abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2005 @ 19:32:00 #1
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_32125503
Welkom allemaal bij mijn volgende tutorial. Vandaag ga ik jullie uitleggen hoe je in 5 korte stappen in zijn geheel tot de Islam kan bekeren. In mijn vorige tutorial heb ik jullie uitgelegd hoe je een neger kan worden. (zie: Hoe word ik een neger in 5 stappen - door Life (Tutorial)) Omdat ik het gevoel had dat een neger niet compleet is zonder zijn Islam geloof, kwam ik op het idee om jullie dit haarfijn uit te leggen.

Voor mijn eigen veiligheid wil ik graag nadrukken dat dit topic gebaseerd is op mijn eigen ervaringen. Ik wil graag onze medemens kennis laten maken met meerdere religies, en daar is de Islam er 1 van. Dit is niet bedoelt om de Islam te bekritiseren, mijn doel is om meer Islam volgelingen te creëren. Moslims in de Nederlandse samenleving integreren zeer goed, verder zijn ze zelden crimineel bezig. *

Deze tutorial zal bestaan uit 5 onderdelen, hieronder weergegeven:

1. Taal
2. Kleding
3. Vrouwen
4. Allah
5. Westerlingen

Het is overigens niet verplicht om een neger te zijn voordat je tot de Islam bekeert, ik raad het echter wel aan. Ik wens jullie veel plezier bij het lezen van mijn tutorial en hopelijk zal mijn invloed de moskeeën in Nederland weer doen opbloeien.


Taal
Arabisch is de hoofdtaal van de Islam, tevens is ook de Koran in het Arabisch geschreven. Vaak zijn de haatverzen die gepreekt worden in de moskee in het Arabisch. Wil je op de hoogte blijven van de aankomende terroristische aanslagen, leer deze taal.


Ook jij kan meisjes in het Arabisch versieren

De Arabische taal is essentieel, zonder enige kennis hiervan zal je niet ver komen. Verder kan je dit als excuus gebruiken als politieagenten jou aanspreken op je criminele activiteiten, door te laten merken dat je alleen Arabisch praat.


Verkoop goedkope rommel onder het mom van Arabische souvenirs aan naïeve Nederlanders


Kleding
In elk van mijn tutorials kom je steeds het onderwerp ‘Kleding’ tegen. Kleding is niet alleen nodig om je te kenmerken aan een bevolkingsgroep, ook helpt het in dit geval tegen zonnesteek.
Ik zal de mannen en vrouwen kleding behandelen in dit punt, er zijn echter niet veel variaties op Moslim kleding gebied en erg modebewust kan je ze niet noemen.

Om te beginnen met de vrouwen (niet een gewoonlijk iets in de Moslim cultuur), heb ik hieronder een illustratie weergegeven met de dagelijkse kleding wat niet alleen beschermt tegen de zon, maar ook je gezicht bedekt van de vele blauwe plekken op je gezicht toegebracht door je man.


Passend bij elke situatie


De gothic look is niet alleen populair in de westerse landen

De mannen hebben wat meer keuze betreft de kleding. Als 1e voorbeeld heb ik een illustratie wat de meest voorkomende en dagelijkse kleding laat zien. Je hebt deze kleding in meerdere maten en kleuren, echter veel variatie zal je niet aantreffen.


Het is niet beleefd om te bedelen voor geld in de moskee

Niet alle moslims zijn modeonbewust, sommigen hebben gevoel voor kunst en karakteristiek. Dit uitten ze dan ook vooral met bodypainting. Het vereist wat oefening maar ook jij kan het volgende effect hebben.


Rode verf was blijkbaar in de aanbieding


Vrouwen
Als moslimman heb je een betrouwbare vrouw nodig, is dit niet het geval dan kan je het altijd ongestraft oplossen met eerwraak. Zorg ervoor dat je vrouw nog maagd is voordat jullie het huwelijk intreden, niks is onaantrekkelijker dan een ervaren vrouw. De kans is groot dat je uitgehuwelijkt wordt aan een nichtje, dit verklaart gelijk het grote aantal geestelijke mislukkingen onder de moslims.


Selecteer een jonge vrouw voor verzekerde maagdelijkheid

Zodra je getrouwd bent is het een traditie om je vrouw dagelijks te pijnigen. Dit kan door middel van slaan, schoppen en zelfs verminking met een strijkijzer. Zorg dat ze afhankelijk van jou wordt voordat je aan dit proces begint. Dit zorgt er namelijk voor dat ze niet weg zal lopen en je zal blijven waarderen om je kracht. Wees niet bang dat de blauwe plekken op je vrouw haar hoofd zichtbaar zullen zijn aan derden, de burka is niet zonder reden uitgevonden.


Vraag tijdens moslim examen: Welke van deze 5 vrouwen zal de hoogste kans hebben om nog maagd te zijn


Allah
Allah is het Arabische woord voor God, vaak wordt in westerse landen de naam Allah gebruikt om specifiek de God van het Islam aan te duiden. Het is dan ook verplicht om Allah dagelijks te aanbidden als je deze tutorial succesvol wilt opvolgen. Het aanbidden van Allah kan je thuis doen op een theedoek doch de beste optie is alsnog een haatprekende moskee bij jou in de buurt op te zoeken.


