Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:42 schreef Fjolle het volgende:
Dit betekend is met een t, zonder d(In de nieuwe OP dus.)
Oohw ik moet me ook via die webinterface bij een team aansluitenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef Eronymus het volgende:
hey sk888er mooi gedaan die OP, ik was er nog niet aan toegekomen. Misschien straks nog 2 linkjes met stats naast de project link zetten, komt wel in orde.
Had je RAH al draaien?? ik zie je nog niet in de stats namelijk (voel me zo alleen)
BOINC RAH DPC stats of http://stats.wilc0.com/
oeps.... check m'n vorige post.... was net te laat....quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:27 schreef sk888er het volgende:
[..]Ja hij draait al sinds gisteren 6 uur.
Heb ook gewoon als nick: [DPC]FOKschaap~sk888er
Ik moet me toch niet ergens registreren zoals fad?
Ik zou anders ook niet weten wat ik fout doe![]()
en we vonden het tegelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:35 schreef Eronymus het volgende:
[..]
oeps.... check m'n vorige post.... was net te laat....![]()
Whehe staat er ook en als het goed is zelfs 2 keer..... maaruh misschien dat ik het wat duidelijker neerzet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:38 schreef sk888er het volgende:
[..]
en we vonden het tegelijk![]()
Volgens mij word ik toegevoegd als ik mn job af heb, en das over zon 2 uur![]()
zet dat van dat team joinen dan ook in de wiki![]()
en ook al geinstalleerd??? kon je naam DjDev nog niet vinden.....quote:
yep.... dat is correct: Rosetta@home en Folding@homequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:51 schreef Chris.nl het volgende:
Zijn RAH en F@H 2 verschillende dingen?
Hey...ik doe ook mee hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Fjolle het volgende:
Oke ons fokschaap-team van F@H bestaat nu uit de volgende personen:
1. devzero 17.719
2. Chris 913
3. zakjapannertje 513
4. Eronymus_ 482
5. Timmo 207
6. Valing 153
7. KEESsie 119
Waarbij devzero dus weer ongegeneerd aan het patsen is.
Maar de intel pentium met ht heeft toch maar 1 floating point unit dus veel snelheidswinst zul je niet zien, denk ik. Die 50% komt ws omdat de microsoft process scheduler je cpu voor het gemak in tweeen "opdeelt" (dat doet de linux kernel ook, alleen wordt onder unix geen percentage gegeven maar het aantal actieve processen per tijdseenheid).quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:57 schreef Eronymus het volgende:
dus draai ik de grafische client maar omdat ik HT heb doet ie dus maar 50% (had geen zin in 2 keer de console installeren). En daarom dat ik de andere 50% RAH draai.
Teammembers - Daily Today Last hour Totalquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Fjolle het volgende:
Je staat nog niet in de lijst DjDev. Ikzelf namelijk ook niet.![]()
Dank, en dan ga ik nu mijn verdriet verdrinken in de Ahoy Rotterdam, samen met Armin van Buurenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle geeft mcintosh een zakdoekje.
Bij FAD had het wel effect om 2 jobs te draaien (dacht dat cpu rating 50 puntjes hoger was) geen idee hoe dat nu zit. Wel kan ik bepaalde applicaties niet draaien als FAH bezig is, dus dan zal ie echt uit moeten (en laat ik RAH alleen doorgaan).quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef devzero het volgende:
[..] Maar de intel pentium met ht heeft toch maar 1 floating point unit dus veel snelheidswinst zul je niet zien, denk ik. Die 50% komt ws omdat de microsoft process scheduler je cpu voor het gemak in tweeen "opdeelt" (dat doet de linux kernel ook, alleen wordt onder unix geen percentage gegeven maar het aantal actieve processen per tijdseenheid).
Wil je je onderzoeksantwoord dan ook aan mij doorgeven?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:55 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Bij FAD had het wel effect om 2 jobs te draaien (dacht dat cpu rating 50 puntjes hoger was) geen idee hoe dat nu zit. Wel kan ik bepaalde applicaties niet draaien als FAH bezig is, dus dan zal ie echt uit moeten (en laat ik RAH alleen doorgaan).![]()
'k draai de grafische client van F@H op 100%, krijg verschillende jobs..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:57 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yep.... dat is correct: Rosetta@home en Folding@home
Ow draai jij twee keer op F@H? Welke jobs krijg jij? Ik had problemen met de console versie (soort afkeer dos-achtige schermpjes) dus draai ik de grafische client maar omdat ik HT heb doet ie dus maar 50% (had geen zin in 2 keer de console installeren). En daarom dat ik de andere 50% RAH draai.
bron: GoTquote:Nog meer zon in deze stats want we mogen alweer twee Fokschaapjes verwelkomen: Valing en jolle komen de Fokschapenkudde versterken dus binnenkort hebben we een nieuwe nummer 1 in de daily-stats (ben benieuwd of NGS en TEB de confrontatie aandurven)
Mjah. Je kunt of doorgaan met eronymus_ of een mailtje naar folding sturen of ze die underscore van je naam afhalen. Ik vond niet zoveel op het folding forum, deze misschien maar daar heb je ook niet veel aan Request: Change username in the statsserver and database.quote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef Eronymus het volgende:
hey devzero, zo te zien is de test mislukt bij FAH.... d'r komen namelijk meerdere nicks in de stats te staan..... now what![]()
De concurrentie bij folding is een stuk groter en we zijn pas laat ingesprongen. Toch maar eens proberen om de top 10 binnen te komen en een fijne schapenkeutel achterlatenquote:
Idd flinke jongens daaro, die 1e paar teams lijken, in eerste instantie, moeilijk te kloppenquote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
De concurrentie bij folding is een stuk groter en we zijn pas laat ingesprongen. Toch maar eens proberen om de top 10 binnen te komen en een fijne schapenkeutel achterlaten![]()
Ik doelde eigenlijk op jollequote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
De concurrentie bij folding is een stuk groter en we zijn pas laat ingesprongen. Toch maar eens proberen om de top 10 binnen te komen en een fijne schapenkeutel achterlaten![]()
dan houden we maar 1 naam over als het een jongetje wordtquote:Op maandag 14 november 2005 03:20 schreef Maggie het volgende:
Ik streep trouwens zowel jolle als vond van ons 'eventuele kindernamen-lijstje', ok?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1086857quote:1. () 8.653 Team_Elteor_Borislavj 1.873.375 (1)
2. () 7.971 [DPC]NGS 1.714.507 (2)
3. (9 ) 2.444 Schapie 405.319 (18)
4. (3 ) 2.392 Forza_Mucca 733.378 (10)
5. (1 ) 2.321 gowron 1.145.613 (5)
6. (2 ) 2.318 [DPC]_Fatal_Error_Group 483.155 (14)
7. (15 ) 2.044 [DPC]_Fokschaap 22.456 (180)
8. (3 ) 2.025 Team_Pastis_51 1.025.324 (8)
9. (2 ) 1.481 www.onweer-online.nl 41.117 (120)
10. (1 ) 1.399 SandStar 1.037.354 (7)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |