die krijgen we morgen pas te zien gok ikquote:Op woensdag 9 november 2005 19:08 schreef APK het volgende:
Benieuwd of (en hoe) ze die chaos van gisteren in beeld gaan brengen.![]()
19.29u![]()
Precies, óf.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:08 schreef APK het volgende:
Benieuwd of (en hoe) ze die chaos van gisteren in beeld gaan brengen.![]()
19.29u![]()
Wat hebben ze nog over voor vandaag danquote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef TheVulture het volgende:
die krijgen we morgen pas te zien gok ik![]()
moet bijna wel want morgen hebben we om 19.29quote:Op woensdag 9 november 2005 19:14 schreef avonne het volgende:
19.31
denk ook dat de chaos van gister komt
Oneindige leegte.quote:
En Menno-bashingquote:
ik blijf het leuk vindenquote:
Ik winquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef misterDre het volgende:
En vast
zou het APK zijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef MissX het volgende:
die voice-over heeft ook geen goed woord over voor de bewoners he
ach.. dan kan er tenminste nog iemand om lachenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Roel vindt zijn eigen strontgrapje erg leuk.
je klok loopt voorquote:
Ik heb me er ook nog een tijdje op toegelegd maar het lag me niet zoquote:Op woensdag 9 november 2005 19:31 schreef kissa het volgende:
Nathalie is een ster in nepdrollen maken![]()
weet je wat grappig zou zijn, net doen alsof je een nepdrol neerlegt maar er ondertussen stiekem een echte neerleggen... da's humor Didoquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb me er ook nog een tijdje op toegelegd maar het lag me niet zo![]()
Op een kadetjequote:Op woensdag 9 november 2005 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet je wat grappig zou zijn, net doen alsof je een nepdrol neerlegt maar er ondertussen stiekem een echte neerleggen... da's humor Dido
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |