* kaarsje aansteek, gebed preveltquote:Op woensdag 9 november 2005 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Roel en Rob gaan het morgen onderling uitvechten, je merkt het nu aan alles... de voice-over weet dat Menno veilig is en Dido overleeft ook wel.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja Roel, het is alleen jammer dat je geen pik hebt om Dido vol te blaffen
Rob was gisterenavond ook al sociaal en kalm blijvend,...soort vaderfiguur.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Coos het volgende:
Rob gunt Dido echt wel aan Roel.
Punten voor Rob en mijn vermoeden dat Rob er niet uitgaat morgen wordt alleen maar groter.![]()
Waarom moet je daarom huilen ouwe ...is toch juist prettig om te weten dat de senioren in onze maatschappij ook nog een overlevingskans hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Coos het volgende:
Rob gunt Dido echt wel aan Roel.
Punten voor Rob en mijn vermoeden dat Rob er niet uitgaat morgen wordt alleen maar groter.![]()
[Peter6000}Daarom juist!!! [/Peter6000]quote:Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom huilen ouwe ...is toch juist prettig om te weten dat de senioren in onze maatschappij ook nog een overlevingskans hebben.
Nee ik ook niet, daarom heb ik ook liever dat Rob morgen gaat, maar aan de andere kant vind ik het ook prima als die achterlijke Roel het huis verlaatquote:Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef teamlead het volgende:
ik denk dat Hummie Roel graag ziet vertrekken onderhand...
Ik hoop alleen dat Menno er niet uit hoeft voor die manke weg is... die voldoening gun ik die [zelfcensuur] niet
Logisch, hij wilde zijn geld verplaatsen. Als hij binnen zou gaan zouden anderen wakker kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Anders pis je ff in de tuin
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom huilen ouwe ...is toch juist prettig om te weten dat de senioren in onze maatschappij ook nog een overlevingskans hebben.
Dat is omdat je je dan meer aan hem kunt ergeren. Gewoon een tactische zet van BB.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:43 schreef kissa het volgende:
Ik vind dat R*b een beetje erg veel in beeld is![]()
Dat heb ik al zo'n dag of 50.quote:
Wel jammer want hij heeft een hele leuk moederquote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef jessie het volgende:
Roel getver de getver. Ff te beroerd om naar de wc te lopen. Ik vind Roel met de dag vreselijker worden
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
[Peter6000}Daarom juist!!! [/Peter6000]![]()
bewaren ze als klapper voor morgen (lees genadekap voor Roel)quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
Dat wordt niks meer met die chaos van gisteravond.
Mwoa, voor het entertainment kunnen we met Rob ook nog wel even vooruit.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:47 schreef APK het volgende:
Zonder Roel vind ik er écht geen ruk meer aan, maar het ziet er helaas somber uit als ik de uitzending bekijk.
Ja voorspeld, maar Dido had later de juiste datum gedroomdquote:Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
Roel had het nog beter voorspeld toen, met de geboortedatum van Josc
Inderdaad een dieptepuntquote:Op woensdag 9 november 2005 19:52 schreef Zw0rld het volgende:
Het ei incident.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MissX het volgende:
wat een walgelijk stel mensen bij elkaar toch
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Rob delft het onderbeen tegen Menno
Rob ook trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Roel mag wel doodgaan ziek worden w.m.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |