Ga jij eens snel terug naar je intellectuelentopic danquote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef APK het volgende:
Huh
Dit is toch het mongolentopic
Waar komen al die lange verhandelingen vandaan?
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verlie-hiefd op Roe-hoel.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, is dat hetquote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verlie-hiefd op Roe-hoel.
En of!quote:
Precies ja, en de rest in dur smoel, zijn we gelijk van dat verschrikkelijke stemgeluid af...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Met haar 'ik geef je 1 vinger"
Zout toch op mens, wie ben jij dan wel? Stop die vinger maar in je reet!
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:59 schreef Inca het volgende:
Vies oud wijf met der pedofielle streken zolang ze in dat huis zit is ze ook al ongesteld![]()
Ik moet nog 6 jaar en dan ben ik er ook.... men schat mij nu op eind 20quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Gigageil het volgende:
Wat heeft Rob eigenlijk een oude kop voor iemand van 44 , als ik zo ben op die leeftijd, maak ik er een eind aan.......![]()
Ik dacht dat er niemand verslag deed, dus nu is het een beetje dubbelopquote:Op woensdag 9 november 2005 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
Bommie en Scan bedankt voor de verslagen, met die ^$#%#*^%* streams viel het niet mee om het normaal te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |