Misschien moeten ze Leroy in zijn reet duwen!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
roel zender checken misschien moeten ze een batterij in zijn reet duwen.
Dan gaat hij vanzelf wat harder praten
Het is een beetje dubbel bij Roel. Aan de ene kant vindt ik het zielig voor 'm. Maar de andere is hij wel de gene die elke roept "het is een spelletje." Had daarom meer incasseringsvermogen bij hem verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Djoj het volgende:
[..]
Komt goed denk ik...het is alleen niet gegaan zoals BB had verwacht.
Maar het is leuk om te zien wat het met Roel doet, ja ja, ik vind het leuk, als ik mezelf in zijn situatie zou verplaatsen dan denk ik ook zeker dat ik gigantisch zou balen, maar tevens zou ik denken dat het bij het spel hoort, it's all in the game zeg ik dan...zeker weten doe ik het niet, ben nooit in zo'n situatie geweest...beterzzzz...![]()
Dat vind ik erg knap van ze.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef FuTilE het volgende:
Bonding, om de boel te repareren. Ze hebben als groep een vreemd soort, synthetisch zelfherstellend vermogen. Eng om te zien, alsof ze geen enkele rimpeling aan de oppervlakte (!) dulden.
Ze had de hele tijd zo'n hoofd van: Die uitspraak is van mij, ook van mij, ja ook van mij... Maar ze laten geen beelden zien, dus hier kom ik goed mee weg. Gna etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Sonique het volgende:
CHANTAL, HOU JE KUTTEKOP EENS DICHT!!!!
Kan ze nu niet voor één keer gewoon eens der klep houden, jesus zeg.
Echt over het kleinste dingetje moet die heks haar menig geven, en het liefst zo lang mogelijk...
Chantal, de amateur psycholoog.....
Ik heb begrepen dat dat Ruud de Wild in een intervieuw heeft gezegd dat bij deze BB er gekeken is naar het IQ van de bewoners. En sommige hebben best wel opleiding gehad. Tenminste in de zin dat je mag verwachten dat er iets zinnigs uit komt. En dit is geen inkoppertje dat IQ niet alles met intelligentie te maken heeft. Wat ik uit het intervieuw begreep is dat zelfs bij BB het niveau tegenvalt.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Toch wordt alles gekneed naar wat Talpa denkt dat de wensen van de TV-kijker zijn, ipv dat ze het concept wat gedurfder benaderen (zonder daarbij ethische grenzen te overschrijden).... Big Brother 2006 zou voor de verandering eens met intelligente mensen uitgevoerd moeten worden. Maar die zullen zich daar, om begrijpelijke redenen, niet voor lenen.
Wat er nu van overblijft is een confectieproduct, het kan niemand voor het hoofd stoten, noch aanspreken. Feitelijk is het niets, gewoon kijkvoer...
Sharpeiquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
Naat lijkt als ze fronst op zo'n chineze hond met die rimpelhuid...kweet ff niet meer hoe die heet
quote:
zelfde als dat rob en ingrid bijvoorbeeld steeds praten over de geintjes die menno geflikt heeft ...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
Wel fijn, dat ze allemaal zo ontzééééétend veel geleerd hebben in dat huis.
Ik vraag me af wát in godsnaam.
de uitspraken van de bewoners was het hoogtepunt van deze avondquote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Bocaj het volgende:
Dooft de avond nu uit...... ??
yeps, had 'm al gepost maar hier nog een keer naad in vol ornaad:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |