Zal ik het dan voortaan maar via sms doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:25 schreef Maggie het volgende:Jouw kanttekening is langer dan mijn hele stukje
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb vorige week wiki nogal aangepast, geen idee of het zo duidelijk is en of het dus allemaal precies klopt. Ik heb nog geen afbeeldingen toegevoegd, die moet je eerst bij de wiki uploaden namelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:49 schreef devzero het volgende:
De wiki pagina is erg goed, complimenten. [..] install uitleg
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef Fjolle het volgende:
Tijd om over te stappen, denk ik. Timmo is onhaalbaar, ik geef me gewonnen.![]()
Tevreden zijn met je plek lijkt me een goeie zaak
Je kan megaflushen met F@H er zou een beschrijving van zijn van "feam4fun" op tweakersquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Heb ook een F@H-client geïnstalleerd. Wat ik nergens kan vinden is de mogelijkheid om te sparen...
Kan je niet megaflushen met F@H? Zou wel heel jammer zijn.....![]()
het zou mogelijk moeten zijn zie http://pr0ner.no-ip.org/dpc/folding.xmlquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Heb ook een F@H-client geïnstalleerd. Wat ik nergens kan vinden is de mogelijkheid om te sparen...
Kan je niet megaflushen met F@H? Zou wel heel jammer zijn.....![]()
simpel toch ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Eronymus het volgende:
[..]
het zou mogelijk moeten zijn zie http://pr0ner.no-ip.org/dpc/folding.xml
als je eruit wijs kunt komen teminste![]()
En zo herkent men weer een redelijk verse papaquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Kan er iemand dat ff naar niveau-nijntje vertalen?![]()
Ik wil er best een nijntje verhaal van maken als ik tijd hebquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Kan er iemand dat ff naar niveau-nijntje vertalen?![]()
fijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef Timmo het volgende:
[..]
Ik wil er best een nijntje verhaal van maken als ik tijd heb
Kijk, dat snap ik tenminstequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Eronymus het volgende:
[..]
fijnals je wil gooi het dan ook maar in de wiki....
Bij de grafische client ga je naar configuratiescherm dan bij tabblad advanced onderaan je moet dan timeless WU pakken en dan kun je aanvinken: Get and return deadlinelessw work in batches.
Volgens mij laad hij er dan stuk of 8 dat kun je bij je queue dan zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |