http://www.bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=camsquote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb echt álle streamadressen geprobeerd, en dat zijn er nogal wat, en overal bufferen ze of vallen ze helemaal weg![]()
Ik heb bijna exact dezelfde cap gemaakt, scheelt misschien 1 secondequote:
deze ook geprobeerd?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb echt álle streamadressen geprobeerd, en dat zijn er nogal wat, en overal bufferen ze of vallen ze helemaal weg![]()
Zit nog steeds te wachten op t verzoekquote:Op woensdag 9 november 2005 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
w8 ik ga ff een verzoek in drievoud doen![]()
quote:
En dan zij in het rokje van Lieske, je gunt ons ook wat zegquote:Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef Djoj het volgende:
Wel jammer dat ChanKWAL niet uitgekozen is om te serveren, leuk voor het fotoboek voor als ze extit gaat, kan nooit lang meer duren...
![]()
![]()
Mijn vrouw is niet thuis, dus er valt niks te verzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op t verzoek![]()
Hier ook ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
oja, ik moet er eens aan wennen dat er voor mij andere regels geldenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor jou telt dat niet.jij bent stoer.
![]()
Ik heb alleen stream 2 en 3, de rest is contnue aan het bufferen...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef Djoj het volgende:
Wel jammer dat ChanKWAL niet uitgekozen is om te serveren, leuk voor het fotoboek voor als ze extit gaat, kan nooit lang meer duren...
![]()
![]()
Deze dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |