Het is gewoon een ijskoude, allesverslindende killer met mathematische precisie.quote:Op zondag 20 november 2005 11:41 schreef Norrage het volgende:
Zo saai he die Federer...
Tsja, ik heb ook het idee dat hij qua spelniveau iets minder is dan vorig jaar. Althans, de echte briljantie laat hij op momenten zien, maar niet een hele partij.quote:Op zondag 20 november 2005 11:43 schreef Norrage het volgende:
Beetje zoals Sampras eigenlijk...zelfs al hebben anderen een kans hij wint toch wel altijd...
Vorig jaar was het met Federer gewoon dat hij iedereen gewoon helemaal vernietigde op de baan, en dit jaar hebben veel spelers kansen maar toch wint Federer alles.
Haha, zo kun je 't ook zienquote:Op zondag 20 november 2005 11:53 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar die won hij
In ieder geval je kan moeilijk zeggen dat hij dat toernooi niet won of zo
Hij's traag.quote:Op zondag 20 november 2005 09:59 schreef twi het volgende:
Live te volgen via PPLive op CCTV5.
Bij mij is 'ie constant, misschien heb je andere uploads en downloads aan staan? Moet je dan even uit zetten.quote:Op zondag 20 november 2005 12:03 schreef girllover het volgende:
[..]
Hij's traag.Hebben jullie dat ook? Hij is constant aan het bufferen en hij speelt al via Windows Media Player.
Nee, ik heb verder niks aan staan. Wel stom. Zo traag is mijn computer niet.quote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie constant, misschien heb je andere uploads en downloads aan staan? Moet je dan even uit zetten.
Hij loopt alleen een minuut of vijf achter, dus vrij waardeloos als je de flash livescore aan 't volgen bent.
Wat slecht zeg. Ik hoop dat Federer de derde gewoon laat lopen en de vierde dik wint.quote:Op zondag 20 november 2005 12:08 schreef twi het volgende:
En een dubbele break voor Nalbandian, na 30/0 voor Federer.
Waar kan ik zien hoe snel mijn internet is?quote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef twi het volgende:
En je internet? De stream is 430kbit/s, dus je internet moet dan natuurlijk minstens 512kbit/s of sneller zijn.
Ja, nu weer deuce. Ik hoop dat Federer deze game wint en dan de volgende vier games ook.quote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Break point Federer, kom op!
Da's lastig te vertellen, Federer ziet nooit echt af en bij Nalbandian zweer je dat 'ie op instorten staat na een paar games. Maar met een wedstrijd of vijf in de benen binnen een week moet dat wel lukken.quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, nu weer deuce. Ik hoop dat Federer deze game wint en dan de volgende vier games ook.
Hoe gaat het met Federer qua conditie?
Ik hoop echt dat Federer het redt. Dat hij als hij de derde set verliest een niveau hoger kan spelen in de vierde.quote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Da's lastig te vertellen, Federer ziet nooit echt af en bij Nalbandian zweer je dat 'ie op instorten staat na een paar games. Maar met een wedstrijd of vijf in de benen binnen een week moet dat wel lukken.
Vind ik ook wel een beetje. Maakt me niet uit hoe Federer wint, maar hoe eerder hoe beter.quote:Op zondag 20 november 2005 12:18 schreef twi het volgende:
Nou laat David nou die set maar pakken, volgende set meer kansen om er sneller een einde aan te maken.
Nee, da's waar, maar Nalbandian heeft deze week natuurlijk al een keer een set van Federer gewonnen, dus hij weet dat hij dat kan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:20 schreef twi het volgende:
Maarja, je weet nooit wat die gekke Nalbandian kan gaan doen als 'ie weet dat 'ie een set kan pakken tegen Federer.
Wie Federer?quote:Op zondag 20 november 2005 12:22 schreef twi het volgende:
Wat een beroerd eerste service percentage heeft 'ie in deze set zeg, 45%
Ik ook. Het is natuurlijk wel zo dat Federer minder energie verbruikt dan de meeste van zijn tegenstanders denk ik.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Ben benieuwd hoe fit Federer echt is.
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar er zit natuurlijk wel wat in wat je zegt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:36 schreef Norrage het volgende:
3 breakpoints Nalbandian....Ik heb echt het gevoel dat Federer minder kans heeft om te winnen dan Nalbandian op dit punt...Je kan gewoon niet van hem verwachten dat hij zo'n 5 setter aan kan als hij 2 weken geleden nog op krukken liep
K*t zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 12:39 schreef twi het volgende:
Maargoed. Ik zie Federer het zo ook niet meer brengen. Vraagt al om behandeling..
Nu wel 40-0 op eigen service voor Federer. Hoe is het nu met hem?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef twi het volgende:
En 1-3.
Ja, inderdaad. Wel weer gamepoint nu. Zou Federer de vierde set nog kunnen winnen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
Staat 'ie 40/0 voor op eigen service, komt Nalbandian nog terug tot 40/40. Nee, er gaat echt iets gigantisch mis bij Federer nu
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel weer gamepoint nu. Zou Federer de vierde set nog kunnen winnen?
Hij loopt zo op 90% denk ik. Ballen waar 'ie normaal op zou lopen laat 'ie nu schieten omdat 't teveel risico met zich meebrengt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef girllover het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Federer is? Loopt hij gewoon voluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |