Dit gaat over PS, niet over BeF, stoffige oldbie.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Stofje het volgende:
Als mods al topics gaan openen om users naar BeF te loodsen, is het wel bijzonder ernstig gesteld. Maar, als dit het verjaardagstopic van PS is, zal ik de kwaadste niet zijn en mijn felicitaties gewoon geven. Niet ter harte, omdat het een kuttopic is.
Als de FiPo langer is dan de OP pleit dat niet voor het topic ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Stofje het volgende:
Als mods al topics gaan openen om users naar BeF te loodsen, is het wel bijzonder ernstig gesteld. Maar, als dit het verjaardagstopic van PS is, zal ik de kwaadste niet zijn en mijn felicitaties gewoon geven. Niet ter harte, omdat het een kuttopic is.
Zeker waar.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Als de FiPo langer is dan de OP pleit dat niet voor het topic ja.
Dank. Ik had geen idee over wie het ging namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef the900 het volgende:
PrintScreen
Slecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Dank. Ik had geen idee over wie het ging namelijk.
De moderators zijn ook niet meer wat het geweest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef JDude het volgende:
D'r naam volledig in de TT was misleidend geweest... dan komen er zo 10 tweakers kijken wat er met mijn toetsenbord loos is.
Een mod noemt me oldbiequote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit gaat over PS, niet over BeF, stoffige oldbie.
Whehehe.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een mod noemt me oldbie. Weg weerstand. [afbeelding]
Arceequote:
PS!!!!quote:
DaMookquote:
Thanks zapselquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
PS!!!!![]()
![]()
![]()
nog vele jaren kanjer!!!!![]()
Ik heb al mijn beste koks bij elkaar gehaald, om deze taart voor je te maken!![]()
[afbeelding]
(ze zijn t alleen nog niet eensch over de vorm orso)![]()
van harte kanjer!!
Thanksquote:
De smaak is goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook
Ik was de 9de jarig
Maar thanks********
[..]
Thanks zapsel
Als de smaak van de taart maar okay is
Ik kan niet van iedereen op fok zijn verjaardag onthouden hequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook
Ik was de 9de jarig
Maar thanks********
[..]
Thanks zapsel
Als de smaak van de taart maar okay is
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
oeps beetje laat zie ik nunou dan alvast voor volgend jaar
![]()
Okayquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
De smaak is goed![]()
alleen het toetje moet je zelf op komen halen![]()
![]()
Volgend jaar verwacht ik dus een lieve post van jequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
oeps beetje laat zie ik nunou dan alvast voor volgend jaar
![]()
quote:
ik zal der aan denken!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgend jaar verwacht ik dus een lieve post van je
Ik heb bijna 700 toetjes gehad van mijn werk , en zeker 36 potten pindakaas , ik moet t ergens laten...quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik zal der aan denken!![]()
leuke verjaardag gehad?
Damn, kan je die toetjes niet doneren bij ElisaB?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb bijna 700 toetjes gehad van mijn werk , en zeker 36 potten pindakaas , ik moet t ergens laten...![]()
Tuuk!.... ik reken eigen porto-kosten , en een heffing per pot pindakaas...quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, kan je die toetjes niet doneren bij ElisaB?
ow dan ben je mijn uitnodiging zeker vergeten te sturen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, erg gezellig en zaterdag nog een feessie
Zuinige hufterquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:33 schreef zapsel het volgende:
[..]
Tuuk!.... ik reken eigen porto-kosten , en een heffing per pot pindakaas...![]()
die toetjes kunnen we wel een deal voor maken![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow dan ben je mijn uitnodiging zeker vergeten te sturen....
Dank jequote:
Tuuk , elk potje heb ik mijn hart ingestokenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zuinige hufter
Elisa is druk voor een goed doel en dan wil jij verdienen aan dingen die je gratis hebt gekregen?
[..]
Shoot...
Je bent welkom hoor
lief! dan zie ik je zaterdagquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zuinige hufter
Elisa is druk voor een goed doel en dan wil jij verdienen aan dingen die je gratis hebt gekregen?
[..]
Shoot...
Je bent welkom hoor
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:44 schreef zapsel het volgende:
[..]
Tuuk , elk potje heb ik mijn hart ingestoken![]()
dat is heul wat waard
maar korting is altijd bespreekbaar![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
lief! dan zie ik je zaterdag
ok gratis!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gratis doneren is bespreekbaar
Je moet niet overal een slaatje uit proberen te slaan
http://forum.fok.nl/topic/775306quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
ok gratis!
waarom niet!![]()
maar wat moet je moet 24 potten pindakaas kanjer? , ik kan er zelf al niks mee
maar je mag ze zo hebben!
Ik zat daar alquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Die dus
I like the color on your cheeksquote:
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Nou kan 'k eindelijk gaan slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |