hey je bent me voorbij, was te verwachten.... m'n output lag afgelopen weekend beetje laag, ben niet naar zuiden geweest dus computer was ingebruik.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef sk888er het volgende:
Ik ben al bijna eerste van de mensen bij R@H die maar 1 pc hebben ingezet![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:30 schreef Eronymus het volgende:
Rosetta@home is nu een officieel DPC projecthttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1089070
Dutch Power Cows staat momenteel op plaats 9 met 388.611,09 punten.
Binnen DPC staat ons FOKschaap 14e en heeft zo'n 5.947,95 puntjes. stats page
Let the Fozzie hunt begin!![]()
leuke vraag... Ik had dus FAH gedaan de grafische client maar heb hier comp met HT dus dan moet je de console versie hebben (install niet gelukt) . Dus daarna was het m'n bedoeling RAH erbij te doen, 50-50. Maar door de, in mijn ogen, belachelijke puntenverdeling en lange jobs heb ik FAH tijdje terug stopgezet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef mcintosh het volgende:
Doen de mensen die R@H doen alleen dat of ook Folding?
Om te beginnen zijn er nu pas 2 schaapjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef mcintosh het volgende:
Doen de mensen die R@H doen alleen dat of ook Folding?
Daar gaat ie dan..quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef Eronymus het volgende:
[..]
leuke vraag... Ik had dus FAH gedaan de grafische client maar heb hier comp met HT dus dan moet je de console versie hebben (install niet gelukt) . Dus daarna was het m'n bedoeling RAH erbij te doen, 50-50. Maar door de, in mijn ogen, belachelijke puntenverdeling en lange jobs heb ik FAH tijdje terug stopgezet.
Daarintegen ligt RAH me veel meer, simple client: bij install maar ook bij veranderen van instellingen en kan makkelijk 2 jobs doen met HT. Voor de rest zijn het redelijk snelle jobs (varieert hier van 3 tot soms 6 uur) dus je ziet tenminste wat gebeuren als je maar 1pc hebt. En tot slot bij de stats ligt nog alles open, ik zie fokschaap bij FAH niet zo snel bij top 10 komen of er moeten nog heel wat schaapjes volgen. Dat zie ik momenteel nog niet gebeuren, misschien na sluiten van FAD.
Ik heb geen idee hoe andere schaapjes FAH ervaren. Begrijp me niet verkeerd maakt het me niet zoveel uit of andere schaapjes nou FAH of RAH draaien. Heb zelfs met plezier de Wiki voor beide projecten opgezet (al weet ik niet of het correct en duidelijk genoeg is).
Ik neem aan dat FAD (op 1 na)-> FAH moet zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]Daar gaat ie dan.. Ik vind FAD redelijk kut. [..]
'k Weet niet zo goed welk doel RAH heeft maar als het ook zo'n goed project als FAD is het misschien wel een goed idee om een weer een balletje op te gooien welk project nu prioriteit krijgt en wat ons hoofdproject wordt.
meer info? zie signature RAHquote:Rosetta@home is ook medisch maar daar waar anderen proberen om rechtstreeks te zoeken naar medicijnen, gaat het bij Rosetta om de zoektocht om methodes te verbeteren. Bij het project wordt geprobeerd om de uiteindelijke vorm te voorspellen waarin eiwitten zich vouwen. Het uiteindelijke doel is dus ook, maar niet rechtstreeks, om meer te weten komen over het ontstaan van ziektes zoals kanker, SARS, HIV/AIDS, malaria, ...
die van 241 waren wrs. Tinkers, en je hebt wrs. een AMD of een Pentium M, die doen Tinkers in vgl. met een Pentium 4, die als standaard is genomen door F@H, 2 keer zo snel dan de prestatie gemiddeld (resultaat van de pijnbanken van anandtech, tomshardware etc.). Intel heeft in de Pentium 4 dingen opgeofferd voor modernere opties waar Tinkers niet gebruik van maken, vandaar dat verschil. Die van 128 was wrs. een Gromacs waar AMD gemiddeld iets onder de Pentium 4 scoort dan de prestatie gemiddeld. (Met een Amber doet een AMD het ook heel aardig in vgl. met een Pentium trouwens, al kan het niet tippen aan wat het met Tinkers doet, dus voor F@H ben je met een AMD (en een Pentium M) het beste verzekerd van goede prestaties.)quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef Eronymus het volgende:
Ook eens met de opmerking dat de puntenverdeling 'raar' is? Want je zegt wel het maakt niks uit
hoelang een job eroverdoet maar je weet toch dat het aantal punten per job al vaststaat,
check maar de duur van rekenen maakt niks uit.
Ik heb al meegemaakt dat ik eerst 2 jobs draai van 3 dagen voor elk 241 punten en daarna 1 van 6
dagen voor maar 128 punten! en dat begrijp ik dus niet, terwijl computer niet extra
belast werd of zo. halen.
ik kijk voor de fah stats altijd op http://fah.lospetitos.net/stats.php daar kun je op fokschaap klikken en dan zie je onze teamstatsquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52
(als iemand de stats binnen FOKschaap kan vinden geef dan ff seintje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |