euh...begin oktober geloof ik.. en ja het was verdomd lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee hoor! Na 00.00 uur is de bekende vraag aan de beurt![]()
[afbeelding]
Dat komt omdat ze het niet gewend zijn om te knuffelen! Als elke Fokker! het gaat doen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef Inferi het volgende:
Liever niet, jij bent nog wel liev, maar Fokkers zijn eng
Dat wil moe helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee hoor! Na 00.00 uur is de bekende vraag aan de beurt![]()
[afbeelding]
maar ehm, inferi zijn veel engerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef Inferi het volgende:
Liever niet, jij bent nog wel liev, maar Fokkers zijn eng
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef Inferi het volgende:
[..]
Ik knuffel geen koeien
Hè bah, volgens mij spreek ik mezelf hier tegen![]()
zie je me mond niet danquote:Op donderdag 10 november 2005 03:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij ging toch bijten in zo'n ding?![]()
![]()
Neuken mag ook hoor! Maar wil je elke Fokker! neuken dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:31 schreef Inferi het volgende:
Kun je niet gewoon beter nueQen ipv knuffelen? Suf gedoe
[offtopic]quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ehm, inferi zijn veel enger![]()
heb harry potter gelezen![]()
Niet doen muckjequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, heb nog wel een beetje. uit een eerder opgeslagen bestand.
alleen wel veel weg nu.
god, soms haat ik mezelf
ik niet in elk gevalquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuken mag ook hoor! Maar wil je elke Fokker! neuken dan?![]()
One night stand?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:33 schreef Caelum het volgende:
[..]
euh...begin oktober geloof ik.. en ja het was verdomd lekker![]()
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuken mag ook hoor! Maar wil je elke Fokker! neuken dan?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef Inferi het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat heeft 'Inferi' te maken met Harry Snotter?Meen je niet, kan ik weer een nieuwe kloon aan gaan maken
[/offtopic]
representing e-townquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
Cae d'r nog?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet doen muckje![]()
Wij houden van je![]()
I knowquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef GrafJosti het volgende:
Moe de knuffelKoe ... klinkt wel catchy ...
Na mijn weten staat "inferi" voor "onderwereld" in het Latijn... Maar dat kan ik ook wel verkeerd hebben..quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef Muck het volgende:
[..]alles
die komen voor in het 6e boek.
kan niet teveel zeggen, anders verpest ik het weer voor degenen die wachten op de NL vertaling
Meppel-zuid gangstaaaaar hier.quote:
En ik dacht nog wel dat jij overal open voor stondquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet in elk geval![]()
de vrouwelijke helft sowieso niet
en de meeste mannen....![]()
ik zal mijn befaamde Westside foto maar niet posten.. staat ie straks weer op allerlei breezersitesquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Meppel-zuid gangstaaaaar hier.
Worst omhoog, je eet togggg.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nee
Lichamelijke lusten zijn voor mietjes, pure liefde komt voort uit je geest, snap dat dan![]()
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:41 schreef Caelum het volgende:
[..]
ik zal mijn befaamde Westside foto maar niet posten.. staat ie straks weer op allerlei breezersites
Met jou altijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef Dribbel_ het volgende:
knuffel ?
zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:40 schreef Inferi het volgende:
[..]
Na mijn weten staat "inferi" voor "onderwereld" in het Latijn...Maar dat kan ik ook wel verkeerd hebben..
ja, je weet het niet hequote:
Ennuh, die-hard Harry Snotter-fans in een knuffeltopic? Naahhh...
Vaagheid, hopelijk associeert niet iedereen mn nick met JPquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:42 schreef Muck het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
sinds de brugklas geen latijn meer gehad, en dat is ook alweer 7 jaar geleden
[..]
ja, je weet het niet he
Maar het zijn bepaalde wezens. Heel smerig.
Levende doden![]()
Is 2 maanden terug uit gegaan met me vriendinquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met jou altijd![]()
*KNUFFEEEEEEELS*
Maar eh...![]()
[afbeelding]
voor veel, maar niet állesquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij overal open voor stond![]()
Neuk je ook geen koeien?![]()
echt ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent te lief! Morgen open ik een fantopic voor jou![]()
Ik heb nog bier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:43 schreef Caelum het volgende:
[..]
ga je zo mee slapen of heb je nog bier
Doe doe doequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:41 schreef Caelum het volgende:
[..]
ik zal mijn befaamde Westside foto maar niet posten.. staat ie straks weer op allerlei breezersites
Toe nou! Ik ben een blaatkoe, ik blaat en loei alleen. Ik heb verder geen functie, je kan me alles toevertrouwenquote:
*KNUFFFEEELS*quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:41 schreef Inferi het volgende:
[..]
Misschien... Knuffel om 't goed te maken?
ik nu welquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:44 schreef Inferi het volgende:
[..]
Vaagheid, hopelijk associeert niet iedereen mn nick met JP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |