whehehe, geruisloos! alleen je CPU fans gaan op volle kracht lopen....geruisloos!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:39 schreef Maggie het volgende:
Welkom bij [DPC]Fokschaap!!!!!!! yeps deel 20inmiddels.
........je computer absoluut niet langzamer maakt, het gebruikt je idle CPU time en draait dus geruisloos op de achtergrond...
Zoals ik begrepen had is het mogelijk om stuk of 8 a 9 jobs in queue te zetten, dan gaat ie ze 1 voor 1 draaien en pas versturen als ze af zijn. Waarom denk je dat ie opnieuw begint met dezelfde?quote:Op zondag 4 december 2005 19:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ahem *kuch*
Ik heb nu een tijdje geF@Hd. Er zijn een paar jobs ge-upload en ik denk dat ik er en stel gespaard heb. Als de queue helemaal verwerkt is, moet je dan uploaden? Het lijkt er op dat ie gewoon overnieuw met dezelfde jobs begint....![]()
staat volgens mij best duidelijk in de wiki.... http://wiki.fok.nl/index.php/RAHhandleidingquote:Op maandag 5 december 2005 01:12 schreef mcintosh het volgende:
Ehm, als je bij Rosetta eerst een account aangemaakt hebt bij DPC en begonnen bent, kun je daarna nog aansluiten bij team Fokschaap?
Ik zie even niet hoe dat moet...
Ik lees het morgen wel, truste!
Thanks dat eerste was wel gelukt hoor, maar had niet in de gaten dat ik op die site mijn naam moest veranderen, dacht dat dat met de client ook konquote:Op maandag 5 december 2005 10:53 schreef Eronymus het volgende:
[..]
staat volgens mij best duidelijk in de wiki.... http://wiki.fok.nl/index.php/RAHhandleiding
je moet als naam pakken: [DPC]FOKschaap~nickname en instellen dat je bij team DPC zit dan komt het goed.(je naam aanpassen kan via de rosetta website bij je instellingen)
ehm, ik denk dat ik verkeerd gekeken hebquote:Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen had is het mogelijk om stuk of 8 a 9 jobs in queue te zetten, dan gaat ie ze 1 voor 1 draaien en pas versturen als ze af zijn. Waarom denk je dat ie opnieuw begint met dezelfde?
kan gebeurenquote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
ehm, ik denk dat ik verkeerd gekeken heb![]()
Hij's gewoon nog steeds met de 4e job bezig![]()
Rosetta was leuker zei je?
thnx... voor herhaling vatbaar of niet?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:34 schreef Fjolle het volgende:
Bruce117 21 Million Molecules
Je tweede plek is veilig gesteld.
Moet je er even bij zetten dat deze versie voor een hogere punten waardering zorgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
thnx... voor herhaling vatbaar of niet?
Algemene mededeling voor Rosetta@home schaapjes:
Er is voor BOINC ondertussen een nieuwe versie 5.2.13. Als je wil updaten zet je eerst boinc uit (check ook task manager op boinc.exe of rosetta en zet alles uit). Doe geen uninstall of zo maar install de nieuwe BOINC op dezelfde manier als eerst en als Murphy niet langs komt staat rosetta erbij en kun je verder rekenen.![]()
(Op verzoek: meer info over Murphy is oa hier te vinden).
Goed puntquote:Op woensdag 7 december 2005 17:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moet je er even bij zetten dat deze versie voor een hogere punten waardering zorgt
FAH is idd beetje trager dan FAD, mjah, niks aan te doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:00 schreef Detroit het volgende:
Zo, ik ben van FAD overgeschakeld op F@H, alleen gaan de jobs daar ietwat langzamer dan op FAD. Nog maar een keer kunnen flushen tot nu toe..
16 december!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
Tot wanneer loopt FAD nu precies?
ik denk het wel (nog 29 post en dan is deze vol)quote:Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zouden we het topic nog vol krijgen vóór die tijd![]()
Zal wel lukken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zouden we het topic nog vol krijgen vóór die tijd![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 03:52 schreef Maggie het volgende:
psst ero ga jij eens slapen!
quote:Op donderdag 8 december 2005 03:50 schreef Eronymus het volgende:
[afbeelding]
op speciaal verzoek geplaatst![]()
OMFGquote:Op donderdag 8 december 2005 03:50 schreef Eronymus het volgende:
[afbeelding]
op speciaal verzoek geplaatst![]()
dat wassie allang van plan!!quote:Op donderdag 8 december 2005 03:52 schreef Maggie het volgende:
psst ero ga jij eens slapen!
Proficiat en succes met de delivery.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
ha, volgende week misschien gezinsuitbreiding hier!een Apple G3 400 MHz erbij, niet zoveel punten gaat het opleveren als wat ik nu hier heb maar goed, zie het als een laatste rustoord voor dat ding
400mhz gaat idd niet echt wat bijzetten...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
ha, volgende week misschien gezinsuitbreiding hier!een Apple G3 400 MHz erbij, niet zoveel punten gaat het opleveren als wat ik nu hier heb maar goed, zie het als een laatste rustoord voor dat ding
Hij doet het weer hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 15:00 schreef Fjolle het volgende:
fad.qik.nl nu al plat (vanaf vanochtend al)?
Dan kan ik geen certificaten toevoegen.![]()
yeps die had ik al gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 06:32 schreef sk888er het volgende:
Als je hem anders wilt hebben maar dit als basis willen gebruiken:
Dan kan je hem *hier* vinden.
Hij was mooi, ben benieuwd of er nog iemand met een flinke flush komt daaroquote:
"In order to be an immaculate member of a flock of sheep,quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:51 schreef gateway het volgende:
nog 4 te gaan.....
Fad was inderdaad mooi, vindt het jammer dat het weggaat.... Mjah, Rosetta & Folding here we come! FOKschaap goes on!!
mooi gezegd, maar snap um niet helemaal mjah waarschijnlijk zegtd at meer over mij dan over die tekst.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:15 schreef Fjolle het volgende:
[..]
"In order to be an immaculate member of a flock of sheep,
one must above all be a sheep oneself."
Albert Einstein.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:36 schreef Eronymus het volgende:
dat gaat een mooie score bij Rosetta worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |