w00t! gaat lekkerquote:
Jij bent goed bezig!quote:
Gefeli !quote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef Bruce117 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag weer een aantal persoonlijke mijlpalen behaald.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 year of computer time
900.000 points
20 million molecules
13 place in Fok!Schaap
Als ik naar de sore van FAD kijk zijn we nog lang niet dood. Vandaag 25 mensen die flushen. Gisteren 31. Over deze 2 dagen genomen hadden we 36 unieke flushers op FAD. Ik denk dat we overall nog zo'n 40-50 mensen hebben die daar actief zijn. Ik hoop dat zij allemaal mee komen naar het nieuwe project.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef gateway het volgende:
ja... wat al ik hier een schrijven... FOKschaap lijkt langzaam af te sterven... NEEEEEEEEEEEEEE!!!!! niet doen! Oftewel: we moeten zien dat we wee ronder de aandacht van andere fokkers komen en weer een sterk team (lees:een wei vol FAH en/of RAH schapen) worden!!
SHOARMAquote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef gateway het volgende:
FOKschaap lijkt langzaam af te sterven
Ga je mond wassen met zeep.quote:
Oeh mag ik dan ook mee naar spanjequote:Op vrijdag 2 december 2005 13:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep.![]()
Anders stuur ik mijn grote vriend langs.......![]()
quote:
Precies, maar ik weet ook de reden dat Windows XP niet de volledige 4GB kan adresseren al ga ik dan wel even offtopicquote:Op donderdag 17 november 2005 17:02 schreef gateway het volgende:
[..]
hehe Dat gaat wel lekker jah op zo'n PC!
D'r zijn al schaapjes overgestapt naar Folding@home en Rosetta@homequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:23 schreef mistermaniac het volgende:
Maar ehm, ik lees dus niet dat FAD dus binnenkort is afgelopen. Wat komt hierna dan? RC-5?
Sorry alweer een schaap vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac ziet ook net dat hij een cerificaat heeft voor : 2 Million Molecules
Idd, FAH schiet niet echt op.... Heb het op de desktop van me pa staan, nu moet ik zeggen, hij draait op 50 % omdat FAD de andere 50% nog heeft.... Maar echt snel gaat het idd niet...quote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef mcintosh het volgende:
Zit er steeds meer over na te denken om naar Rosetta te gaan, F@H is niet echt rendabel vind ik. Heb m'n pc 24 uur aan staan, maar dat is niet echt te zien aan de output, vind ik een beetje zonde
ja...... lijkt erop he... zo dood als het hier de laatste tijd is....quote:Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef Eronymus het volgende:
[..]
whehe mooi toch![]()
zal wel 1vd laatste FAD topics zijn
Weet het nog niet.quote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef mcintosh het volgende:
Zit er steeds meer over na te denken om naar Rosetta te gaan, F@H is niet echt rendabel vind ik. Heb m'n pc 24 uur aan staan, maar dat is niet echt te zien aan de output, vind ik een beetje zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |