hehe Dat gaat wel lekker jah op zo'n PC!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef mcintosh het volgende:
http://danny.fok.nl/wp/?p=23
wie gaat danny overhalen....
Nou eh, niet meer hequote:Op vrijdag 18 november 2005 05:44 schreef mcintosh het volgende:
Ik heeft Fjolle lekker ingehaald![]()
Maar voor hoe lang natuurlijk
Zonder dat ik dit bericht gelezen had, had ik vanmorgen al besloten om te flushen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gaan de FaD-schaapjes vandaag door de 50M ?![]()
* 1-of-6Billion gooit z'n puntjes in de strijd![]()
Doe je mee, Bruce?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nou eh, niet meer heWacht maar tot alle resources op fah staan.
quote:Op zondag 20 november 2005 10:39 schreef gateway het volgende:
[DPC]_FOKschaap0Gateway is toch goed he als nickname??
Oeps, sorry, foutjequote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef Detroit het volgende:
Ondanks dat dit projectje zowat op zijn einde loopt, kon ik het niet laten te melden dat ik 1 miljoen moleculen heb weten te verzamelen..
Ahem. Bedankt voor de kus hoorquote:Op zondag 20 november 2005 13:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oeps, sorry, foutje
Je bent in ieder geval toegevoegd.
Met een specialevan mij om mijn blunder weer een beetje goed te maken.
als ik dit goed begrijp, is het eerst aan mij om door te geven dat ik 1 miljoen moleculen heb weten te verzamelen. Daarna pas wordt door een van de teamleiders dit heuglijke feit vermeld op de statspagina.quote:Kijk hier of je ook een certificaat hebt.
Wanneer je er een hebt, kun je deze in het Fok! topic posten of mailen naar een de teamleader of statsbuilder.
Dan plaatsen wij hem er zo snel mogelijk bij.
op de wiki http://wiki.fok.nl/index.php/FAHhandleiding#Folding.40Home staat:quote:
dagelijks Fokschaap eerste wordt steeds makkelijker dequote:Op zondag 20 november 2005 10:01 schreef Fjolle het volgende:
www.AXCLUB.NET alweer 3 Million Molecules
Zijn jullie van plan om over een kleine maand eerste te staan?
Als je [DPC]_FOKschaap0nickname gebruikt kom je als [DPC]_FOKschaap0nickname in het fokschaapteam, maar als je [DPC]_Fokschaap0nickname gebruikt komt je als je nickname in het Fokschaapteamquote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef gateway het volgende:
[..]
op de wiki http://wiki.fok.nl/index.php/FAHhandleiding#Folding.40Home staat:
5. Op het tabblad 'user' kun je je nickname in vullen gebruik het volgende format: [DPC]_FOKschaap0Nickname
Vul dan als teamnummer in voor Dutch Power Cows is dat 92.
wat is het nou???
dus ik moet het wel even wijzigen wil ik een FOKschaap zijn hehe... Das dan jammer can me 46 punten....quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Timmo het volgende:
[..]
Als je [DPC]_FOKschaap0nickname gebruikt kom je als [DPC]_FOKschaap0nickname in het fokschaapteam, maar als je [DPC]_Fokschaap0nickname gebruikt komt je als je nickname in het Fokschaapteam
zie stats
heb het ook op wiki veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |