quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Naarrrrr onderdeurtje!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
Deze punten zijn mede tot stand gekomen door Versabommie! Bedankt daarvoor... ik had je ++ willen geven, maar mij vergelijken met LIESKE heeft je geen goed gedaan! Ik geef je nog net geen --, maar je moet gewoon wachten tot een volgende kans dat ik je ++ geef!
M-en-A ++Geweldige streamverslagen
Muizemeis ++ Omdat ze begrijpt dat mijn thee koud wordt
Zoalshetis -- gewoon omdat ik je hier bijna nooit tref als ik er ben!
Scanman: 39
Snaptnix: 37
Flugeltje: 35
Teamlead: 35
APK: 33
Isabeau: 33
CartWOman: 33
Thevulture: 31
Pinball: 31
Sanne: 30
Milagro: 29
Gert: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Lovebear: 29
M-en-A: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Coos: 27
PC eend: 25
Versabommie: 25
Petitdali: 23
WickedAngel: 25
Trevanian: 25
Muizemeis: 25
Kleintje: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
Arcee: 23
PeterV: 23
Demins: 21
Day: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
ChantalC: 21
Falco: 21
BlaBlub: 21
Peter6000: 21
Maurisico 20
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 19
Sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Shirley: 13
Loedertje: 13
Cuall: 13
Luciano: 13
Zoalshetis: 1
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
(wilde eigenlijk stereotommy 2 minpunten geven, doet ie niet eens mee... Stereotommy -- Om deze opmerking 'Oh niks, ik had per ongeluk Isabeau's fotoboek aangeklikt, foutje' Weet nu nog niet of je nu negatief t.o.v. Isabeau was of over mij. Maakt niet uit... je moet van ons allebei afblijven)
STEM OP MIJ!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Kleintje het volgende:
He, ik zeg nog niet dat je ze niet krijgt, ik zeg gewoon dat je even moet wachten.
Haal mij maar over om op jouw te stemmen![]()
Ergens vandaag zal ik op je stemmen...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef versabommie het volgende:
STEM OP MIJ!
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef Kleintje het volgende:
Hmm, het leek mij een beter idee dat jij eerst op mij ging stemmen![]()
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denkenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
Zal t onthouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!
Snaptnixquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it. Pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
Volgens mij was ik iets vergetenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it!
* Snaptnix pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik iets vergeten![]()
Je hebt vanmorgen nog stemmen gehad jij!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
Kinderen die vragen .........................quote:
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een post van 100 regels quoten en er dan 1 regel bijtypen, Dat is het forum equivalent van de koelkastdeur open laten staan terwijl je net de deksel niet op de boter hebt gedaan.
het moet echt een 6 zijn hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Vorige was 4 dit is 5quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
helemaal niet, vorige was 5quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Sorry zie t alquote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal niet, vorige was 5
heb ik zelf geplaatst dus weet het heus nog wel
Volgens mij moet dit idd nr 6 zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het moet echt een 6 zijn hoor
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef lovebear het volgende:
Deze x ben jij t niet![]()
Heb andere 2.
Maar volgende x wel wat liever tegen mij he![]()
Geef ze dan maar aan mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
ik pieker me nu al suf.. ik wil teveel mensen ++ geven.....zucht...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had ze verdiend, en jij gaf deze keer tenminste een fatsoenlijke motivatie.![]()
Maar ik beloof natuurlijk niks qua lief doen.
\quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
echt??quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
Dus dát hoorde ik vannacht in mijn dromen.quote:
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt??
is veel leuker om -- punten te geven vind ik... de meeste mensen krijgen al zo veel ++ punten dat de lol en spanning er een beetje af zijn
behalve ikzelf natuurlijkik kan geenh ++ genoeg krijgen, maarja ik verdien ze dan ook echt
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef sportvlek het volgende:
<knip>
-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
Toch lief dat mensen dat stukje van mij over stereotommy blijven kopieren!
prioriteiten stellen schatquote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!
Ik wil erg leuk en een schatje zijn
Sorry hoor maar ik ben een zij.quote:-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
Jezus wat een belachelijke motivatiequote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
Muizemeis... Staat boven mij... onverdraaglijk! --
* opgelucht adem haaltquote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ben een zij.
Stemmingwisselingen? Nee hoor bitch in opleiding...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef muizemeis het volgende:
Ik wil dat iemand ChantalC onderzoekt, volgens mij brengt zij alle bewoners in gevaar met haar labiele stemmingswisselingen![]()
pst... deze heb ik net aangepast!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde jullie niet over één kam scheren
en jij hebt als pluspunt dat je een fotoboek hebt![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Stemmen winnenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn bloeddruk wat doe je....
dreigt te gaan werkenquote:
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnen
nou, ík heb dat niet nodig, ik wil winnen omdat ik zo een fantastische persoonlijkheid ben en niet omdat ik toevallig een lekker lichaam heb
Ik voel me dus ook he-le-maaaaal niet bedreigd ofzo![]()
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Misschien stiekem wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Misschien stiekem wel!
Enne... Teamlead... je begon zelf over fotoboek. Had hem al aangepast voor jij het zei
Wees gerust. Dat verandert ook niet meer de komende tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:13 schreef style het volgende:
Scanman -- Nu met goede reden: tegenstemmen![]()
En toch nog bovenaan... dus je zal ook een hoop pluspunten krijgen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels al een stuk of 40 min punten gehad hier. Gaat lekker...
Het ene zal met het ander te maken hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En toch nog bovenaan... dus je zal ook een hoop pluspunten krijgen!
Is niet eerlijk, jij bent groot en ik is kleinquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Dat verandert ook niet meer de komende tijd.
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gert, even tussendoor... Heb je classic albums al gezien met Rumours van Fleetwood Mac?
Die is ook gewéldig
Nee, die ken ik nog niet. Eens kijken, of ik die via limoendraad te pakken kan krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gert, even tussendoor... Heb je classic albums al gezien met Rumours van Fleetwood Mac?
Die is ook gewéldig
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Gert het volgende:
Scanman ++ Toch maar weer, die andere namen in de top 5 zijn hartstikke fijne mensen maar ze horen niet op nummer 1. Lijkt me duidelijk waarom Scanman daar wél hoort. En hij komt er ook gewoon voor uit dat hij het belangrijk vindt om hier hoog te scoren, dat waardeer ik ook wel.
Lieve Gert je zegt t zo leukquote:Lovebear -- Als je -zoals ik- een half etmaal weggeweest bent en je leest dan alle pagina's van de servival-topics achter elkaar, dan valt het op dat je hier heel veel post en dat het één en al compliment en behulpzaamheid is. Het is je goed recht om het spel zo te spelen, en het is ook best grappig om te zien, maar vandaag moet ik je er helaas toch twee minpunten voor geven.
Een foto van je tieten naar mijn mail-adres voorkomt dat dit nog een keer gebeurt
wie wel danquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
maar IK vraag niet om punten in de SC en beloof er terug te geven![]()
Misschien schat ik je niet goed in, kan zijn. Ik ga je niet bashen hoor, vanaf nu.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieve Gert je zegt t zo leuk![]()
Maar wil wel even zeggen dat ik geen spel speel.
Ben gewoon graag aardig en behulpzaam, Voel me altijd beter als ik mensen help.
Al kan ik ook best een kattig katje zijn hoor.
Dat we hier ook een spel spelen kan ik niets aan doen,
maar IK vraag niet om punten in de SC en beloof er terug te geven![]()
waar heb je het overquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
<blaat>
Daarom ook die knipoog lieverd.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien schat ik je niet goed in, kan zijn. Ik ga je niet bashen hoor, vanaf nu.
Die ene keer dat ik enkele dagen geleden in de SC voorstelde tot puntenruil, was toch neem ik aan wel duidelijk herkenbaar als geintje hè. Want dergelijke fraude pleeg ik natuurlijk niet openlijk, maar ik benader daar mensen privé over, via MSN en mail.
Al 25 mail de deur uit gedaan, helaas werkt het nog niet echt.
Damn, daar had ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Gert het volgende:
Want dergelijke fraude pleeg ik natuurlijk niet openlijk, maar ik benader daar mensen privé over, via MSN en mail.
Al 25 mail de deur uit gedaan, helaas werkt het nog niet echt.
wat hij zegtquote:
ja, maar ik mag toch nog niet stemmenquote:
--->*klik*quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat ik de volgende ben die gaat stemmen.
Mag pas na middernacht maar dat is geen probleem zo aan Jappie zijn snelheid te zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |