Roel:
Gisteren figuurlijk een klap voor me kop gehad
per bewoner:
Joost ik heb momenten gehad dat ik je kon waarderen , leuke discussies al staan we tegen over elkaar. Ik waardeer dat je achter je standpunten blijft staan. Ik heb ook krom om je gelegen. Ik kan niet zo goed tegen herrie en druk .
Menno : als we savonds met zijn tweeen zitten hebben we de lol van ons leven. Sommige acties kan ik met mijn hoofd niet bij. Ik leer jou pas echt kenenn als het programma afgelopen is.
Rob jij bent mijn mattie slijmenzo
Ing: jij bent een supercoole chick, denk dat we buiten bb ook prima kunnen vinden
chantal jij hebt nooit een broetje gehad ik nooit een zusje, je bent mijn favoriete feestbeest. hoop na bb onze relatie kunnen voortzetten
naat: onze relatie begon langzaam te groeien we hebben in het begin elkaar bijna niet gesproken na bb hoop ik veel lol
Lies: Ik vind jou ook gewoon te gek. heb het voor je opgenomen. superkewl
Dido : kom het huis in dido zat erachter en ik dacht alleen godkolere teringlekkerwijf
We zijn 57 dagen verder en ik kan je beoordelen en ik weet dat ik je niet complimenten moet gebven dan stuiter je weg. Ik zou uren los kunnen gaan .....ik bedoel complimenten
Menno
Ik zal me zegje ook doen.
eerste namens Menno Benno
Als Menno hen ik een toptijd gehad veel lol gehad en nog steeds en dat is de menno die jullie het liefst zien eerste weken aanwezig
daarna verandering daar wil benno wel wat over zeggen. Na een tijd kreeg ik het best moeilijkin dit huis en doe je dingen die je niet achter staat
ik clean bovenstaande tekst nu wel ff ...is nu slechte steno hehe
samen kunnen we zeggen dat we veel geleerd hebben in het huis
ik zal veel over jullie denken mocht ik morgen weg moeten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!