want mooi voetbal verdient Bonaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:
dan moeten we Bona ook maar naturaliseren

Dan loopt het gesmeerderquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want mooi voetbal verdient Bona

Ik hoop dat Tsjechie en Duitsland in één poule komen, en dan de laatste groepswedstrijd tegen elkaarquote:Op woensdag 30 november 2005 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Jammer, geen Duitsland. Lijjkt me wel wat om ze twee keer op hun lazer te geven in 4 weken tijd

Ze staan nu weer 3e geloof ik maar het is gebaseerd op resultaten van afgelopen tournooien en de FIFA ranglijst, maar waar was oranje het afgelopen WK?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht dat, omdat Spanje door is, Nederland geen groepshoofd kon worden?
Waar wordt dat sowieso op gebasseerd trouwens? NL staat toch 2e op de FIFA ranglijst..?

Niemand weet waar dat op gebaseerd wordt. Ik heb het vermoeden dat dat gebaseerd wordt op het verschil in portemonnee-inhoud vóór en ná de besprekingen met FIFA.........quote:Op woensdag 30 november 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht dat, omdat Spanje door is, Nederland geen groepshoofd kon worden?
Waar wordt dat sowieso op gebasseerd trouwens? NL staat toch 2e op de FIFA ranglijst..?

BeachVoetvolleyuuhhhquote:Op woensdag 30 november 2005 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze staan nu weer 3e geloof ik maar het is gebaseerd op resultaten van afgelopen tournooien en de FIFA ranglijst, maar waar was oranje het afgelopen WK?

quote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niemand weet waar dat op gebaseerd wordt. Ik heb het vermoeden dat dat gebaseerd wordt op het verschil in portemonnee-inhoud vóór en ná de besprekingen met FIFA.........

Dat wilde Leo niet. Is voor T & T geen oefenen, veel te moeilijk. Hij wil duels waar ze enigszins succesvol kunnen zijn.quote:

dus dat wordt oefenen tegen de dames D2 van Telstarquote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wilde Leo niet. Is voor T & T geen oefenen, veel te moeilijk. Hij wil duels waar ze enigszins succesvol kunnen zijn.

quote:Nederlands elftal oefent weer tegen Ierland
30/11/2005 14:52
Het Nederlands elftal gaat opnieuw oefenen tegen Ierland. In de aanloop naar de kwalificatiereeks voor het EK 2008 treffen de landen elkaar op Landsdown Road op 16 augustus 2006.
De laatste keer dat Ierland en Nederland elkaar ontmoetten, was vlak voor het EK 2004. In Amsterdam wonnen de Ieren met 1-0 van een zeer matig Oranje en verpestten daarmee het door de KNVB zo feestelijk bedoelde uitzwaaiduel.
De kwalificatiereeks voor het Europees kampioenschap, dat wordt georganiseerd door Zwitserland en Oostenrijk, gaat in het najaar van 2006 van start. De loting voor de EK-kwalificatie is vrijdag 27 januari 2006 in het Zwitserse Montreux.
Mochten Nederland en Ierland in dezelfde kwalificatiegroep worden ingedeeld, dan wel kwalificatieverplichtingen hebben op 16 augustus, dan wordt in onderling overleg een andere datum gezocht voor de ontmoeting.

wat dacht je van mij? Ik was op vakantie in de VS. Geen enkel medium besteedde er aandacht aan, kom ik terug in Nederland, zegt m'n pa "zo jongen, fijn dat je weer terug bent. Nederland heeft met 1-0 van de Ieren verloren."...........quote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef DeTolk het volgende:
Louis heeft er nog nachtmerries van.

quote:Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat dacht je van mij? Ik was op vakantie in de VS. Geen enkel medium besteedde er aandacht aan, kom ik terug in Nederland, zegt m'n pa "zo jongen, fijn dat je weer terug bent. Nederland heeft met 1-0 van de Ieren verloren."...........
Ik loop nog bij het RIAGG om het trauma te verwerken.

quote:Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat dacht je van mij? Ik was op vakantie in de VS. Geen enkel medium besteedde er aandacht aan, kom ik terug in Nederland, zegt m'n pa "zo jongen, fijn dat je weer terug bent. Nederland heeft met 1-0 van de Ieren verloren."...........
Ik loop nog bij het RIAGG om het trauma te verwerken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |