegeven moment zegt hij: nice boobs!! zegt zij: you too!!

ze wordt nog weles een beetje geplaagd hier over die blunder..

dinsdag 14 mei 2002 @ 09:12:42 #119
18602 dynom
fok dat
pi_4182980
quote:

ROFL!!!

DIE IS ZOOOO KOEL!
HAHAHAHAHAHA

dinsdag 14 mei 2002 @ 10:05:14 #120
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4183502
Tsja, je moet weten dat ik niet zo snel op een meisje afstap, omdat ik ergens bang ben dat ik een grote bek krijg of op een groffe manier wordt afgewezen ofzo.. Zie het 2e voorbeeld met dit in gedachten

Inmiddels alweer een paar jaar geleden (achteraf maak ik het misschien erger dan het was maar goed) waren we in Highstreet in Belgie en daar stond een ontzettend mooie meid. Zegt een vriend van me 'hey die was ook in Mallorca toen wij daar waren'. Ik kijk nog es goed, nou dat zou ik me herinneren dacht ik. Dus wij ruziemaken en uiteindelijk roep ik 'sjongejonge, ik vraag het d'r wel!' en voor ik het wist stond ik erbij. Ach ja, ik begin het gesprek en inderdaad, ze was in Mallorca geweest. We raken wat aan de praat, ze was net zo leuk als ze eruit zag.

Alleen net, en precies, op het moment dat ik denk 'hey dit valt toch eigenlijk reuze mee' loopt een vriendin van me langs en stoot een vol longdrinkglas cola uit m'n handen (per ongeluk), meisje had een rokje aan en open schoenen, ze zat van haar tenen tot haar knieeen onder de cola . Dat moest ze even gaan schoonmaken zei ze, ik kon wel door de grond zakken. Toen ze weg was ben ik weggelopen en heb nooit meer wat tegen haar durven zeggen. Heb haar daarna nog een paar keer gezien, dan lachte ze wel heel lief, maar ik durfde niet meer .

Andere voorbeeldje, een half jaartje geleden waren we lekker op stap in de Villa Fiesta in Tilburg, komt er een op het eerste gezicht leuke meid langslopen, alleen keek ze een beetje boos. Dus ik tik haar aan en zeg 'vind je t niet gezellig vanavond ofzo?'. Ze stopt, kijkt me aan en zegt vervolgens heel chagrijnig 'WAT?'. Ik aarzel even en herhaal m'n opmerking. Zegt ze 'hou je gore rotbek, eikel!' .

pi_4184102
quote:
'hou je gore rotbek, eikel!' .
hahahaha Meesterlijk!!
eerst ff rijlessen...
zal zo wel ff kijken of ik er nog 1 weet...
pi_4186945
zomaar ff greep uit de selectie (o.a vakantie naar spanje )
een en ander gecensureerd ...

hij: we doen een wedstrijdje wie de meeste vrouwen pakt deze vakantie.. ik loop er 1 achter op de koploper... kan je me ff helpen??
zij: RAM!

1tje van mij:
was op schoolfeest, flink dronken, met meisje lopen zoenen.. (wist niet eens wie het was )
kon het me ook niet meer herinneren...
totdat maandag erop het in de schoolkrant stond
(ik snapte al niet waarom ze steeds hoi tegen me zei en hoe gaat het enzo ... )

op vakantie:
hij: beetje tegen meisje aan dansen.... kijken elkaar aan, hij hoofd beetje schuin, ...
zij ineens met vingertje van neenee!
dus hij: houwje!
tijdje later:
zij tegen hem aandansen...hij weer hoofdschuin.. zij ook.. ze komt dichterbij en....
hij met vingertje opzoute!
(je moest er denk ik bij zijn )

in disco:
zij: ik heb het warm... zullen we ff naar buiten gaan? (VETTE HINT )
hij: daar is een ventilator.. ga daar maar ff onder staan

to be continued....

pi_4202580
Weer geen blunder maar toch ook leuk om te vertellen

Een vriend van me had een meidje gescored
Hij met haar naar huis
Hij redelijk aangeschoten (zeg maar helemaal van het padje af) dacht haar wel met zijn mond te kunnen "verwennen"
Dus alle kleding stukken uitgetrokken, beland hij met zijn neus tussen haar benen.....wat zegt ie denk je: Bah, je stinkt

Is alweer een tijdje geleden maar dit staat nog steeds bekent als het GBI..het Grote Bef Incident
Pas had ie weer een ander meisje...wij vragen of zij al bekend wat met het GBI..niet dus....
Nou, dat vertellen we je nog wel een keer...maaruh toch veel plezier vannacht (bleef ze de eerste keer bij hem slapen) Wij

woensdag 15 mei 2002 @ 16:18:36 #124
12888 Skull-splitter
pi_4205095
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 14:14 schreef cs-Blade het volgende:

in disco:
zij: ik heb het warm... zullen we ff naar buiten gaan? (VETTE HINT )
hij: daar is een ventilator.. ga daar maar ff onder staan

MASTER!

Man, wat een BROODNUCHTERE opmerking

woensdag 15 mei 2002 @ 17:35:12 #125
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4206435
Vriend van me die niet zo'n vrouwenverslinder is dan.....

Leuk meisje komt (duidelijk geïnteresseerd) naar hem toe
zij: "He, waar kom jij vandaan?"
hij: "Van thuis....."

drie keer rechts is ook links
  woensdag 15 mei 2002 @ 20:09:51 #126
12888 Skull-splitter
pi_4208415
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:35 schreef MartijnGizmo het volgende:

Als je dat bewust in je voordeel weet te gebruiken, dan zit je meestal wel gehamerd hoor
  donderdag 16 mei 2002 @ 09:52:20 #127
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4214116
Ach, vriend van mij, nog zo groen als wat, stond in de plaatselijke boerendisco toen er een meisje met hem kwam kletsen die duidelijk geinteresseerd was.

Zegt ze na uurtje of wat: "Ga je mee naar buiten?"
Hij: "Wat doen?"

pi_4218917
Nou, ik had een keer een verkeerde actie in mij vroegere jaren in een café.
Mooi een zin in m'n gedachte: "Hoi, ik ben jouw prins op het witte paard."
Dus ik stap op zo'n meisje af: "<stotterstotter> Uh...hoi...ik heb een witte prins...uh...en jij bent een paard." Wil ze me in mijn gezicht slaan. En uit reflex gooi ik m'n biertje in haar gezicht. Gooit ze haar 7-up of wat het ook mocht zijn, in mijn gezicht. Mijn twee vrienden die erbij waren begonnen haar en mij uit elkaar te halen, want zij wilde vechten ofzo. Portiers erbij, moesten we weg.
Is de neerslag gier in plaats van regen, dan is dat voor de boer een zegen.
pi_4238012
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:08 schreef Coolio_Iglesias het volgende:
Dus ik stap op zo'n meisje af: "<stotterstotter> Uh...hoi...ik heb een witte prins...uh...en jij bent een paard." Wil ze me in mijn gezicht slaan. En uit reflex gooi ik m'n biertje in haar gezicht. Gooit ze haar 7-up of wat het ook mocht zijn, in mijn gezicht. Mijn twee vrienden die erbij waren begonnen haar en mij uit elkaar te halen, want zij wilde vechten ofzo. Portiers erbij, moesten we weg.
geweldig
  zondag 19 mei 2002 @ 01:42:10 #130
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4238113
mijn broer (tuuurlijk) heeft eens na een onsuccesvolle maar woeste carnavalsavond geprobeerd om mijn/zijn tante te versieren tot grote ergernis van mijn oom, die er ook nog eens gewoon naast zat. tis hem gelukkig niet gelukt
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zondag 19 mei 2002 @ 15:07:48 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4240865
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 09:52 schreef TripleM het volgende:
Ach, vriend van mij, nog zo groen als wat, stond in de plaatselijke boerendisco toen er een meisje met hem kwam kletsen die duidelijk geinteresseerd was.

Zegt ze na uurtje of wat: "Ga je mee naar buiten?"
Hij: "Wat doen?"

nou jah als ze een beetje bijdehand is zegt ze gewoon wat ze wil gaan doen
kan heel grappig uitpakken
maar geen slimme opmerking
quote:
*proest*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 19 mei 2002 @ 15:22:50 #132
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4241047
quote:
Op zondag 19 mei 2002 01:42 schreef don_quichot het volgende:
mijn broer (tuuurlijk) heeft eens na een onsuccesvolle maar woeste carnavalsavond geprobeerd om mijn/zijn tante te versieren tot grote ergernis van mijn oom, die er ook nog eens gewoon naast zat. tis hem gelukkig niet gelukt
Damn, hoe vet moet je daar wel niet voor zijn
  zondag 19 mei 2002 @ 17:05:07 #133
12888 Skull-splitter
pi_4242018
Ben een keer met mijn pa naar een bedrijfs dropping geweest, waar wij met zijn 3en in de bosjes lagen, om verwarring te zaaien. Affijn, de laatste groep was er voorbij voor we er erg in hadden, en wij naar de tent midden in de bossen waar dan nog even gedronken kon worden.

Dropping werd bedrijfsfeest dus. 1 van de vrouwelijke medewerkers had zich alvorens de dropping al volgegoten met een liter BaCo-zooi. Ik zat net aan een uitsmijter (het eten, niet de persoon) en een goed glas bier, te lullen met collega's/vrienden van mijn pa (ben ik echt zo'n oude lul?) en zeik de macho's af, en die BoCo-bimbo gaat tegenover mij zitten. Dus ik gewoon verder doen, en ineens de vraag "hoe oud ben je nou, Nol?" Ik zeg: "ik ben 17 sinds 3 weken"
Zij weer: "weet jij hoe knap jij wel niet bent?" "dank je wel, denk ik" *knipoog* En al die collega's die erbij zaten meelachen en doen.

Even later staat die meid op een tafel te zwieren en te dansen (buiten), dus ik ernaartoe om haar eraf te halen (ik weet nog dat ik zei dat ze anders op haar gezicht zou vallen)

Dus even gevraagt of ze er af kwam, en zij luisterd, en zegt me: "zo jong en toch zo volwassen"

Ik draai me om, om weer terug naar de bar te lopen, en hoor achter me roepen "NOOOOL! NOOOOL!" Ik dus weer terug. "weet jij hoe knap je bent?" Ik: "nee, vertel me maar eens" (semi-bijdehand/onschuldig)

En voor ik het wist had ik een nat stel lippen om mijn mond hangen. Een tong streek langs mijn mond, maar ik hield mijn mond gesloten. Ze begreep dit, en sprak: "Ik denk dat we het het beste hierbij kunnen houden." "dat denk ik ook jah."

Verder terug lopen naar de bar, kom je weer bij die tafel waar je net aan zat, en iedereen, ongelogen waar: "En, wat hebben jullie gedaan?" En ik reageer nuchter: "Tis hier GVD nog erger dan op een schoolfeest!"

Die meid was overigens best knap hoor, maar volgens mij is ze toch wel 30+, iets wat je als 17 jarige niet over het hoofd ziet.

zondag 19 mei 2002 @ 18:00:39 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4242508
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:05 schreef Skull-splitter zijn ervaringen:
Haha tja het is maar wat je lekker vindt he
op een ouwe fiets moet je het leren....
  zondag 19 mei 2002 @ 18:07:57 #135
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4242556
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:35 schreef MartijnGizmo het volgende:

tis een goede start
  zondag 19 mei 2002 @ 23:21:48 #136
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_4245947
Of een romantisch briefje met een cd aan een meisje sturen. En dan later horen dat ze hem open heeft gemaakt waar haar ouders bij zaten en die hebben dat briefje dus ook gelezen....

Niet bijzonder genant maar toch

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  zondag 19 mei 2002 @ 23:54:16 #137
12888 Skull-splitter
pi_4246560
quote:
Op zondag 19 mei 2002 18:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Haha tja het is maar wat je lekker vindt he
op een ouwe fiets moet je het leren....

Tjah, voor wie was de versier blunder dan ook?
  maandag 20 mei 2002 @ 00:40:24 #138
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_4247522
Hehehe, dan weet ik er ook nog wel eentje..

Vorig was jaar wask verliefd op meissie, op schoolfeest heel de tijd bij in de buurt gedanst, maarja.. op een feest met evenementenbier is de moed in in een glas pils te vinden.. dus onverrichter zake na het schoolfeest maar de kroeg in..

haal ik het in me zatte kop om met een ander meissie te gaan zoenen die ik niet eens leuk vond ofzo.. ze zoende ook helemala niet lekker .

[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 20 mei 2002 @ 00:45:41 #139
12340 Jimbaka
Werkelijk?
pi_4247630
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:

Verder terug lopen naar de bar, kom je weer bij die tafel waar je net aan zat, en iedereen, ongelogen waar: "En, wat hebben jullie gedaan?" En ik reageer nuchter: "Tis hier GVD nog erger dan op een schoolfeest!"

muhhaha
  maandag 20 mei 2002 @ 00:53:26 #140
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_4247753
keertje eel leuk met een meisje gepraat, echt een hele avpnd, super gezellig enzo. Vriend van me was zeer chagerijnig en wilde naar huis heen en ik moest mee, want hij had geen sleutel..

Ik zeg tegen meisje: 'ik moet gaan, sorry, maar tot ziens'
meisje, heel direct: 'ow, jammer, zoenen?'
Ik: 'Ok' - en geeg haar drie zoenen op de wangen zeg 'doei' en loop weg

Echt een half uur later had ik het pas door, maar toen was ik al weer thuis

[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
pi_4248008
quote:
keertje eel leuk met een meisje gepraat, echt een hele avpnd, super gezellig enzo. Vriend van me was zeer chagerijnig en wilde naar huis heen en ik moest mee, want hij had geen sleutel..
Je had pas echt meegemoeten als HIJ de sleutel had en jij niet, nu kon je m dus ook lekker laten wachten
  maandag 20 mei 2002 @ 14:47:27 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4252166
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:53 schreef emst het volgende:

Ik zeg tegen meisje: 'ik moet gaan, sorry, maar tot ziens'
meisje, heel direct: 'ow, jammer, zoenen?'
Ik: 'Ok' - en geeg haar drie zoenen op de wangen zeg 'doei' en loop weg

Echt een half uur later had ik het pas door, maar toen was ik al weer thuis

hehehe
had je wat anders verwacht dan
  maandag 20 mei 2002 @ 16:36:14 #143
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4253444
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 20 mei 2002 @ 17:51:42 #144
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_4254573
quote:
Kom niet meer bij man!
pi_4255394
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ook leuk als je een slok bier neemt en er giet een grote scheut langs je mondhoeken over je shirt. Of je staat te praten met een leuk meisje en je glas pleurt ineens recht uit je hand op de grond, alsof je het gewoon expres loslaat. Dat is me ook al 2 of 3 keer gebeurt. Hehe, ja mijn oog-hand coördinatie gaat een beetje achteruit als ik wat gedronken heb..
Als zo iets je overkomt, moet je maar denken, ik ben niet de enige !!
pi_4255761
Wat een lol zeg, heb ook al een paar keer wat meegemaakt, gelukkig laat ik het nooit zo ver komen dat ik helemaal dronken ben. Wel een keer voor aap gestaan. Zaten in café biertje te drinken, lege glazen stapelen, ik wil zo m'n 4e ofzo neerzetten, had niet door dat de stapel al zo hoog was (waren met z'n 3en) kretsj, 5 glazen stuk, UUhhhm jongens, zullen we maar is ergens anders heen gaan ;-)
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 20 mei 2002 @ 22:09:15 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4258133
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat een lol zeg, heb ook al een paar keer wat meegemaakt, gelukkig laat ik het nooit zo ver komen dat ik helemaal dronken ben. Wel een keer voor aap gestaan. Zaten in café biertje te drinken, lege glazen stapelen, ik wil zo m'n 4e ofzo neerzetten, had niet door dat de stapel al zo hoog was (waren met z'n 3en) kretsj, 5 glazen stuk, UUhhhm jongens, zullen we maar is ergens anders heen gaan ;-)
hehe daar probeer ik ook altijd voor te zorguh
alleen vaak gaat het zo van "hier hebbie er nog 1" en het is ook zo sonde om em te latuh staan.
Probeer het wel een beetje rustig aan te doen maar lukt niet altijd. Was er laatst redelijk ziek van de dag daarna dus is weer een goeie reden erbij.
  maandag 20 mei 2002 @ 23:01:53 #148
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4259030
Dit is echt fun, ik heb er zelf ook wel wat mee gemaakt, niet echt versieren maar achterlijke fouten...

Was jaartje of 13/14 nog een groentje, was lekker in het zwembad aan het kloten met een ontzettend lekker griet. Beetje kopje onderduwen, en door een foutje kwam in ik der bikini-topje, ze vond het helemaal niet erg. Mijn vrienden nog zeggen ga met der mee naar de douchehokjes om te zoenen ofzo, maar ik durfde niet met me stomme kop. Achteraf goed spijt van gehad, nu nog soms!!

Op mijn verjaardag voor het eerst gezoend met me beste vriendin toen der tijd. Paar weekjes later was ze weer hier, wij zaten samen (alleen, dus zonder ouders ofzo) film te kijken en ik had alle kans op der nogmaals op de bek te pakken, maar ik nog te verlegen.... Ik had ook wel meer gewilt, maar d8 dat ze op dat gebied niet ver was. later toen we ruzie kregen kwam ik er achter dat ze dus al lang gevingerd was etc. Kon mezelf wel voor de kop slaan, dat ik der gewoon heb laten zitten toen 's avonds, terwijl we 's nachts naast elkaar sliepen op me kamer, dat had leuke taferelen kunnen geven!!

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4263215
*durft niet* Ach hell..

Toen ik een jaar of 13 ofzo was, hadden we een schoolfeest. Er liep een jongen rond die ik al heel lang leuk vond (dacht te vinden, het was meer stoerderigheid denk ik..). Dus hij liep alleen en ik stond bij me vriendinnen. "Ja vraag hem nou te dansen!!" Nou ja ik op hem af gestormt met een vriendin. 5 minuten staan smeken (SAMEN met die vriendin) of hij met me wilde dansen (hij moest eigenlijk naar huis). Dus nou owke; hij met mij dansen. Ik hem geprobeerd te zoenen, maar om een of andere rare rede wilde hij dat niet..

dinsdag 21 mei 2002 @ 13:36:46 #150
6591 KleineBeer
Dol op zinloze weetjes
pi_4264893
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:31 schreef mark_dabomb het volgende:
pi_4265371
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
ik op hem af gestormt met een vriendin. 5 minuten staan smeken (SAMEN met die vriendin) of hij met me wilde dansen (hij moest eigenlijk naar huis). Dus nou owke; hij met mij dansen. Ik hem geprobeerd te zoenen, maar om een of andere rare rede wilde hij dat niet..
Ik had nog niet eens met je gedansed, denk ik, alleen al door het smeken.
x
pi_4267270
Twee jaar geleden op de camping, sliep er een vriendin bij mij in de caravan. Wij hadden met een hele grote groep vrienden een kamp vuur gemaakt aan het strand, en de alcohol werd goed misbruikt. Ik en die vriendin waren elkaar een beetje aan het opgeilen, om 3 uur besloten we om naar de camping te gaan. Daar aan gekomen, stappen we in bed, en hebben een beetje plezier met elkaar. Zij zakt af, en wil net beginnen met mij te p**pen (weet niet of ik dat hier mag zeggen) en gaat ze toch over haar nek, zo over mij klokkenspel heen.

Dat was pas vies, hele avond verpest. Gelukkig volgende avond over gedaan, zonder de alcohol

dinsdag 21 mei 2002 @ 19:22:29 #153
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4268965
quote:
Deze is zo goed dat ik hem gewoon niet kan geloven
pi_4269214
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:10 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Ik had nog niet eens met je gedansed, denk ik, alleen al door het smeken.

Ik ook niet, maar het was ook een beste nerd eigenlijk
  dinsdag 21 mei 2002 @ 21:38:23 #155
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_4270771
Ik herinner mij een avond in een boerendiscotheek in een dorpje verderop dat ik opeens oog-in-oog kwam te staan met een verblindend leuke meid. Opzich niet eens zo heel erg knap, maar ze zag er vooral heel liev en spontaan uit.
Dus ik wat informatie over haar inwinnen bij wat ik dacht dat een goede vriendin van haar was, en het bleek dat ze Welmoed heette, even oud was als ik, op de plaatselijke MAVO zat en geen vriendje had.

Dus ik schraapte al mijn moed bijeen (het moest van ver komen) en ik stap op haar af. Beetje praten maken, beetje standaard, blabla en bla, maar toch best wel gezellig. Een conversatie om door te zetten zeg maar. Maar omdat de muziek nogal luid was en ze niet echt hard praatte dacht ik dat het beter was voor het verloop van het gesprek als we naar buiten gingen.(verder was ik veel te schijterig om iets te proberen, maar goed) Dus ik kijk haar diep in de ogen en vraag: "Zullen we anders even naar buiten gaan?"

Heel beschaamd kwam het antwoord eruit "Uhm...als je het niet erg vindt, liever niet. Ik vind je heel aardig,maar ik blijf liever binnen."

Dit vond ik met mijn naïeve hoofd een heel dom antwoord maar ik lette er verder niet op. Pas toen ik buiten kwam en daar stelletje zag zoenen ging er bij mij een lichtje op. En elke keer als ik haar daarna tegenkwam ging ik met een rood gezicht voorbij.

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  woensdag 22 mei 2002 @ 16:10:38 #156
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4280614
* PizzaGuy *kickt* het topic ophoog!!!

Komop nou, dit is veel te leuk om zo te laten verwateren, ik heb me helemaal ziek gelachen met allemaal die blunders!! En jullie gaan niet beweren dat dit alles was!!

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  woensdag 22 mei 2002 @ 19:30:42 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4283261
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 16:10 schreef PizzaGuy het volgende:

Komop nou, dit is veel te leuk om zo te laten verwateren, ik heb me helemaal ziek gelachen met allemaal die blunders!! En jullie gaan niet beweren dat dit alles was!!

helemaal gelijk in
  woensdag 22 mei 2002 @ 19:54:46 #158
12888 Skull-splitter
pi_4283529
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 16:10 schreef PizzaGuy het volgende:

Doe jij dan ook eens iets blunder achtigs!
  woensdag 22 mei 2002 @ 21:56:48 #159
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4285233
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Doe jij dan ook eens iets blunder achtigs!

Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je er staan, ik heb ze al iets eerder gepost!

Bij deze nog een *topic-kick*!

woensdag 22 mei 2002 @ 23:02:26 #160
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4286474
Op vakantie lag ik bij een kampvuurtje, aan een meertje en een lucht vol met sterren een paar uur lekker te kletsen. Het gesprek werd steeds intiemer en nadat ze vroeg of ik een vriendin had (het teken voor actie ) had ik zeer goede hoop.

Maar ik was moe en ging naar bed. En zij maar roepen, 'nee ga nog niet, blijf hier, het wordt gezellig, etc.' En ik maar zeggen dat ik moe was....

Volgende dag zei ze geen woord meer

pi_4288141
quote:
Op vrijdag 16 juni 2000 11:16 schreef extreem(m24) het volgende:
Wat dacht je er van als je met een stel gasten in een kroeg zit , moeilijk veel te drinken.<BR>Daarna ff langs een chop gaan [afbeelding]<BR>Komen we daar aan zegt er een maat " hee kijk daar aan de pooltafel lekker joh"<BR>Voor ons wel duidelijk dat die van het zelfde geslacht was als ons. Maar omdat hij met zn rug naar ons toe stond, lang haar had en een strakke spijkerbroek waar zn kont goed in uit kwam. Kon ik me eenigzins voorstellen dat mn maat het moeilijk had om onderscheid te maken tussen een mannetje of een vrouwtje [afbeelding]<BR>Het heeft natttuuuuurlijk niets te maken met het gebeuren dat hij zich behoorlijk "nat" had gehouden.<BR>Goed om een lang verhaal niet te lang te maken stelde we met zn allen voor dat hij er op af zou lopen om een praatje te gaan maken.<BR>Hij had onderhand moed genoeg ingedronken dus het leek hem ook wel een heel goed idee, daarnaast na zon sigaar van de shop wil je wel wat ja [afbeelding] . Hij liep er heen pakte "haar" bij de kont. Waarop hij er meteen door harde klap achter kwam dat het eenn gozer was. Nou ik heb me bescheurd hoor. [afbeelding]<P> <BR>-------<BR>url verwijderd<BR>-------
whahaah hahaha
  donderdag 23 mei 2002 @ 10:30:08 #162
5590 Robino
pi_4289842
Toen ik een jaar of 14 was zat ik bij een feestje samen met een meisje op de grond, beetje flirten enzo. Had al flink wat consumpties op, en ik probeerde een beetje de romanticus uit te hangen door de hele tijd te zeggen dat de maan zo mooi en fel was vanavond. Maar ze schudde iedere keer maar haar hoofd en zuchtte, dus ik vroeg wat er was...
"Je zit al een half uur over een lantaarnpaal te zeuren"

Ironisch genoeg heb ik later nog een paar moppen gehoord met een soortgelijk eind.

donderdag 23 mei 2002 @ 10:36:17 #163
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4289907
Ik was een jaar of 16, toen was ik op een feestje waar ik een mooi meisje had ontmoet. Beetje gezoend enzo, toen heb ik haar naar huis gebracht en ben ik terug gegaan naar het feestje zij zou me de volgende ochtend wel ophalen bij het feestje. Alles goed ik wed de volgende ochtend wakker in een omhelzing met heel iemand anders terwijl mijn schoonheid van de avond ervoor in me oor stond te schreeuwen dat ik een eikel was.
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 23 mei 2002 @ 10:54:21 #164
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_4290082
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 10:05 schreef TripleM het volgende:

...

Andere voorbeeldje, een half jaartje geleden waren we lekker op stap in de Villa Fiesta in Tilburg, komt er een op het eerste gezicht leuke meid langslopen, alleen keek ze een beetje boos. Dus ik tik haar aan en zeg 'vind je t niet gezellig vanavond ofzo?'. Ze stopt, kijkt me aan en zegt vervolgens heel chagrijnig 'WAT?'. Ik aarzel even en herhaal m'n opmerking. Zegt ze 'hou je gore rotbek, eikel!' .

Auw! Denk dat als ze dat tegen mij had gezegd ze daar behoorlijk spijt van had gekregen!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_4291734
geweldig ga door !!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 12:31:33 #166
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4291764
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:36 schreef PyroX het volgende:
Ik was een jaar of 16, toen was ik op een feestje waar ik een mooi meisje had ontmoet. Beetje gezoend enzo, toen heb ik haar naar huis gebracht en ben ik terug gegaan naar het feestje zij zou me de volgende ochtend wel ophalen bij het feestje. Alles goed ik wed de volgende ochtend wakker in een omhelzing met heel iemand anders terwijl mijn schoonheid van de avond ervoor in me oor stond te schreeuwen dat ik een eikel was.
Jaaaaaaaaaaa!
Heel goed gedaan!
pi_4291828
toch wel ff lollig om mezelf voor aap te zetten :

String trekken en dan een mep in je gezicht krijgen
Toen was ik blij Maar ja... eigen schuld.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 23 mei 2002 @ 13:07:36 #168
19597 Skull
Stay hungry!
pi_4292317
Ik ben normaal nogal...uhm...terughoudend in de omgang met vrouwen zal ik maar zeggen.

Wil een vriend van mij een heel mooi meisje waar ik al een behoorlijk lange tijd stapelgek op was voor mij gaan versieren, omdat ie dacht dat ie elke vrouw wel even kon versieren (overigen zonder mijn toestemming). Dus hij stapt op haar af en begint uitgebreid op haar in te praten. Dus ik denk oh jee laat ik maar ff wat te drinken gaan halen of zo. Loop ik dus even later langs hun zegt ze tegen me. "He hij vindt jou een hele leuke jongen."
Wat blijkt nou, had ie de hele tijd tegen haar zitten zeggen. Dat is echt een leuke jongen hoor.
(mwja, ik lach nu wel maar toen zakte ik dus compleet door de grond)

Als ik drank op heb gaat het wel wat beter en maak ik zelf af en toe ook wel een praatje met het andere geslacht. (Ja ik ben een looser). Jammer alleen dat het kleine beetje tact wat ik dan nog heb compleet verdwenen is. Zit ik met een behoorlijk mooie meid te praten. Zegt ze wat haar studie is. Ik...heb je dat gekozen omdat je het leuk vind of omdat je niet wist wat je moest kiezen? Zei...hm ok...stapt op en loopt weg. D'oh

Heb ik eindelijk het eens voor elkaar gekregen dat ik op een avond uitgebried heb zitten zoenen met een niet al te foute meid. Bel ik haar de volgende dag compleet zenuwachtig op. Het gesprek ging al slecht door de zenuwen zeg ik ook nog eens "Ja ik ben een echte computernerd."
Toen kon ze de komende tijd ineens niet meer uitgaan en als ze uit zou gaan dan in ieder geval niet in Arnhem.

Ouch.

Heb ik gewonnen.

I don't even know what I'm doing here.
  donderdag 23 mei 2002 @ 15:09:46 #169
5590 Robino
pi_4294430
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:36 schreef PyroX het volgende:
Haha dat vergeet je nooit meer
Hoeveel had je op? (of: wat had je op )
  donderdag 23 mei 2002 @ 15:36:38 #170
28715 PyroX
pi_4294880
Ik had na een boel bier heel sociaal een halve liter bailey gedeeld met mezelf, waarna ik dus ook voor 2 ging en daarna kwam het 2e meisje pas in the picture
  donderdag 23 mei 2002 @ 17:34:17 #171
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4296747
* PizzaGuy ligt telkens weer dubbel van het lachen!!! Supers ga zo door!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 20:05:07 #172
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4298614
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 10:30 schreef Robino het volgende:
Toen ik een jaar of 14 was zat ik bij een feestje samen met een meisje op de grond, beetje flirten enzo. Had al flink wat consumpties op, en ik probeerde een beetje de romanticus uit te hangen door de hele tijd te zeggen dat de maan zo mooi en fel was vanavond. Maar ze schudde iedere keer maar haar hoofd en zuchtte, dus ik vroeg wat er was...
"Je zit al een half uur over een lantaarnpaal te zeuren"

Ironisch genoeg heb ik later nog een paar moppen gehoord met een soortgelijk eind.

Die vind ik het nog wel een van de mooiste tot nu toe! Je moet toch gvd ook wel goed van de kaart zijn geweest om een lantaarnpaal voor de maan aan te zien!! Kan me goed voorstellen dat ze haar hoofd schud van aie aie aie!!
pi_4298741
Oke nog eentje;

Wij stonden met een groep op een camping in het exotische Doetinchem.
Er liep daar helemaal niks van onze leeftijd rond behalve dan die 2 Duitse (lelijke) meisjes.
Was er op een avond een soort feest in de feestkelder en ik dacht: "Als er verder niks is dan probeer ik die moffen wel te pakken"
Ik loop er met mijn zatte hoofd op af (ik wist dat ze een andere gozer uit onze groep leuk vonden) en ga naast ze staan dansen. Ik stond er nog geen 3 seconden of ze renden weg

Ik kon er toen al wel om lachen (ze waren HEEL lelijk) maar nu ik er aan terug denk helemaal

donderdag 23 mei 2002 @ 21:11:06 #174
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4299504
ik heb ook een keer iets meegemaakt een tijdje terug. was met een vriendin naar het bos gegaan en we zitten op een bankje. gaat ze tegen me aan liggen. en ze wou dat k haar maseerde op haar schouders. ik denk nou ja dat doe ik wel. na een tijdje haalt ze een hand weg en legt hem op haar tiet. ik een beetje van WTF. ik doe niets. .
na een paar minuten legt ze haar hand op haar kutje maar wel met de kleren aan hoor en ik doe weer niets. na 5 minuten zegt ze: raak me maar waar je ook wil met je hand. ik denk nou ja ze heeft mijn hand op haar kutje gelegt dus ze al wel willen dat ik er in ga. ik er in tussen de broek en de slip door. voel ik een beetje en ze was al nat. roep ik:
bah wat vies. het is net een pudding.
ik heb het al ergens gepost maar ik ben vergeten waar dus ik kan het niet helemaal overtypen dus het kan zijn dat er wat ontbreekt
pi_4300194
Hehehe een van mijn ervaringen:

Ik was een tijd terug op school bij een uitleg over vakkenkeuze enzo (wat je eruit wil donderen enzo )maar goed... op een gegeven moment een meid die ik al een tijd leuk vond kijkt om en kijkt me recht in de ogen aan en glimlacht erg liev.

En zo nog 30 keer ofzo en ik kon nergens anders aan denken.
Na de lezing komt ze naar me toe en begint met me te praten... ik zie dat mn vrienden heel voorzichtig weglopen om met wat adneren te gaan praten en ik krijg me toch een boei.

Ik bied haar wat te drinken aan en vraag of ze de week erop met me naar het kerstgala wil. Nou dat wilde ze wel.
Ik met haar naar het kerst gala... heel gezellig gedanst enzo en op eens had ze het warm

Ik zeg van: Ga jij maar ff naar buiten ik blijf nog ff binnen

later snapte ik hem pas maar ze is tot op dit moment aan nog steeds mijn vriendin

hehehe... lol :P
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:19:41 #176
5590 Robino
pi_4300496
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:05 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Die vind ik het nog wel een van de mooiste tot nu toe! Je moet toch gvd ook wel goed van de kaart zijn geweest om een lantaarnpaal voor de maan aan te zien!! Kan me goed voorstellen dat ze haar hoofd schud van aie aie aie!!

Dat viel eigenlijk best mee hoor, je kon in het donker gewoon die paal zelf niet zien. En het was mijn eerste keer 'dronken zijn'

Het was zowieso een rampavond, want toen we eenmaal lagen te zoenen (jaja toch gebeurd , ondanks het maan-incident) ging er iemand die vlak naast ons lag (we lagen met een man of 10 op het gras) over zijn nek.

En de echte blunder bleek pas toen ik haar nuchter in het licht zag, wat een paard

donderdag 23 mei 2002 @ 22:54:20 #177
24184 speedfreakssj
pi_4301169
deze was iknog vergeten.
mijn vriendin sliep afgelopen pinksteren bij me en we heben veel films gezien.
swordfish, HP, Fists of legend, Romeo must die, Kiss of the dragon, Akira en Shanghai noon.
de 2e nacht zaten we dus eerst Shanghai noon te kijken bij mijn ouders. toen om 0:15 HP en om 3:15 Akira.
toen de films waren afgelopen zouden we gaan slapen. ze zei: waarom ga je niet naar je eiegn bed. ik zei: heb geen zin. was toch te moe.
toen stond ik maar op en liep naar me bed. toen ik in bed wou gaan vroeg ze: als je wilt mag je ook bij me slapen hoor. ben naar mijn eigen bed gegaan
  vrijdag 24 mei 2002 @ 09:28:48 #178
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_4305412
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:36 schreef Kogando het volgende:
Dat ken ik
Dat staat echt zo enorm stuuupid als je de helft naast je bakkes giet
pi_4306389
hehe nog nooit meegemaakt
maar eh keep on going geweldige topic !
pi_4306833
Toen ik 9jr oud was werd ik uitgenodigt voor een verjaardag van een meisje. En jah, dat is vrij speciaal op die leeftijd toen der tijd Anyway, ik ging al 1 jaar lang met dat meisje naar de muziekschool en zij was schijnbaar smoor. Maar ik had het totaal niet door, 9jr.. zo groen als wat nog dus ik wist van nix. Op haar verjaardag liep alles soepel, ik was de enige jongen en op een gegeven moment gaan, zoals elk tina-meisje van 11jr, een spelletje doen. Dat bekende spelletje "op wie ben jij verliefd" en ik wou maar al te graag mee doen. Zij was al 2 keer voor mij aan de beurt geweest en had 2 keer giechelend mijn naam gezegt. Daarna was ik aan de beurt, maar ik riep gewoon kei hard ieman anders haar naam En zo ging dat de hele avond door, wel 25x zijn zij en ik aan de beurt gekomen en het bleef maar met dezelfde antwoorden. Pas de dag later besefte ik wat voor een klootzak ik was geweest... Maar ach, ik was 9 jr

Dan op me 14e, meidje komt naar me toe in de disco... Na wat gezoend te hebben "Zeg kom je mee naar buiten het is hier zo druk ik word de hele tijd aangestoten" (in een lege disco...) dus ik zeg "Hoezo dat nou weer? Ik blijf hier, buiten is het koud" (Het was zomer ) Eerste wip ooit heeft daarna een half jaar op zich laten wachten n00b dat ik was Kan er nu iig wel om lachuh

vrijdag 24 mei 2002 @ 11:29:50 #181
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4306889
Op vakantie in Canet Plage in Frankrijk. We waren daar met een groep van 20 vrienden. Vraagt na een avond keihard zuipen HET MOOISTE EN LEKKERSTE meisje van de hele modderfokking school of ik misschien even wil gaan zwemmen in de zee (04:00). Moah lijkt me prima even verfrissende duik voor het slapen gaan. Daar aangekomen vliegen alle kleren ineens van haar lijf en vervolgens staat ze daar ongeloofelijk mooi en vraagt of ik ook nog kom....
Vervolgens dank ik god op mijn knieen voor deze Blue Lagoon revival...En ren ook naakt het water in. Daar een kwatier ingelegen. Beetje tegen elkaar aan etc. Vervolgens weer aangekleed en gedouched op de camping met elkaar. MAAR ER IS UITEINDELIJK HELEMAAL NIKS GEBEURT....Ik kan nu weer janken echt...

Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_4307048
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 11:29 schreef cWaVe het volgende:
Op vakantie in Canet Plage in Frankrijk. We waren daar met een groep van 20 vrienden. Vraagt na een avond keihard zuipen HET MOOISTE EN LEKKERSTE meisje van de hele modderfokking school of ik misschien even wil gaan zwemmen in de zee (04:00). Moah lijkt me prima even verfrissende duik voor het slapen gaan. Daar aangekomen vliegen alle kleren ineens van haar lijf en vervolgens staat ze daar ongeloofelijk mooi en vraagt of ik ook nog kom....
Vervolgens dank ik god op mijn knieen voor deze Blue Lagoon revival...En ren ook naakt het water in. Daar een kwatier ingelegen. Beetje tegen elkaar aan etc. Vervolgens weer aangekleed en gedouched op de camping met elkaar. MAAR ER IS UITEINDELIJK HELEMAAL NIKS GEBEURT....Ik kan nu weer janken echt...

Het enige dat ze wilde is dat ik de move maakte. Maar die kwam dus nooit..

Remember, the male always has to make the final move

dat is altijd zo, en dat verhaal dat vrouwen, manne oversext vinden of dat ze meer zin hebben in knuffelen is wel het toppunt van cliché gelul

vrijdag 24 mei 2002 @ 11:49:38 #183
28858 LordOnBoard
Don't ask Twice
pi_4307123
Ik weet niet wat ik moet doen .. janken of hem ontiegelijk hard uitlachen.. ;-)
Ken je de uitspraak niet geschoten altijd mis ?
LIFE IS SHORT DON'T WASTE IT
Take it or Leave it
pi_4307180
het probleem er van is dat je achter af denk van k******t wat heb ik nu weer gemist... Waarom ben ik er niet op ingegaan/besefte ik het niet/deed ik het niet....
pi_4307547
Nou ik dacht dat bij mij zoiets dus nooit was overkomen maar nu herinner ik ook zo'n moment. Ik had op een avond met m'n ex gezoend. Ze had daarvoor meer dan een jaar gegad met een goede vriend van me. Hij vond het niet erg dat ik met haar zoende dat zei hij toen we ik en mijn ex weg fietsten dus ik gezoen en ze zou de volgende dag naar mij toekomen. Eerst een romantische film gezien daarna beetje gezoen ensow gaat ze zo op me zitten met haar kleren aan en beetje over mijn *** heen en weer schuiven. Voor de rest beetje strelen ik wist me geen raad ik d8 wtf wat gebeurd mij was nog maagd nog geen sex gehad dus op een gegeven moment zegt ze hoelaat is het ik zo de tijd noemen ooow ik moet even mijn vader bellen of ik later thuis kan zijn. Zij dat gedaan was dat exvriendje bij haar thuis om zijn nieuwe jas te laten zien ik al helemaal balen ensow jah wat moeten we nou doen ik tegen haar ik jah ga toch maar even naar huis anders zal die wal denken.(Hij zal toch wel beetje jaloers zijn geweest hij gaf de laatste tijd helemaal niet omhaar) zij naar huis. Volgende dagen zag ik der wel ook op werk ensow maar ze moest ook steeds naar dat exvriendje om de plantenwater te geven omdat die ouders op vakantie waren ofsow (netof die gozer dat niet kan ) maar goed zij zou het aan hem vertellen maar ze zei dat ze dat niet had gedaan bla bla ik al beetje ze had het er moeilijk mee en het een week zo door ze had niks verteld. En aan de ene kant wou ze hem niet terug maar ook weer wel bla bla toen heb ik met pijn in mijn hard maar gezegd dit kan niet verder zo had geen ene x sex met haar gehad het had die ene avond gekund maarja... shit happens bleek later ook nog dat toen ze bij die gozer de planten water had gegeven ze ook steeds met hem had gezoend dus ik was gewoon gebruikt
Whenever it comes to the fullest, I Wanna see them DANCE!!!!!!
pi_4307956
Ik herinner met net weer een verhaal, nog niet eens zo kort geleden.

Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd

We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.

pi_4308377
hmmmzz... okay... een echte VERSIERblunder is het niet, want het versieren ging best goed... Bij die gozer dan, ik liet me versieren... Was leuk, bij een kampvuurtje, best donker ook enzo... Jongen met een capuchon en petje op, maar wel knap (voor zover ik het kon zien). Dus we hadden gezoend, en verder nix eigenlijk.
De volgende ochtend werd ik netjes alleen in mijn eigen tentje wakker, maar ik dacht: "Godsamme, ik heb met die gozer gezoend, maar hoe ziet ie er ook alweer uit?!!!"

Dus toen ik iets later wat vrienden van me zag vroeg ik of ze wisten wie de gozer was met wie ik had gezoend. Hilariteit alom natuurlijk. Ik wist de naam van die gozer nog, en waar ie vandaan kwam. Nou kwamen 2 vrienden van mij toevallig ook uit die plaats. Dus ze wezen iemand aan; "Dat is 'm hoor meid!"
Ik kon mijn ogen niet geloven. Het was een boomlange gozer, niet echt lelijk, maar zeker niet iemand waar ik mee zou zoenen. But hey, t was donker. Dus ik legde me er maar bij neer dat er blijkbaar toch meer alcohol in mijn lijfje had gezeten als ik had gedacht. (lang leve de goedkope flessen bessenwijn)

Een paar dagen later kom ik mijn achternichtje tegen bij het toiletgebouw (jah, de wereld is klein). Ze had een vriend bij met wie ik haar wel eens eerder had gezien. Wist ik veel hoe die gast heette. Terwijl zij naar de wc was had ik een beetje met die gozer staan kletsen, nix bijzonders. Kom ik nog een paar dagen later mijn achternichtje WEER tegen, zegt ze: "Heb jij met [censuur] gezoend?!"
Ik: "Jah, klopt, hoe weet jij dat nou weer?"
Zij: "Dat is die vriend van mij!!!"
Had hij dus tegen haar gezegd dat ie met mij gezoend had, nadat ik weer weg was.
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."

Kleur buiten de lijntjes.
pi_4308575
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 13:19 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb nix door gehad! Ik heb gewoon doodleuk met die kerel staan kletsen, en hij zei ook nix!! *zucht* "Jongens..."
hehe
  vrijdag 24 mei 2002 @ 16:37:19 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4311267
het worden nu wat meer relatieproblemen/foutjes

kunnen de leuke blunders weer komen????

vrijdag 24 mei 2002 @ 16:46:46 #190
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4311395
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 12:50 schreef Loona35 het volgende:
Ik herinner met net weer een verhaal, nog niet eens zo kort geleden.

Ik kende een meidje best goed, onze relatie was echt een vrienden relatie. Maar als dat mens een beetje dronk vertoonde ze gelijk hoeren acties, ze neukt en zoent iedereen. Dus ook mij wou ze. Maargoed het was haar eigen verjaardag, iedereen had natuurlijk flink wat op. En zij had een 1min gezoend met een maat van me waar ze verliefd op was maar die wou toen schijnbaar niet verder met zoenen. Er was ook nog eens ruzie ofzoiets dus zij uithuilen bij mij, begint ze te zoenen. Had ze al eens eerder gedaan op deze wijze, dus ik met drank op dacht, who cares gewoon zoenen. Maar ik had respect genoeg om er niet te gaan neuken. Zij wou schijnbaar wel graag en duwde me hand naar haar kut, maar ik haakte af. En zei dat ik dat niet wou met een vriendin met wie ik geen relatie had. (Niet doelend erop dat ik iets wou) Dus zij, okeej is goed... Doorzoenen, begint ze hevig tegen me aan te vozen en duwen. Dus ik denk okeej dit is hevig zoenen op een beetje rare manier.. maar okeej ik was zat had nix door. Komt ze op een gegeven moment geowon klaar... Ik bedacht me toen pas waarom die kut van haar zo hard tegne me knie heen en weer ging de hele tijd

We hebben daarna flink ruzie gekregen, bovendien had ze nog een paar hoeren acties enz enz dus heb ik er als friend gedumpt.

hmmm, juist een leuke vriendin eigenlijk. wil ik best wat mee gaan drinken
fok you ja!
pi_4312456
Paar van mijn acties:

- D8 van een vriend gehoord te hebben dat een meisje engels was.. Volgende keer toen die vriend er niet bij was ik met mijn zatte kop naar haar toen en op zijn engels terwijl ik haar nog NOOIT gesproken had "<Insert Name> is not here tonight, I am his friend (of iets in die richting)" Einde gesprek... Ik tegen die vriend gezegd de volgende dag dat ik met haar "gesproken" had.. Blijkt ze gewoon uit NL te komen. SUKKEL!

- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..

zaterdag 25 mei 2002 @ 21:07:25 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4324151
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 18:03 schreef SittingDuck het volgende:
- Is al zoiets voorbij gekomen:
Na lange tijd leuk meisje weer eens gezien in kroeg (wat bleek: was uit met vriend) Na verloop van tijd en alcohol staan we te lullen en komt een vriendin van haar naar haar toe, fluisterd wat en gaat weer.. Ik vragen wtf? Zegt ze dat die vriendin wilde weten of ze me leuk vond. Oh zeg ik.. Zegt ze "zullen we zoenen?" Wat doe ik: ZOEN HAAR 3 KEER op haar wang en that's it... Toen wilde ik naar huis, maar ben toch gebleven. Nu lijkt het dus of ik niet wilde.. Mara is gewoon zwakte van me als ik een meisje mooi vind wordt ik verlegen..
Ach ben je niet de enige in.
Ik heb altijd het hoogste woord bij mijn vrienden. En bij vriendinnen meestal ook wel totdat ik een meisje leuk/knap vindt en dan ben ik redelijk blanco waarover ik het moet gaan hebben enzo.
Is best wel es lastig. Al komt het vooral voor als ik in een disco zit enzo. Dan is praten toch niet zo'n geweldige bezigheid.
Gaat meestal beter op verjaardagen enzo
pi_4326718
quote:
Op zondag 05 mei 2002 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Ik gisteravond:

Sommige jongens begrijpen het ook nooit he !!
pi_4326828
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 23:39 schreef Mariontje het volgende:

[..]

Sommige jongens begrijpen het ook nooit he !!

idd heb je ervaring??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4326870
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 23:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

idd heb je ervaring??

Anders zei ik het toch niet.. ??
pi_4333226
Wil dit toch effe kwijt!

Was gisteren met een vriend (x) van me in Groningen uit. En hij is helemaal gek op een barmeisje. Hij noemde haar Miss Mixje, omdat ze zo goed drankjes kon mixen.

Anyway, op een gegeven moment zitten we aan de bar en ik zeg tegen het meisje in kwestie dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat zij lekkere drankjes kon mixen. Toen vroeg ze me van wie ik dat had. Nou ik zij dus van hem (x). Het was mijn bedoeling om hen met elkaar in contact te brengen. Toen vroeg ze aan (x) wat ze dan voor hem gemixed had.

In plaats van dat hij nou enthousiast zegt: Weet je dat niet meer, dat lekkere drankje wat bestaat uit Baileys, Tia Maria, en Cointreaux.

Zegt hij op de meest droge manier: Ja, die met die Baileys.

Maakt niet echt een goede indruk.

Anyway, later die avond kwam ik weer met het meisje in contact en heb nog wel even met haar gesproken. Heb zelf overigens geen versierpogingen ondernomen, maar moet wel toegeven dat (x) af en toe een goede smaak heeft!

pi_4333346
Miss Mix
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4335466
gehoord van een kameraad:

Een gozer bij hem uit zijn klas was op vakantie in Lloret de mar. Dus die gozer 's avonds naar de discotheek.. hij met zo'n wijffie dansen (het was nog redelijk vroeg op de avond). Dat wijffie zegt dus op een gegeven moment.. zullen we naar mijn hotelkamer gaan . Zegt die gozer..NEE het is nog TE VROEG...

hehe wat een sukkel..en daar is ie nog een paar jaar lang mee gepest..

zondag 26 mei 2002 @ 21:09:31 #199
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_4336172
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 21:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
roep ik:
bah wat vies. het is net een pudding.
ik heb het al ergens gepost maar ik ben vergeten waar dus ik kan het niet helemaal overtypen dus het kan zijn dat er wat ontbreekt
Ahahahaha ... pudding .. daarmee zal ze blij geweest zijn
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 27 mei 2002 @ 00:46:09 #200
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_4339554
Echt, ik heb zeker 80% van dit topic doorgelezen voordat ik me realiseerde dat t mij ook wel eens overkomen is

Na de eerste Awakenings dit jaar (laatste in Rotterdam) zaten 2 maatjes van mij en ik supergaar en nog half waus aan het einde uit te puffen tegen een tijdelijke muur voor de herenwc's. Ineens zie ik een heel liev en schattig blond meisje op ons aflopen en ze gaat heel knus tegen mij aan zitten. Ik was al vet aan het overheaten door de temperatuur (vraag maar aan iemand die er geweest is) maar een praatje wou ik best maken. Ik vroeg met wie ze was: "die staan in de andere zaal, ik ga hier even op ze wachten.." Toen kwam een maatje op het id om er maar eens vandoor te gaan omdat het nu nog rustig was bij de uitgang (5 minuten voor het eind ) en ik kon toch al niet meer helder denken dus ik rolde linksom zodra die vriend opstond. Ben overeind geholpen, vraagt dat meisje subtiel of ik haar alleen ging laten. Heb gezegd dat die andere lui weg wilden, vraagt ze "zie ik je nog?"

Je kunt wel raden hoe hard ik heb zitten balen in de trein terug naar huis omdat ik niet eens op het idee was gekomen haar nummer te vragen. Gelukkig heb ik normaal niet zo'n last van dit soort problemen, kwam denk ik alleen door de geestverruimende middelen

Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
pi_4340524
YES YES YESSSSSS
ik moet het toch ff kwijt
en hiero leek me op zich wel een geschikte plaats
Van het weekend eens een keer geen blunder gemaakt....
Kep zelfs weer een keer gescoort en met een ander een afspraak gemaakt....
Waarschijnlijk zal die afspraak wel op een blunder uit lopen
Ik hou jullie dus op de hoogte van mijn mislukkelingen
pi_4341191
Ben van het weekend helemaal fout bezig geweest.

Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.

Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes na toen werd ze dus flink pissig en hun van de dan vloer.

pi_4344017
quote:
Op maandag 27 mei 2002 10:03 schreef Enemyforce het volgende:

Zaterdag ging uit en we hadden iets van 5 meter bier gehaald, en we waren met een "klein groepie" dus iedereen was al flink aangeschoten.

Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te dansen. Staat er een leuk meisje naast me te dansen dus een beetje kloten hier en daar. Zegt ze op een gegeven moment, hier me breezer, ik hoef niet meer. Ik d8t wtf ik drink die zooi niet dus geef hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij staat. Zij en d'r vriendin worden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zou "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is, een breezers zijn voor breezersletjes na toen werd ze dus flink pissig en hun van de dan vloer.

LOL !
pi_4345006
quote:

Tja, het is maar beter zo, anders hat je nog iets gehad met een breezersletje, en dat kun je beter ook niet hebben
  maandag 27 mei 2002 @ 14:44:05 #205
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4345084
quote:
Op maandag 27 mei 2002 07:43 schreef MrNiles het volgende:
YES YES YESSSSSS
ik moet het toch ff kwijt
en hiero leek me op zich wel een geschikte plaats
Van het weekend eens een keer geen blunder gemaakt....
Kep zelfs weer een keer gescoort en met een ander een afspraak gemaakt....
Waarschijnlijk zal die afspraak wel op een blunder uit lopen
Ik hou jullie dus op de hoogte van mijn mislukkelingen
hehheheheh succes
quote:

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 27 mei 2002 @ 15:01:46 #206
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_4345418
quote:
Na het zuipen kwam er goede muziek en besloot ik te gaan dansen. Er stond een leuk meisje naast me te dansen dus ik ging een beetje kloten hier en daar. Toen zei ze op een gegeven moment "hier mijn breezer, ik hoef niet meer." Ik dacht wtf ik drink die zooi niet dus gaf hem meteen door aan een vriend van me () waar zij bij stond. Zij en d'r vriendin werden vet pissig. Ik hoorde nog zoiets van "Zeg dan meteen dat je niets hoeft" Ik zei "Uhh luister lieverd, ik drink niet waar al uit gedronken is en breezers zijn voor breezersletjes" nou toen werd ze dus flink pissig en gingen ze van de dansvloer.
Handuuuug

Lekker leesbaar verhaal trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door marciemarc op 27-05-2002 15:07]

Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
  maandag 27 mei 2002 @ 18:09:54 #207
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4348174
Niet echt een versierblunder maar wel een blunder...

Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.

Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.

Heel raar.. ik had ineens geen zin meer.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 27 mei 2002 @ 18:11:28 #208
12888 Skull-splitter
pi_4348189
quote:
Op maandag 27 mei 2002 18:09 schreef MarcoTC het volgende:

Ik was 19 en had m'n eerste auto. In een tent in Eindhoven had ik eindelijk aandacht van een meisje waar ik al veel langer m'n oog op had laten vallen. Ik kende haar via via en na sluitingstijd had ik haar (vreselijk lekker ding trouwens) eindelijk in m'n auto zitten. Na de auto ergens diep in een 1 of ander bos te hebben gezet ging het al snel verder dan alleen zoenen. Stoelen naar achteren en even later hadden we allebei geen kleren meer aan. Het begon inmiddels al licht te worden maar we waren te druk om ons daar aan te storen.
Uiteindelijk was het grote moment daar en zat ze bovenop mij. Terwijl we daar flink bezig waren schrok ze en wees ze naar de zijruit naast ons.
De ruiten waren helemaal beslagen maar ik kon goed zien hoe iemand met z'n neus tegen de ruit gedrukt stond en z'n handen zo om z'n ogen had gevouwen om het goed te kunnen zien.
Heel stoer gooide ik haar van me af... zo van 'ik zal hem wel eens even wegjagen'.

Ik spring uit de auto en ineens sta ik daar met condoom half om m'n stijve tampeloeris voor een groep van een stuk of 15 joggers die gezellig op zondag ochtend door het bos aan het rennen waren. Grote hilariteit natuurlijk en ik kon me niet herinneren dat ik me ooit eerder zo lullig had gevoeld.

we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.
  maandag 27 mei 2002 @ 18:20:33 #209
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4348297
quote:
Op maandag 27 mei 2002 18:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

we hebben, mits het waar is, een nieuwe winaar.

ik zou willen van niet... maar het is echt waar.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_4348872
quote:

Hahahahaha ik wou dat ik 1 van die joggers was geweest!! Dan had je me op kunnen vegen Nu ook wel trouwens
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  maandag 27 mei 2002 @ 19:17:07 #211
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4349012
Zo, die stormt idd heel hard de top 5 binnen!
  maandag 27 mei 2002 @ 20:47:26 #212
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4350608
quote:

En dan... STA JE VOOR LUL!!!!!!!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 27 mei 2002 @ 21:14:47 #213
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351388
quote:

Gewoon geweldig! * PizzaGuy valt van z'n stoel van het lachen!! ROFLMAO!
Ik had erbij willen zijn gegarandeerd dat ik dubbel lach! Zowiezo kom ik nu al weer bijna niet bij! Ik vind deze toch wel echt een 2de plaats verdienen in mijn top 5!!
  maandag 27 mei 2002 @ 22:26:25 #214
5590 Robino
pi_4352819
Ik kan me ook nog een vakantie herinneren dat ik met een meiske op het gras aan het rollebollen was, en opeens zo op een hondedrol lag

Dat is echt zo lust-ontnemend!

maandag 27 mei 2002 @ 22:31:34 #215
5590 Robino
pi_4352920
Oh ja, en met hetzelfde meisje (nog voor het drol-incident):

op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".

WAS IK VERDOMME HAAR SLAPENDE ZUSJE AAN HET BETASTEN!
(mensen dit is echt gebeurd!)

maandag 27 mei 2002 @ 22:35:19 #216
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4352996
quote:
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:

op een gegeven moment gingen we 's nachts stiekem haar tent in. Haar ouders lagen in de tent ernaast, op 50 cm afstand of zo dus we moesten heel stil doen. Daardoor hoorde ik haar nauwelijks toen ik de tent in kwam. En ik maar strelen en voelen aan die slaapzak. Ik voelde een been, en ging verder met zoeken naar haar hoofd. Na meer dan een minuut hoorde ik haar zuchten, en aan de andere kant van de tent zeggen "Ik lig hier hoor".

HOEZO BLUNDER??? Wat zei dat zusjes! Dit is echt ziek, hoeveel leeftijds verschil was er etc, vertel wat meer sappige details, reacties van de meisjes! Echt supers!!
  maandag 27 mei 2002 @ 22:59:24 #217
5590 Robino
pi_4353549
Nou ehm laat ik even samenvatten:
- Zusje was 14
- 'Mijn' meisje was, net als ik toen, 15
- Ik heb haar gelukkig niet op die manier'betast',
alleen gevoeld waar nou haar hoofd zat. Daarbij voelde
ik haar been, buik enzo, niks bijzonders hoor. Het was te
donker om te kunnen zien wat ik deed, vandaar dat het zo
lang duurde.
- 'Mijn' meisje moest wel lachen, al was ze blij dat ik nog
niet begonnen was met zoenen.
- zusje bleef lekker doorslapen gelukkig.

Dus viel allemaal wel mee Maar het is wel lachen nu ik er weer aan terugdenk.

maandag 27 mei 2002 @ 23:07:58 #218
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_4353690
Ik was vorig jaar in Malgrat del Mar. Lag ik daar met m'n hotelchick van 16 in haar kamer (ze sliep samen met dr zusje die naast haar lag).
Ik was echt supergeil, zij ook. Maarja haar zusje lag er verdomme naast
Dus zij trekken en ik klaarkomen. Vlak erna ben ik weer gauw naar m'n eigen kamer (die ernaast was) gegaan.
En ja hoor, had ik gewoon op m'n broek heen gespoten!
En dan niet een beetje he... nee, echt een berg sperma.
Ik zeg tegen die vriend van me die op m'n kamer sliep: "Heb je dorst"?
  maandag 27 mei 2002 @ 23:12:04 #219
5590 Robino
pi_4353772
Hee Malgrat, daar ga ik over een kleine maand naar toe!

Hoe zit het daar met de dames?

maandag 27 mei 2002 @ 23:13:09 #220
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4353792
geweldig topic dit...
  dinsdag 28 mei 2002 @ 00:55:51 #221
27592 Runemaster
Pertho (~ verandering)
pi_4355272
Skat! - braaf en saai, dit verhaaltje

Paar jaar terug was ik in Denemarken. Ik met een paar Deense jongeren 's avonds mee naar het strand. Donker, beetje kampvuur, beetje kletsen... Engels en Deens door elkaar. Ik in een druk gesprek met een bloedmooie Deense. Leg ik haar uit wat het Nederlandse 'schat' betekent. Laat dat nu in het Deens 'skat' zijn. Ik: "so you are a real skat!" Nou, de rest van de avond Deens moeten aanhoren....
Ik begrijp nog steeds niet wat ik precies fout deed

Rome werd niet groot door vergaderen, maar door oorlogvoeren.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 09:18:29 #222
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_4357108
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:12 schreef Robino het volgende:
Hee Malgrat, daar ga ik over een kleine maand naar toe!

Hoe zit het daar met de dames?

Veel Brabantse meiden daar
pi_4359344
quote:
Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef Robino het volgende:

Aargh, is mij ook wel eens gebeurd. Alleen ging ik de verkeerde tent in. Ik was 's nachts even naar buiten geweest om een boel bier te lozen. Toen ik terug kwam had ik wel zin en begon mijn vriendin (dacht ik) te strelen. Na een tijdje werd ze wakker en mompelde 'ben jij dat <naam van heel iemand anders>'. Ik schrok me de tering en ben als de sodemieter de tent uitgevlucht. Bleek dus dat ik in de tent naast de mijne zat.

De dag daarna vertelde ze dat er een vreemde gast in d'r tent was gekomen. Ze sliep daar met haar broer, dus ze wist vrij zeker dat die het niet was
Ik heb me maar van de domme gehouden, zeker tegen mijn eigen vriendin

dinsdag 28 mei 2002 @ 12:29:58 #224
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4359395
Zul je net zien dat die vriendin, of die broer van der of iemand uit die groep, toevallig ook fok leest! Haha dan heb je als nog de poppen aan het dansen!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 12:44:57 #225
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4359528
Nu het over tenten gaat komt er bij mij ineens een verschrikkelijk trauma uit mijn jeugd naar boven.
Met mijn ouders op vakantie in Italie. Ik en mijn 2 jongere broertjes ook mee. En op die camping waren hele goede kenissen van mijn ouders die ook 3 kinderen hadden maar de 2 oudste waren meisjes. Dus dat was altijd prima en iedereen kon het goed met elkaar vinden. Maar je wordt ouder en je drinkt wat en nog wat en nog heel wat meer. Uiteindelijk ben ik dus met dat oudste meisje aan het zoenen en friemelen aan het meertje. Wij terug naar onze tent. Ben ik bij haar
de tent ingekropen. Lekker tegen elkaar aangeslapen. Heerlijk gewoon.

Maar waar ik niet aan gedacht had was dat onze caravan naast die van hun stond en dat we 's ochtends altijd samen ontbijt hadden. De volgende ochtend worden we wakker gemaakt. Dikke kater en iedereen zat al aan tafel. Kom ik uit haar tent met mijn onderbroek aan. Nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien. En haar pa kon er echt niet om lachen.

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_4359901
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 12:44 schreef cWaVe het volgende:
Nu het over tenten gaat komt er bij mij ineens een verschrikkelijk trauma uit mijn jeugd naar boven.
Met mijn ouders op vakantie in Italie. Ik en mijn 2 jongere broertjes ook mee. En op die camping waren hele goede kenissen van mijn ouders die ook 3 kinderen hadden maar de 2 oudste waren meisjes. Dus dat was altijd prima en iedereen kon het goed met elkaar vinden. Maar je wordt ouder en je drinkt wat en nog wat en nog heel wat meer. Uiteindelijk ben ik dus met dat oudste meisje aan het zoenen en friemelen aan het meertje. Wij terug naar onze tent. Ben ik bij haar
de tent ingekropen. Lekker tegen elkaar aangeslapen. Heerlijk gewoon.

Maar waar ik niet aan gedacht had was dat onze caravan naast die van hun stond en dat we 's ochtends altijd samen ontbijt hadden. De volgende ochtend worden we wakker gemaakt. Dikke kater en iedereen zat al aan tafel. Kom ik uit haar tent met mijn onderbroek aan. Nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien. En haar pa kon er echt niet om lachen.

lol oops
pi_4360765
heb er ooit ook een gemaakt... maar ik zit er nu nog steeds aan vast
Hoe kan 24 uur in godsnaam genoeg zijn voor één dag
pi_4364543
haha echt geinig allemaal ik wil meer van die blunders lezen
  dinsdag 28 mei 2002 @ 18:33:01 #229
12888 Skull-splitter
pi_4364638
Meer een algemene blunder.
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden, gaat ze met truitje uit op mijn bank liggen, en ik vertel haar dat mijn broertjes altijd moesten lachen als ik op hun buik blies en dat er dan een soort winden geluid bij vrijkomt, wil ik haar op haar buik kussen, doe ik met mijn stomme kop precies hetzelfde als bij mijn broertjes vroeger, en ze keek me toch aan

Nu zou ik het niet meer in mijn hoofd halen op zon moment

pi_4366571
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden,
<knip>

jezus zeg waar haal je DIE vandaan dan??

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:55:03 #231
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4366603
quote:
Had net iets met een meid, en ze was duidelijk uit op veel sex, en wilde meteen de 2e keer dat ze langskwam al gebeft worden, gaat ze met truitje uit op mijn bank liggen, en ik vertel haar dat mijn broertjes altijd moesten lachen als ik op hun buik blies en dat er dan een soort winden geluid bij vrijkomt, wil ik haar op haar buik kussen, doe ik met mijn stomme kop precies hetzelfde als bij mijn broertjes vroeger, en ze keek me toch aan

Adres?
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:59:47 #232
27974 thekorenwolf
oderint, dum metuant
pi_4366661
quote:

En zo 'blies' je alle romantiek voor die dag de deur ut

Overigens, dat je dames hebt die er geen doekjes om winden is mij ook wel bekend hoor, dat is echt geen uitzondering. Mijn record tot nu toe is op vakantie voor mijn tent. Buurmeisje komt bij mij op schoot zitten, zegt hoi, ik zeg 'kluif' (oftewel ik zoen haar) en 5 minuten later liggen we IN de tent. Daarvoor elkaar nooit gesproken en daarna ook niet (ze bleek een vriend te hebben).

dinsdag 28 mei 2002 @ 21:13:25 #233
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4366836
Kan weer niet op de laatste dagen! Als ik me eens down voel, of iemand anders geef ik altijd een link naar dit topic, de meeste zijn daarna weer tiptop in orde!! Ga zo door!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:48:26 #234
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4368125
*schop*
pi_4369772
Dit is zeker een rete-leuk topic, ga hard denken!
Fortune and Glory kid. Fortune and glory.
  woensdag 29 mei 2002 @ 09:48:00 #236
24184 speedfreakssj
pi_4371428
dit heeft niets met sex of een relatie te maken maar het is wel echt gebeurd.

ik was op school kamp en ik moet 's nachts opeens heel erg pissen. ik sta op, denk dat ik als een halve meter ben gedraaid wat ik lag achterin overdwars.
ik dus naar de zeiaknt van de tent en ikde rits zoeken die er niet was. ik helemaal van oh, waar is die rits bou i moet zo nodig. er lag nog iemand op die plek wat ik dus niet in de gaten had.
ik ga eerst op zijn hoofd staan en er ligt en tas naast en ik haa er soullen uit omdr ik dacgt dat de tas un de weg lag.
gooi ik zijn doebus tegen zijn kop aan.
daarna ga ikndie nog effetegen zijn kop rammen omdart i eruit wil.
zegt er opeens één:L de uitgang is daar hoor.
ik was inmiddels al een minuut bezig om de kop van die arme jongen te mutileren.

tijdesn het typen van dit stuk kom ik echt niet meer bij.

woensdag 29 mei 2002 @ 10:38:27 #237
5590 Robino
pi_4371988
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 09:48 schreef speedfreakssj het volgende:
dit heeft niets met sex of een relatie te maken maar het is wel echt gebeurd.

ik was op school kamp en ik moet 's nachts opeens heel erg pissen. ik sta op, denk dat ik als een halve meter ben gedraaid wat ik lag achterin overdwars.
ik dus naar de zeiaknt van de tent en ikde rits zoeken die er niet was. ik helemaal van oh, waar is die rits bou i moet zo nodig. er lag nog iemand op die plek wat ik dus niet in de gaten had.
ik ga eerst op zijn hoofd staan en er ligt en tas naast en ik haa er soullen uit omdr ik dacgt dat de tas un de weg lag.
gooi ik zijn doebus tegen zijn kop aan.
daarna ga ikndie nog effetegen zijn kop rammen omdart i eruit wil.
zegt er opeens één:L de uitgang is daar hoor.
ik was inmiddels al een minuut bezig om de kop van die arme jongen te mutileren.

tijdesn het typen van dit stuk kom ik echt niet meer bij.

Ik begrijp hier niks van? Doebus?
  woensdag 29 mei 2002 @ 10:46:09 #238
12888 Skull-splitter
pi_4372085
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Adres?

Geen idee, ze is verhuisd

Was wel antiliaanse

woensdag 29 mei 2002 @ 11:24:41 #239
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_4372545
Iets later dan hetversieren, maar toch:

Ik sliep al een tijdje bij mijn (nu ex-)vriendin op de kamer, de ouders wisten ervan. 's Morgens bij het ontbijten krijgen we het verzoek van beide ouders om de volgende keer op een andere slaapkamer wilden gaan slapen, aangezien ze ons de hele nacht hadden kunnen horen. Je wilt niet weten hoe rood mijn hoofd toen werd.

ook leuk:

Ik had een jaar of 2 verkering en zat bij haar ouders thuis. Die hebben een hond, en niet iedereen heeft zin om dat beest uit te laten. Ik had het pas gedaan, dus ik vond het wel tijd dat iemand anders dat beest uit ging laten. Roept die vader "GVD, het is toch ook niet te geloven. Je neukt wel mijn dochter, maar de hond uitlaten ? ho maar"

Ik heb de riem gepakt en ben een kwartier weg geweest.

:: Wookie, wookie, wookie :: &lt;a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Koffie en meer...&lt;/a&gt; ::
pi_4373412
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:24 schreef DainBramage het volgende:
ook leuk:

Ik had een jaar of 2 verkering en zat bij haar ouders thuis. Die hebben een hond, en niet iedereen heeft zin om dat beest uit te laten. Ik had het pas gedaan, dus ik vond het wel tijd dat iemand anders dat beest uit ging laten. Roept die vader "GVD, het is toch ook niet te geloven. Je neukt wel mijn dochter, maar de hond uitlaten ? ho maar"

Ik heb de riem gepakt en ben een kwartier weg geweest.

Haha, wat een verhaal
pi_4373436
Je neukt wel mijn dochter

Lekker repectvol ook ...

pi_4373752
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef MoJo het volgende:

Kandidates

Martin

I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 mei 2002 @ 13:42:52 #243
28715 PyroX
pi_4374337
Misschien wel leuk als enkele vrouwen hunblunders laten horen
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:49:59 #244
12888 Skull-splitter
pi_4375560
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:42 schreef PyroX het volgende:
pi_4375781
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:42 schreef PyroX het volgende:
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:10:47 #246
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4378018
"Je NEUKT wel mijn dochter!" hahahahaha kicke pa zat ze erbij?
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:27:48 #247
24184 speedfreakssj
pi_4378232
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 10:38 schreef Robino het volgende:

[..]

Ik begrijp hier niks van? Doebus?

het was een blunder en hij kwam in me op en ik vond het een beetje onzin om er ee nieuw topic over te beginnen dus ik heb het hier gepost.
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:33:05 #248
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4378288
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:27 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

het was een blunder en hij kwam in me op en ik vond het een beetje onzin om er ee nieuw topic over te beginnen dus ik heb het hier gepost.

Maar dan zeg je nog steeds niet wat een doebus is.
Lees je eigen posting nog eens door. Je had waarschijnlijk zoveel lol dat je de toetsen niet helemaal meer kon vinden.
Ik snap i.i.g. niks van je verhaal.
hint: er zit een 'edit' knop boven je posting
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:38:12 #249
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4378336
Ik heb er ook nog wel een.
Ben in een discotheek en probeer aan te pappen met een op het zicht leuk meisje. Zij staat samen met haar vriendin een klein uurtje met mij te praten en de sfeer zit er goed in. Ik probeer wat indruk op dat ene meisje te maken en vraag of ze geen zin heeft om een strandwandeling te maken.
Die vriendin van haar hoorde dat en dacht dat ik haar bedoelde (zij was opzich ook niet onaardig) en nam me aan de arm mee naar buiten, voordat ik kon uitleggen dat het een vergissing was. net buitengekomen pakt ze me echt vol op de bek. Werd uiteindelijk nog iets voor 3 weken. Maar toch. Gelukje bij een ongelukje.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  donderdag 30 mei 2002 @ 10:41:08 #250
5590 Robino
pi_4380245
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:38 schreef Tsjernobelg het volgende:
Ik heb er ook nog wel een.
Ben in een discotheek en probeer aan te pappen met een op het zicht leuk meisje. Zij staat samen met haar vriendin een klein uurtje met mij te praten en de sfeer zit er goed in. Ik probeer wat indruk op dat ene meisje te maken en vraag of ze geen zin heeft om een strandwandeling te maken.
Die vriendin van haar hoorde dat en dacht dat ik haar bedoelde (zij was opzich ook niet onaardig) en nam me aan de arm mee naar buiten, voordat ik kon uitleggen dat het een vergissing was. net buitengekomen pakt ze me echt vol op de bek. Werd uiteindelijk nog iets voor 3 weken. Maar toch. Gelukje bij een ongelukje.
Hahe, ik neem aan dat je je 'vergissing' nooit verteld hebt aan dat meisje?

Oh, wacht: DEOBUS!

donderdag 30 mei 2002 @ 10:53:32 #251
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_4380345
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:10 schreef M_tha_Man het volgende:
"Je NEUKT wel mijn dochter!" hahahahaha kicke pa zat ze erbij?
Zij zat er ook bij.....haar broers, haar moeder en de vrindin van die ene broer....

Die vader is een toffe peer !

:: Wookie, wookie, wookie :: &lt;a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Koffie en meer...&lt;/a&gt; ::
  donderdag 30 mei 2002 @ 10:55:05 #252
12888 Skull-splitter
pi_4380359
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 10:53 schreef DainBramage het volgende:

[..]

Zij zat er ook bij.....haar broers, haar moeder en de vrindin van die ene broer....

Op het moment zelf schaam je je als dochter wel de ogen uit je kop...

Met (toffe) ouders is het altijd zo: voor de gehele buitenwereld lijken ze geweldig, maar als kind kun je ze af en toe wel wat aandoen, heb ik hier ook last van

donderdag 30 mei 2002 @ 10:57:07 #253
28715 PyroX
pi_4380378
Ikke helaas niet.

Mijn versierblunder was de hele avond lief doen voor een meisje en vervolgs horen ik weet niet of mijn vriend dit wel goed vind (ze zat op mijn rug naar de volgende kroeg)

ik de situatie nog proberen te redden door te zeggen doet dat er wat toe dan??

maar helaas.

donderdag 30 mei 2002 @ 11:17:13 #254
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4380633
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:10 schreef M_tha_Man het volgende:
Dit noem ik niet 'tof', eerder gebrek aan respect voor zijn dochter
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_4381782
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Nou op zich is het echt tof om het zo superdroog te brengen, maar aan de andere kant toch ietwat genant voor die dochter bijvoorbeeld.. en die gast.. en iedereen..

maar toch!
zo droog

Jaap

donderdag 30 mei 2002 @ 12:53:06 #256
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_4381882
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 10:41 schreef Robino het volgende:
[..]
Oh, wacht: DEOBUS!
aaaaaaaaahhhh!!!!!
oke!
  donderdag 30 mei 2002 @ 13:17:24 #257
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_4382185
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef Hallahan het volgende:

[..]

ik heb al 3,5 jaar met haar en ik ken die ouders al een jaar of 8-9. We zaten alleen maar met bekenden. Het was ook als grap bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')