dank je, mailtje gestuurd voor productiecode en ik hoop dat het de goed isquote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef MikeyMan het volgende:
Ow, en kijk voor dat fannetje eens bij:
http://www.nowthatsit.nl/
Klinkt logisch...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef MikeyMan het volgende:
Goed, zelfde probleem als ik dus...
Wat ik heb gedaan om het op te lossen (althans tijdelijk):
- Toetsenbord losschroeven (schroefjes met een K erbij geloof ik)
- Toetsenbord naar buiten keren
- Je ziet hier als het goed is "slijtplekken" in het metaal
- Plak op deze plekken isolatietape.
Did the trick for me...
Uhhh, en wat moet ik dan met de rest van dat dingquote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef timbastiaansen het volgende:
ha, ik heb ook een dell latitude en heb ook het probleem dat mijn cursos soms verspringt. (TVP)
btw als je hem verkoopt wil ik het ventilatortje wel
Ja en neequote:
Owwww, uhhhh, ik dacht echt dat het de bedoeling was die overgebleven delen te scheiden, vond het al vreemd...quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef MikeyMan het volgende:
Twee delen losschoeven??? Als je het toetsenbord los haalt, moet je het tape op de slijtplekken onder het toetsenbord doen... Niet tussen de twee delen... Mijn advies: doe dit nou, ook met het nieuwe toetsenbord, ander zit je binnenkort met hetzelfde probleem... Heb namelijk nog niet gehoord van een blijvende oplossing van het probleem... Ook niet door vervanging door een ander toetsenbord...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |