Limburgers afslaan, get real ze zijn al zo pauperquote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef LaTiNo het volgende:
Als je ze nou helemaal verrot had gemept hadden we morgen weer wat te posten bij het kopje 'Jongeman sloeg zonder reden 2 weerloze meisjes in elkaar'
Binne 50 jaar zijn alle dialecten verdwenen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Binne 50 jaar zijn alle dialecten verdwenen.
Gelukkig krijg je er veel Arabische accenten voor terugquote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Binne 50 jaar zijn alle dialecten verdwenen.
Vieze pauper kaakjes op elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef nein het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van het woord pauper. Stop daar es mee he!
Mee eensquote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef nein het volgende:
Brabander hebben ook een zachte 'g'quote:Op woensdag 9 november 2005 21:16 schreef baskabel4 het volgende:
ik krijg juist een stijve van die zachte "g",en zou ze keihard willen
pompen daar in die trein.......
die vind ik ook geil.....quote:Op woensdag 9 november 2005 21:17 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Brabander hebben ook een zachte 'g'
Ja wat dacht je van die boeren noordelingen dan? Dat stuk van Nederland mogen ze van mij ook los zagen en naar Scandinavie drukken. Kunnen ze onderweg fijn het frieze volkslied zingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef nietzman het volgende:
Limburgers zouden sowieso een spreekverbod moeten hebben op het moment dat ze hun provincie verlaten.
Zegt onze Groningerquote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef nietzman het volgende:
Limburgers zouden sowieso een spreekverbod moeten hebben op het moment dat ze hun provincie verlaten.
Hou je pauperbek man!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef nein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |