abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32171406
Laat je moeder het anders betalen.. die betaalt toch alles voor je?
pi_32171416
Je moet wel ff een pic plaatsen als je 'm hebt natuurlijk
pi_32171483
Wat een ongelooflijke pauper ben je.. wie laat er nou de naam van zijn vriendin tatoeeren.. rukker!!

Daar krijg je echt spijt van als je het na een maandje weer uit hebt... hahaha..
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 november 2005 @ 10:04:43 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32172016
Ach wat the hack, je mams betaalt wel weer....
Wordt toch eens volwassen

enneh weet je het al?
het gedicht?
of ik doe alles voor jouw Moon en kind
voor mijn liefste baby over 2 jaar

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:20:35 #56
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_32172346
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb besloten dat ik graag een tatoo wil nemen op het lichaam maar ik zit met de financien want ik weet niet hoeveel dat gaat kosten kijk geld is geen probleem voor mij maar ik wil graag weten hoeveel ik mee moet nemen ik wil er wel voor bereid op zijn
[..]
RR, geniaal, je gaat gewoon offtopic in je eigen OP

Ontopic: Ik zou zeggen, ga gewoon wat rondshoppen en bedenk je wel: Als je ooit zin hebt in iemand anders dan Ramona, zeg, over 5 jaar of zo, mag je eerst die ander uit gaan leggen waarom je haar naam er niet naast zet op je bil
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_32172440
Als ie wel een pic post hier > geen kloon
Post ie hier geen pic > wel kloon
pi_32177022
Hmm, ik zou het (nog) niet doen als ik jou was.

Je wilt er graag eentje hebben, niks mis mee maar je moet wel weten waar je hem wil hebben. Als de tatoo er eenmaal zit gaat die ook niet zomaar weer weg. Je moet het in iedergeval niet laten zetten omdat je vriendin het zo mooi vind, jij moet ermee lopen, jij moet er tegen aan kijken, ook als je huidige vriendin je vriendin niet meer is.

Denk eerst goed na over waar je hem echt graag wil hebben, plak er desnoods een plaatje op en loop er een paar dagen mee, vind je het toch niks dan zoek je een andere plek uit.

Ik wil ook graag een tatoo laten zetten, een heel kleintje (hartje ofzo) in mijn bovenarm, maar ik doe het nog niet omdat ik er nog een beetje over twijfel, en bij twijfel niet handelen.

Suc6!

//edit

Wat doet dit stukje tekst trouwens in je fotoboek?
quote:
HET NEDERLANDSE PRODUCT EN TAAL EN CULTUUR DAAR WORDT NIET GENOEG AANDACHT MEER AANBESTEED HET IS TIJD DAT MENSEN HIER MEER VOOR DOEN.

[ Bericht 7% gewijzigd door Doagere op 11-11-2005 13:32:32 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 november 2005 @ 13:59:59 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32178087
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:27 schreef Doagere het volgende:
Hmm, ik zou het (nog) niet doen als ik jou was.

Je wilt er graag eentje hebben, niks mis mee maar je moet wel weten waar je hem wil hebben. Als de tatoo er eenmaal zit gaat die ook niet zomaar weer weg. Je moet het in iedergeval niet laten zetten omdat je vriendin het zo mooi vind, jij moet ermee lopen, jij moet er tegen aan kijken, ook als je huidige vriendin je vriendin niet meer is.
Dat gaat immers niet gebeuren want ze hebben een contract getekend
quote:
Wat doet dit stukje tekst trouwens in je fotoboek?
HET NEDERLANDSE PRODUCT EN TAAL EN CULTUUR DAAR WORDT NIET GENOEG AANDACHT MEER AANBESTEED HET IS TIJD DAT MENSEN HIER MEER VOOR DOEN.
Daarmee legt hij uit dat de Nederlandse taal en interpunctie niet zijn sterkste kant is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32179231
Ik vraag me wel af of hij net zo praat als dat hij schrijft.

En ik ben benieuwd naar het resultaat, al dan niet inclusief spellingsfouten, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_32179928
verbeter de wereld
begin bij jezelf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:09:41 #62
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32180078
quote:
Ik heb besloten dat ik graag een tatoo wil nemen op het lichaam maar ik zit met de financien want ik weet niet hoeveel dat gaat kosten kijk geld is geen probleem voor mij maar ik wil graag weten hoeveel ik mee moet nemen ik wil er wel voor bereid op zijn
graag wil ik dan een tatoo van ongeveer 8 bij 2,5 centimeters in mn lies en het moeten letters zijn
mij vriendin is er ook blij mee toen ik het zei zei ze tegen me van Schat dat moet je doen dat zou mij de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebtga je vanavond nog langs je mam? ik zei Nee moon maar morgenmiddag ga ik wel even op bezoek een kopje koffie drinken en ik blijf er waarschijnlijk ook eten dus je hoeft niet voor me klaar te maken als ik dan laat weer trek heb dan warm ik wel een bapoa op maar daar bel ik nog over zorg dat je telfoon niet weer op tril staat want dan hoor je me weer is niet als ik je bel daar hebben we het laatst over gehad en dat wil ik niet meer hebben

het is voor t eerst dat ik een tatoo neem gaat dat veel pijn doen?? want ik heb gehoord dat je lies gevoelig is dan zeg je arm ik heb het er wel voorover maar ik hou niet van naalden
Mensen ik hoor het graag van julie
Nee, als je zomaar 9000 euro weg kan flikkeren dan zal je wel goed in de centen zitten ja

Maar goed, voor het geval dat dit wel serieus is, mijn broertje heeft pas een tatoeage laten zetten van ongeveer de afmetingen die jij noemde, voor 120 euro (50 euro aanbetaling)
Het zal wel vrij pijnlijk worden, zeker als je zo'n weke plek neemt als je lies (er zitten daar weinig spieren/botten en de zenuwen zitten heel dicht onder de huid)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32183621
Serieuze vraag in ondergelopen topic:

een tattoo van ongeveer 4 bij 4 ongeveer (ga 'm zelf ontwerpen, heb al wat ideeen), enig idee hoe duur dat ongeveer is?

En is de onderrug erg gevoelig m.b.t. het zetten van een tattoo?
Doei.
pi_32183720
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:12 schreef Faithy het volgende:

een tattoo van ongeveer 4 bij 4 ongeveer (ga 'm zelf ontwerpen, heb al wat ideeen), enig idee hoe duur dat ongeveer is?
Nou stel dat je 3 a4tje gebruikt (2 klad, 1 goed) en 1 HB potlood moet kopen... ¤ 2,50
quote:
Als de tattoo man heel veel moet bukken is dat wel gevoelig... Maar hij kan natuurlijk op een krukje of stoel gaan zitten, dan krijgt hij minder last van zijn onderrug...
pi_32183900
bedankt!
Doei.
pi_32184727
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat gaat immers niet gebeuren want ze hebben een contract getekend
[..]

Daarmee legt hij uit dat de Nederlandse taal en interpunctie niet zijn sterkste kant is
Nee, daarom vroeg ik het ook.

Contracten tekenen voor eeuwige liefde.. Klinkt leuk maar denk niet dat het realistisch is.
pi_32187897
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:12 schreef Faithy het volgende:

Serieus antwoord:

hijs je hol van je stoel af, ga naar een studio en vraag de desbetreffende artist wat het gaat kosten.
pi_32227475
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:51 schreef BreezerFR het volgende:

[..]

Serieus antwoord:

hijs je hol van je stoel af, ga naar een studio en vraag de desbetreffende artist wat het gaat kosten.
Same for TS
pi_32599826
voor wie niuewgierig is wij worden het niet eens over de tatoo dus ik heb er nog steed geen daar baal ik wel van. Maar ik hou de hoop op wij worden het steeds meer eens dus wie weet ga ik hem binnenkort laten zetten ik doe het voor haar en ook voor mzelf dus dat komt goed
pi_32599884
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:18 schreef RobbieRicardo het volgende:
voor wie niuewgierig is wij worden het niet eens over de tatoo dus ik heb er nog steed geen daar baal ik wel van. Maar ik hou de hoop op wij worden het steeds meer eens dus wie weet ga ik hem binnenkort laten zetten ik doe het voor haar en ook voor mzelf dus dat komt goed
RR je vriendin kan goed pijpen hoor.
pi_32647898
Mijn tattoo heeft me 90 euro gekost (zie foto in FB), maar het hangt natuurlijk af van grootte/kleur.

Pijn? Nee, het deed geen pijn.. Ik voelde het alleen eventjes als het op me bot kwam met die naald, maar het hangt natuurlijk af van de pijngrens..
  maandag 28 november 2005 @ 19:28:27 #72
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32652315
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef Bluurgh het volgende:
maar tattoo's zijn helemaal niet stoer meer! je moet je naam in spiegelbeeld op je voorhoofd laten brandmerken!
De zanger van Deicide heeft een inverted cross op zn voorhoofd gebrandmerkt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 28 november 2005 @ 19:34:29 #73
117776 OFfSprngr
pi_32652482
Als we dan toch over tattoos hebben, hoeveel zou het kosten om er een op je onder been te laten zetten, die er 2x omheen draaid, dus van net onder mn knie to net boven mn voet.
Wat precies weet ik nog niet, iets in de trand van een draak, kogels, Japanse tekst of iets dergelijks.

Zeker meer dan 300E?..
Waarschijnlijk ook pijnlijk, want er zit nogal wat bot.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  maandag 28 november 2005 @ 19:45:49 #74
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_32652798
We willen natuurlijk wel pics zien als ie er op staat hé
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_32713108
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:28 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

De zanger van Deicide heeft een inverted cross op zn voorhoofd gebrandmerkt.
joh! maar onze glenn zou ook zelfmoord plegen als hij de leeftijd van jezus had bereikt, maarja das zo zielig voor z'n zoontje he
pi_32714666
Whahaha meest lachwekkende OP ooit. Is deze gast serieus? Alles is geweldig lachwekkend. Maar vooral die OP met heel dat onzin verhaal erin. Ramona, tattoo's, geld, lies WhAHAHAHAHAH

pi_32714706
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:51 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik ben erachter... TS is gewoon een kutkloon...
ik dacht dat zulke mensen nog echt bestonden.

Weer een illusie minder. Het was ook te mooi om waar te zijn. Die OP, die vriendin die Ramona heet en die tattoo met haar naam.
  donderdag 1 december 2005 @ 01:35:06 #78
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_32716790
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef BreezerFR het volgende:

[..]

Volgens mij spoor jij niet helemaal.
Haha! Dat dacht ik

Ik schat tussen de 50 en 500 euro.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 1 december 2005 @ 11:10:07 #79
78780 deedeetee
pi_32721458
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

ik dacht dat zulke mensen nog echt bestonden.

Weer een illusie minder. Het was ook te mooi om waar te zijn. Die OP, die vriendin die Ramona heet en die tattoo met haar naam.
LOL
kom, kom, moed houden zulke idioten bestaan écht wel hoor, maar of deze er eentje is dat weet ik ook niet zeker
  zondag 11 december 2005 @ 02:51:11 #80
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32985958
Gewoon naar een beunhaas gaan. Kost je 15 euro ofzo.
Hup, aan het werk!
pi_32985969
Onzinnige kick
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 11 december 2005 @ 14:13:31 #82
78780 deedeetee
pi_32987684
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:52 schreef r_one het volgende:
Onzinnige kick
* Hoopvolle * kick zul je bedoelen
pi_32993327
!
La mode se démode, le style jamais.
pi_32993471
quote:
mij vriendin is er ook blij mee toen ik het zei zei ze tegen me van Schat dat moet je doen dat zou mij de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebtga je vanavond nog langs je mam? ik zei Nee moon maar morgenmiddag ga ik wel even op bezoek een kopje koffie drinken en ik blijf er waarschijnlijk ook eten dus je hoeft niet voor me klaar te maken als ik dan laat weer trek heb dan warm ik wel een bapoa op maar daar bel ik nog over zorg dat je telfoon niet weer op tril staat want dan hoor je me weer is niet als ik je bel daar hebben we het laatst over gehad en dat wil ik niet meer hebben

En je gaat zeker een tattoo nemen met haar naam?

Echt zooo doorzichtig jouw posts.
pi_33016015
..maar wat ik me nu afvraag....

Was het een kip, rund of wellicht vegetarische bapao..eeh bapoa?
pi_33035267
Is die tattoo er al?
Wat is het geworden?
Hoeveel heeft je moeder moeten betalen voor dat ding?
Waarom betaal je die tattoo niet zelf als je dat toch zat heb (of was jupiter toch te duur voor je)?

En heb je al foto's
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:41:00 #87
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33079321
Het zal vast wel een tattoo worden met een spelfout.
Hup, aan het werk!
pi_33204184
zit dat ding er nou al op?
  zondag 18 december 2005 @ 22:48:07 #89
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33204887
Hey RobbieRicardo, ik snap de fuzz niet hoor. Ik geef je groot gelijk, ik heb 12 jaar geleden ook mijn tatoo genomen met de naam van mijn vriendin behoorlijk groot en nog never nooit spijt van gehad.

Gewoon doen, trek je niets aan van al dat gezeik hier!!
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33205304
Stel, het gaat uit, kan gebeuren hé. Dan wil je hem laten verwijderen. Bekijk het volgende eens, http://members.home.nl/aj(...)jdering%20bij%20EMC/ zo doen ze dat, het schijnt ook heel pijnlijk te zijn. Een gewaarschuwt mens telt voor twee.
pi_33205354
Die man is van z'n geloof gevallen?
pi_33205476
Ik zou dit prachtige literaire hoogstandje op je rug zetten:
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
I LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
pi_33219939
Zelfde vraag voor mij.

Ik wil zoiets dergelijks op allebei mijn voeten, in hennakleur, hoeveel kost dat:
  maandag 19 december 2005 @ 17:08:31 #94
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_33220139
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Yamyam het volgende:
Zelfde vraag voor mij.

Ik wil zoiets dergelijks op allebei mijn voeten, in hennakleur, hoeveel kost dat: [afbeelding]
Ik denk iets van 3 geld iets
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_33266174
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:08 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik denk iets van 3 geld iets
Sorry, 3 geld iets ken ik niet.
  woensdag 21 december 2005 @ 08:36:54 #96
117776 OFfSprngr
pi_33266339
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Yamyam het volgende:
Zelfde vraag voor mij.

Ik wil zoiets dergelijks op allebei mijn voeten, in hennakleur, hoeveel kost dat: [afbeelding]
Pijn/mooiheid verhouding zijn het wat mij betreft niet waard.
.
.
  woensdag 21 december 2005 @ 08:38:42 #97
117776 OFfSprngr
pi_33266353
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef men_in_red het volgende:
Stel, het gaat uit, kan gebeuren hé. Dan wil je hem laten verwijderen. Bekijk het volgende eens, http://members.home.nl/aj(...)jdering%20bij%20EMC/ zo doen ze dat, het schijnt ook heel pijnlijk te zijn. Een gewaarschuwt mens telt voor twee.
OMFS wat een dork, als echte Christen mag je jezelf ook niet laten tattoëren, wat een kneus.
.
.
pi_33373156
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Xennia het volgende:
Ik zou dit prachtige literaire hoogstandje op je rug zetten:
[..]

haha het si wel iet te lang maar je gaf me wel een goed idee dus bedankt daarvoor nog
pi_33374711
Doe het niet! Doe het niet!

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33374905
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Geld is ook geen bezwaar want ik heb vandaag nog wat gekregen van ons mam dus de prijs maakt mij niet uit maar ik denk zo 200 eutro maximaal
had er een tientje bijgevraagd, dan had je de ontbrekende letter D er ook bij gehad
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')