De negers in de achtergrond zijn amper opmerkbaar door het overweldigende gepreek


Theedoeken met anti-slijtings-laag bevorderen de duurzaamheid tijdens het bidden

Je bent verplicht de wetten van Allah na te streven, doe je dit niet, dan is er kans op lichamelijke verminking of zelfs dood. Al jouw acties en beslissingen zullen in de naam van Allah zijn, betwijfel nooit zijn keuzes. Er zijn weinig mensen die weten hoe Allah er uitziet, zelf ben ik 1 van de gelukkige personen die dit wel heeft mogen ervaren.


Allah vermomt zich als zeekoe om zijn privé-leven te beschermen van de media


Westerlingen
Als moslim heb je meerdere vijanden, toch springen de westerlingen hier bovenuit. Elke ‘Infidel’ (ongelovelige) is jouw vijand. Toon geen genade wanneer het aankomt op leven en dood, Allah verwacht dat jij het bloed laat vloeien van je tegenstander. Het is zelf niet makkelijk om in je 1tje al deze westerlingen te bestrijden. Om jullie aan te trekken om te vechten voor het Midden-Oosten is Osama Bin Laden een subsidie spons groepering begonnen om alle krachten te combineren.


Zelfs Osama draagt een seiko horloge om zijn aanslagen op tijd uit te voeren

Bush is niet alleen de president van Amerika, ook is hij je grootste aartsvijand. Het vermoorden van onschuldige burgers uit moslimlanden is een prioriteit van George Bush. Dit is de reden ook dat Amerika ons middelpunt van aanslagen is. Bush pleit tegen het verrichten van seksuele handelingen met schapen, het enige doel waarvoor we leven. Laat je niet beïnvloeden door mensen als Bush, zodra de heilige oorlog uitbreekt zullen we overwinnen.


Bush geniet van jullie verdriet


Het einde van mijn tutorial is aangebroken. Ik wens jullie succes met het meester maken van al deze eigenschappen. Hopelijk zie ik jullie binnenkort in de moskee om gezellig onze middag gebogen op een theedoek door te brengen.
Vragen, opmerkingen en suggesties kan je doen in de replies. Ik hoop jullie genoeg geholpen te hebben met deze ingewikkelde doch interessante religie. Bedankt voor het lezen!

* Berust niet op waarheid.


Life

[ Bericht 0% gewijzigd door Life op 09-11-2005 20:32:59 ]
pi_32125819
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_32126240
Mooie tutorial!
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_32126504
Goed topic
"Forget about it"
  Donald Duck held woensdag 9 november 2005 @ 20:18:09 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32127031
tsk, die malle Bush toch
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32127494
Life, m'n complimenten voor het werk dat je in - toch al kansloze - ONZ steekt.

i.t.t. bupatih heb je in ieder geval wel geslaagde humor.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:38:49 #7
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32127695
mooi topic!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  woensdag 9 november 2005 @ 20:59:43 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32128325
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Allah vermomt zich als zeekoe om zijn privé-leven te beschermen van de media
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32130005
Life, ik moet zeggen jij bent goed bezig. Ik lees al je cursussen nauwkeurig door en ben ver op weg een neger je worden. Nu ben ik nog een jager.

Ik zou zeggen: Keep up the good work
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  woensdag 9 november 2005 @ 22:00:37 #10
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_32130265
Superkick! !
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:25:06 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32131175
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_32131355
Geweldig
pi_32132104
  woensdag 9 november 2005 @ 22:52:12 #14
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_32132246
na t "neger topic" nog zo`n flauw topic
geniaal
pi_32133795
Hijs fijn!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 9 november 2005 @ 23:52:18 #16
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_32134574
Super
  woensdag 9 november 2005 @ 23:58:40 #17
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32134801
en werkt het?
deze ruimte is te huur
  donderdag 10 november 2005 @ 00:28:00 #18
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_32135702
Jah men, word al helemaal moslima men.
pi_32136592
Nou maar hopen dat je niet vermoord wordt.
nuff said.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 10 november 2005 @ 10:45:20 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_32141735
quote:
* Berust niet op waarheid.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32143395
quote:
Op donderdag 10 november 2005 01:09 schreef 0 het volgende:
Nou maar hopen dat je niet vermoord wordt.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 10 november 2005 @ 13:10:24 #22
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_32145680
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahaha! Meki daar...
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32164315
Hehehehehheehheehehehehehehehehehheehehehehhhhhhhhhhhhehhhhehehehhe LOOOL ROFL LOOOOL LMAO LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 10 november 2005 @ 23:21:57 #24
90457 IFASS
_mijn_ ondertitel
pi_32164339
Hij doet ut!
Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef boskov het volgende:
moet ik een topic over je openen? :
pi_32186389
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')