Gewoon teveel gezopenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er met Ingrid? Stoort ze zich aan de huichelende woorden van sommigen voor Menno?
Of is er iets anders?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Chantal om zichzelf huilen?
Ze ligt niet eens te duimen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er met Ingrid? Stoort ze zich aan de huichelende woorden van sommigen voor Menno?
Of is er iets anders?
[afbeelding]
Het is leuk hoe je t zelf maakt doetquote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ik hink een beetje op twee gedachten, zoals met wel méér hierAan de ene kant is het wel amusant, aan de andere kant nogal flauw. En zo langzamerhand beginnen mensen het wel heel serieus te nemen ook. Dus ik twijfel, maar ja ik heb al zes punten van Gert te pakken dus misschien moet ik iets terugdoen
![]()
Ach ja. Zie het maar als een klein kind. Hoort hele dagen dat het een pleurisventje is. Gaat dat ook maar constant napraten, denkt ze dat ze dat moet zeggen, om erbij te horen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en ze onderbouwde het ook zo goed![]()
![]()
filmavond was zaterdag tochquote:Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Een brief komt er aan en ze mogen tv gaan kijken (neem ik aan).
Oh strakke actie van BBquote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef essie05 het volgende:
Verzamelen voor het plasmascherm???Hoera roddels op tv.Onze gebeden zijn verhoord???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |