Nu wel 40-0 op eigen service voor Federer. Hoe is het nu met hem?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef twi het volgende:
En 1-3.
Ja, inderdaad. Wel weer gamepoint nu. Zou Federer de vierde set nog kunnen winnen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
Staat 'ie 40/0 voor op eigen service, komt Nalbandian nog terug tot 40/40. Nee, er gaat echt iets gigantisch mis bij Federer nu
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel weer gamepoint nu. Zou Federer de vierde set nog kunnen winnen?
Hij loopt zo op 90% denk ik. Ballen waar 'ie normaal op zou lopen laat 'ie nu schieten omdat 't teveel risico met zich meebrengt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef girllover het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Federer is? Loopt hij gewoon voluit?
Geweldig.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef twi het volgende:
Nee: 1-4.
Tenzij Nalbandian ook last krijgt van z'n conditie zie ik dat niet meer gebeuren.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?
Nu wel ja, maar net was het nog 1-3 en gamepoint Federer. Hopelijk kan hij de vierde laten lopen en dan de vijfde winnen. Het heeft denk ik weinig zin als hij nog voor de vierde set gaat. De kans dat hij hem wint is bijzonder klein en dan heeft hij waarschijnlijk helemaal weinig over voor de vijfde.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?
Ik zou het zo vreselijk kut vinden als zijn finalerecord worden beëindigd door een blessure..quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Butra het volgende:
Deze set geeft-ie iig helemaal op. Hij beweegt niet eens meer.
Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Beetje onzin om jezelf te gaan zitten forceren met het risico de Australian Open op 't spel te zetten. Als 'ie slim is nokt 'ie er gewoon mee.quote:Op zondag 20 november 2005 12:55 schreef Leatherface het volgende:
Hoop wel dat Federer nog zoveel karakter heeft om de partij gewoon uit te spelen.
Ik hoop zo dat hij nog wat over heeft in de vijfde. Hij hoeft dit jaar verder geen bal meer te slaan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef Butra het volgende:
Over en sluiten voor Federer, maar hij gaat wel door.
Nou echt, winnen van een geblesseerde Federer nadat je 2-0 achter kwam. Goh, wat een prachtige winstpartijquote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef RayMania het volgende:
Wat zal die Nalbandian een voldoening hebben.
Zowel mentaal als fysiek geknakt. Loopt amper, en wanneer 'ie een bal wel raakt is 't meestal een UE.quote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij nog wat over heeft in de vijfde. Hij hoeft dit jaar verder geen bal meer te slaan.
Hoe staat Federer nu op de baan. Ziet hij er geslagen uit? En loopt hij nog?
Als ik Federer was en ik was ervan overtuigd dat ik niet meer kon winnen zou ik ook stoppen. Dit heeft weinig meer met Nalbandian te maken. Iedereen uit de top 100 zou nu misschien wel van hem winnen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Beetje onzin om jezelf te gaan zitten forceren met het risico de Australian Open op 't spel te zetten. Als 'ie slim is nokt 'ie er gewoon mee.
Tsjah, mocht Nalbandian winnen zal het toch de geschiedenis ingaan als een "asterisk championship"quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou echt, winnen van een geblesseerde Federer nadat je 2-0 achter kwam. Goh, wat een prachtige winstpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |