quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Alleem optiefen van mn weg![]()
Lijkt mij wel... Goede mensen krijgen goede dingen...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb je daarom ook een vriendin en ik niet
zuig jij amerikanenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Lekker Hold'em spelen en die Amerikanen leegzuigen
Dan doen jullie maar lekker duur met jullie autootjequote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel... Goede mensen krijgen goede dingen...
gaat maar weer eens voor anale sex bidden
kost me zo goed als nietsquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan doen jullie maar lekker duur met jullie autootje![]()
Ik hoop dat ik daar flink op kan besparen
Ik zal wel moeten
Ja serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, het is echt onbetaalbaar!! Een auto...
Ik ga echt serieus proberen te fietsen naar mijn werk later... als dat dus niet TE ver is, helaas kan dat niet gegarandeerd worden, maar tot 20 km ben ik nog wel bereid een en ander ervoor over te hebben![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, het is echt onbetaalbaar!! Een auto...
Ik ga echt serieus proberen te fietsen naar mijn werk later... als dat dus niet TE ver is, helaas kan dat niet gegarandeerd worden, maar tot 20 km ben ik nog wel bereid een en ander ervoor over te hebben![]()
Heb nog nooit poker gespeeld trws... Heb je bij poker iets aan wiskundig inzicht?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
www.pokerinfo.nl => Everest Poker
Riiighhttquote:
Rijden is juist het goedkoopstquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, een auto is best betaalbaar. Er in rijden is het grote probleem,
.
Serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja serieus
Ik hou je aan je woord
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb nog nooit poker gespeeld trws... Heb je bij poker iets aan wiskundig inzicht?
Op inet?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]ok psychologie is belangrijk (serieus)
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm'squote:
leasequote:
Klopt!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Serieus
Wil je nooit in een auto zien
ook al verdien je een miljoen per jaar
Edit je post isquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm's
Je deed iets in de ICT? Het is nog mogelijk om het te krijgen hoor
* Verslikt zich in zijn bak koffie *PROEST**quote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm's
Je deed iets in de ICT? Het is nog mogelijk om het te krijgen hoor
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Edit je post is![]()
Je brengt hem op ideeen![]()
Welllllll..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
Hou dat alsjeblieft je hele leven vol
neem NOOIT een auto
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
* Verslikt zich in zijn bak koffie *PROEST**
Ik doe Informatica ja. Dan zijn je kansen op de markt echt verkeken. Het WAS altijd goed, totdat de Internetbubbel barstte
. En nu wordt straks al het werk naar de lage lonen landen verplaatst.
Nee, ik mag mezelf gelukkig prijzen als ik later zo'n 1000 netto per maand ga verdienen
Een leasebak is wel vet, maar het kost je nog steeds klauwen met geld, want je levert een groot deel van je salaris in helaasEn je bent nog steeds een boel kwijt aan brandstof en onderhoud natuurlijk
. Maar maak je geen illusies, in de ICT kun je echt geen leasebak meer krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |